Kalsarikänniketju

  • 5 185 354
  • 66 559

Rairama

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL & Vaasan Sport
Nautitaan sivistyneesti emännän kanssa alkoholijuomia samalla kun pelataan monopolia. Perse hikoilee tässä tuolissa, mutta peli menee hyvin. Tällä hetkellä +4k voitolla ☺ Hyviä illanjatkoja muille!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Hah. Minäkin olen paikalla pitkästä aika. Tosin en varmaankaan paria tunti kauempaa. Jotenkin kauppareissulla osui Napue matkaan, on muuten hyvää. Kaksi otettu, kolmas vielä. Neljättä ei voi, maanantainakin olisi ihan haudan partaalla.

Aamulla on vain velvoitteita, ei voi enempää ottaa. Ja eillinen meni liian pitkäksi - tämän päivän olen pelännyt ettei kuole. Voi niitä nuoruuden aikoja kun ei kunnon krapulasta tiennyt yhtään mitään.
 
Viimeksi muokattu:

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Hah. Minäkin olen paikalla pitkästä aika. Tosin en varmaankaan paria tunti kauempaa. Jotenkin kauppareissulla osui Napue matkaan, on muuten hyvää.

En tunnista tuotetta, oltava homojen juttuja. Pitkät kalsarit, koffia ja musiikkia änärin yhteydessä. Heteroa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
No mut mä olenkin homo. Canadienin hinttipalloon soveltuvat shortsit, t-paita. Napueta tonicilla, pikkaisen sitsuuraa ja limeä joukkoon. Ei jäitä, sehän se vasta hetetoa olisikin. Ja tietenkin takkaa, Espossa.

Vielä kun katsoisin Melodifestifaalinia tai kynttilät. No en sentään. Kyllä lätkän merkeissä mennään.
 
Viimeksi muokattu:

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Kyllä minä junttiuteni aina homouteen vaihtaisin. Ja viisut nyt kaikkinensa on coolia. Hyvänä esimerkkinä että tuleviin viisuihin lähtee Suomea edustamaan nyky-lesbo ja hänet tuollaiseksi hoiteli hetero-tangokunkku.

Taidanpa varmuuden vuoksi käydä vaatekaapillani. Jokin ei nyt mätsää.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
En tunnista tuotetta, oltava homojen juttuja. Pitkät kalsarit, koffia ja musiikkia änärin yhteydessä. Heteroa.
Itse tunnistin tuotteen vaikka en väkeviä enää juo tahi maistele. Kyseessähän on suomalainen high end gini, ja jos en ole ihan väärin ymmärtänyt, niin ruispohjainen tekele.

Nyt lisää olutta omaan koneistoon, muutama on vielä särpimättä.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Itse tunnistin tuotteen vaikka en väkeviä enää juo tahi maistele. Kyseessähän on suomalainen high end gini, ja jos en ole ihan väärin ymmärtänyt, niin ruispohjainen tekele.

Nyt lisää olutta omaan koneistoon, muutama on vielä särpimättä.

Olet siis imenyt itseesi vihreän jypinkylän menon. Kadehdin.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Miksiköhän mä ostin Auraa. Ei tää mitään kovin hyvää kaljaa ole. Ai niin. Ei tätä maun vuoksi juoda.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jos sitä vähäsen.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Jos ite juon mielestäni hyvää olutta, niin saako linkata paskan biisin / muuten vaan biisin joka todnäk ei uppoa muille?
 
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Jos Iivo Niskanen ottaa yhdenkin sijan paremman kuin Germaanien kendomaaioukkue niin...sitten ottaa ja se passaa mulle...
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Tässähän alkaa olut maistua ihan oluelle. Kunhan huomenna selviää pelaamaan lätkää, niin kaikki on ookoo.

Darrassa urheilu on jokseenkin perseestä. Vähän vaan meinaa pumppu takoa rinnasta ulos.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Otetaan Iivolle yks.

Ja yks Hämäläiselle. Ja Hakuliselle. Ja Saariselle.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Eihän tosta viskiputelista ole kuin pari senttiä jäljellä. Anti mennä sitten.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Viimeinen drinkki aamiaiseksi vaihtui, lisäsin siihen kahvia...

Kai tässä voi Olympialaisten kunniaksi aloittaa korjailun jo nyt, kohtahan nuo tytöt lähtee jo ladulle.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
On kyllä ihan helvetillinen darra päällä. Kalsarit (ne pitkät missä lätkälogo) kumminki jalassa nii oisko oikotiellä onneen? Kiroillaan sitte huomenna.

Lisätään vielä että onneksi tämä olotila on ohimenevää eikä jää tämmöseksi vajakiksi. Hyvä esimerkki kun oli mielessä että käyn kusella niin laiton varmuudenvuoksi toppatakin päälle.
 
Viimeksi muokattu:

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF, sympatiapisteet Ässille
Huomenna viikon ainoa vapaa. Vaimo ja kakarat helsingissä, ja talo miulla, joten mikään ei estä kunnon kalsarointeja tänään. Baarit ei kiinnosta, mutta kalja ja youtuben tarjonta kyllä! Äsken ostin puoli kiinaa tyhjäksi ebayn kautta perhokalastus tarvikkeista. Kait nuo ennen kesää tänne kerkeää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös