Kalsarikänniketju

  • 5 241 071
  • 66 676

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ei vittu jätkät, mää en kyllä ymmärrä teitä, ihanku olis saatana lappalaisten kanssa baarissa.

Nooh, kokemukse syväl rint äänel ku jtn kommentoiraaha ja aletaha vittuilemaha, ni voikko uskoo, et tuloo takas?
Mää en kyl ymmärrä, et mitä vittua sää oikke sait tuolla pienellä sievällä kommentilla? Vaimo laittanna pihrit kiinni vai oikein pullost helmi kuivunu?

Eivaist, Miälikuvitushahmo... Lapin kesää mennään, Loirin tulkinnoissa juutuubissa.. entä ite?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Etukäteen anteeksi, ei kuulu ketjun tapoihin, mutta kun edes arvaisitte edes murto-osan, mikä mun päivä on tänään ollut, niin ei edes U-borg vittuilisi.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
vot, täs olis vähä rokkia ...

Koitinhan mää ettiä elokuvamusiikkia, mielestäni, mutta ei onnistannu. Klaani, Tikanmäen, Kaurismäen elokuvasta ja kukaan ei oo laittanu juutuubiin. Enkä löytäny sittä kuuluisaa pätkää rossosta, kun Martti ja se Italialaine ajaa sillä letukalla ja laulaa...Olen Suomalainen, siis molemmat omalla äidinkielellään.. No, kai sitä oikein kunnon elokuvamusiikkiakin löytyy, mutta kun koittaa aina suosia kotimaista..
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Olette te jäpikä kyl aikamoisi. Ei tul ruoskast, vaa helläst isä kädest, niinkö tässä hra. Mielikuvituksen tapaukses. Arvosta suurest.

Nyt mielenkiinto kohdistuu ptk:n edesottamuksiin...Ei piru et jännittä, mitä siält paljastu.

ediitti: ny nukkuma.
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viime viikon lauantaina tuli käytyä 102 vuotta vanhassa yleisessä saunassa Rajaportin sauna Tampereella (Pispalassa luulisin?). Eli hiukka epäselvä olin mutta kun siskon mies (kerettiläinen Tapparafani) tälläistä kulttuurikierrosta ehdoitti niin mikä ettei! Sillä kyllä se oli ihan loistava paikka! Lutuuria! :)
Tämän viestin jälkeen on mentävä nukkumaan, koska naapurin muijakin parvekkeeltaan sitä ehdoitti: "Mee ny Kapo nukkumaan"
Meteliä en ole täällä pitänyt mutta ilmeisesti lähikuppilassa se minut näki missä kunnossa olen.
 

julle-jr

Jäsen
Haloo. Taidan vetää tähän väliin vanhat kunnon kalsarikännit koska olen Jyväskylässä enkä keksi mitä muutakaan voisin täällä tehdä kun selkäkin on pirun kipeä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En oo vissiin pitkään aikaan kirjoitellut tänne mitään. Noh. Ryypiskelen täällä vaan menemään, vaikka pieni krapula on edelleen tallinnan reissusta, jonka tein tossa keskellä viikkoa. Olishan silloin ollut töitäkin, mutta kuka nyt joka aamu jaksaa orjallisesti mennä töihin päivästä toiseen kuin joku hemmetin robotti saamari sentään. En minä ainakaan. Herra työnjohtaja. Olen uskollisin palvelijanne. Teen mitä vain ikinä pyydätte. Olen orjasi tämän yön. Ota minut vaikka väkisin, oi loordi. Hitto soikoon. Kuinka alas sitä pitäisi oikein vajota? Ja kyllähän mä kuitenkin kohteliaasti soitin sieltä satamasta etten ole tulossa töihin. Olihan se pomo mukamas vähän vihainen, mutta kyllähän sen ymmärtää että sen pitää vetää sellaista roolia kun siellä on jotain alaikäisiäkin kesätyöntekijöitä. Tai no pelkkä kesäsijainen mäkin oon, ettei sen puoleen, mutta kun ne jotkut on ainakin kymmenen vuotta nuorempia. Noh.

Tai niin no olin mä sen seuraavankin päivän pois töistä krapulan takia, mutta se nyt on varmaan melkein kaikille paljon ymmärrettävämpi syy. Oli kuitenkin tarkoitus että menisin seuraavaksi päiväksi töihin, mutta eihän se käytännössä onnistu millään. Laivasta ulos tullessa kun sitä pitää kuitenkin olla kävelykunnossa, niin vasta illalla sitä voi vetää kunnon kännit. Noh.

Nyt kun oon tässä tän kesän ollut töissä, niin oon huomannut että arkisin pystyy kuitenkin vetää sen noin yhdeksän kaljaa. Kyllähän sitä monesti jos on ollut kiireinen päivä, niin kotiin lähdettyä ei meinaa millään jaksaa odottaa pitkää bussimatkaa että pääsis kotiin ja käsiksi kaljaan. Mullakin kun kuitenkin kotimatka kestää sen noin 45min, niin muutamanakin päivänä oon mennyt suoraan töiden jälkeen siihen työpaikan lähellä olevaan kauppaan ostamaan kaksi kaljaa ja tempassu ne siinä lähistöllä huiviin. Nopeasti kun ne juo ja kun työpaikalla käy lähtiessä vessassa, niin kerkeää himaan ennen kuin kusihätä iskee sietämättömäksi. Tai no kerran piti jäädä bussista pois kesken matkan, mutta se on eri juttu se eikä mun siitä ollut tarkoitus selittää.

Mutta siis, kalja maistuu yllättävänkin hyvälle. Ja ihmeen nopeasti tyhjenee tölkit. Onneksi on vahvempaakin matskua että voi sit illemmalla viimeistellä olon. Pakko kun kait se työviikon jälkeen on nollata tilanne, eihän siitä muuten tuu mitään.

Noh.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Hep! Täällä sitä ollaan Lapin esikartanossa perusperjantaimeiningeissä!

Tuolla oli aikaisemmin keskustelua ELP:stä.

Katsokaatten ynnä kuunnelkaatten seuraavat veisut.

Jerusalem (oli BBC:n bännilistalla)

Sheriff (cover)

Jerusalem on toki ikivanha virsi, jonka ELP lämmitti mielestäni mukavasti Moogie-osineen. Kappalehan on mm. UK:n kriketti- ja rugbyjoukkueen tunnussävelmä siinä missä Uussassa lauletaan God Bless America. Eli vähän parempien piirien veisu.

Juuesaalaisilla on muuten tänään 4.7.
 
Viimeksi muokattu:

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kaupungin hommissa oon nyt tän kesän. Toimistohommissa.

Aika stereotypiseltä kuulostaa tarinasi. Mutta stereotypiathan sikiävät todellisuudesta. Sitten vasta yleistetään. Mutta tilanteestasi tuli väkisinkin mieleen Leevien kappale Unelmia Ja Toimistohommia.

Gösta Sundqvist kirjoitti:
Maanantaiaamuna krapula ja vapina/
tuijotan vessan seinää
Olen työpaikan sonni, porsas sekä apina/
suu täynnä kuivaa heinää

Silti toimiston tyttöjen salaisissa unissa
kaikkien kanssa vehtaan/
Tunnen hankaussähköä, kipinitä munissa
min se vasta kehtaan.../
olla mies (nainen)

Tahdotko että sut pois näistä kuvioista veisin?
jos haluat voit vaikka istua kasvojen päälle, hajareisin

Ja syviä naarmuja raapia selkääni punaisilla kynsillä
puhua kielillä, kiusata hengiltä
tekemällä kaiken, kaiken

Tässä kappale Happoradion esittämänä:

http://www.youtube.com/watch?v=1_BPWneTSys

Harkitsisin muuten sinuna kirjailijan uraa. Paasilinnan Arto, Leinon Eino, Kaurismäen Aki (noh, ei ehkä kirjailija mutta sinne päin), Molle, Koskinen, Juice, Hemingway... Pete2004?
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tuun kuokkimaan vaikkei nää nyt mitkään kalsarit olekaan vaan ihan rehelliset festaripohjat. But huu keörs.
Ai keör a lot. Oven löytänet...

Hep! Täällä sitä ollaan Lapin esikartanossa perusperjantaimeiningeissä!
Jaa, jannukos on Rovaniemellä? Ei sulle taida nuo Lapin reissut sopia, mitä edellisestä kuulin... niin niin niin ja onnittelut valinnasta, humanoidi.

Änkyrä kun olen, en lähtenyt tuttavapariskunnan kanssa elokuviin. Vittu jos ei kiinnosta katsoa Sinkkuelimet-leffaa, niin ei kiinnosta. Se olisi vain tarkoituksella hukatut 90 minuuttia elämästäni, joten lähdin reippaalle pyörälenkille. Jottei kukaan erehdy joksikin kuntoilijaksi tai mikä pahinta laihduttajaksi luulemaan, matkalla eksyi reppuun tuota outokummun kasvattajaa. Yllättävän paljon sitä muuten mahtuukin noinkin pieneen reppuun.

Kelikin on kohdallaan, kämpässä vallitsee hiljaisuus ja olut on kylmää. Ei huonosti.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ei perkele vaikka miten yrittäs nii pakosti se olut vaan tohon käteen jostain salakavalasti kulkeutuu, sit sen tietysti joutuu avaamaan, sekä lopulta myös juomaan, sitte hyökkää jo seuraava...

No ei siinä auta, se on vaan hyväksyttävä mitä elämä käsiin tuo.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ei perkele vaikka miten yrittäs nii pakosti se olut vaan tohon käteen jostain salakavalasti kulkeutuu, sit sen tietysti joutuu avaamaan, sekä lopulta myös juomaan, sitte hyökkää jo seuraava...

No ei siinä auta, se on vaan hyväksyttävä mitä elämä käsiin tuo.

Näin. Oudosti tuo olut vaan minunkin kätöseeni takertuu. Mutta mitäs tässä... Tänään oli työpäivä ja huomenna vasta 22 yöksi töihin eli tähän tuli tällainen ns. välivapaa eli aika juomisen:D...

Pari tuntia tuli GTA San andreasia hakattua oluen siivittämänä, mutta nyt sitten ihan vaan olutta ja musiikkia.
 

lihaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Juuri satamasta kotiutuneena nauttimasta vaihtoehto-oluisia. Hyviä olivat!

Lasissa Kossua Spritellä ja ei vituta yhtään. Alkoi LOMA.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös