Niin, Valion maustamaton Bulgarian-jogurtti ajanee saman asian ja on pakkauskokonsa puolesta tässä tapauksessa passelimpi.
Itse olen ainakin vääntänyt kebab-kastiketta ko. tuoteesta ja täydestä meni, sekä itselle, että raadille.
Täältä tähän
Omasta mielestäni ei missään nimessä aja. Bulgarian jugurtti on mauttomampaa ja suutuntumaltaan jauhoisempaa. Lisäksi se on löysää, toisin kun aito karvanaamajugurtti. Varsinkin dönereitä tehdessä jugurtti saa olla paksumpaa.
Jos dönereihin ei jaksa itse tehdä leipiä, kannattaa kokeilla valmista marokkolaisleipää. Leipä neljään osaan, halkaisu lähes pohjaan ja vohvelirautaan tms lämpenemään. Kyseistä leipää saa ainakin Leppävaaran Cittarista. Kannattaa muuten kokeilla pientä määrää punakaalia peruslisukkeiden lisäksi. Toimii loistavasti!
Marokkolaisleivän lisäksi suosittelen Valion Kolmen juuston kastiketta. Tortellinien sekaan se ja joko limeä pullosta tai pestokastiketta ja pim, viidessä minuutissa on erinomainen safka valmis. Tortellinejä on tosin mielestäni vain kahta hyvää merkkiä (pinaatti-ricotta makuja), mutta en muista nimiä. Vihreäsävyisiä paketteja kuitenkin... Ja Stockan vastaavat on ihan jees.
Maila
Edit PS. Sen lopun jugurtin purkista saa hyötykäyttöön, kun sotkee sekaan lempimakuaan mehukeitoista ja juo esim. aamupalana. Eikä ole niin ällömakeaa kuin perus-suomijugurtit.