Vituttaa niin kympillä!

  • 1 039 240
  • 5 425

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Mitä asiaa ajattelit tämän kokeilukokoonpanon ajavan? Eikö se toteutunut?

Mannerin mukaan haettiin sitoutunutta joukkuetta tälle päivälle. Joten ei varmaan onnistunut, joukkue ei näytä pätkääkään sitoutuneemmalta kuin tiistaina Tampereella.

Dataa varmasti saatiin. Loppukaudella peliajasta ei juuri ole kilpailua, koska näistä nyt mukaan hypänneistä ei kukaan halua nähdä sekuntiakaan jäällä pudotuspeleissä. Aivan huumoritason seppiä ovat ikoset ja juhakoivistot sekä samianttilat.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Mannerin mukaan haettiin sitoutunutta joukkuetta tälle päivälle. Joten ei varmaan onnistunut, joukkue ei näytä pätkääkään sitoutuneemmalta kuin tiistaina Tampereella.

No tämä on nyt just se mistä kiikastaa. Tuolla ei ole viikkokausiin enää kukaan pelannut joukkueelle. Siksi selitykset pelien merkityksettömyydestä tuntuvat vähän oudoilta.

Kyllä Marjamäen ja Jalosen joukkueet osasivat pelata joukkueena vielä runkosarjan voiton ratkettuakin. Miksi tämä sakki ei osaa?
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mitä luulet noin prosentteina, minkä verran tässä mietinnässäsi on mukana ns. "värilasi" -efektiä?
Hankala sanoa. Erikoiselta on tuo homma jo vähän aikaa vaikuttanut ja onhan tätä tullut jonkinaikaa katseltua. Toki sinä voit minua objektiivisempana seuraajana vähän valaista.
 

Kaspo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hankala sanoa. Erikoiselta on tuo homma jo vähän aikaa vaikuttanut ja onhan tätä tullut jonkinaikaa katseltua. Toki sinä voit minua objektiivisempana seuraajana vähän valaista.

En osaa lähteä kenenkään objektiivisuutta arvioimaan. Olen vain huomannut, että monesti itsereflektio auttaa vitutukseen, joten ehkäpä siitä olisi sinullekin hyötyä vitutuksen suhteen.

En ole mitään salaliittoa itse havainnut, mutta en kyllä viime viikkoina ole ehtinyt kovin montaa peliä kokonaan katsomaankaan.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En osaa lähteä kenenkään objektiivisuutta arvioimaan. Olen vain huomannut, että monesti itsereflektio auttaa vitutukseen, joten ehkäpä siitä olisi sinullekin hyötyä vitutuksen suhteen.

En ole mitään salaliittoa itse havainnut, mutta en kyllä viime viikkoina ole ehtinyt kovin montaa peliä kokonaan katsomaankaan.
En minä mihinkään salaliittoon usko, en ole hullu. Erikoisesti tuomiot ovat viime aikoina menneet. Luotan sattumaan, mutta harmittaa se silti. Sinä se kommentoit asiaa, vaikka et pelejä katsokaan, yeah!
 
No tämä on nyt just se mistä kiikastaa. Tuolla ei ole viikkokausiin enää kukaan pelannut joukkueelle. Siksi selitykset pelien merkityksettömyydestä tuntuvat vähän oudoilta.

Kyllä Marjamäen ja Jalosen joukkueet osasivat pelata joukkueena vielä runkosarjan voiton ratkettuakin. Miksi tämä sakki ei osaa?
Koko sakilla on varmaan ensi kaudeksi sopimus Jokereihin ja ne joilla ei ole, niin keskittyy salakuljettamaan nuuskaa.
 

Kaspo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En minä mihinkään salaliittoon usko, en ole hullu. Erikoisesti tuomiot ovat viime aikoina menneet. Luotan sattumaan, mutta harmittaa se silti. Sinä se kommentoit asiaa, vaikka et pelejä katsokaan, yeah!
Vähän tässä on sellaista tahallista vääristelyä ilmassa nyt, eikä siinä mitään. Kyllä Kärppien tilanne tunteita minussakin herättää.

Lähinnä kommentoin siis sitä, että ajattelet Kärppien peleissä tuomittavan "vitsituomioita toinen toisensa perään". Tämä haiskahti nenääni vähän värilasittuneelta kommentilta, ja jos se kerran sinua vituttaa, siis tuo havaintosi, niin ehkä mahdollisen värilasiaspektin pohdiskelu vähentäisi vitutusta. Sinänsä peleihin liittyviä asioita en kommentoinut, toin vain esille tämän nk. värilasiefektin ja ehkäpä rivien välistä toiveen tuon asian pohdiskeluun siellä sinun näppäimistösi nurkilla!

En tosiaan ole viime viikkoina ehtinyt montaakaan kokonaista peliä katsomaan, kuten sanoinkin, mutta niissä pätkissä ja jaksoissa mitä olen nähnyt, en ole itse havainnut Kärppien sorsimista tuomareiden puolelta. Kuten sanoin, en kaikkia tilanteita ole nähnytkään, mutta siitä huolimatta näen minulla olevan oikeuden asiaa kommentoida. Etenkin, kun kommenttini oli ystävällismielinen vitutuksen vähentämiseen tähtäävä "olisiko malka omassa silmässäsi" -tyyppinen ajatelma.

Peace :)
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Näyttöpaikka tietyille pelaajille, missä voisivat osoittaa olevansa varteenotettava vaihtoehto pleijareissa. Ei ole toteutunut tämmöinen. Lähinnä koskee Ikosta ja Koivistoa, mutta myös Anttilaa, Koblia sekä varauksella Siikaluomaa ja Huttulaa.

Huttula ollut minun silmään nimetyistä jonkin tason onnistuja.

Huilivuorohan toteutuu välittämättä pelin tasosta.
No, eivätkö nuo näyttöpaikat toteutuneet? Toteutuivat, mutta lunastajia ei juuri ollut. Nelosketju sementoitui. Muutoin lähimpänä murtautumista kokoonpanoon, ehkäpä Karvisen paikalle, on Ikonen.
 

kop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ehkä itselläni on jotain lapsenuskoa mutta itsellä jostain syystä riittää vielä uskoa Jasse Ikoseen. Taisi se viime kesä olla vain harjoittelun suhteen vaikea. Toivotaan että nyt tulevan kesän saa kunnolla reenata niin ehkä ensi kaudella nähdään mikä mies Jasse oikeasti on.

Minä uskon, että Jasse ei jatka Kärpissä ensi kaudella sopimuksesta huolimatta. Tilanne kun ei tyydytä kumpaakaan osapuolta. Toisaalta minäkin näen Jassessa paljon kykyä, mutta homma ei vaan ole lähtenyt tai edes yrittänyt lähteä lentoon missään vaiheessa kautta. Taso riittäisi 0+0 -peliin nelosessa, mutta se ei riitä.
 

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Kärppien vauhdikas pelitapa vaatii sen 100% tahtotilan, ilman sitä koko paletti hajoaa. Mitään "huono päivä, nyt träpätään" -vaihdetta ei näytä olevan. Hieman tämä mennyt kuukausi pistää harmittamaan kun kuitenkin mahdollisuuksia enempäänkin olisi ollut, mutta silti järki sanoo, että mitään ei vielä ole hävitty kun runkosarjakin voitettiin melko ylivoimaisesti. Silti pikkuinen fani sisässäni protestoi tätä vaihdetta.
 

Osvaldo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minä uskon, että Jasse ei jatka Kärpissä ensi kaudella sopimuksesta huolimatta. Tilanne kun ei tyydytä kumpaakaan osapuolta. Toisaalta minäkin näen Jassessa paljon kykyä, mutta homma ei vaan ole lähtenyt tai edes yrittänyt lähteä lentoon missään vaiheessa kautta. Taso riittäisi 0+0 -peliin nelosessa, mutta se ei riitä.

Tämäkin toki mahdollista. Paljon tosiaan riippuu siitä uskooko valmennusjohto Ikoseen siinä määrin että sielä olisi jotain reserviä jos saisi kunnollisen reenikesän alle. Toki voihan se myös olla että pelaaja itsekin haluaa muutosta, kun faktahan se on että Jasse on tämän kauden suurin floppi ollut.
 

JPL

Jäsen
No, eivätkö nuo näyttöpaikat toteutuneet? Toteutuivat, mutta lunastajia ei juuri ollut. Nelosketju sementoitui. Muutoin lähimpänä murtautumista kokoonpanoon, ehkäpä Karvisen paikalle, on Ikonen.
Voisit keskittyä johonkin rakentavampaan kuin saivarteluun.

Minusta tuo kokeilujoukkue oli huono kokeilu, koska oikeastaan kukaan ei onnistunut. Toki dataa tästäkin saatiin, kuten GT sanoikin. Huonoa tosin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Vituttaa kympillä kun kukaan ei ole avannut vielä "Mannerille potkut" ketjua.
Onhan tämä kieltämättä vähän erikoista että esim. Harri Ahoa ollaan heittämässä vähemmän yllättäen bussin alle tästä viime päivien alakulosta, vaikka todellisuudessa valmentaja taitaa kuitenkin olla se joka vastaa tuosta peli-ilmeestä.

Ei se nyt ihan niinkään mene että jos joukkue suorittaa 55 peliä runkosarjassa hyvin niin kaikki on vaan loistavan päävalmentajan ansiota, ja sitten kun tulee muutaman pelin huonompi jakso niin ainoa kelle pitäisi antaa potkut on Harri Aho.
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei se nyt ihan niinkään mene että jos joukkue suorittaa 55 peliä runkosarjassa hyvin niin kaikki on vaan loistavan päävalmentajan ansiota, ja sitten kun tulee muutaman pelin huonompi jakso niin ainoa kelle pitäisi antaa potkut on Harri Aho.

Tästä olen samaa mieltä, mutta ei noin ajattelevia hirveän montaa ole kuitenkaan. Mielestäni hommat ei menneet ihan putkeen kun vahvistuksia ei saatu sinne minne niitä kipeimmin kaivattiin, joten pientä kritiikkiä tuosta voi antaa, mutta Vesalainen oli kuitenkin hyvä hankinta.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Minkä helkutin takia eilen ei Raksilassa laulettu Maamme-laulua? Onko sekin jo liikaa pyydetty ottelutapahtumalta? Jyväskylässäkin perinteen mukaan luikautettiin juuri äsken..
 

Old referee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, tuomarit
Minusta näillä alku kierroksilla vois laulaa Kymmenen virran maan. Olis aika komiaa kuultavaa puolen Suomen hallissa. Idea on varastettu Ässät-Lukko -sarjasta.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Vituttaa kovasti kun huomenna jää ekaerä näkemättä.
No mitäpä sitä ei tekis junnujen eteen...
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Kiitos Haba siitä rotaatiopakista, jos Koiviston kausi oli tässä niin voisit vaikka irtisanoa itsesi.
 

JPL

Jäsen

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Se oli sellainen kausi.

Tuo Koiviston loukkaantuminen vituttaa vielä enemmän kuin Kärppien täysin munaton esitys.
 

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kiitos Haba siitä rotaatiopakista, jos Koiviston kausi oli tässä niin voisit vaikka irtisanoa itsesi.

Sanopa muuta. Luotto ei koskaan ole ollut Ahoon oikeastaan minkäänlainen. Menkööt samalla oven avauksella lähtevien pelaajien kanssa.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Harri Aho, Jussi Rynnäs ja ainainen epätasaisuus, Mikko Manner ja lista jatkuu..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös