TOP 5-ketju

  • 371 066
  • 3 901

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Top-5 ärsyttävimmät poliitikot.

1. Juha Sipilä - oksettava bisnesliero kokoomuslainen kepulin vaatteissa, vaikka esittää uskovaista pohjoisen insinöörimiestä
2. Anne Berner - oksettava bisnesliero kokoomuslainen kepulin vaatteissa, eikä yritä edes peitellä sitä
3. Alexander Stubb - espoolaisuuden ruumiillistuma, hyi saatana, olisi ykkönen jos ei olisi lätkämiehiä
4. Antti Häkkänen - neulepaitainen kokoomusnuori, nuorkonservatiivi, ministeriksi suunnilleen ala-asteikäisenä
5. Tuula Haatainen - uudestisyntynyt Halonen, ei mene montaa sekuntia kun puhe kääntyy naisten tai kehitysmaiden asioihin, eikä muu kiinnostakaan
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Top5 -omaperäisimmät mustaihoisten supersankarien ja -roistojen nimet:
1. Black Panther (Marvel)
2. Black Lightning (DC)
3. Black Spider (DC)
4. Black Racer (DC)
5. Black Talon (Marvel)
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
TOP-5 "pahat pojat"

1. Osama Bin Laden (oikean nimen uskotaan olleen أسامة بن محمد بن عوض بن لادن‎, Usāma ibn Muḥammad ibn `Awad ibn Lādin)) Död.
2. Abu Musab Al-Zarqawi ( oikean nimen uskotaan olleen أبو مصعب الزرقاوي‎,) Död.
3. Tauski (oikean nimen uskotaan olevan Tauski) Ei död.
4. Donald Trump (oikean nimen uskotaan olevan Nilkki). Ei död.
5. Kim jong-un (oikean nimen uskotaan olevan 김정은 金正恩;). Ei vielä död.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
TOP-5 paskimmat maat missä olen käynyt

1. Turkki (Vain Alanya kerran. Osta nahkatakki. Minulla lapinkulta ja lihapulla. Sain tuolta vielä ruokamyrkytyksenkin. En ole heti menossa uudestaan)
2. Yhdysvallat (Kaksi kertaa eri osavaltioissa itärannikolla. Kaikki tekeminen maksaa, ilman autoa ei pärjää. Ihmiset ovat mukavia, mutta hölmöjä)
3. Ranska (kolme kertaa kahdessa eri paikassa. Ranskalaiset vähän hankalia. Ruoka huonompaa kuin Italiassa tai Saksassa.)
4. Latvia (Kerran ömmmömmeissä. Ne vitun sumutorvet)
5. Puola (Asuin vuoden verran. Pääosin ihan jees, mutta pääsee tälle listalle, koska Łódź ja Varsova.)
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
TOP-5 paskimmat maat missä olen käynyt

1. Turkki (Vain Alanya kerran. Osta nahkatakki. Minulla lapinkulta ja lihapulla. Sain tuolta vielä ruokamyrkytyksenkin. En ole heti menossa uudestaan)
2. Yhdysvallat (Kaksi kertaa eri osavaltioissa itärannikolla. Kaikki tekeminen maksaa, ilman autoa ei pärjää. Ihmiset ovat mukavia, mutta hölmöjä)
3. Ranska (kolme kertaa kahdessa eri paikassa. Ranskalaiset vähän hankalia. Ruoka huonompaa kuin Italiassa tai Saksassa.)
4. Latvia (Kerran ömmmömmeissä. Ne vitun sumutorvet)
5. Puola (Asuin vuoden verran. Pääosin ihan jees, mutta pääsee tälle listalle, koska Łódź ja Varsova.)

TOP5 -paskimmat maat missä minä olen käynyt:
1. Marokko. Päiväreissu riitti. Ahtaita kujia, likaa ja synkeästi tuijottavia muslimimiehiä. Yksi nuorempi sellainen tunki sittemmin Turkuun murhaamaan naisia veitsellä.
2. Italia. Kaksi visiittiä, kaksi ruokamyrkytystä. Ilman roomalaishistoriaansa ihan turhaa vierailla.
3. Liettua. Lentokentällä pummi tuli kerjäämään rahaa jo sisääntuloaulassa, kaupungissa ex-vankilakundi pummasi lisää rahaa ja motoristijengi piti jotain natsihenkistä kokousta keskustassa. Ankean oloista, vaikka vanhakaupunki olikin hieno. Baltian maista heikoin.
4. Slovakia (Bratislava). Bratislava pullollaan rumia graffiteja, rautatieaseman tienoo jopa pelottava, paskoja murjuja uusien rakennusten vieressä, tympeä palvelu. Ihan eri mentaliteetti kuin mukavassa Tshekissä.
5. Venäjä. Ok päiväreissu Pietariin nähtävyyksien ja Eremitaasin pikakatsauksen kannalta, mutta ihmiset tympeitä ja Putinin hallinto vaarallinen diktatuuri.
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
TOP5 -paskimmat maat missä minä olen käynyt:
1. Marokko. Päiväreissu riitti. Ahtaita kujia, likaa ja synkeästi tuijottavia muslimimiehiä. Yksi nuorempi sellainen tunki sittemmin Turkuun murhaamaan naisia veitsellä.
2. Italia. Kaksi visiittiä, kaksi ruokamyrkytystä. Ilman roomalaishistoriaansa ihan turhaa vierailla.
3. Liettua. Lentokentällä pummi tuli kerjäämään rahaa jo sisääntuloaulassa, kaupungissa ex-vankilakundi pummasi lisää rahaa ja motoristijengi piti jotain natsihenkistä kokousta keskustassa. Ankean oloista, vaikka vanhakaupunki olikin hieno. Baltian maista heikoin.
4. Slovakia (Bratislava). Bratislava pullollaan rumia graffiteja, rautatieaseman tienoo jopa pelottava, paskoja murjuja uusien rakennusten vieressä, tympeä palvelu. Ihan eri mentaliteetti kuin mukavassa Tshekissä.
5. Venäjä. Ok päiväreissu Pietariin nähtävyyksien ja Eremitaasin pikakatsauksen kannalta, mutta ihmiset tympeitä ja Putinin hallinto vaarallinen diktatuuri.
Minäkin yritän samaa. TOP5 -paskimmat maat missä minä olen käynyt
1. Itävalta. Sianliha haisee, valot vilkkuu ja mootsartinkuukeleita myydään joka kulmassa
2. Islanti. Reykjavikin lentokenttä oli pohjanoteeraus, käytännössä mitään syötävää ei saanut mistään
3. Belgia. Onnistuivat kusettamaan turistia ylihintaisella limulla ja munakkaalla. Saatanan rosvot
4. Ranska. Pariisi, koiranpaskan pääkaupunki. Avovaimon lompakko meni romanialaisille katulapsille
5. Irlanti. Saatanan köyhän näköistä joka puolella, ei vedä vertoja naapurilleen Ganalim dois bual
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Top5 -Guillermo del Toron ohjaamat elokuvat:
1. Pan's Labyrinth
2. The Devil's Backbone
3. Hellboy II: The Golden Army
4. Hellboy
5. Shape Of Water

Bubbling under: Crimson Peak

Keskinkertainen oli lopulta Shape Of Waterkin, ja 10 ohjauksen joukosta oli jo vaikea saada viittä top5-leffaa kasaan. Ei del Torolla lopulta ole kovin montaa huippuonnistumista. Vähemmän kuin kahdella muulla "The Amigos of Cinema"-meksikolaiskoplan jäsenellä eli Alfonso Cuarónilla ja Alejandro González Iñárritulla.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
TOP-5 Frankit elokuvassa Calamari Union

1. Frank
2. Frank
3. Frank
4. Frank
5. Frank

Unohdit kyseisten Frankien näyttelijät listastasi paremmuusjärjestyksessä. Ykkös-Frank on Matti Pellonpää. Tätä ei ole kiistäminen, koska Matti Pellonpäätä ei voi kiistää. Pellonpään poismenon jälkeen Kaurismäen elokuvat ovat viimeistään olleet itseään toistavia ja laadullisesti aiempaa heikompia tekeleitä.

Listaisitko mieleenpainuvimmat Frank-näyttelijät sijoilta 2-5?
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
2. Martti Syrjä, "10 vuotta sitten.."
3. Sakke Järvenpää, Joskus on autonavaimet, joskus ne tippuu viemäriin.
4. Asmo "Appo" Hurula, koska lainaneuvottelut "Minun asemassani olevan miehen täytyy käydä täällä kerjäämässä kuin kulkukoiran. Olisi parempi jos tarvittava rahamäärä tuotaisiin minulle kotiin, jos minulla olisi koti, mutta se ei muuta asiaa." tms..
5. Pirkka-Pekka Petelius, koska psykiatrin istunto "Mitä minun pitäisi tehdä. Tehkää itsemurha."

Varaan oikeuden muistaa replikoinnit väärin. Muistin ainakin väärin sen kuka sai duunia ja unohti kaverinsa, sehän oli Pantse.

Peltsi on oikeutetusti numero yksi. Liekö taiteessa nälkää kuvailtu missään niin hienosti kuin hän kertomuksellaan kovaksi keitetyn munan äänestä nälkäisen miehen korvissa, tai sillä miten järjestelmä suojelee sardiineja.
 
Viimeksi muokattu:

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Muiden innoittaman, paskimmat maat jossa olen käynyt:

1. Turkki. Ahdistava paikka, levoton ja turvaton olo koko parin päivän ajan.
2. Tunisia. Turistipaikkana hieno, mutta heti kun menee ns. kylille niin kyllä saa taskuista pitää kiinni ja kokoajan varoa ettei joku pölli jotain.
3. Malesia. Kuala Lumpur on yksi kaaos koko kaupunki. Ei mitään toivoa päästä tien yli. Ihmiset kyllä ihan mukavia.
4. Saksa. Muuten siisti mutta ihmiset oli tylyjä ja tyhmiä. Historian huomasi kyllä.
5. Viro. Kuin menisi neuvostoliittoon.
 

Stigu

Jäsen
TOP-5 5-TOP-biisiä

1. Supremes: 5-TOP in the name of love
2. Journey : Don’t 5-TOP believin’
3. CCR: Who'll 5-TOP the rain
4. Fleetwood Mac : Don’t 5-TOP
5. Van Morrison: I can’t 5-TOP lovin’ you
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Ne joiden mielestä Saksa, Ranska ja Italia on paskimpia maita kannattaa jäädä Turkuun ja Raumalle.

Kaikki muslimimaat ovat käytännössä enemmän tai vähemmän(Jordania, Indonesia miinus Jakarta ja Turkin Istanbul) karmeita persläpiä, mutta laitetaan vain 3 ja jätetään Pakistan pois, koska ihmiset ovat ystävällisiä ja siellä on siistimpää kuin Intiassa. Hotellikin räjäytettiin vasta kaksi viikkoa lähtöni jälkeen.

Oma lista:
1. Saudi-Arabia: kaipaa kipeästi öljyn loppumista ja neutronipommia. Planeetan rasistisimmat ihmiset.
2. Iran: muslimien Neuvostoliitto, kaikki on paskaa paitsi kusi. Sharia-poliisi osaa myös englantia, niin on helpompi vainota vääräuskoisia.
3. Kuwait: yllättävän ankea, ihmiset sentään ystävällisempiä kuin 1 ja 2. Samaa muslimien tekopyhää ja ylemmyydentuntoista paskaa kuitenkin.
4, Intia: Kaikki haisee paskalle ja kuselle. Siis ihan kaikki. Ruoka on sentään hyvää. Demarien ja vihervammaisten mielestä ilmeisesti hieno paikka, vaikka kaikki haisee paskalle ja kuselle - se ei näy instagram-poseerauksissa.
5. Romania. Haisee, näyttää ja tuntuu edelleen Neuvostoliitolta, Euroopan ylivoimaisesti paskin pääkaupunki Bukarest. Vlad Seivästäjän linna ainoa näkemisen arvoinen paikka koko maassa (EDIT: ei se taida edes välttämättä Vladin olla. No, Branin linna on hieno). Kauniita naisia ja kivan kuuloinen kieli. Edes.
 
Viimeksi muokattu:

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Top5 -huonoimmat elokuvat "The Amigos of Cinema"-meksikolaisohjaajakolmikolta Alfonso Cuarón, Alejandro González Iñárritu ja Guillermo del Toro:

1. Birdman ( Iñárritu)
..
2. Pacific Rim (del Toro)
...
3. Children Of Men (Cuarón)
4. Crimson Peak (del Toro)
5. Blade II (del Toro)

Eivät nämä herrat paljon huonoja elokuvia ole tehneet, mutta osa on kuitenkin toisia heikompia. Ja Birdman käsittämättömän paska ja yliarvostettu. Pacific Rim taas on persoonatonta CGI-huttua jonka olisi voinut ohjata kuka tahansa Hollywood-koneiston käskyläinen. Children of Men oli sekava Messiasvauva-allegoria, Crimson Peak ontto goottikummittelu ja Blade II tylsä jatko-osa tasapaksulle vampyyritoimintaleffalle.

En laskenut mukaan elokuvia joita en ole näiltä amigoilta nähnyt.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
TOP-5 panoasennot

1. Paalukone
2. Doggy
3. Sivuslide
4. Ujutus
5. Suihin
 

Stigu

Jäsen
Suomen TOP5 huippuhetket Peyongchangin talviolympialaisisssa:

1. Pänäkosken pronssi
2. Rukajärven pronssi
3. Pärnäkösken pronssi
4. Naisten lätkäjoukkueen pronssi
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
TOP-5 Nightwish biisit

1. Ghost love score
2. While your lips are still red
3. Stargazers
4. Greatest show on earth
5. Sleeping sun
 

Stigu

Jäsen
TOP5 panoasennot:

1. Jakkaralla seisten, lehmän takana
2. Sama kohde, mutta takajalat sidotaan pilttuuseen kiinni. Siis lehmän takajalat, ei omat.
3. Kanaa siivistä kiinni, lootusasennossa istuen
4. Kuusysi lampaan (posliini) kanssa puutarhakeinussa, pää alaspäin
5. Hampaaton lemmikkikoira Adar (16 v, dobermanni), kaikki asennot käy. Toisessa kädessä kaiken varalta pippurisumutetta.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
TOP-5 päivärutiinit

1. Aamukahvi tupakalla
2. Lounas
3. Päivällinen
4. Rentoutuminen
5. Seksi ennen nukahtamista
 

Stigu

Jäsen
TOP 5 päivärutiinit

1. Seksi ennen (omaa) nukahtamista
2. Seksi (oman) nukahtamisen jälkeen
3. Seksi ennen (puolison) nukahtamista
4. Seksi (puolison) nukahtamisen jälkeen
5. Käynti navetassa ennen nukahtamista

Vintsukka, nun ATK:sta puuttuu n-kirjain, nä en löydä sitä nistään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös