Vitutusketju

  • 10 532 761
  • 56 126

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vituttaa kyllä oma paha taipumukseni käyttää kyllä-sanaa tekstissä ylenmäärin ja tarpeettomasti. Usein, tai oikeastaan lähes aina se on kyllä täysin turha täytesana.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sen vitun kerran, kun olisin mennyt selvin päin isoon museoon, niin se on tiistaisin kiinni. Maailmassa ei juuri ole museoita mitkä ovat maanantaisin auki, mutta nyt tiedän ainakin yhden.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Järkyttävä väsy ollut jo kolmatta päivää päällä. Eilenkin tuli nukuttua kolmen tunnin päikkärit ihan tuosta vaan. Yöt kyllä tulee nukuttua mutta päivisin on kaikki energia poissa. Prkl!
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mulle tuli puolestaan mieleen kirkkovene. Paitsi että se oli kuulemma jäänyt nyt poikkeuksellisesti ilman ääniä ainakin Helsingin ja Uudenmaan vaalipiireissä.

Et ilmeisesti ole estetiikan ystävä? Kyse on siitä, että kuinka kauniin ja näköisensä kirkkoveneen saat vaivaisessa kahdessa minuutissa piirrettyä. Harrastan aina välillä maalaamista ja lyijykynätöitä. Olen harjoitellut niiden kirkkoveneiden luomista jo vuosikausia ja ne ovat nykyisin oikeastaan jo melko kauniita.
Vaikkakin eräs kerta 24 peräkkäisen pilaantuneen Nodelanerin jälkeen huomasin eräiden maistuvan kielellä pelkälle öljyvärille.

Mielestäni olisi tärkeämpää hukkaäänien kanssa touhutessa perehtyneisyys asiaan, kuten ”Aku Ankan” kirjoitusasuun. Mielestäni sopiva hylätty ääni pitää näyttää asiaankuuluvan kauniilta, mutta myös vastuullisen vakavasti otettavalta. Joka ainoa henkilö, joka hiemankaan viitsii nähdä vaivaa, oppii käyttämään oikean ja uskottavamman tyyppistä fonttia:
http://revolutioncinemarentals.com/disney-letter-generator.html
Linkki näyttää oikeantyyppisen disney-kirjaimiston.

Kunnallisvaalit lähestyvät, joten hipi-hipi opettelemaan rikastavaa arkipäivän kuvataidetta...
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Sen vitun kerran, kun olisin mennyt selvin päin isoon museoon, niin se on tiistaisin kiinni. Maailmassa ei juuri ole museoita mitkä ovat maanantaisin auki, mutta nyt tiedän ainakin yhden.

Kerrotko mistä museosta on kyse, niin tiedän tarvittaessa tarkistaa aukiolon?

Monet museot ovat maanantaisinkin auki, mutta yleensä silloin museo on auki muutenkin joka päivä tai sitten kyse on kesäkauden aukioloista. Ylen sivuilla oli viime vuoden puolella juttu suomalaismuseoista jotka ovat auki (kesäisin) myös maanantaisin.

Tiistaisin kiinni oleminen sen sijaan on harvinaisen kuuloista, siksi haluaisinkin kuulla mistä paikasta on kyse.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kerrotko mistä museosta on kyse, niin tiedän tarvittaessa tarkistaa aukiolon?

Monet museot ovat maanantaisinkin auki, mutta yleensä silloin museo on auki muutenkin joka päivä tai sitten kyse on kesäkauden aukioloista. Ylen sivuilla oli viime vuoden puolella juttu suomalaismuseoista jotka ovat auki (kesäisin) myös maanantaisin.

Tiistaisin kiinni oleminen sen sijaan on harvinaisen kuuloista, siksi haluaisinkin kuulla mistä paikasta on kyse.

Orsay taitaa olla tiistaisin kiinni, en tietenkään tarkista asiaa, mutta muistelen että jotain tommosta kummaa siinä on, kun muut museumit Pariisissa on maanantaina kiinni.

PS: olin väärässä. Louvre on tiistaisin kiinni.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Muzeum Powstania Warszawskiego - Muzeum Powstania Warszawskiego

Eli siis:

Warsaw Uprising Museum - Wikipedia
--

On tuolla toki käyty kymmenisen vuotta sitten. Olen seuraavaksi kaupungissa parin viikon päästä kisareissulla, taidanpa kostoksi mennä sunnuntaina, kun on ilmainen sisään ja ottaa viiniä urheilujuomapulloon.

Tuolla pitäisi itsekin käydä jos Varsovaan vielä päädyn. Gdanskin uusi WW2-museo on erinomainen, sitä suosittelen lämpimästi jos et ole vielä käynyt. Hillittömän iso ja kattaa isosta kakkosesta lähes kaiken olennaisen sotaa edeltävistä taustakuvioista kylmään sotaan asti. Jopa Suomen Talvisodalle on oma huone omistettuna. Minulla meni tuolla liki seitsemän tuntia kun siellä kävin viime vuonna. Puhtia riitti käydä museo kunnolla noin puoliväliin asti, sen jälkeen jälkipuolisko tuli käytyä kursorisemmin läpi. Sen verran uusi museo, että vasta pari kuukautta auki olleena siellä ei ollut vielä kaikkea kunnossa, mm. museomyymälää ei ollut. Nyt varmaan jo on.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Tekis mieli vittuilla kaikille ihan vitusti mutta kun nää munattomat moderaattorit antaa bannia.

Kun elämä potkii päähän jne. Onneks on rikas suku, perintö odotellessa.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Alkanu vituttamaan tuo avovaimon käytös nykyään. Maitopurkit jätetään pöydälle homehtumaan sun muut. Niinku ne ilmaisia olis. Tiskikonetta ei täytetä ja pyykkikone on niinku se kuuluisa esterin perse. Joka päivä joutuu nuo ite laittamaan ku töistä tulee (ehdin myös tehdä töitä tsättäilyn ohessa). Mikä vittu teitä naisia oikein vaivaa? Kyrpääki oon antanu suht tasaseen tahtiin.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
...
pyykkikone on niinku se kuuluisa esterin perse.
...
Millainen on pyykkikone kun se on kuin se kuuluisa esterin perse? Vettä voi tulla taivaalta kuin Esterin perseestä (olen käsittänyt että liittyy Esterin nimipäivään joka sattuu sateiseen aikaan vuotta), mutten että se itse persekin voisi jotenkin tietynlainen olla.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Millainen on pyykkikone kun se on kuin se kuuluisa esterin perse? Vettä voi tulla taivaalta kuin Esterin perseestä (olen käsittänyt että liittyy Esterin nimipäivään joka sattuu sateiseen aikaan vuotta), mutten että se itse persekin voisi jotenkin tietynlainen olla.

Tarkoitan tällä sitä että avovaimoni voisi kytkeä oman perseensä ylös penkistä ja vaikka tehdä jotain. Ollaanhan me kaikki joskus laiskoja mutta tuommoinen lahnailu alkaa ottamaan päähän.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Vituttaa jo valmiiksi seuraavat talviolympialaiset Pekingissä. Tulossa on paskat kisat paskassa paikassa ja paskaan aikaan. Eikö niitä voisi järjestää jossain maassa, jossa hiihtoladun varrella olisi kannustamassa enemmän kuin kuusi ihmistä? Kiekostakin varmaan puuttuu taas parhaat pelaajat, media nostattaa joka päivä järjettömän kovat mitaliodotukset suomalaisittan ja sitten taas petytään.
 

Bacon

Jäsen
Alkanu vituttamaan tuo avovaimon käytös nykyään. Maitopurkit jätetään pöydälle homehtumaan sun muut. Niinku ne ilmaisia olis. Tiskikonetta ei täytetä ja pyykkikone on niinku se kuuluisa esterin perse. Joka päivä joutuu nuo ite laittamaan ku töistä tulee (ehdin myös tehdä töitä tsättäilyn ohessa). Mikä vittu teitä naisia oikein vaivaa? Kyrpääki oon antanu suht tasaseen tahtiin.
Ehkä se on yhtä kyrpä tosielämässä kuin sinä täällä palstalla.
 

Pekkis

Jäsen
Juuri loppui ykkösellä "Holokaustin pakotunneli". Vitun natsit.

Lisätääs tähän vielä toi juuri alkava MOT "Lottien jättipotti." Vituttaa jo etukäteen.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Alkanu vituttamaan tuo avovaimon käytös nykyään. Maitopurkit jätetään pöydälle homehtumaan sun muut. Niinku ne ilmaisia olis. Tiskikonetta ei täytetä ja pyykkikone on niinku se kuuluisa esterin perse. Joka päivä joutuu nuo ite laittamaan ku töistä tulee (ehdin myös tehdä töitä tsättäilyn ohessa). Mikä vittu teitä naisia oikein vaivaa? Kyrpääki oon antanu suht tasaseen tahtiin.
Pyydä sitä tekemään tunnukset tänne Jatkoaikaan niin voitte keskustella noista asioista.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Vettä voi tulla taivaalta kuin Esterin perseestä (olen käsittänyt että liittyy Esterin nimipäivään joka sattuu sateiseen aikaan vuotta),
Paloautoissa oli ennen vanhaan Esteri niminen vesipumppu joka oli asennettu auton perään, tästä sanonta "vettä tulee kuin Esterin perseestä"
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Alkaa ns. Siperian pakkanen hiljalleen vituttamaan, kun ei uskalla ulos mennä kuin mitä minimissään joutuu menemään esim. töihin tai kauppaan. Pakkanen ja tuuli ovat myrkkyä.

Pakkasvaroituskin annettiin, kova pakkanen on vaarallista lapsille, vanhuksille, sydänsairauksista kärsiville, keuhkosairauksista kärsiville ja diabeetikoillekin. En ole enää lapsi enkä ihan vielä vanhus (paitsi henkisesti), mutta lopuista kolmesta kohdasta täytän 3/3, joten en huvikseni vittuunnu kovasta pakkasesta ja tuulenpuuskista. On haitallista heilua ulkona pidempään. Ja kuin vittuillakseen aurinko paistaa kauniisti ja kirkkaasti. Silti huomisaamuksikin on luvattu taas -22 astetta pakkasta plus 6m/s tuulta. Vittu!
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos vitutukseen voisi kuolla niin mun elinajan ennuste ei näyttäisi kovin hyvältä juuri nyt. Joo olen laiska ja huolimaton ja kaikkea, kun unohtui sähkölasku maksamatta kolmeksi kuukaudeksi, mutta se että sähkön takaisinkytkennästä joutuu maksamaan 280 euroa (+ luonnollisesti itse lasku) on aivan käsittämätöntä paskaa. Ei jumalauta. Tai jos haluaa sähköt samalle päivälle, 340€.
Tuosta 100€ on vakuutta jonka ymmärrän, mutta itse katkaisu/kytkentämaksu on silti aivan järjettömän suuri. No ei se auta kuin maksaa, ja huomenna on parempi olla ne sähköt...
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
...kun unohtui sähkölasku maksamatta kolmeksi kuukaudeksi...

Mulla kävi sama entisessä elämässäni. Tai no, en niinkään unohtanut maksaa lasku(j)a, vaan luotin silloiseen tyttöystävääni kun hän sanoi, että maksaa sähkölaskun. Yllätys oli melkoinen, kun sähköt eräänä päivänä katkesivat, onneksi sentään olin silloin jo heittänyt exän pihalle kämpästäni ja elämästäni. Selvisi sitten sekin, että sähkölasku(j)a ei ollut maksettu melkein puoleen vuoteen. Silloin kyllä vitutti. Maksoin laskun saman tien pois, mutta tosiaan tuo uudelleenkytkentä maksoi hunajaa, en nyt tarkkaa summaa enää muista, mutta useamman satasen kuitenkin ja siihen vielä joku satasen verran päälle siitä, että sain sähköt saman päivän aikana takaisin.

Tosiaan melkomoista paskaa tuo takaisinkytkentämaksu, tai millä nimellä se sitten kulkeekaan. Vaan eipä siinä maksamisen lisäksi ollut muita varteenotettavia vaihtoehtoja, joten pakko mikä pakko. Ja itseänihän siitä loppujen lopuksi syyttää sain, kun naiivisti luotin siihen naisen muodon ottaneeseen käärmeeseen.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos vitutukseen voisi kuolla niin mun elinajan ennuste ei näyttäisi kovin hyvältä juuri nyt..
Kävin 23022018 kardiologisen keskusksen tutkimuksessa. Rajuja rytmihäiriöitä. Jään silti kuulemma henkiin. Parahin @Warrington, säästetään rahaa yhteisellä ruumisarkulla? Haittaako sinua siellä yhteisessä paikassa rouskuvat shipsit, otsalamppu ja sudokut?

Kyseinen sydänlihastulehdus havaittiin jo kaksi vuotta sitten.
"Life is shit and then you die."
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voi vittu että oon kännissä. Tää nyt oli eka ketju ja siksi tämä viesti tänne. Mutta vittu että oon kännissä. Huonmennna loppuu tää juominen. Tää ei o0o enää ees kivaa kun on paha olo. Miten vitu jotkut voi juoda joka päivä, kun itse en kestä edes viikkoa. Tänää jo oksensin verta ja siksi lopetan huomenna. Huomatkaa oikeinkirjoitus. Tein sen koska kunnioitan teitä. Sama englanniksi. Respect.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Voi vittu että oon kännissä. Tää nyt oli eka ketju ja siksi tämä viesti tänne. Mutta vittu että oon kännissä. Huonmennna loppuu tää juominen. Tää ei o0o enää ees kivaa kun on paha olo. Miten vitu jotkut voi juoda joka päivä, kun itse en kestä edes viikkoa. Tänää jo oksensin verta ja siksi lopetan huomenna. Huomatkaa oikeinkirjoitus. Tein sen koska kunnioitan teitä. Sama englanniksi. Respect.

Älä juo viinaa. Miedot ovat järkevän valinta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös