Ti 16.1.2018 Otteluseuranta (Liiga & CHL)

  • 53 294
  • 685

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
No kylläpäs mulla meni yli. Mutta kyllä kieltämättä ärsyttää. Yleensä pystyn suodattamaan. Ja jos sanonki jotain niin sanon vaan omaan joukkueeseen liittyen. Tänään sellainen päivä että suodatus ei ole päällä.
 

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Die Nationalmannschaft
No kylläpäs mulla meni yli. Mutta kyllä kieltämättä ärsyttää. Yleensä pystyn suodattamaan. Ja jos sanonki jotain niin sanon vaan omaan joukkueeseen liittyen. Tänään sellainen päivä että suodatus ei ole päällä.

Ei hätää. Käy itse kullekin välillä.
 

Taksari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KPC.
No kylläpäs mulla meni yli. Mutta kyllä kieltämättä ärsyttää. Yleensä pystyn suodattamaan. Ja jos sanonki jotain niin sanon vaan omaan joukkueeseen liittyen. Tänään sellainen päivä että suodatus ei ole päällä.

Nojoo. Kai mun pitää pyytää anteeksi kaikilta Jyp faneilta :). Ja onnittelut finaalipaikasta.

Hei, ei se mittään! Tää on vaan hokia! :) Kiitoksia ja tsemppiä myös sinne päin loppukauteen. :)
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Nojoo. Kai mun pitää pyytää anteeksi kaikilta Jyp faneilta :). Ja onnittelut finaalipaikasta.
Mitäs pienistä, kaikki on ihan ok. Mutta mistä moiset antipatiat vanhaa kunnon Jyppiä kohtaan?
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
En mä tiedä uskallanko sanoo. Mietin vaan että onko kyse sitten kuitenkaan Jypistä :)
No eihän siinä sitten ja asia kunnossa. Ehkä JYP ja TPS kohtaa jossain välissä pleijareissa niin saadan jotain oikeeta väännettävää.
 

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onnittelyt Jyväskylään! Enää yksi porras otettavana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös