NHL18 EASHL

  • 15 873
  • 59

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Etsiskelisin Eashl joukkuetta. En toki ole mikään virtuoosi, kuitenkin R2 näppäin löytyy ohjaimesta.. Ikää itselläni +30v niin mieluiten varttuneempaa peliseuraa. Niin konsolina PS 4

Psn: waiting_player

Meitä on 6 pelaajaa ja ainoastaan yksi on alle 30v. Pari pelaajaa lisää mahtuu, vaatimuksena mikki ja rento asenne pelaamiseen.
 

Nelone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Oisko aktiivista jengiä tarjolla? 600+ peliä alla tässä versiossa. Tykkään pelata lätkää mis kiekko liikkuu, mieluimmat paikat C/OL, mutta myös pakki onnistuu.
 

samwise

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL
Itsekin hakisin aktiivista joukkuetta, viimeisimmästä pelistä kuukausi aikaa. Pelipaikkana ainoastaan hyökkääjä, pakitus ei ole onnistunut alkuunkaan. Ja pelityylinä sellainen ”mielummin syötän kuin teen itse maalin”.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Vartin sisään jos tulee joku niin pääsee viidenneksi ja hyökkääjän paikalle, toki seuraava peli sitten heti perään. Jatkiksen YV:tä seurailen tuon ajan.

PS4
 
Oon yhden tyypin kans pelannu 3vs3 joukkuemoodia. Jos joku haluaa tulla tuohon kolmanneksi, mieluiten pakiksi, niin laittakaa yv. Ainakin itse voin myös välillä pelata pakkina, että vaihteluakin olisi. Pelitapa on hyvin syöttelevä ollut ja rotaatio pyörii siinä mielessä, että kaikilla on lupa hyökätä ja velvollisuus puolustaa. Ts. jos pakki kokee hyväksi lähtä nousemaan hyökkäyksen kärkeen, niin silloin alin mies paikkaa. Ihan siis kuten oikeassakin 3vs3 pelissä.
 
Oon yhden tyypin kans pelannu 3vs3 joukkuemoodia. Jos joku haluaa tulla tuohon kolmanneksi, mieluiten pakiksi, niin laittakaa yv. Ainakin itse voin myös välillä pelata pakkina, että vaihteluakin olisi. Pelitapa on hyvin syöttelevä ollut ja rotaatio pyörii siinä mielessä, että kaikilla on lupa hyökätä ja velvollisuus puolustaa. Ts. jos pakki kokee hyväksi lähtä nousemaan hyökkäyksen kärkeen, niin silloin alin mies paikkaa. Ihan siis kuten oikeassakin 3vs3 pelissä.
Paikka vielä auki. Ottakaa rohkeasti yhteyttä! Konsolina muuten PS4.

***

Helkkari kun ärsyttää tässä EASHL:ssä tuo taktiikoiden muokkaaminen. Ihme bugittamista koko ajan. Kuinka vaikeaa voi olla laittaa noin yksinkertainen asia kuntoon?

Onko tähän muuten tullut jokin päivitys? Pilkuissa ei ole toiminut enää samat kikat.

Edit: Niin joo ja ainakaan eilen ei näkynyt kenenkään gamertagit.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Olikos jokin tiimi eashlaan täällä? Oon täs ettiny jotain fiksua jossa ois syöttelyhommia, nihkeetä ollut. Oon pelannun nhl12 asti, joten kokemusta löytyy. Tiimeissä sellaista 2p/peli tahtia.

Kh, ol, vl ja joskus op. Kh ja laituripaikat se vahvin osa-alue. Pelinrakentajatyyppinen, paljon syöttelevä tyyli.

Pistä viestii jos kiinnostaa PSN: AtrainKake.
 

roban kingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Etsimme EASHL- joukkueeseemme aktiivisia pelureita.
Tavoitteena olisi päästä mukaan seuraavaan ECL- turnaukseen mutta nykyporukalla on vaikea saada kuutta pelaajaa säännöllisesti samaan aikaan peleille kun osa meistä tekee vuorotyötä yms elämä häiritsee peleille pääsyä. Yleisesti meitä on kolmesta viiteen pelaajaan linjoilla ainakin kolmena iltana viikossa noin klo 18-22. Olemme sekalainen porukka ympäri suomea ikähaarukalla 22-38, joten haemme samaan ikäluokkaan kuuluvia. Pelaamme änäriä enemmän iloksemme kuin vakavamielisesti niin taitotasolla ei ole kovin suurta merkitystä (ei tarvitse olla pro kunhan kiekko pysyy lavassa) jos olet hyvä joukkuepelaaja ja pystyt pelaamaan useammalla pelipaikalla.
Alustana PS4 ja pelaamme ykkösdivisioonassa, ECL- turnaukseen olemme hakemassa Lite paikkaa jos saamme joukkueen kasaan.

Yhteyttä voi ottaa asian tiimoilta vaikka allekirjoittaneeseen täällä yksityisviestein, tai suoraan pleikkaritunnukselle Pihatonttu80.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös