Sekalaisten kysymysten ketju II

  • 7 036 080
  • 47 229

Rembrandt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Montreal Canadiens
Joku on lukenut Douglas Adamsin kirjoista vain ylimalkaisesti kirjoitettuja arvosteluja? Ei elämän tarkoitus ole 42. Sehän olisi ihan hölmöä.
Jeps. Sikäli kun joltain on kirja jäänyt lukematta (hyi teitä), niin sen mukaan 42 on vastaus maailmankaikkeuden tärkeimpään kysymykseen. Se, että maailmankaikkeuden tärkein kysymys olisi "Mikä on elämän tarkoitus?" on jonkun mielikuvituksettoman mäntin keksintö.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Jeps. Sikäli kun joltain on kirja jäänyt lukematta (hyi teitä), niin sen mukaan 42 on vastaus maailmankaikkeuden tärkeimpään kysymykseen. Se, että maailmankaikkeuden tärkein kysymys olisi "Mikä on elämän tarkoitus?" on jonkun mielikuvituksettoman mäntin keksintö.

42 on vastaus perimmäiseen kysymyksen elämästä, maailmankaikkeudesta ja kaikesta muusta sellaisesta.

Itse kysymystähän ei kukaan tiedä.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Tyttöystävä toi 1,5v sitten tallinnasta sikareita, ne ei ollu mitään markettisikarien (sweets/hofnar) kokosia vaan hieman isompia. Ne oli kirsikan makuisia ja päässä oli muistaakseni muovinen holkki. 5kpl askeissa myytiin. Mä muistan niiden olleen todella hyviä, ja nyt olis 1. kiva saada taas mieleen, että mitä ne oli ja 2. saada tietää, jos niitä saisi Suomesta. Olen erittäin kiitollinen vastauksista, kunhan ne antavat tietoa.

http://www.cgarsltd.co.uk/candlelight-gentle-senorita-cigars-cherry-flavoured-cigars-p-2696.html

lisää löytyy googlettamalla: cigars cherry flavoured
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
hannes_ko kirjoitti:
Joku on lukenut Douglas Adamsin kirjoista vain ylimalkaisesti kirjoitettuja arvosteluja? Ei elämän tarkoitus ole 42. Sehän olisi ihan hölmöä.

oukka kirjoitti:
42 on vastaus perimmäiseen kysymyksen elämästä, maailmankaikkeudesta ja kaikesta muusta sellaisesta.

Itse kysymystähän ei kukaan tiedä.

Precisely, ja kun 42 vastaa perimmäiseen kysymykseen elämästä, universumista ja kaikesta, niin se on pakko sisältää myös vastaus elämän tarkoitukseen. Eli tilanne on vähän sama kuin joku kysyisi Mooseksen poikien nimiä ja lainaisin vastaukseksi koko raamatun, tosin sillä erotuksella että 42 on sen verran kompakti vastaus, että ajattelin että menköön.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Pyykkikori

Näin joulustressin lamaannuttamana kysyn että mistäpäin pääkaupunkiseudulla löytyisi puusta tehtyjä pyykkikoreja. Näköhavainto olisi suotavaa, koska olen kolunnut useampia paikkoja läpi eikä vastaan ole vielä tullut.
 

Masterbator

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näin joulustressin lamaannuttamana kysyn että mistäpäin pääkaupunkiseudulla löytyisi puusta tehtyjä pyykkikoreja. Näköhavainto olisi suotavaa, koska olen kolunnut useampia paikkoja läpi eikä vastaan ole vielä tullut.

Ainakin Jumbon Stokkalla näin viimeviikolla puisia koreja ja taisipa olla tarjolla vielä kolmea eri kokoa. Voisin kuvitella että muillakin Stokmanneilla olisi samoja koreja saatavilla.
 

Craig Berube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Kiinnostaisi tietää onkohan kukaan mahdollisesti syönyt "vankilaravintola" Jailbirdissä? Kun ollaan kaveriporukalla menossa uutenavuotena syömään sinne niin kiinnostais tietää, että millasta se pöperö siellä on? Menua netistä selattesani (nälissäni töissä) tulin melko varmaan tulokseen, tilaukseni suhteen eli:

Cajunpihvi
- Tulisesti maustettu härän sisäfileepihvi tacokastikkeella, hapankermaa ja maalaisranskalaiset

....kellään mahdollisia kokemuksia tästä?
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Onko kellään tietoa, onko Suomen pakolaisapu ns. hyväksyttävä järjestö eikä mikään petkutusjärjestö? Voiko siis luottaa että www.parempilahja.fi kautta annetun joululahjan varat menevät ilmoitettuun tarkoitukseen eikä minkään hillomiehen taskuihin?
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Onko kellään tietoa, onko Suomen pakolaisapu ns. hyväksyttävä järjestö eikä mikään petkutusjärjestö? Voiko siis luottaa että www.parempilahja.fi kautta annetun joululahjan varat menevät ilmoitettuun tarkoitukseen eikä minkään hillomiehen taskuihin?

Uskoisin, että on aivan kunniallinen järjestö. Järjestö on perustettu jo vuonna 1965 ja hallituksessa on SAK:n, Vasemmistonuorten, Demarinuorten edustajia. Tekee myös yhteistyötä YK:n kanssa.

http://www.pakolaisapu.fi/index.html
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Onko kellään tietoa, onko Suomen pakolaisapu ns. hyväksyttävä järjestö eikä mikään petkutusjärjestö? Voiko siis luottaa että www.parempilahja.fi kautta annetun joululahjan varat menevät ilmoitettuun tarkoitukseen eikä minkään hillomiehen taskuihin?

Jos epäilet, niin mene kirkon ulkomaan avun sivuille ja osta sieltä lahja köyhille. Menee varmasti perille. Itse kävin siellä "ostoksilla".
 

scholl

Jäsen
Kirkon ulkomaanapu -hommassa on jonkinlaista kusetuksen makua. Siis helppoahan siitä on klikata puita tai eläimiä, mutta kun pitää mennä kassalle niin kysyvät, että lähetetäänko kortti suomen tai ruotsin kielellä. Haluan nähdä ne tyypit niissä ambomaissa, jotka ymmärtävät suomea tai ruotsia.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Kirkon ulkomaanapu -hommassa on jonkinlaista kusetuksen makua. Siis helppoahan siitä on klikata puita tai eläimiä, mutta kun pitää mennä kassalle niin kysyvät, että lähetetäänko kortti suomen tai ruotsin kielellä. Haluan nähdä ne tyypit niissä ambomaissa, jotka ymmärtävät suomea tai ruotsia.
Voi hyvä ihme sun kanssasi. Eivät ne kortit sinne ambomaihin mene vaan ne tulevat sinulle ja voit jakaa niitä eteenpäin vaikka äidillesi tyylin "Olen lahjoittanut Kirkon ulkomaanavun kautta puolestasi lehmän ambomaan köyhälle".
 

scholl

Jäsen
voit jakaa niitä eteenpäin vaikka äidillesi tyylin "Olen lahjoittanut Kirkon ulkomaanavun kautta puolestasi lehmän ambomaan köyhälle".

Mitä järkeä tuossa on? Hyväntekeväisyystoiminta on jokainen henkilökohtainen asia, eikä sillä aleta rehentelemään. Vituttaisi suunnattomasti, jos joku jakaisi minulle tuollaisen kortin. En ole lainkaan kiinnostunut mihin kohteisiin läheiseni lahjoittavat. Ne ovat henkilökohtaisia yksityiselämän päätöksiä. Enkä minäkään kerro muille yleensä siitä, mihin laitan ja mihin en. Ja haluan päättää sen itse, koska kyseessä on sekä ideologinen että geopoliittinen päätös. Kyllä se pitää mennä niin, että läheisille jaetaan pelkkiä joululahjoja ja ambot saavat sitten niitä vuohia tai puita kortilla tai ilman.

Miten joku on voinut keksiä noin idioottimaisen idean?
 

Slowhand

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Falcons, George Parrosin pelkät
Hankin juuri Welho S-kanavapaketin, joka sisältää kuusi kanavaa. Nyt kortin digiboksiin laitettuani minulla näkyy noin 200 kanavaa, mukaanlukien Canalit ja Viasatit.

Onko Welholla joku tarjous, että uudet tilaajat saavat kaikki kanavat joksikin aikaa? Vai onko nyt taas joku ilmaispätkä? Welhon nettisivuilta en löytänyt mitään järkevää tietoa...

Nimimerkillä: en todellakaan valita, ihmettelen vaan..
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hankin juuri Welho S-kanavapaketin, joka sisältää kuusi kanavaa. Nyt kortin digiboksiin laitettuani minulla näkyy noin 200 kanavaa, mukaanlukien Canalit ja Viasatit.

Onko Welholla joku tarjous, että uudet tilaajat saavat kaikki kanavat joksikin aikaa? Vai onko nyt taas joku ilmaispätkä? Welhon nettisivuilta en löytänyt mitään järkevää tietoa...

Nimimerkillä: en todellakaan valita, ihmettelen vaan..
Welholla näkyy aina muistaakseni pari päivää kaikki kanavat, kun hankkii jonkun kanavapaketin.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
scholl kirjoitti:
Miten joku on voinut keksiä noin idioottimaisen idean?

Tynnyristä pois. Firmat ovat käyttäneet jo pitkään tätä tapaa, jossa lahjoitetaan hyväntekeväisyyteen rahaa, ja sitten asiakas saa esim. joulukortin jossa kerrotaan suunnitteen että sen viskipottusi sijasta hottentotti sai lehmän ja sinä kortin, ho ho ho...

Niin, ja jos epäilee että rahat eivät löydä osoitettaan, niin onhan noita kummitouhuja, joista ainakin työkaverit ovat näyttäneet kortteja ja kuvia mitä kummiperhe on lähettänyt kummisedälle/tädille.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Näin joulustressin lamaannuttamana kysyn että mistäpäin pääkaupunkiseudulla löytyisi puusta tehtyjä pyykkikoreja. Näköhavainto olisi suotavaa, koska olen kolunnut useampia paikkoja läpi eikä vastaan ole vielä tullut.
Ostin justiinsa Tarjoustalosta moisen. Stockalta oli jo yksilö valittuna, mutta Tarjoustalon versio oli hinnaltaan puolet ja laadultaan vaikutti aivan yhtä hyvältä. Oli kahta erilaista vielä.

Tämä ainakin Tikkurilan Tarjoustalossa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä järkeä tuossa on?

...

Miten joku on voinut keksiä noin idioottimaisen idean?

Minun mielestäni tuossa on erittäin paljon järkeä. Systerini toteutti tuon viime vuonna. Minä sain kortin, jossa luki kannessa: "Toisenlainen joululahja"

Kortin avattuani luin tekstin:

"Ikääntyvät sotainvalidit tarvitsevat hoitajia yhä enemmän. Olet joululahjallasi tukenut Kaunialan sotavammasairaalan toimintaa.

Hyvää joulumieltä 'CU':lle!

t. 'Systeri ja Lanko'"

Muutkin saivat samanlaisen lahjan, systerini miehineen tiesi, mihin kukakin haluaisi lahjoittaa, ja lahjoitti niihin tarkoituksiin meidän puolestamme. Mielestäni oli todella hyvä joululahja!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös