Vaasan Sportin ottelutapahtuma

  • 124 214
  • 462

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitospaidat
Tuosta ollaan sitte eri mieltä, päädyssä olleena.
Monta pelikatkoa meni kun cheerleaderit tyytyivät taputtamaan huiskillaan päädyn laulun tahtiin.
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Erosi se siinä mielessä pahastikin, että katkot olivat täysin hiljaisia.

kyllä nyt sanoisin, että on pikkasen sepeliä toosassa:, Tauot on olleet hiljaisuutta jo vuoden ellei 2. Lukuun ottamatta muutamia pelejä.

marraskuun lopulla repesin nauruun katsoessani peliä. Mainoskatkon kruunasi, selkeästi kuuluva yhden henkilön huuto: POHJANMAAN PARASTA VIIHDETTÄ

Jos yhdet viuhkatytöt hiljensi fanit niin täytyy olla peliäkin tykimmät pakkaukset portaikossa.***

edit *** lukekaa hiukkasen huumorilla, vaikka peliä parempaa seurattavaa ei pitkään/kaukaa tarvitse hakea
 

Rocco

Jäsen
Edelleenkään en sanonut, että tanssitytöt sen tekivät, vaan itse luit asian näin. Tässä on, edelleenkin, menty monta monta askelta kerrallaan tähän nykytilaan, ja tanssitytöt ovat viimeinen osa tätä koko saagaan. Alkaa paskasta pelistä, mitä ollut jo pitkään, jatkunut tämän kauden kaikkien episodien kautta eiliseen.

Jos et sisäistä lukemaasi, en voi sille mitään.
 

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitospaidat
Edelleenkään en sanonut, että tanssitytöt sen tekivät, vaan itse luit asian näin. Tässä on, edelleenkin, menty monta monta askelta kerrallaan tähän nykytilaan, ja tanssitytöt ovat viimeinen osa tätä koko saagaan. Alkaa paskasta pelistä, mitä ollut jo pitkään, jatkunut tämän kauden kaikkien episodien kautta eiliseen.

Jos et sisäistä lukemaasi, en voi sille mitään.
No itsehän otit nimenomaan eilisen pelin suolauksen kohteeksi ettei siinä mitään...

Edit taisikin olla edelliselle tuo
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Perhana kylmät väreet meni. Hienoa hetkiä ja muistoja. Tällä hetkellä tuosta ei ole jäljellä oikein yhtään mitään. Niin hyvin tätä hommaa on nyt systemaattisesti tuhottu jo useamman kauden ajan. Myönnän, että itsekään ei ole tällä kaudella yksinkertaisesti kiinnostanut lähteä hallille enää entiseen malliin.

Pitäisi muistaa että edustaa seuraa ihan kaikkialla epäsuorasti jos ei suoraan, mitä ikinä tekeekin. Oli se sitten työajalla, tai sen ulkopuolella. Kaikki mitä tekee/sanoo on syynissä. Mikäli olisin yrityksen johdossa ja minun alaiseni jotain tällaista tekisi, loppuisi se hyvin lyhyeen.
Toivottavasti tämä asia käsitellään seuran sisälläkin ASAP, eikä vain keskustelupalstalla kannattajien kettuiluna. Tällaiset asiat voivat suoraan vaikuttaa tulevalla kaudella seuran talouteen. Sepä olisikin mukavaa kun sattuisi kettuilemaan tietämättään vaikka pääsponsorin johtajalle.. Selitäppä se sit miksi kassasta häipyi sievoinen summa rahaa kun pääsponsori vetäytyi..
Juuri näin. En usko, että olen täällä todellakaan ainut, joka on jollain tavalla läheisissä tekemisissä Sportia tukevien yrityksien ja näiden johdon kanssa. Nämä kaikki em. tapahtumat eivät ole ainakaan edistäneet tulevaisuuden kannalta sponsoreiden halukkuutta laittaa eurojaan kiinni Sportiin.

Olisiko mennyt ihon alle kannattajien "Mikko Aho"-veisu eräässä pelissä? Tuntuu, että käy yhden miehen taistelua k###ä otsassa, kun hieman hiertää.
Kyllä. Joku yhden miehen taistelu sillä tuntuisi olevan meneillään. Aivan niin kuin viimeisenä palveluksenaan seuralle ja Sport-yhteisölle haluaisi laittaa ja romuttaa asiat niin huonoon kuntoon, kuin vain mahdollista vielä on.

Osuva veisu sinänsä, siitä pointsit. Missä pelissä tuo tapahtui ja mitä siellä veisattiin, vai nimeä vain ilmeisesti.

...koko kirjoitus...
Hieno ja osuva kirjoitus. Toivottavasti tämä päätyisi esim. hallituksien jäsenille asti ja ottaisivat tästä oikeasti koppia. Hiltusen osalta olen miettinyt, niin paljon hyvää kuin herra onkin tehnyt, että onko hänellä vähän liiankin kaverilliset suhteet Tomekin ja muutaman muun edeltä mainitun henkilön kanssa, että se kynnys antaa kenkää on todella korkea. Ja ehkä se ei ole Hiltuselle se kaikkien ominaisin toimintamalli, kiekkobisnes muutenkin kun on huomattavasti hektisempää touhua, niin potkujen antaminen on hänelle todella epämielekästä hommaa (okei, kenellepä se helppoakaan olisi).
 
Viimeksi muokattu:

Ihmemies

Jäsen
MITÄ IHMETTÄ? Eihän näin ny voi vaan mennä tekemään.. Kettuilee palkan maksajille..
Pitäisi muistaa että edustaa seuraa ihan kaikkialla epäsuorasti jos ei suoraan, mitä ikinä tekeekin. Oli se sitten työajalla, tai sen ulkopuolella. Kaikki mitä tekee/sanoo on syynissä. Mikäli olisin yrityksen johdossa ja minun alaiseni jotain tällaista tekisi, loppuisi se hyvin lyhyeen.
Toivottavasti tämä asia käsitellään seuran sisälläkin ASAP, eikä vain keskustelupalstalla kannattajien kettuiluna. Tällaiset asiat voivat suoraan vaikuttaa tulevalla kaudella seuran talouteen. Sepä olisikin mukavaa kun sattuisi kettuilemaan tietämättään vaikka pääsponsorin johtajalle.. Selitäppä se sit miksi kassasta häipyi sievoinen summa rahaa kun pääsponsori vetäytyi..
Allekirjoittanut ainakin hyvin tarkkaan miettii miten käyttäytyy jottei sitten tarvitse miettiä, tai pyydellä jälkikäteen käytöstään anteeksi.

Tämä kyseinen myyntipäällikkö on ”twituillut” jo pitkän aikaa kannattajille. Hän ilmeisesti näkee kannattajat taakkana Vaasan Sportille, jotka eivät ole taloudellisesti hyödyllisiä ja he vain estävät tämän myyntitykin harjoittamasta omaa luovuuttaan.

Muistan esim. kun jo aikaa sitten hänen mielestään Sundom Stån nimi piti vaihtaa Länsipäädyksi. Ultras 06:lle hän on harrastanut pään aukomista jo pitkään. Stooreja löytyisi vaikka kuinka, mutta ei puida niitä tässä. Tästä syystä hänelle saattaa aina välillä lähteäkin terveisiä katsomosta, kun mies silmiin osuu. Täytyy sanoa, että omasta mielestäni herra käyttäytyy erittäin amatöörimäisesti.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Stooreja löytyisi vaikka kuinka, mutta ei puida niitä tässä.
Juuri täällä näitä asioita pitäisi puida jos halutaan muutoksia. Muuten kannattajajat häviävät sodan jos totuus ei tule esille. Itse en tunne kyseistä kaveria, enkä ole kuullutkaan hänen vittuiluista kannattajia kohtaan somessa ja muualla.

Kissa pöydälle, ennekuin saavat seuran vedettyä ihan suohon!
 

Ihmemies

Jäsen
Juuri täällä näitä asioita pitäisi puida jos halutaan muutoksia. Muuten kannattajajat häviävät sodan jos totuus ei tule esille. Itse en tunne kyseistä kaveria, enkä ole kuullutkaan hänen vittuiluista kannattajia kohtaan somessa ja muualla.

Kissa pöydälle, ennekuin saavat seuran vedettyä ihan suohon!

No sanotaan näin, että näkisin hyötyä sekä Tomekille ja Aholle jos kävisivät jotain Some-kursseja läpi ennen siirtymistä seuraavan palkanmaksajan listoille.

Aho mm. julkaisi twitterissä ”YES!” kun ultrasin boikotti julistettiin. Lisäksi hän on haukkunut yhdistyksen kannattajia taakaksi seuralle vieraspelireissun yhteydessä. Viimeisimmät instagram kommentit voi käydä lukemassa Sportin tanssityttökuvan alta ja olla niistä mitä mieltä haluaa. Tässä ei ollut toki kaikki, mutta sanotaan nyt että viimeisimmät mitä itselläni tulee mieleen. Tuo nälviminen on ollut jo pitempään päällä ja hän luulee tekevänsä sen vielä ovelasti.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Luin itsekin vasta nyt Sportin instagramista tuon tanssityttöjulkaisun kommentteja. Miten seuran myyntipäällikkö edes kehtaa omalla käyttäjällään kommentoida seuran julkaisua tarkoituksenaan ainoastaan vittuilu? Onkohan mies mahtanut olla umpikännissä vai onko Vaasan Sportin myyntipäällikkö - siis myyntipäällikön tittelillä kulkeva - noin amatööri ja lapsellinen omia palkanmaksajiaan kohtaan. Toisaalta ei ihmetytä tämä seuran henkilöstön toiminta...
Nyt minäkin näin herran kommentteja kun sain osoitteen mistä etsiä. Aivan uskomatonta että myyntipäällikkö laukoo tuollaista vittuilua maksavalle yleisölle somessa. Tuskin ollut kännissä kun ei ole vieläkään poistanut postauksiaan.

Nyt tarttis oikeesti tehrä jotain... Ja tällä kertaa oikeita asioita!
 

Tompsoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Sellainen pikku vinkki täältä Tampereen suunnalta, että kannattaa pikkuhiljaa nostaa meteliä Ahon tekemisistä sosiaalisen median välineissä.

Täälläkin oli eräs kuuluttaja/myyntihenkilö (jolla oli saunavuoro ensimmäisen karsintapelin jälkeen), joka vittuili välillä toimittajille ja muille, kunnes loppujen lopuksi sai kenkää. Mediahuomio ja ulkoinen paine on jännä yhdistelmä, käyttäkää niitä hyväksi.
 

Mäxä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Taisin missata kaiken "hauskan" kun en löydä näitä kommentteja. Eli mahtaa olla nyt poistettu.

EDIT: Eikun perhana, en tajunnu että Aho on @instajutska. Aika kesyä settiä :D
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Sellainen pikku vinkki täältä Tampereen suunnalta, että kannattaa pikkuhiljaa nostaa meteliä Ahon tekemisistä sosiaalisen median välineissä.

tähän sama, nuo linkit Hiltuselle omaan foorumiin.
Hiltunen on kuitenkin järkityyppi, vaikka Tomekin touhuja puolustelee. (on tehnyt Sportin eteen hyvää duunia mitä ei pidä unohtaa)
 

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitospaidat
Ei oo yleisöö. Eikä ole faneja. Eikä ammattitaitoisia seuran edustajia. Mut ootte liigassa. Hyvä Vaasa!
Hähähä, jossain sentään päästy isosti ihon alle.

Provoiluna tuo vituttaisi mutta kun ihan naulan kantaan osuit niin ei voi kuin hymähtää myöntymisen merkiksi.
 

jahaj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers
Menee nyt ohi ottelutapahtuman aiheena, mutta kommenttina vielä edeltävään keskusteluun.

Hävettää erittäin paljon, että rakastamani joukkueen toiminta on näin paskaa. Käsittämätöntä, että nyt kun paska on osunut tuulettimeen ja positiiviset uutiset ovat vähissä, meiltä löytyy vielä näitä sankareita, jotka seuran edustajina suoltavat kaikennäköistä sontaa sosiaaliseen mediaan. Aivan älytöntä, jos tuollaista perseilyä katsotaan läpi sormien.
 

Mäxä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Sportin liigakausi käynnistyy Uumajassa | Vaasan Sport

Kauden 2018-19 avausottelu pelataan Ruotsin puolella.
Liiga on julkaissut seuroille alustavan otteluohjelman viime torstaina, ja samalla varmistui se, että Sport pelaa ensimmäisen kotiottelunsa Ruotsissa Uumajassa.

- Olemme erittäin iloisia, että Liiga hyväksyi anomuksemme pelata sarja-avaus Uumajassa, iloitsee toimitusjohtaja Tomas Kurtén.

Liigan runkosarjan alkamisajankohtaa sekä ensimmäisen kotiottelun vastustajaa emme voi vielä julkaista. Löydät kuitenkin lisätietoja Ruotsissa pelattavasta ottelusta tästä linkistä.

Ja kalenterista saa tarkista päivämäärän :)
 
Viimeksi muokattu:

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Ehkä kannnattaisi pelata kokonainen kausi Uumajassa.

Ainakaan viime kauden perusteella Vaasa ei ansaitse liigajoukkuetta.
 

Winger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Ehkä kannnattaisi pelata kokonainen kausi Uumajassa.

Ainakaan viime kauden perusteella Vaasa ei ansaitse liigajoukkuetta.
Ajattelin, että näihin sun kommentteihin en jatkossa pistä nenääni, mutta oli pakko kun sen verta asiattomia ja vaarallisia kommentteja mielestäni. Tässä taas räikeä esimerkki kuinka herra negaatio ja oikeen "kannattaja" pistää mielipidettään.

Minua ja uskoisin, että aika montaa muuta pitkän linjan Sportin kannattajaa kohtaan aika iso loukkaus, että Vaasa ei ansaitse liigajoukkuetta. Tuon sanomalla sä leimaat, että kannattajat ei ansaitse liigajengiä. Jos sitä et tajua niin voisit samantien vaihtaa suosikkijoukkueen nimeä.
 

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Ajattelin, että näihin sun kommentteihin en jatkossa pistä nenääni, mutta oli pakko kun sen verta asiattomia ja vaarallisia kommentteja mielestäni. Tässä taas räikeä esimerkki kuinka herra negaatio ja oikeen "kannattaja" pistää mielipidettään.

Minua ja uskoisin, että aika montaa muuta pitkän linjan Sportin kannattajaa kohtaan aika iso loukkaus, että Vaasa ei ansaitse liigajoukkuetta. Tuon sanomalla sä leimaat, että kannattajat ei ansaitse liigajengiä. Jos sitä et tajua niin voisit samantien vaihtaa suosikkijoukkueen nimeä.

Vai herra negaatio. Et sitten oikeasti ole lukenut kauden aikana mun viestejä. Minä olen puolustanut seuran päätöksiä, Tomekin asemaa (potkut oli virhe) ja ylipäätään tukenut toimiston tekemistä. Sen sijaan tämä ydinkannattajajoukko, joka kutsuu itseään Vaasan Sportiksi ja boikotoi pelejä, ei saa multa sympatioita. Eivätkä he ole mulle Vaasan Sport, vaikka itse sitä kuvittelevat olevansa. Tämän lisäksi menestyvästä Vaasasta ei tunnu löytyvän rahaa liigajoukkueen riittävään tukemiseen. Tältä pohjalta kommentoin, että Vaasa ei viime kauden perusteella ansaitse liigajoukkuetta.

Rupee nyt jatkossa seuraamaan niitä mun viestejä kauden aikana, sillä ei ole ensimmäinen kerta, että minua herra negaatioksi kutsut. Minä olen yksi positiivisimmista kirjoittajista täälä.

Olet väärässä.
 

Mäxä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Sportin tuoreimmasta uutisesta:
Sportin yhteistyökumppanit haluavat myös olla mukana kehittämässä ottelutapahtumaa, ja esimerkkejä tästä ovat mm. Danfossin istuinalustat, Vaasan Sähkön tulevat ”tunnelmankohottajat”, Wärtsilän tuleva teemaottelu ja ensimmäistä kertaa koko Suomen liigahistorian aikana ottelukahvit ovat ilmaisia koko kauden. Kahvit koko kaudeksi tarjoaa Vasabladet.
Ei oo ilmaisia ämpäreitä mutta saisiko ilmainen kahvi Vaasalaiset liikkeelle :)
Toivottavasti tunnelmankohottajat ja läpsyttimet eivät ole synonyymejä...
 

exau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Sportin tuoreimmasta uutisesta:

Ei oo ilmaisia ämpäreitä mutta saisiko ilmainen kahvi Vaasalaiset liikkeelle :)
Toivottavasti tunnelmankohottajat ja läpsyttimet eivät ole synonyymejä...

Joku oli facessa tätä kysynyt ja vastaus oli että tunnelman kohottajat ovat digipuoleen liittyviä asioita.
 

rekufa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Nyt ois asiaa liittyen parkkipaikkoihin. Kait parkkeeraminen voidaan katsoa ottelutapahtumaan kuuluvaksi. Siellä oli tänään ongelmana pöly, siis aika helvetinmoinen. Nuo hiekkapintaiset parkkikset olisi hyvä kastella jollain suolavedellä, vai mitä ne käyttää. Tarve olisi nyt kun on ollu näin kuivaa ja pinnat on täyttä pölyä. No huomiseksi on luvattu sadetta, mutta näin kuivaan aikaan. Noita ei tarvitsisi usein kastella kun suurimman osan kautta pinnat on lumen/jään peitossa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös