Minä yritin vastata cottonmouthille sen tosiasian, että Tamminen ei ollut esteenä Nikoskelaisen siirtymiselle Kajaanin Hokista Vaasan Sportiin.
Itse asiassa vastasit, että "Tamin persoona ja Sportin pyrkimys SM-liigaan houkutteli Tuomas Nikoskelaisen paljon kehutusta Hokista Vaasan Sportiin."
Olisin toivonut, että cottonmouth olisi kommentoinut vastaustani hänelle.
Moni toivoo myös sitä, että kaiken kiertelyn ja kaartelun keskeltä sinä - arvon siffa - vaivautuisit edes joskus vastaamaan selkeästi sinulle esitettyihin selkeisiin kysymyksiin.
Mulla on sellainen kuva, että useat niistä Sportin pelaajista jotka ehtivät olla jo edellisellä Tamin keikalla joukkueessa, ovat parkkiintuneet sen verran että osaavat antaa mennä ylimääräisen jargonin toisesta korvasta saman tien pihalle. Näille on siis kehittynyt eräänlainen Tami-suodatin, ja näitä on siis mm. Jämsä, Pernaa, Pahkala, Rossi, Hallbäck ym. Siis kutakuinkin perusrunko.
Varmaan pitkältikin vain ja ainoastaan hauska sattuma, mutta kuinkas moni noista esimerkkipelaajistasi mahtaakaan olla tällä hetkellä kokoonpanossa? No joo, loukkaantuneinahan Jämsä, Pernaa ja Rossi ovat. Mutta toisaalta niin olivat enempi tai vähempi Myllyaho ja Hjerpekin viime kaudella...