Valmentajat 05-06???

  • 9 976
  • 48

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukrainan armeija
Tämä koko ketju on niiin täydellisen GAY, että oikein oksettaa...

Jos jätetään laskuista pois se tosiasia, että Blues pettää aina, on Bluesin päävalmentaja ensikaudella Kari Heikkilä, tämä asia on tullut tarkistettua pariltakin luotettavalta taholta, Matikainen on lähinnä pyörinyt toisena nimenä mukana, mutta tästä minulla ei ole sen kummempia varmennuksia.

Joten lapset: lopetetaan se perkuleen mussustus nyt ja keskitytään kesälomaan, eiks juu?

ps. ZOOMin mieltä lämmittää eritoten se, että Elomoista päästiin eroon...
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti ZOOM
Tämä koko ketju on niiin täydellisen GAY, että oikein oksettaa...


Hyvinhän sä tän GAY-ketjun jaksoit jatkaa. Onnittelut.
On "hienoa", että jokaisen joukkueen kannattajissa löytyy niitä, jotka aidosti ja oikeastiu tietävät totuuden ja haluavat kieltää muilta keksutelun, olkoon se sitten GAY tai ei.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Viestin lähetti Svante
Tiedätkö Tommy miksi Summanen on Bluesin organisaatiossa?
Mikä on tää "ovela" suunnitelma?

Summanen on Bluesin urheilutoimenjohtaja.

Ei kai tässä mitään ovelaa suunnitelmaa ole, Summanen on pitkään haaveillut tälläisestä combo-duunista, jossa pääsee osallistumaan toimistopuolella ja kaukalopuolella joukkueeseen.

Uskon kyllä että sopimuksensa aikana, Summanen tulee olemaan fyysisestikkin vaihtoaition takana käskyttämässä.

Niin ja tosiaan mikäs siinä, Summanen saa täyttä liksaa Jääkiekkoliitolta kunhan ei valmenna muussa seurassa.
 
Viimeksi muokattu:

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Viestin lähetti Tommy
Niin ja tosiaan mikäs siinä, Summanen saa täyttä liksaa Jääkiekkoliitolta kunhan ei valmenna muussa seurassa.

Aivan päinvastaista on kyllä mediassa uutisoitu, mutta sinulla on varmaan kuitenkin varmaa tietoa?
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Viestin lähetti msg
Aivan päinvastaista on kyllä mediassa uutisoitu, mutta sinulla on varmaan kuitenkin varmaa tietoa?

Kerro toki, on pienen pieni mahdollisuus että olisin joskus väärässä. Tämä voisi olla yksi niistä kerroista.
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukrainan armeija
Viestin lähetti Puolisukeltaja
Huhujen mukaan Porvoon Huntersien (2.div) valmentaja, Jorma Räisänen liittyisi ensikaudeksi Bluesin mukaan...???? Kommentteja moisesta.

Lähinnä viittasin tähän ketjun avaukseen...
Mikäli Svantea ärsyttää se, mitä minän kirjoitan, niin pysy kiitos omalla hiekkalaatikollasi... eiks juu...

On se kumma, kuinka suuria punaisia jaksaa ärsyttää kaikki meidän kirjoittamamme... teillä on hei kausi kesken!

Ja toiseksi: minä en koskaan ole ollut missään asiassa väärässä, enkä todennäköisesti tule koskaan tule olemaankaan...=)
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka

Kiekko-Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, EPS
TM:n palstalle liittämä Artikkeli ei suoraan kerro Summasen sopimuksen tarkoista pykälistä ja sopimusehdoista.

Itse olen myös kuullut, että Summasen ollessa vastuuvalmentaja, olisi siitä seurannut liiton sopimuksen ehtojen raukeaminen. Tässä mielessä peesailen Tommya tässä asiassa.

On mahdotonta tietää, mitkä Summasen sopimuksen tarkat pykälät ovat. Käsittämätön tuo sopimus liiton ja Summasen kanssa kuitenkin olisi, jos palkka edelleen juoksisi vaikka Summanen jossain täysipäiväisesti valmentaisi. Se, olisi täysin linjan vastainen kaikkiin muihin tyypillisiin työsopimuksiin ja myös valmentajien sopimuksiin. Silloin onnittelisin Ramia loistavasta diilistä ja Kalervona miettisin pitkään ja hartaasti, mitä tuli luvattua.

Sinällään aika merkityksetön homma, koska en usko Summasen tulevan Bluesin valmentajaksi millään tavalla ensi kaudella. Se ei mielestäni olisi edes hyvä asia. Odotetaan nyt sitä valmentaja kaksikon nimien julkistamista ja annetaan heidän hoitaa rauhassa työtään.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Viestin lähetti Kiekko-Antti
Silloin onnittelisin Ramia loistavasta diilistä ja Kalervona miettisin pitkään ja hartaasti, mitä tuli luvattua.

Koska tästä Kale-Rami -sopasta tuskin kenelläkään on varmaa tietoa, en ainakaan minä lähtisi varmana tietona väittämään suuntaan tai toiseen.

Toki luotan edelleen enemmän potkujen aikaiseen uutisointiin, jossa mainittiin tuo sama kuin Tussarin jutussa, kuin minkäänlaisiin kuulopuheisiin.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Viestin lähetti msg
TM ystävällisesti jo linkkasi tämän

http://www.turunsanomat.fi/verkkolehti/?ts=1,4:6:0:0,4:6:1:1:2004-10-28,4:261612,1:0:0:0:0:

Jos kilpailevina uutislähteinä ovat Turun Sanomat
ja tämän palstan nimimerkki Tommy, niin kyllä tässä tapauksessa uskon enemmän Turun Sanomia.

Eihän tässä mitään kilpailua ole,
en ole ko. uutista edes lukenut ja olen vaan elänyt siinä tiedossa missä olen. Ja enköhän siinä pysykkin, yksityisviesteistä lähtien on tullut Kiekko-Antin tyylisiä ns. peesauksia.

Eikä sillä niin väliä kyllä olekkaan, Summanen ei ole tulevalla kaudella penkin takana.
 

JanJ

Jäsen
Itse olin aikanaan tiedotustilaisuudessa missä julkaistiin Summasen pesti. Sopimusta esiteltiin, niin joku toimittaja kysyi tosiaan että mitä jos Rami saa potkut. Kummola vastasi jotain vitsiä todennäköisyydestä jne mutta silloin jäätiin siihen käsitykseen että sopimus on sellaista muotoa, että palkka juoksee koko sopimuskauden, teki Rami mitä tahansa. Eli hänet voidaan siirtää syrjään päävalmentajan paikalta mutta ns. virka säilyy sopimuksessa mainitun ajan eli liksa juoksee, valmensi missä tahansa tai ei missään.
 

Pantse67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Detroit Red Wings, ManU, UFC
Heikkilästä

En huomannut, että asiaa olisi täällä käsitelty, joten tässä tulee:
Helsingin Sanomissa oli tässä männä viikolla aivan pikkuruinen juttu, jossa käsiteltiin Kari Heikkilän Venäjällä vetämän joukkueen pääsyä sikäläisiin välieriin. Jaroslavl oli pudottanut jatkosta Kazan Barsin, joka vilisee NHL-tähtiä (paikallinen IFK...?).

Anyway, samassa artikkelissa todettiin, että Heikkilä on Venäjällä todella arvostetussa asemassa ja hänestä puhutaan jääkiekkopiireissä nimityksellä "se suomalainen".

Samaan hengenvetoon todettiin, että venäjällä on alettu puhua ulkomaalaisen valmentajan pestaamisesta maajoukkueeseen ja venäläisen lähteen mukaan Heikkilä olisi todellinen vaihtoehto tähän tehtävään...

Joka tapauksessa Blues julkistaa uuden valmentajansa henkilöllisyyden kuukauden sisällä.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Heikkilällähän on sopimus Bluesin kanssa, eri asia sitten onko sopimus mallia suullinen vai mallia kirjallinen.

Eri asia on myös merkitseekö sopimus mallia kirjallinen siinä vaiheessa mitään kun Venäjältä tarjotaan kaudesta miljoonaa dollaria.

Kaikki on mahdollista, silti usko on kova siihen että Heikkilä on pääkäskyttäjänä tulevalla kaudella LA-areenan vaihtoaition takana.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Minulla on sellainen tunne, että tässä Kaken sopimuksessa on joku Venäjän sarjaan liittyvä ehto, joka saattaa vielä homman vetää puihin.
Vaihtoehdot lienevät kuitenkin Blues tai Venäjä.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Heikkilän Lokomotiv Jaroslav pelaa selkä seinää vasten, on tappiolla Lada Togliattia vastaan otteluvoitoin 2-0, kolmella voitolla jatkoon.

Pelipäivät ovat 30.3., 31.3. ja 2.4.
Kaksi jälkimmäistä siis tarvittaessa.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Jaroslav ja Kari Heikkilä kesälomalle,
nyt odottamaan sopimuksen julkistamista. Eiköhän tässä lähipäivinä joku kaunis aamupäivä Bluesin sivuille ilmesty uutinen ensi kauden valmennuksesta; Kari Heikkilä, Petri Matikainen ja Kimmo Kiuru.

Edit:
Unohtui pronssiottelu täysin. Eli pronssiottelun jälkeen kattellaan.
 
Viimeksi muokattu:

MrBluus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Viestin lähetti Tommy
Eiköhän tässä lähipäivinä joku kaunis aamupäivä Bluesin sivuille ilmesty uutinen ensi kauden valmennuksesta; Kari Heikkilä, Petri Matikainen ja Kimmo Kiuru.

Mitäs sanoisit, jos siellä lukisi: Kari Heikkilä, Petri Matikainen, Jukka Ropponen. Ja mitä tekee Hunterssien Räisänen, kenen kanssa täälläkin on sopimuksesta ilmoiteltu. Ei valmenna tietääkseni ainakaan A:ssa.
 

Bluesfan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Detroit Red Wings, HJK, FC Honka, Arsenal
Uusi valmentaja on Kaj Matalamäki, Ruuttusta joukkueenjohtaja. Kiuru ja Rocky lähtevät pellolle. Uutta apuvalmentajaa ei julkastu sopimusteknillisistä syistä...

Edit: Olikohan aprillia...

Edit: Sitähän se olikin, niin kuin arvelinkin. Hyvä näin.
 
Viimeksi muokattu:

Dolgor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Rags
Viestin lähetti Bluesfan
Edit: Olikohan aprillia...

Enpä menisi uskomaan Sashan juttuja aprillipäivänä.

Ja kuten ollaan sanottu, uutisia, mitkä eivät ole Bluesin kotisivuilla, ei kannata uskoa.
 
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo.
Re: MV-Valmennus

Viestin lähetti the SNIPER
Jukka Ropponen vastaa liigan- ja junnujenmaalivahtivalmennuksesta ensi kaudella. Kiuru saanut näin olen fudut kyseiseltä paikalta

Toteutuessaan helvetin hieno juttu, mutta oisko The Sniperilla jonkinlaista lähdettä? Tuleeko Sulander kaupan päälle maaliin?
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Re: MV-Valmennus

Viestin lähetti the SNIPER
Jukka Ropponen vastaa liigan- ja junnujenmaalivahtivalmennuksesta ensi kaudella. Kiuru saanut näin olen fudut kyseiseltä paikalta

En nyt tästäkään vielä niin varma olisi.
Kattellaan ja toivotaan että saadaan lisää Espoolaista väriä penkinkin taakse.
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Re: MV-Valmennus

Viestin lähetti the SNIPER
Jukka Ropponen vastaa liigan- ja junnujenmaalivahtivalmennuksesta
Näin voisi kyllä päätellä monestakin seikasta. Jos näin on, niin sopii toivoa Jukan ajan riittävän Bluesin mv-valmennukseen keskittymiseen. Onhan hänellä firmassakin monta rautaa tulessa. Mielelläni näkisin Jukan Bluesissa.
 

MrBluus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Re: MV-Valmennus

Viestin lähetti the SNIPER
Jukka Ropponen vastaa liigan- ja junnujenmaalivahtivalmennuksesta ensi kaudella. Kiuru saanut näin olen fudut kyseiseltä paikalta

Varma tieto. Itsellä sama fakta hallussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös