Vuoden jatkoaikalainen 2017 – SUPERFINAALI

  • 5 394
  • 37

Vuoden jatkoaikalainen?

  • FASlapsi

    Ääniä: 46 19,7%
  • Roger Moore

    Ääniä: 37 15,8%
  • Cobol

    Ääniä: 17 7,3%
  • Lico

    Ääniä: 3 1,3%
  • Klose16

    Ääniä: 8 3,4%
  • vlad

    Ääniä: 21 9,0%
  • Turha Kaukalo

    Ääniä: 7 3,0%
  • Mängimies

    Ääniä: 5 2,1%
  • Bosco

    Ääniä: 20 8,5%
  • Tuamas

    Ääniä: 6 2,6%
  • Van Taimeri

    Ääniä: 33 14,1%
  • Ralph

    Ääniä: 6 2,6%
  • nuck

    Ääniä: 4 1,7%
  • scholl

    Ääniä: 21 9,0%

  • Äänestäjiä
    234
  • Poll closed .

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jahas, näköjään @FASlapsi ja @Van Taimeri meinaa lähteä karkumatkalle. Ehei tätä sotaa pojat näin käydä, mennäänpäs tuon äänestystuloksen kärkeen niin että heilahtaa.

Äänestäkää minua. Kakkonen on ykkönen, minähän olen tuossa listauksessa toisena luettelossa.
Paljonko maksat? Meinasin äänestää ensin pyynnöstä, mutta olinkin duunikoneella, enkä voinut. Nyt olen kirjautuneena, mutta ajattelin hyötyä tästä. Voit myös kehua minua tarvittaessa!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Paljonko maksat? Meinasin äänestää ensin pyynnöstä, mutta olinkin duunikoneella, enkä voinut. Nyt olen kirjautuneena, mutta ajattelin hyötyä tästä. Voit myös kehua minua tarvittaessa!
Olet äärimmäisen hieno mies!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Olet äärimmäisen hieno mies!
Kiitos, tältä minusta usein tuntuu ja hienoa, että tämä on myös muiden taholta todennettu.

Äänestin kuitenkin Tuamasta. Mutta mietteeni ja rukoukseni viipyilevät luonasi!
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
@Cobol sai ääneni. En ole aina samaa mieltä, mutta olen väyrysmäisesti itsenikin kanssa usein eri mieltä.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Kahden välillä pohdiskelin. Olisin mieluusti splitannut ääneni mutta palstasofta ei tätä mahdollistanut.

Ääni meni nyt nimimerkille Van Taimeri kunnianosoituksena tämän uupumattomasta hääräämisestä NHL-tilastojen kimpussa. Alalla (tilastot) toimivana en voi kuin ihailla tuota sitoutumista.

Kunniamaininta menee myös NHL-osioon nimimerkki Licolle joka jaksaa uurastaa palstalla päivästä toiseen ja tuo hyvää sportsmanshippiä keskusteluihin. Arvioi paljon eri joukkueiden tekemisiä ja käy hyvällä hengellä kyselemässä kuulumisia eri änärijengien ketjuissa. Respectiä.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, KiPa-90, KuPS, Valioliiga ja NHL yleisesti
Kolmen kauppa tämä loppujen lopuksi oli. Luottamukseni annoin kuitenkin @Roger Moore lle. @Lico ja @nuck teette todella kovaa työtä omissa seuraketjuissanne ja teidän kattavia ja pitkiä juttujanne lukee aina mielellään. Olette tälle palstalle elintärkeitä kirjoittajia.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
@Roger Moore sai ääneni. Hän on hyväntahtoinen ja innostunut keskustelija, joka pystyy tuomaan omalla panoksellaan keskusteluihin lisäarvoa enemmän kuin useimmat meistä. Usein tämä lisäarvo ilmenee puhtaan lisäinformaation myötä ja joskus ihan uuden näkökulman esittelemisen myötä.

Seuraan vain ja ainoastaan Liigaosion kirjoituksia, joten äänestin täten vähän kapealta pohjalta.

Edit. Tulta munille!
 
Viimeksi muokattu:

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Uskomatonta työtä @FASlapsi ! Sinä nimittäin voitit tämän äänestyksen toista kertaa peräkkäin. Toiseksi tuli @Roger Moore ja kolmanneksi @Van Taimeri .

Kukaan ei jäänyt nollille, eli kaikille oli edes jonkinlaista kannatusta. Jäädään odottamaan, voittaako FASlapsi tämän ensikin vuonna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös