Jatkoajan keskustelupalsta

Jatkoajan keskustelupalsta (http://keskustelu.jatkoaika.com/index.php)
-   Vapaa keskustelu (http://keskustelu.jatkoaika.com/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Naisasiat (http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=22455)

Monipuolisenhuono 21.12.2008 19:52

Lainaus:

Vanha Len kirjoitti: (Viesti 2540152)
Vietä Joulu sellaisten kanssa, jotka oikeasti välittävät susta. Vanhempien? Naisia tulee ja menee.

Joo, helpompi sanoa kun tehdä. Muijalla on mun avaimet ja mulla sen, pitää sekin paska hoitaa. Ja sit vituttaa kun olin jo ostanut joululahjoja sille, hyvä hyvä. Ois nekin rahat voinu sijoittaa vaikka itseensä.

Squit 22.12.2008 09:21

Nojoo. Muija tekstasi tänä aamuna ja toivotteli niin mahdottomasti hyvää syntymäpäivää minulle. Naurahdin hivenen, koska synttärini on huomenna ja ilmoitin siittä. No sepäs otti siitä itseensä oikein kunnolla mm. "Mä oon hirveä ihminen!" ja "Ajattele nyt minkälainen nainen olen!" ja nyt ei enään vastaa joten mykkäkoulukin alkanut.

Tiedän että hän tietää syntymäpäiväni, sekoitti vain päivät. Asia ei mitenkään haittaa minua, ehkäpä antoi jopa positiivisemman olon. Mutta ajattelin tekstata tämän tänne, koska tämä on niin perus naista. Loukkaannutaan siitä, kun ollaan väärässä tai kun erehdytään jne. Kaikille maailman naisille viesti täältä: hei, ei tämä nyt niin vakavaa ole!

Crapbag 22.12.2008 13:39

Lainaus:

Käyttäjänimetön kirjoitti: (Viesti 2538194)
Haistakoon paska. Vieläkin vituttaa jos tuo asia tulee mieleen. Häät piti olla ja sellaista. Se siitä. Elämäni nainen oli hän. Mutta enää vain imperfektissä, sellaiseen muiden johdateltavissa olevaan tuuliviirisaastaan en enää sekaantuisi..
Vittu.

Lainasin nyt tuon pätkän, aika murheellisen ärsyttävää. Jokseenkin samaa mitä itse tuli käytyä läpi pari vuotta sitten. Elämä on hassua, ihminen, joka saattaa olla vuosikaudet se tärkein, muuttuu hetkessä täysin "pimeäksi". Elettyä elämää ei saa takaisin ja turha niitä on pahalla muistella, tai ei se ainakaan mitään hyödytä. Ennemmin koittaa vaan ottaa opiksi, ja koittaa itse pysytellä henkisessä tasapainossa. Tai koittaa ainakin löytää sen..

Itsekin täällä itkin aikoinaan kun kaikki meni perseelleen, tässä vaiheessa voin kuitenkin todeta, että oikein siinä kävi. Vaikka minä olin se petetty ja jätetty, niin huh huh. Onneksi tuo epävarma ja -vakaa ihminen ei "hallitse" enää elämääni, vaikka nenäänsä tunkeekin edelleen asioihini. Siinä vaiheessa kun asiat alkaa mennä pieleen, ilmenee ihmisistä todella kummia piirteitä. Etenkin ex-avovaimoni ei vaan pysty käsittelemään juttuja. Siinä on mielestäni aika hyvä mittari kun miettii sitä oikeaa ja lopullista kumppania. Vituttaa riidellä tietyllä tapaa tyhmän ihmisen kanssa, joka pyörittää samaa nauhaa, sanoit mitä tahansa vaikka kuinka hyvin perusteltuna. Noh, eipä tuosta enempää, seuraavaan aiheeseen.

Eli kun itkut on aikanaan itketty (sattui kyllä liikaa murheita samaan aikaan samaan pakettiin), niin nyt on hienoa todeta kuinka paljon tässä on hyvääkin. Se kun pääsi takaisin jaloilleen, oppi elämään itselleen, oppi elämään yksinään.. aijai, kova on ollut koulu mutta taisin tosiaan tarvita tuon kaiken. Aika pitkä oppimisprosessi tämä elämä ja jokaisella on omat polkunsa, itse kuitenkin näen nyt että ainakin kerran pitää mennä kunnolla pieleen. Toisaalta se on hienoa jos joku löytää kertalaakista sen oikean ihmisen, heti nuorena. Onhan niitäkin.

Ja mitä tulee tähän hetkeen, niin hyvin pyyhkii;)
Jotenkin sitä on alkanut viettää iltoja ja öitä erään neidon luona, jonka kanssa ei tule nukkumisestakaan mitään kun puhellaan vaan niin maan perkeleesti ja tunnit suorastaan lentää! Alunperin en oikein tiennyt miksi hän kyselee perääni tihenevään tahtiin(no juu, olen maailman paskin lukemaan näitä tilanteita) ja otinkin todella rauhallisesti ja viileästi, etten ainakaan tee itestäni taas idioottia, kuten näissä tyttö-poika kaverijutuissa helposti käy. Noh, hän on tehnyt aloitteita ja nyt vkl juteltiin tosta sinkku -statuksesta ja siitä oisko hinkua luopua siitä. Eikä oo tosiaan mitään sitä vastaan, tosin rauhassa tässä tarvii ottaa.. Tosi kivaa ollut nyt kumminkin, joten nautitaan tästä, tulossa ihan kiva joulu! Ite en jaksa ainakaan enää ottaa elämää liian vakavasti, kyllä tää klaarataan näinkin.

Aika sekava setti tais tulla, ehkä sieltä nyt jokusen pointin voi löytää mitä oli tarkoitus sanoa.

Monipuolisenhuono 22.12.2008 23:22

Lainaus:

Another HAB kirjoitti: (Viesti 2540157)
Joo, helpompi sanoa kun tehdä. Muijalla on mun avaimet ja mulla sen, pitää sekin paska hoitaa. Ja sit vituttaa kun olin jo ostanut joululahjoja sille, hyvä hyvä. Ois nekin rahat voinu sijoittaa vaikka itseensä.

Ja nyt sit pitäis olla rauha maassa, ei vittu noita eukkoja. En jaksa nyt selostaa mistä puristi mutta olipahan taas leuka lattiiaan fiilis.

Väsyneet Kädet 23.12.2008 08:36

Vittu, että osaa olla hirvee olo. Lepposa olla töissä, kun tarttee vaan skarpata ettei ala pillittään. Vimosen päälle oikein joulutunnelmakin.. Vitun vittu. Miten vitus voiki olla tämmöstä.

Dominator131 23.12.2008 18:18

Lainaus:

Väsyneet Kädet kirjoitti: (Viesti 2541328)
Vittu, että osaa olla hirvee olo. Lepposa olla töissä, kun tarttee vaan skarpata ettei ala pillittään. Vimosen päälle oikein joulutunnelmakin.. Vitun vittu. Miten vitus voiki olla tämmöstä.

Eräänkin kerran samanlaisen olotilan kokeneena voin sanoa, että onneksi tuo olotila ei kestä kun maksimissaan viikon-kaksi, sitten alkaa helpottamaan ja miettimään niitä positiivisia puolia. Itselläni kun on taipumus negailla vähän joka asiasta, niin jotenkin tuo positiivisuus eron/paskana olon jälkeen vaan ilmaantuu paikalle sitä sen suuremmin kutsumatta. Ihan jokaisella ei varmaan ole sama tapa, mutta ainakin ihmisillä, joilta oon tätä kysynyt, kyseinen tapa vaan tulee jostain. Ja se olo helpottaa viimeistään siinä vaiheessa kun katkerana tekee jotain joka satuttaa ko olon aiheuttajaa henkisesti, mutta se nyt ei yleensä ole se paras tapa selvittää asiat ja mieli.

moby 23.12.2008 19:04

Lainaus:

Dominator131 kirjoitti: (Viesti 2541791)
Ja se olo helpottaa viimeistään siinä vaiheessa kun katkerana tekee jotain joka satuttaa ko olon aiheuttajaa henkisesti, mutta se nyt ei yleensä ole se paras tapa selvittää asiat ja mieli.

Minun mielestä silmä silmästä ja hammas hampaasta. Paska paskasta. Sillä se oma mieli paranee. Ei tarvitse paljon miettiä mitä se toinen osapuoli siellä miettii. Jos tulee ero niin ei tarvitse miettiä mitään asioiden selvittämistä, sillä ainakin itselläni on sellainen tapa, ettei exien kanssa olla mitään kavereita. Välit poikki ja uuta matoa koukkuun. Ei kannata kiduttaa itseään turhaan.

MikGo 23.12.2008 20:05

No nyt meikälläkin kävi flaksi ja joku nainen on kerrankin kiinnostunut musta. Ite en vaan nyt tiedä sitten mitä mieltä tästäkin olis. Välillä kyllä kaipaa, että olis mukavaa kun olis nainen vierellä, mutta tuntuu taas nyt siltä että ei kiinnosta yhtään. Nätti tyttö ja hyvä luonne, mutta jotenkin ei oo vielä tärähtänyt. Täytynee varmaan vielä tutustua enemmän, mutta se vaan pelottaa että kohta jo muija luulee, että tässä on jo jonkimoinen suhde ja sitten taas aiheutetaan sitä mielipahaa.

Itse olen kyllä erittäin kiitollinen sille muijalle, että kaipaa edes meikäläisen seuraa. Niitä ei ole paljoa ollut.

Paul Kemp 23.12.2008 21:07

Lainaus:

moby kirjoitti: (Viesti 2541822)
Minun mielestä silmä silmästä ja hammas hampaasta. Paska paskasta. Sillä se oma mieli paranee. Ei tarvitse paljon miettiä mitä se toinen osapuoli siellä miettii. Jos tulee ero niin ei tarvitse miettiä mitään asioiden selvittämistä, sillä ainakin itselläni on sellainen tapa, ettei exien kanssa olla mitään kavereita. Välit poikki ja uuta matoa koukkuun. Ei kannata kiduttaa itseään turhaan.

Erittäin samaa mieltä ja uskollisesti olenkin tätä toimintaohjetta elämässäni seurannut. Faktaahan kuitenkin on, että eron jälkeen usein eritoten nainen puhdistaa omaa "auraansa" ja puhuu paskaa ex-jätkästään aivan estoitta korostaen omaa erinomaisuuttaan ja marttyyrin rooliaan tapahtuneessa. Näin käy kokemuksieni mukaan ainakin 90% tapauksissa ja on aivan sama, mitä "Minä kuitenkin välitän sinusta.." ja "Voidaanko kuitenkin olla ystäviä ja silleen?" skeidaa juuri eron hetkellä suolletaan. Eli paska paskasta vaan todellakin, kivitykseen ei kannata jäädä makaamaan. Naivista rehtiydestä ei mitään hyvää seuraa.

Poikkeuksiakin varmasti on, mutta itse en edes moikkaa exiäni.

L. Paraske 23.12.2008 21:29

Lainaus:

Väsyneet Kädet kirjoitti: (Viesti 2541328)

Jos se yhtään helpottaa niin kohtalontoveri ilmoittautuu.

Tuossa jäljessä tulleisiin lohdutuksiin sen verran, 2-3 viikkoa ei riittänyt mihinkään, nyt on jo viides tai kuudes menossa. Toki tilanne on elänyt tuona aikana, ja viime viikonloppuna kärjistyi siinä vaiheessa kun näin tytön ensimmäistä kertaa kuukauteen (asumme 600 km:n päässä toisista). Aiemmin viestien kautta välittynyt ystävällisyys oli vaihtunut sanattomaan moodiin "en jaksa enää puhua kanssasi" ja "etsin jo uutta miestä, häivytkö silmistäni". Tokihan tässä saa syyttää rankasti myös itseä, kun oli edelleen jossain alitajunnan sopukassa ylläpitänyt toivoa, että kaikki vielä kääntyisi hyvälle mallille. Kaikkihan sitten purkautui vähemmän ystävällisenä ja humalaisena tekstiviestinä kyseiselle naisihmiselle. Eipä ole vastausta kuulunut myöhemmin lähetettyihin anteeksipyyntöihin.

Vittu, tulisi jo maanantai ja pääsisi töihin, niin riittäisi muutakin ajateltavaa.

JustinCase 23.12.2008 21:43

Itse olen tällä hetkellä vähän kaksijakoisin fiiliksin. Tosi loistava tyttö ollut lähellä n. 4 kk. Hienosti mennyt. Mutta ero edellisestä n. 1½ vuotta sitten teki minusta tunnevammaisen. Tai tällaiseksi itseni päätin leimata. En tiedä, onko mitään oikea termi. Samalla päätin, että en rupea seurustelemaan ennenkuin oikeasti kolahtaa.

Nyt olen sitten parisuhteessa vähän kuin vahingossa. En silti valita. Mutta välilä tulee päiviä, kun miettii, että jäiköhän jotain puuttumaan. Sitten taas tulee päiviä, kun on tätä tyttöä ihan järjetön ikävä, vaikka oltais oltu erossa ihan muutaman päivän.

Täytyy nyt luottaa siihen, että kaikki pysyy hienosti kasassa myös jatkossa ja olen sinkkuiluni sinkkuillut. Olen aina ollut sitä tyyppiä, joka ihastuu nopeasti, mutta rakastuu hitaasti. Merkit on ilmassa, että nyt voisi olla hyvä aika antaa ajan kulua ja katsoa jatkoa.

Esko Epäkesko 23.12.2008 21:51

Vaikeaa on ollu avioeron jälkeen, mutta hiljalleen alkaa tolpilleen taas päästä. Tapaillu yhtä tytskää töistä ja joka kerta meillä on ollu helvetin hauskaa. Itellä on siis lapsia, mutta vastapuoli on ollu sinkkuna (ja lapsettomana) pitempään. Aina kun yritän suunnitella jotain n. viikon päähän hän ahdistuu ja valittaa asiasta. Ymmärrän kyllä jos sinkkuna on ollu pitempään niin pelästyy asiosta, mutta rajansa kaikella. Itse joudun suunnitella kaikki tapaamiset sille ajalle kun lapset eivät minulla ole ja silloin kun ovat niin panostan 100% heihin. Perkele kun on taas vaikeaa olla sinkkuna. Tässä iässä sitä ei vaan kuvitellu joutuvansa siihen rupeavan. Taas.

Dominator131 23.12.2008 22:28

Lainaus:

Jos tulee ero niin ei tarvitse miettiä mitään asioiden selvittämistä, sillä ainakin itselläni on sellainen tapa, ettei exien kanssa olla mitään kavereita. Välit poikki ja uuta matoa koukkuun. Ei kannata kiduttaa itseään turhaan.

Jep, sama tapa minullakin: En ota yhteyttä ja koitan kaikkeni poistaakseni ko henkilön elämästäni ja mielestäni.
Omalla lausahduksellani tarkoitin sitä, että ei kuitenkaan satuttaisi sitä toista osapuolta turhanpäiten, sillä ainakin itse olen nykyisessä 'naisprojektissani' sellaisessa tilanteessa, että hänen eksänsä on satuttanut tätä naista henkisesti niin pahasti ettei tässä oikeen mikään muu kuin psykiatrireissut ja muut auta. Jotain kunnioitusta siis niitä eksiä kohtaan olis kiva löytyä, ihmisiähän nekin on.

hekottava pappi 24.12.2008 01:54

Lainaus:

Okei, ilmeisesti sitten tällaisiakin ihmisiä löytyy. No, onneksi ei ole tarvinnut itse vielä törmätä. Mun mielestä tällainen käytös kertoo lähinnä omasta heikosta itsetunnosta. Ei pysty kohtaamaan sitä asiaa, että on joutunut jätetyksi. Itse olen pari kertaa seurustellut. Toisen exän kanssa ollaan edelleen hyviä ystäviä (melko vähän kuitenkin tekemisissä, kun asutaan eri paikkakunnilla), eikä siinä ole mitään ongelmaa. Toisen kanssa (on naimisissa toisen kanssa) jutellaan kun tavataan. Minkäänlaista katkeruutta tai kaunaa ei ole kuitenkin kummastakaan suhteesta jäänyt.

Tietysti jos joku näkee hyväksi katkeroitua tällaisista asioista, niin antaa mennä vaan.

Rocket Richard 24.12.2008 03:22

Lainaus:

Saukko A. kirjoitti:
Mun mielestä tällainen käytös kertoo lähinnä omasta heikosta itsetunnosta. Ei pysty kohtaamaan sitä asiaa, että on joutunut jätetyksi. Itse olen pari kertaa seurustellut.

Itse olen myös pari kertaa seurustellut ja en ole missään tekemisissä exieni kanssa. En kuitenkaan todellakaan kärsi huonosta itsetunnosta.

Ero on monimutkainen asia ja siihen voi liittyä niin paljon asioita, joita ei pysty hyväksymään koskaan. Pari kertaa on exä tullut kadulla vastaan, mutta ei olla oltu tuntevinakaan. Hän teki minulle jotain sellaista, jota en voi koskaan antaa anteeksi.

Eivät asiat ole niin mustavalkoisia. Toisilla välinpitämättömyys exää kohtaan voi johtua huonosta itsetunnosta, toisilla jostakin muusta.

jesse72 24.12.2008 09:52

Lainaus:

Rocket Richard kirjoitti: (Viesti 2542194)
Itse olen myös pari kertaa seurustellut ja en ole missään tekemisissä exieni kanssa. En kuitenkaan todellakaan kärsi huonosta itsetunnosta.

Ero on monimutkainen asia ja siihen voi liittyä niin paljon asioita, joita ei pysty hyväksymään koskaan. Pari kertaa on exä tullut kadulla vastaan, mutta ei olla oltu tuntevinakaan. Hän teki minulle jotain sellaista, jota en voi koskaan antaa anteeksi.

Eivät asiat ole niin mustavalkoisia. Toisilla välinpitämättömyys exää kohtaan voi johtua huonosta itsetunnosta, toisilla jostakin muusta.

Itse tuli erottua monivuotisesta suhteesta muutama vuosi sitten. No, taas jouluaattona mennään ex:n porukoille syömään ja illalla jatkoille baariin. Mistään lämmittelystä ei ole kyse, vaan hyvinä kavereina pystytään pyörimään yhä. Meillä suhde vaan ajautui enemmän kaveriaseteelle ja hyvä näin. Samoin ex:n vanhemmat ovat todella hyviä tyyppejä, eli miksi katkaista välejä?

Sinkkuna on symppaattisen sian kiva röhkiä yöelämässä..

Rocket Richard 24.12.2008 12:29

Lainaus:

jesse72 kirjoitti:
Mistään lämmittelystä ei ole kyse, vaan hyvinä kavereina pystytään pyörimään yhä. Meillä suhde vaan ajautui enemmän kaveriaseteelle ja hyvä näin. Samoin ex:n vanhemmat ovat todella hyviä tyyppejä, eli miksi katkaista välejä?

Sinun tapauksessasi ei varmasti ollutkaan mitään syytä katkaista välejä, mutta omassa entisessä suhteessani tapahtui niin paljon pahoja asioita, että ei voi olla missään väleissä.

Kuten todettua, niin tilanteita on varmasti niin monta erilaista kuin on suhteitakin maailmassa. Joillakin ajautuu asiat vaan niin, että ei tee mieli olla enää exän kanssa missään väleissä.

Birchman 24.12.2008 14:27

Noniin erosta on nyt kohta kaksi kuukautta. Joulu on tähän asti tuntunut sanotaanko nyt haastavalta. Aamuisin kun herää niin mielen valtaa kova ikävä, eikä yhtään helpottanut saadessani joulukortin exältä.

Nyt oikeastaan huomaa, että on ensimmäistä kertaa aikaa käsitellä päässään suhteen loppua. Opiskelu on vienyt ajatukseni eroprosessista kokonaan muualle. Kovin uskoin jo olevani voiton puolella, mutta nyt vasta huomaa kuinka paljon työtä on vielä edessä. Toivottavasti saisin käsiteltyä tämän ennen koulunpenkillle palaamista, koska olen huomannut, että persoonallisuuteni on muuttunut aiemmasta iloisesta ja sosiaalisesta enemmän siihen suuntaan, että vituttaa kaiken maailman naisihmiset eikä pahemmin jaksa näyttää sitä oikeaa hyvää-minää heille.

Olen aina toilaillut humalassa. On se jumalauta uskomatonta, miten alkoholi voi vaikuttaa aikuiseen ihmiseen. Ihan sama millaista mantraa itselleni hoen niin aina tietyssä vaiheessa iltaa tulee sellanen "hälläväliä mistä tai kenen vierestä herään"-fiilis. On niin vittumaista ja säälittävää toimintaa kyllä, mutta en tiedä miten tuostakin pääsisi eroon. Vielä en ole pahemmin kaveriporukassa ruvennut iskemään, mutta pari kertaa on jo ollut todella lähellä. VITTU! Onko neuvoja tästä eroon pääsyyn? Alkoholin juomisen lopettaminen ei ole vaihtoehto.

Sitten niistä nykyisistä naisasioista. Hauska tapahtuma syksyltä. Erästä tyttöä olin jo vähän kauemmin katsonut sillä silmällä, mutta kuulin hänen seurustelevan. No kerran sitten illanistujaisissa juttelimme ja kerroinkin hänelle, että taisin vähän ihastua häneen. No ei siinä mitään, häntä kovin ihmetytti (ihan positiivisesti), että uskalsin sen noin päin naamaa sanoa. Pari kuukautta myöhemmin nähtiin taas illanistujaisissa ja tyttö tuli kysymään, mitä oikein tarkoitin sanoillani kun viimeksi nähtiin? Kerroin, että ei se nyt niin vakavaa ollut ja ajattelin jatkaa iltaa, mutta häntä asia kiinnosti ja kertoi ettei tiennyt ollakko imarreltu vai painostettu? Loppujen lopuksi tyttö piteli jo kovin kädestä kiinni ja siinä kaveriporukassa iltaa istuttiin. Tästä viikko ja näimme koulussa ja ihan uskomatonta miten jonkun käytös voi muuttua. Tytöllä tuntui olevan kovin jotain meikäläistä vastaan vaikka mitään en ollut tehnyt. Hän tuli minulle juttelemaan, hän otti kädestä kiinni etc... Ihan sama mitä koulussa sanoi niin jotain vittuilun ja naljailun välimaastosta tuli vastaukseksi. Ja todellakaan en mitään iskurityksiä (kerrankin) ollut laittanut ilmoille, koska minusta seurustelusuhdetta pitää kunnioittaa.

Taidan vieläkin olla vähän ihastunut tähän daamiin kun jaksan jauhaa... Hyvää joulua!

leivoja 24.12.2008 16:43

Lainaus:

Vanha Len kirjoitti: (Viesti 2540152)
Vietä Joulu sellaisten kanssa, jotka oikeasti välittävät susta.

Eli yksin, vaikka en itsestäni voisi juurikaan vähempää välittää.

Belenoss 24.12.2008 16:58

Lainaus:

Bones kirjoitti: (Viesti 2542362)

Olen aina toilaillut humalassa. On se jumalauta uskomatonta, miten alkoholi voi vaikuttaa aikuiseen ihmiseen. Ihan sama millaista mantraa itselleni hoen niin aina tietyssä vaiheessa iltaa tulee sellanen "hälläväliä mistä tai kenen vierestä herään"-fiilis. On niin vittumaista ja säälittävää toimintaa kyllä, mutta en tiedä miten tuostakin pääsisi eroon. Vielä en ole pahemmin kaveriporukassa ruvennut iskemään, mutta pari kertaa on jo ollut todella lähellä. VITTU! Onko neuvoja tästä eroon pääsyyn? Alkoholin juomisen lopettaminen ei ole vaihtoehto.

Miten olis alkoholin vähentäminen? Itellä ainakin on sileen että tietyssä pisteessä homma karkaa käsistä, niin naisten kuin viinankin suhteen. Sitten kunnon kännissä tulee aina hölmöiltyä, no huumorilla sen on kai kaikki ottaneet kun ei oo nenu tullu kipeeks, enkä kai kavereitten eukkoja oo yrittänyt iskeä... Oon todella lipeevää sorttia nousuhumalassa, känninpuolella en sitten tosin tajua mitstään mitään vaan saatan ihan yksin lähteä kotio vaikka oltais jo sovittu "jatkoista", narikassa yleensä viimestään pääsen naisista eroon... No en oo koskaan seurustellut että siltä pohjalta, jos jonkun naisen joskus löytäis niin varmaan pitäs koko kuningas alkoholi hylätä :)

Käyttäjänimetön 25.12.2008 16:10

Lainaus:

Bones kirjoitti: (Viesti 2542362)
Tyttö tuli kysymään, mitä oikein tarkoitin sanoillani kun viimeksi nähtiin? Kerroin, että ei se nyt niin vakavaa ollut ja ajattelin jatkaa iltaa, mutta häntä asia kiinnosti ja kertoi ettei tiennyt ollakko imarreltu vai painostettu? Loppujen lopuksi tyttö piteli jo kovin kädestä kiinni ja siinä kaveriporukassa iltaa istuttiin. Tästä viikko ja näimme koulussa ja ihan uskomatonta miten jonkun käytös voi muuttua. Tytöllä tuntui olevan kovin jotain meikäläistä vastaan vaikka mitään en ollut tehnyt. Hän tuli minulle juttelemaan, hän otti kädestä kiinni etc... Ihan sama mitä koulussa sanoi niin jotain vittuilun ja naljailun välimaastosta tuli vastaukseksi.

Aina jos joku alkaa tuonlaiselta pohjalta käyttämään sanaa "painostaa", niin lähden saman tien mahdollisimman kauas. Jos rehellinen ja asiallinen painostamaton lausuma käsitetään _painostamiseksi_ niin kuulijan päässä on vikaa. En edes tervehdi tuonlaisia ureapäitä. Aamen.

huppumies 25.12.2008 20:57

On tää positiivisen ja normaalin ulkokuoren pitäminen vaan niin helvetin raskasta.
Yrittää esittää normaalia vaikka sisällä täysi myrsky päällä ja aivan paskana.

Tiesin että tästä joulusta tulis rankkaa, kun neiti tulee suomeen viettämään joulua ja meidän olisi tarkoitus nähdä ja jutella suhteestamme, mutta eipä ole neidistä kuulunut mitään, vaikka olen yrittänyt soitella ja tekstailla päivittäin ja monta kertaa..

Ei tiedä miten päin olisi tai mitä tekisi..

Pahin pelko ja aavistus on se että hänellä on jo uusi mies..

AnaMasa 25.12.2008 22:38

Lainaus:

huppumies kirjoitti: (Viesti 2542879)
eipä ole neidistä kuulunut mitään, vaikka olen yrittänyt soitella ja tekstailla päivittäin ja monta kertaa..

No eikö tämä ole päivän selvä juttu, että ellei akka ole kuollut tai muuta force majoria, niin se oli sitten siinä ja aika varmasti toisen munan junttaamana. Jos teillä olisi jotain, niin muija olisi ihan vakavissaan miettinyt jo koneen laskeutuessa ja kännykkää käynnistäessään, että soittaakko ensin äidilleen vai sinulle. Jos teillä ei olisi mitään, mutta toista äijääkään ei olisi, niin totta helvetissä akka olisi vastannut sinulle ja vaikka kierrellyt ja kaarrellut jotain turhaa. Mitä nopeammin hyväksyt tuon "kaikkein pahimman", niin sitä nopeammin seilaat uuden reiden päällä. Äläkä uskottele itsellesi, että olisit menettänyt mitään ainutlaatuista.

Muutenkin miettisin koko hoitoa jo siltä kantilta, että pakko olla jollain tavalla tunnevammainen, ellei pysty edes "Lopeta nyt helvetissä se häirintä tai soitan poliisin"-viestiä lähettämään ja sillä tavalla käsittelemään asiaa. Nuole haavat ja kömmi nopeasti eteenpäin, eli toiseen suuntaan. Lähetä lyhyt viesti, että ymmärsit yskän ja toivota onnellista jatkoa. Tiedän, että kuulostaa juuri nyt ja noissa tunteissa älyttömältä, mutta lue tämä viesti uudestaan kuukauden parin päästä ja opi ensi kerraksi.

Tämä menee sarjaan "Ei niin mukavaa miestä kuin itseään kannata kiusata tyhjän takia."

raholan rotta 27.12.2008 07:43

Itse olen nyt pari kk seurustellut nykyisen emäntäni kanssa ja nyt tuli suvusta ensimmäiset vihaiset katseet niskaan. Oltiin joulupäivänä hänen mummollassaan perheen kesken syömäss. Mukana emäntä, hänen veljensä, siskonsa ja avopuoliso sekä emännän vanhemmat.

Emäntä vaan ei muistanu kertoa etukäteen näiden isovanhempien olevan vähä 50luvulle jämähtäneitä.

Tänään sain kuulla sit kuinka huono ihminen olen hänen mummun ja papan mielestä. He eivät hyväksy suhdettamme koska:
-Söin lautasellisen jouluruokaa ja kieltäydyin santsaamasta. Kysyivät miksi ja ilmoitin heille että on vähä heikko happi ku tuli glögiä vähäsen liikaa nautittua oman perheen kesken jouluaattona.
-Ruuan jälkeen siirryimme televisiota katselemaan ja juttelemaan ja laitoin ihan vaistomaisesti ruuan jälkeen nuuskan huuleen.

Kaksi suurta virhettä vanhan ikäluokan edessä siis tehty = Alkoholin käytön myöntäminen ja nuuskan käyttö. Kuulemma jouluaattona näin nuoren (25v) kuulu juoda alkoholia ja nuuskaa sekä tupakki on kuulemma kiellettyjä tuotteita. Niitä käyttää vaan tyyliin rikolliset.
Mummu ja pappa oli lähettänyt terveiset emännälle että kannattaisko sen miettiä vielä kertaalleen meidän seurustelua?

Mitä?

Sen verta täytyy mainita vielä että oman emännän isääni en ole nähnyt kertaakaan selvinpäin vaikka olemme joka lauantai-iltapäivä siellä käyneet kylässä. Onneksi emännälläni on sentäs omat mielipiteensä.

vsmo 27.12.2008 09:11

Lainaus:

raholan rotta kirjoitti: (Viesti 2543693)
Kaksi suurta virhettä vanhan ikäluokan edessä siis tehty.

Toi on saavutettu etu jos ei tarvi puolison mummoa ja pappaa käydä moikkailemassa, tylsiä reissuja.

Sukuhan se monasti pahin, ei sen tarvii antaa vaikuttaa omiin peleihin..

Kaikki ajat ovat aikavyöhykkeen GMT +3 aikaa. Kello on nyt 21:58.