Jatkoajan Winter Classic 2009

  • 267 019
  • 1 786

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Tuli mieleen, että noihin pelaajalistoihin vois pistää muutaman sarakkeen lisää, ainakin kätisyys, suosikkijoukkue jne... miksei pituus ja painokin, mutta jokainen toki sais niitä ilmotella, mitä haluaa. Olisi mielenkiintoinen lista seurata, millasia pelaajia sieltä tulee. Noita siis muutkin kertomaan lisää mitä niitä voisi olla. Ja pysytäänkö asialinjalla kuitenkin..? :)

Niin ja jos joku ilmottaa, että tulee Lappeenrannasta ja on 198/118 niin voinee suosiolla jäädä kotiin.

Olisko ideaa kartoittaa mitään pelaajataustoista? Siis onko aktiivi ja millä tasolla pelaa / pelannut? Sais vähän hajua porukoiden tasosta. Tosin kaikkihan voivat heittää puuta heinää ja sanoa pelanneensa vaikka änärissä.

Ja veskarit tietty antaa kilpeä mulle tästä hyvästä, mutta olisiko järkeä ottaa molemmille kaks veskaa ja peliaika puoliksi? Ihan vain siksikin että on sitten joku varalla jos jollain menee nivunen tai tankkaaminen epäonnistuu ja menee yli?
Rikkeestä rankkari joo ja rikottu pelaaja vetää, ettei haeta sitä porukan kovinta kikkailijaa aina vetovuoroon.
Dumarit varmaan voi katella hieman sormien läpi tilanteita, eikä välttämättä niin helposti vihellellä rankkareita. Eikö tarkoituksena ole kuitenkin vedellä kieli poskella vai otetaanko rystyset valkoisina?

Joku kyseli koutseista, eikös halukkaita ollut siihenkin hommaan, ja jos koutsi tulee, ottakoon mukaan pelikirjansa ja peluuttakoon sitten halunsa mukaan.

Kuvat ja videot käy oikein hyvin, mutta koska tapahtuman nimihän on "Jatkoaika Winter Classic" niin jatkoajan joku ripeä toimittajahan voisi tulla tekemään pienimuotoisen jutun tapahtumasta sivuille.

Itse toivoisin jatkuvuutta tälle tapahtumalle jo nyt vaikka ensimmäisen ottelun päivääkään ei ole lyöty lukkoon.

Saanhan pelata VM:llä, saanhan, saanhan??
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jahas nyt vasta huomaan tälläisen ketjun.

Onko vielä tilaa? Kiinnostusta löytyisi kyllä ja mukana 100%varmuudella. Yksi "ilarifilppula" hyökkäysosastolle numerolla 94 jos mahtuisi vielä mukaan niin olisi aika jees homma.



JMA
 
Viimeksi muokattu:

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Jahas nyt vasta huomaan tälläisen ketjun.

Onko vielä tilaa?

Listasta huomaa, että tilaa on. Eli teretulemast vaan.

Tuosta pelaajataustasta: Itse voin puhtaalla sydämmellä todeta, että joskus tuli kotipaikkakunnan paikallisessa -89 joukkueessa pelattua, mutta alkoi meirän vähemmän varakkaalle perheelle silloin käydä turhan paljon kukkaron päälle se touhu. Sen jälkeen lähinnä on talvisin höntsää vedetty kavereiden kanssa jäillä.

mutta koska tapahtuman nimihän on "Jatkoaika Winter Classic" niin jatkoajan joku ripeä toimittajahan voisi tulla tekemään pienimuotoisen jutun tapahtumasta sivuille.

Mites. Spore ei taida olla jatkoajan listoilla, mutta voisiko joku hälle rinkauttaa? Taattua hittiä joka kirjain.
 
Viimeksi muokattu:

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Pelaajataustaa ei ole millään tasolla. Pelkkää höntsää vain, muista palloilulajeista onkin jos jonkunmoista, lätkä vaan sattuu olemaan liian kallis laji. Kädet on aivan timanttiset, poislukien ne tilanteet joissa vastustaja on lähelläkään. Pikainen pelaajaprofiili: Pulkin jalat, Kolun kädet ja Konttisen fysiikka. Näillä mennään.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Pituus: 181
Paino: ~80kg
Suosikkijoukkue: Jokerit ja Anaheim Ducks
Tausta: Ikinä en ole mitään lajia joukkueessa harrastanut. Jääkiekkomailan olen viimeksi omistanut ala-aste ikäisenä. Kaukalopalloa olen kuitenkin pelannut joskus jopa puulaakissa asti, ja joka talvi on luistimilla oltu, joten ihan pelkäksi tasapainon hakemiseksi homma ei mene.
Kaukalopallon lisäksi sählyn (ei siis salibandyn) parissa on myös pelisilmää hiottu useita tunteja. Että vähän kyllä ihmettelen, jos ei näillä puheilla paria scouttia ilmaannu katsomoon.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Idea kylläkin kiinostaisi, mutta rohkeneeko tämmönen kakskybänen junnu pelaamaan sinne isojen miesten sekaa.
 

PieceOfCake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP
Jospa sitä itsekin ajan kuluksi laittaisi vähän esittelynpoikasta.

Kätisyys: Left
Pituus: 180 cm
Paino: 65 kg
Erikoisliike: Kärkikynä + vartaloharhautukset
Suosikkijoukkue: Jukurit
Jääkiekkotausta: Joukkueessa 12-vuotiaaksi asti, sen jälkeen armottoman kovaa treeniä ulkojäillä kaveriporukalla

Idea kylläkin kiinostaisi, mutta rohkeneeko tämmönen kakskybänen junnu pelaamaan sinne isojen miesten sekaa.

Itsekin tuota pohdiskelin, mutta eiköhän tuonne sekaan mahdu hieman nuorempaakin verta... :)
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Idea kylläkin kiinostaisi, mutta rohkeneeko tämmönen kakskybänen junnu pelaamaan sinne isojen miesten sekaa.

Listoilta löytyy ainakin pari nuorempaakin kaveria, joten totta helvetissä.

Profiili jäi vähän torsoksi aikaisemmin, joten...

Kätisyys: Left
Pituus: Alle 190cm
Paino: Jotain 90kg+
Suosikkijoukkue: Wild, TPS, LFC
Lempiruoka: Kebab kermaperunoilla, kaikki hässäkät ja tuplalihalla, kastike fiiliksen mukaan.
Lempiväri: Punainen/Tumman vihreä, fiiliksen mukaan.
Terveiset kannattajille: "Painukaa nyt v***u muualle pitämästä meteliä, me yritetään pelata täällä."
Erikoisliike: Hisey.
 

passenger

Jäsen
Täällä vielä yksi kiinnostunut. Mikäli mahtuu niin paita XXL ja numero 93, Dougie Gilmourin kunniaksi, pelityyli sama.. eli siis hyökkääjänä tahkoan.

Kimppakyytiä Porin suunnalta voisin järjestää myös. Saattaisin saada helposti lainaksi pikkubussin niin mahtus hyvin jengi kyytiin.
 

tutzba

Jäsen
Oliko fiftyeight joka lupaili toimia tuomarina?

Ainakin alustavasti olen 58:n kanssa puhunut tuomarointimahdollisuudesta. Jos kuitenkaan hänelle ei käy, voin hommata tarpeeksi puusilmäisen tuomarin täältä päin. Tai monikossa puusilmäiset tuomarit, jos kahdella haluamme pelata.

Rikkeestä rankkari on hyvä sääntö.

Tuo on hyvä. Eihän sinne kukaan jäähypenkille ole lähtenyt istumaan, joten kylmästi vaan rankkari heti kun joku sikailee.

Nyt näyttää sitten siltä, että vielä mahtuu kaksi pelaajaa. Nyt on siis 30 pelaajaa ilmoittautunut, mutta joukossa on kaksi maalivahtia. Kenttäpelaajia tarvitaan siis se 30 kappaletta.

Tokihan tämä pelaajalista saattaa muuttua sitten kun tiedämme varsinaisen pelipäivän, mutta toivottavasti ei suuresti ainakaan porukka vähenny.

Päivitetty pelaaja- sekä numerolista löytyy kun klikkaa tätä viestiä
Speedin päivittämä pelipaikkalista löytyy kun klikkaa tätä viestiä
 
Viimeksi muokattu:

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Ainakin alustavasti olen 58:n kanssa puhunut tuomarointimahdollisuudesta. Jos kuitenkaan hänelle ei käy, voin hommata tarpeeksi puusilmäisen tuomarin täältä päin. Tai monikossa puusilmäiset tuomarit, jos kahdella haluamme pelata.

Hyvä homma. Kokemusta on Valkeakosken todella puusilmäisistä tuomareista, jotka eivät osaa edes sääntöjä, niin ei tule yllätyksenä. Nim. juniorivalmentajana jokusen kerran Valkeakoskella käynyt.

Jäähystä rankkarihomma kuulostaa ihan hyvälle, jos ei maalivahdeillakaan mitään sitä vastaan ole. Joutuvat pian torjumaan joka minuutti yhden rankkarin.

Kai porukalla on sen verran kiekkoja että saadaan vähän lämmittelyvetoja molareille ja saa itsensäkin lämpimäksi?Mulla löytyy jokunen kiekko kyllä, pitänee ottaa mukaan, ellei jostain saada.
 

tutzba

Jäsen
Hyvä homma. Kokemusta on Valkeakosken todella puusilmäisistä tuomareista, jotka eivät osaa edes sääntöjä, niin ei tule yllätyksenä. Nim. juniorivalmentajana jokusen kerran Valkeakoskella käynyt.

Ai helvetti, tunsin jo pienen pelon sydämessäni. Milloinkohan olet sattunut täällä päin käymään? Etten vain olisi ollut minä, joka teidän pelit pilasi.

Kai porukalla on sen verran kiekkoja että saadaan vähän lämmittelyvetoja molareille ja saa itsensäkin lämpimäksi?Mulla löytyy jokunen kiekko kyllä, pitänee ottaa mukaan, ellei jostain saada.

Saan hommattua kyllä tarpeeksi suuren määrän kiekkoja joltakin paikalliselta junnujoukkueelta.
 

Teemu Aalto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HC Andersen
Jos vielä tilaa jengeissä, niin mä oon mukana.
Lupaan pistää lätyn takakulmille jos pelit toteutuu.


Kätisyys: Left
Pituus: Alle 190cm
Paino: 80kg
Suosikkijoukkue: HPK, Penguins
Lempiruoka: Hotsi kahella
Lempiväri: En tiiä
Terveiset kannattajille: "Kiitti kun jaksatte näinkin paskaa äijää katella"
Erikoisliike: Rystylämäri
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Ai helvetti, tunsin jo pienen pelon sydämessäni. Milloinkohan olet sattunut täällä päin käymään? Etten vain olisi ollut minä, joka teidän pelit pilasi.

Oiskohan ollut jotain 2000-2002 välisenä aikana? En muista tarkkaan, mutta tuota aikaa se oli. Mm. saatiin johtomaali ihan ottelun lopussa. Meidän pelaajat olivat vielä vaihtopenkin luona, vastustajan viisikko aloitusympyrässä valmiina. Tuomari vihelsi pilliin ja pudotti kiekon. Sentteri pääsi yksin läpi ja teki tasoituksen. Voit arvata että jonniinverran vitutti tuollainen. Osasyynä tuollekin oli toki se, että käytiin ottelun aikana hieman keskusteluja tuomarien suuntaan heidän omituisten vihellysten takia. Mutta jos olet tuomarina ollut, niin ei junnupelien kiihkeys tule yllätyksenä.
 

tutzba

Jäsen
2000-2002 -- Mm. saatiin johtomaali ihan ottelun lopussa. Meidän pelaajat olivat vielä vaihtopenkin luona, vastustajan viisikko aloitusympyrässä valmiina. Tuomari vihelsi pilliin ja pudotti kiekon. Sentteri pääsi yksin läpi ja teki tasoituksen.

Vuosiluvut helpottivat, en ole siis ollut viheltämässä. Mutta tuon pelin ja pelin viheltäneet herrat tiedän kyllä. Heh, useaan otteeseen olen jopa kuullut tuon saman tarinan tuosta pelistä ja siitä, kuinka tuo kiekon tiputtaminen olisi mennyt täysin sääntöjen mukaan. En ota siihen mitään kantaa sillä en tilannetta ole nähnyt, tyydyn vain toteamaan maailman olevan pieni. Jos siis samasta tilanteesta on kyse. Ainahan voi olla mahdollista, että sama tuomari on ollut kahdesti samanlaisessa tilanteessa.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Jep, hyvin mahdollista. Se uusi sääntö nopeasta aloituksesta oli juuri tullut sillä kaudella käyttöön. Kyseltiin tuosta sitten, niin tuomarikerhostakin sanottiin että "periaatteessa sääntöjen mukainen, muttei oikein pelin hengen mukainen aloitus." Tosin, en ole IKINÄ nähnyt että keskialoituksessa pudotettaisiin kiekko nopeasti jäähän, jos toinen joukkue ei ole valmiina. Noh, se siitä ja loput kirjeessä, kuten sanonta menee.
 

Teemu Aalto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HC Andersen
Jos siis vielä mut hyväksyttiin ilmoittautuneiden listalle, niin voin vetää pakissa (kun hyökkäjiä tuntuu olevan) ja numeroksi ehdottomasti 38. Koko XL.

Avaukset ei ole Tuulolan luokkaa mutta lupaan syöttää paremmin kuin Atte Pentikäinen.
 

tutzba

Jäsen
Joudun tuottamaan pettymyksen teille, sillä sain hommattua ainoastaan yhden mahdollisen vuoron. Ilmeisesti statukseni on haalistunut ajan myötä. Tämä olisi helmikuun 7. päivänä klo 15.20-16.20. Tulisi siis ainoastaan tunnin mittainen vuoro. Valitettavasti tilanne näyttää kuin näyttääkin olevan se, että yllättäen ei olekaan tilaa.

Noh. Miten mennään. Pidetäänkö tämä vai etsitäänkö paikkaa jostakin muualta. Ikävä juttu erityisesti PieceOfCakelle, jolle tuli nyt vaikea valinta - kumpi Winter Classic on tärkeämpi.

Voin soitella Tampereelle ja muihin lähikuntien halleihin jos haluatte, tai joku muu voi etsiä muualta hallin ja ajan jos haluaa.

Jos jotain positiivista etsitään, niin vuoron hinta on 100 euroa. Jos ja kun saamme nuo 30+2 pelaajaa, niin hinnaksi tulee 3,125 euroa henkilöä kohden.

Jos siis vielä mut hyväksyttiin ilmoittautuneiden listalle

Hyväksyttiin. Edellytyksenä siis, että nimimerkkisi johtuu fanituksesta, eikä oikeasta persoonasta. Ei me mitään oikeita hokareita haluta.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Tämä olisi helmikuun 7. päivänä klo 15.20-16.20.

Noh. Miten mennään.

Kaikki käy, voin lähteä tuonkin pelaamaan. Mutta jos kiinnostaa katsella muita paikkoja, niin sekin käy.

Hämeenlinnassa näyttäisi olevan jäätä vapaana helmikuun 7. klo 12-16. Jos jotain sieltä kiinnostaa varailla (itse olen laiska). Varauskalenterista jääliikuntakeskuksen CCM-jää.

http://www.hmlliikuntahallit.fi/

Että silleen...
 

Teemu Aalto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HC Andersen
Hyväksyttiin. Edellytyksenä siis, että nimimerkkisi johtuu fanituksesta, eikä oikeasta persoonasta. Ei me mitään oikeita hokareita haluta.

Kyllä kyseessä on fanitus eikä suinkaan itse Linköpingin hurja.
Suoraansyötöstälämäri on ihan yhtä kova mutta harmi vaan ettei saa lämätä.
 

tutzba

Jäsen
Tämä olisi helmikuun 7. päivänä klo 15.20-16.20.

Totesin muuten äskettäin hiljaa pienessä mielessäni, että saamme tuon vuoron alkamaan jo klo 15.00 kunhan vain pyydän kenttämiestä jättämään jäänajon väliin. Mitä ilmeisimmin ennen meitä on joku junnuporukka, joten jää ei kauhean huonoon kuntoon mene. 20 minuuttia toisi kyllä jo heti enemmän aikaa. Pelin kesto voisi olla vaikka 3x15 minuuttia, kuten junioripelaajillakin.

Mukana peleissä: FutureHockey, Bliz, Simba, wilco, repe_joke, B1, Saikka, M10, Hespeler, kentsu, Speed, The Great Cornholio, TosiFani, PieceOfCake, Nokkis, tutzba, Jiri, se7en, proffa#8, obi-wan, Golden AWe, Jarzki, d2uce, Paha_Kurki, tiuke, smasa, Max Power, passenger, Teemu Aalto ja Rosenrot (30 kpl).

Mahdollisesti tulossa: Kummeli

Varatut numerot:

#1 - TosiFani
#2 - obi-wan
#4 - Simba
#5 - Max Power
#7 - Saikka, se7en
#8 - B1
#9 - Speed
#10 - Jarzki, M10
#13 - kentsu
#16 - Hespeler
#17 - wilco
#21 - Nokkis
#23 - Bliz
#24 - Speed
#27 - repe_joke
#32 - tutzba
#33 - proffa#8
#36 - tiuke
#38 - smasa, Teemu Aalto
#43 - Rosenrot
#45 - d2uce
#74 - FutureHockey
#77 - Golden AWe
#87 - PieceOfCake
#93 - passenger
#94 - JMA
 
Viimeksi muokattu:

Rosenrot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mukana jos mahtuu. Työhönkutsuvarauksella kuitenkin... Pelipaikaksi luonnollisesti puolustaja!
 

Brunberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyynärpäätaklaus
AAARRGGGH! Mä joudun perumaan tämän, Rosenrot voi ottaa mun paikan ja paidan jos kelpaa. Katselin kalenteria ja siellä on jotkut v***n häät samalla päivällä. No ens vuonna sitten.
 

tutzba

Jäsen
Talkoohenkeä parhaimmillaan. Nimimerkki Grizzle on tarjoutunut suunnittelemaan meille logoa pelipaitaa varten, vaikka ei peliin osallistukaan. Ilmeisesti vaihtoehtoja on tulossa, että pääsemme sitten niistä valitsemaan parhaan.

Mikäli pelipäivä ja -aika muuttuvat, on Brunberg oikeutettu palaamaan mukaan.

Edit: uusimmat viestit luetaan aina, joten tällä hetkellä pelipäivä olisi Valkeakosken jäävuoroilla 7.2.2009 klo 15.00-16.20. Hinta 100 euroa (3,125€/hlö jos pelaajia 32 kpl.)
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös