Mikä vitun...?Kertokaas joku joka viimeisen pelin näki että vieläkö Oulussa buuattiin ja vihellettiin finaalit hävinneelle joukkueelle palkintojenjaossa?
Kertokaas joku joka viimeisen pelin näki että vieläkö Oulussa buuattiin ja vihellettiin finaalit hävinneelle joukkueelle palkintojenjaossa?
Mikä vitun...?
Mikä vitun...?
Noh, kerran on buuattu, ja vain Sheddenille. Siinä kaikki.
Mikä vitun...?
Noh, kerran on buuattu, ja vain Sheddenille. Siinä kaikki.
Tänään Kärppiä kannustava osa katsomosta aloitti "Espoo, Espoo" huudot ja taputuksen. Notta meneppäs vaikka pikkusielu itseesi, näppäile vaikka vehjettä ja uskottele itsellesi sen riittävän.
Kyllä TPS sai kunnon buuaukset muutama vuosi takaperin. Silloin olin aivan ihmeissäni television ääressä. Hieno homma että pelin henki on sisäistetty jo paremmin.
Huh huh. Hiljaiseksi vetää täälläkin. Ei taida olla ihan pikku juttu tuo pernan repeäminen. Aika paskat fiilikset varmaan Rajamäelläkin. Paranemisia Kratenalle.
. Tsemppiä myös Pesosen Jannelle sinne Venäjän liigaan. Fiksu valinta.
Huh huh. Hiljaiseksi vetää täälläkin. Ei taida olla ihan pikku juttu tuo pernan repeäminen. Aika paskat fiilikset varmaan Rajamäelläkin. Paranemisia Kratenalle.
Muun muassa Peter Forsberg, jos oikein muistan, pelaa kiekkoa ilman pernaa.
Tuolla Kärppien Bandwagon-ketjussa joku totesi hyvin kun kirjoitti että ihan sama mitä Kärppien pelaajat, huoltajat, valmentajat, organisaatio, kannattajat tai cheerleaderit tekevät tai eivät tee, se on silti väärin.
But I'll take it.
Vittuilua se vain kuitenkin oli :) Ei vaan, kyllähän voittajan on helppo antaa suosionosoituksia ja kehuja häviäjälle kun itseä ei sillä hetkellä juurikaan vituta. Harvoinpa siinä tekee mieli kenelläkään buuata jos itse on ihan pilvissä ja tuskin sellaisia tapoja Oulussakaan on.Tänään Kärppiä kannustava osa katsomosta aloitti "Espoo, Espoo" huudot ja taputuksen.
Vittuilua se vain kuitenkin oli :) Ei vaan, kyllähän voittajan on helppo antaa suosionosoituksia ja kehuja häviäjälle kun itseä ei sillä hetkellä juurikaan vituta. Harvoinpa siinä tekee mieli kenelläkään buuata jos itse on ihan pilvissä ja tuskin sellaisia tapoja Oulussakaan on.
Kyllä TPS sai kunnon buuaukset muutama vuosi takaperin. Silloin olin aivan ihmeissäni television ääressä. Hieno homma että pelin henki on sisäistetty jo paremmin.
Ei sentään joutunut pitkään teho-osastolla olemaan.Huh huh. Hiljaiseksi vetää täälläkin. Ei taida olla ihan pikku juttu tuo pernan repeäminen.