Pe 16.2.2018 Otteluseuranta (3. kisapäivä)

  • 44 737
  • 511
Tila
Viestiketju on suljettu.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Bonsaksen ja Röymark opettaneet tuon kahvaamisen Norjalle.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuomarit hyvin paikkaa Kukkoselle antamaansa jäähyä. Hyvä! Vielä kun ajaisivat Kontiolan ulos.
 

alcoholic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jep, ja jos satutaan voittamaan niin ne pelithän on pelkkiä merkityksettömiä Korean EHT-höntsiä :D
Pitää muistaa, että jostain kumman syystä Suomi on voittanut ainoat MM-kultansa silloin kun muilla joukkueilla ei ole ollut läheskään paras joukkue. Mä arvostan eniten kuitenkin Torinon hopeaa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tolvaselle haetaan hattua.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Pitää muistaa, että jostain kumman syystä Suomi on voittanut ainoat MM-kultansa silloin kun muilla joukkueilla ei ole ollut läheskään paras joukkue. Mä arvostan eniten kuitenkin Torinon hopeaa.
Kyl mä äkkiä muistelisin että esim. Venäjällä oli ihan asiallinen jengi 2011 MM-kisoissa, ja joku Kanadakin saa aina hyvän joukkueen MM-kisoihin.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, KiPa-90, KuPS, Valioliiga ja NHL yleisesti
Kyl mä äkkiä muistelisin että esim. Venäjällä oli ihan asiallinen jengi 2011 MM-kisoissa, ja joku Kanadakin saa aina hyvän joukkueen MM-kisoihin.
Tsekillä ja Slovakialla myös tuona vuonna ihan kovat joukkueet.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Timosella on jo takki auki. Ton asenteensa vuoksi se voitti jotain vasta kun söi Chicagossa poppareita. Ylimielinen leuhka savolainen!
 

alcoholic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Koskinen meinas hörpätä. Taisi olla vähän häirintää.

Manninen rankaisee.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, KiPa-90, KuPS, Valioliiga ja NHL yleisesti
Manninen 5-1. Konnalle kivasti ropisee syöttöpisteitä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ja turskamokke kiroaa olemassaoloaan! Kyllä muakin harmittais olla norjalainen! Kuka lie syötti ton äskeisen, en nähny.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Marjamäkihän kyykyttää kiekkomaailmaa ihan huolella. Vaatimattomana miehinä kuitenkaan tuskin kovin henkseleitä paukuttelee pelin jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös