Mestaruussauna

  • 219 637
  • 622

#17:)

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
En oikeesti oottanu että 4-0 menee 4-2 oon veikannu koko ajan ens viikon to siis Kuopio tanssii ja soi ja siks vaa 4-2 ku on se yks peräkkäinen peli heti tiistaina niissä ei oo oltu parhaimmillaan. Meillä on 2 kotipeliä ja 2 voittoo tarvitaan mestaruuteen. Meidän kevät, usko ei horju.
 
Viimeksi muokattu:

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Minkä takia sinne saunaan pitää ängetä kerralla 6 miestä, kun sinne mahtuu vaan 5.

On se saatana kumma kun ei tommosia opita vieläkään.
 

-40

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Pallo feat. Veljmiehet
Mitä kerrottavaa jälkipolville olisi jäänyt, jos Suomen hienoin seura olisi marssinut Finaaleissa runkosarjan ylivoimaisen ykkösen yli neljänolla voitoin? KalPa vastuullisena löylyperinteen vaalijana näyttää, että hikeä täytyy vuodattaa ja puut itse tehdä, jotta saunominen omassa ja hartaasti rakennetussa saunassa maistuu.
 
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings
Pitäiskö se käydä hätistelemässä taas naapurit ja muuten vaan innokkaat pois lauteilta? Kiuas on tilattu ja pitäisi tulla tällä viikolla. Toimittajana on kuitenkin vähän epämääräinen firma, ja toimituksessa voi kuuleman mukaan kestää muutama päivä tai jopa vuosia...
 

Jaaku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Pitäähän näissä kisoissa välillä olla tappiollakin ettei olis liian heleppoo. Torstaina vaan uutta klapia märkien tilalle ja perjantai iltana päästäänkin jo saunomaan.
 

Reznik

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nyt ois ainakin lauteilla taas tilaa, joten saunaan vaan. Palakoot vaikka koko pytinki, mutta torstaina kovat löylyt luvassa!
 

-40

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Pallo feat. Veljmiehet
Hikipisarat vaossa ollaan koko viikko kannettu saunanvierus täyteen kuivaa halkoa. Jos viistosade on vähän pinnasta puuta kastellut, niin mitä sitten? Tänään nostellaan iso pino kuivamaan sisälle ja huomenna laitellaan jo sytykkeet.

Perjantaina saunotaan, siitä ei ole epäilystäkään.
 

Visiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Kuopion KalPa
Maistuu tämäkin juttu kun kahlataan kunnolla kurassa, uraa!
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei parane enää viime kevään lämpöjä muistella vaan alkaa haalimaan jo puita ensi kevättä varten, sen verran hyvässä liidossa on Kalevan Kalikka. Vihdoinkin on sääliviiva ylitetty eikä loppua nousulle näy.
 

-40

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Pallo feat. Veljmiehet
Viime kevään jäljiltä on vielä hyvä hiillos pesässä. Keväällä ylälauteilla on kuumat paikat!
 

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Läpsytinpoppoo
Viime kevään jäljiltä on vielä hyvä hiillos pesässä. Keväällä ylälauteilla on kuumat paikat!
Tässä olen puhallellut hiillosta muutaman kuukauden ja viimein uskallan varovaisesti heittää yhden klapin kiukaaseen. Tuokaa nyt perkele lisää niitä puita!
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winners
Miks vitussa tätä ketjua pitää nostella ylös? Sitten kun se on oikeasti ajankohtaista niin ymmärrän tämän. Jinx
 

-40

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Pallo feat. Veljmiehet
Miks vitussa tätä ketjua pitää nostella ylös? Sitten kun se on oikeasti ajankohtaista niin ymmärrän tämän. Jinx
Olen samaa mieltä. Kyllähän rakkaan seuramme menestymismahdollisuudet ovat meidän käsissämme ja kun me täällä jatkoajassa kirjoitamme näitä laadukkaita ”ennustuksiamme” saunaketjussa, niin me samalla ymmärtämättöminä siitä miten universumi toimii, tuhoamme organisaation koko vuoden kovan työn.

Itse ainakin haluan pyytää nöyrästi anteeksi sitä että olen itsekkyyttäni murskannut jo useampana vuotena menestysmahdollisuudet kun olen kuvitteellisesti lämmittänyt koodinpätkistä koostuvaa mestaruussaunaa. Menen nyt heti aamutuimaan kylmään sähkösaunaan ja pesen pois nahkastani tämän saastan, käyttämällä erittäin hienoa suomalaista shampoota (hiukset ovat kuin sadevedellä pestyt). Toivoisinkin että jatkoajan ylläpito harkitsisi koko ketjun tuhoamista ikuisesti tai muuten saatan joutua harkitsemaan sitä kaikkein kovinta ratkaisua eli nimien keräämistä adressiin, toki internetin kautta.
 

ilman sukkia

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Olen samaa mieltä. Kyllähän rakkaan seuramme menestymismahdollisuudet ovat meidän käsissämme ja kun me täällä jatkoajassa kirjoitamme näitä laadukkaita ”ennustuksiamme” saunaketjussa, niin me samalla ymmärtämättöminä siitä miten universumi toimii, tuhoamme organisaation koko vuoden kovan työn.

Itse ainakin haluan pyytää nöyrästi anteeksi sitä että olen itsekkyyttäni murskannut jo useampana vuotena menestysmahdollisuudet kun olen kuvitteellisesti lämmittänyt koodinpätkistä koostuvaa mestaruussaunaa. Menen nyt heti aamutuimaan kylmään sähkösaunaan ja pesen pois nahkastani tämän saastan, käyttämällä erittäin hienoa suomalaista shampoota (hiukset ovat kuin sadevedellä pestyt). Toivoisinkin että jatkoajan ylläpito harkitsisi koko ketjun tuhoamista ikuisesti tai muuten saatan joutua harkitsemaan sitä kaikkein kovinta ratkaisua eli nimien keräämistä adressiin, toki internetin kautta.
Siis onko mestaruussauna todella olemassa? Luulin että se on samanlainen taruolento kuin vihreidentoukoaalto paikallisissa keväisissä liikennevaloissa.
Tuo adressin keräys olisi kyllä niiin parasta, pääsisin palstahenkilöiden kanssa keksimään hassunhauskoja nimiä bittikansan naureskeltavaksi. Hähä!
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winners
Olen samaa mieltä. Kyllähän rakkaan seuramme menestymismahdollisuudet ovat meidän käsissämme ja kun me täällä jatkoajassa kirjoitamme näitä laadukkaita ”ennustuksiamme” saunaketjussa, niin me samalla ymmärtämättöminä siitä miten universumi toimii, tuhoamme organisaation koko vuoden kovan työn.

Itse ainakin haluan pyytää nöyrästi anteeksi sitä että olen itsekkyyttäni murskannut jo useampana vuotena menestysmahdollisuudet kun olen kuvitteellisesti lämmittänyt koodinpätkistä koostuvaa mestaruussaunaa. Menen nyt heti aamutuimaan kylmään sähkösaunaan ja pesen pois nahkastani tämän saastan, käyttämällä erittäin hienoa suomalaista shampoota (hiukset ovat kuin sadevedellä pestyt). Toivoisinkin että jatkoajan ylläpito harkitsisi koko ketjun tuhoamista ikuisesti tai muuten saatan joutua harkitsemaan sitä kaikkein kovinta ratkaisua eli nimien keräämistä adressiin, toki internetin kautta.

Pyydän nöyrästi anteeksi jos olen pahoittanut mielesi. Ei ollut tarkoitus. Olen vain taikauskoinen vanhan liiton kaveri.
 

Dragon's Den

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS
Vettä lauteille!
 

Spuddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, littipeukku IPK:lle, KuPS
Miettiselle nimikkoannos! Vaikka Haraldiin! Taisteluvoitto kun ei luovutettu, ja miksipä olisi kun oltiin parempi koko sarjan ajan.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Vettä lauteille!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös