Yleisesti Jokerien, SKA:n, KHL:n ja Rotenbergin suhteesta

  • 190 250
  • 1 088

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
KHL pitäisi olla luvassa vielä 4 vuotta, niitä papereita ei uusi omistaja kykene muuttamaan ilman kohelon lupaa. The Suurelle Mielensäpahoittamiselle tulee seuraava tilaisuus, kun uus omistaja ilmoitetaan. Toivottavasti ei ole ryssä.

Aika näyttää. Jotain on tapahtumassa, koska Hjalis pyysi eron Veikkauksen hallintoneuvostosta. Vastahan se itsensä "väkisin" sinne änkesi. Hjalliksen mukaan Jokereilla ei ole kuitenkaan mitään tekemistä eropäätöksen kanssa. Oisko sitten Tampereen tuleva halli Hjalliksen näpeissä? Joka tapauksessa, Jokerit taitaa pian olla Hjalliksen osalta historiaa. Ja tässä viittaan hänen omiin kirjoituksiinsa.

Jos näin käy, uusi, uudet tai vanhat (jos venäläiset vie kaiken) omistajat infotaan aikanaan.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Uskoitko? Minä en. Mä veikkaan, että urheilut on narrien jälkeen ohi. Jotain oikeaa liiketoimintaa vuorossa tai laiskottelua politiikassa.

Aika näyttää. On parempi, etten tässä vaiheessa ota kantaa, kun taustaa ei tiedä. Taustalla voi tapahtua myönteistä tai vielä enemmän kielteistä, joten siksi näin.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Suomalais-kiinalainen asetelma olisi kyllä paras. Päästäisiin Rotasta ja kaikista siihen liittyvistä pakotteista. Halli samalle jengille?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Suomalais-kiinalainen asetelma olisi kyllä paras. Päästäisiin Rotasta ja kaikista siihen liittyvistä pakotteista. Halli samalle jengille?
Voi kun olisikin jokin keino saada venäläinen myymään osuutensa ja siten päätäntävaltansa pois.

"Hei Roman, voisitko kiltisti myydä meille sun osuuden Jokereista ja hallin myös. Meillä on aivan vitusti kiinalaista rahaa taustalla, voidaan maksaa vähän ekstraa ja tarjotaan vielä vuoden lounaat Tapanilan China manissa päälle. Kiinalaiset ovat luvanneet meille sentterinelikon Filppula - Regin - Lehterä - Niemi, jolla me aiotaan taistella tosissaan SKA:ta vastaan Gagarin cupista. Eikös kuulostakin hienolta?"

RR varmaan näkee tossa pelkästään mahdollisuuksia.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Uskoitko? Minä en.

Mä veikkaan, että urheilut on narrien jälkeen ohi. Jotain oikeaa liiketoimintaa vuorossa tai laiskottelua politiikassa.

Miten mä muistan lukeneeni että yleisesti Hjalliksesta on kuva että muuttaa kasan paskaa miljoonaksi euroksi mutta todellisuudessa taitaa tasan kaikki äijän muut projektit olla tappiolla tai projektit jääneet kesken.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miten mä muistan lukeneeni että yleisesti Hjalliksesta on kuva että muuttaa kasan paskaa miljoonaksi euroksi mutta todellisuudessa taitaa tasan kaikki äijän muut projektit olla tappiolla tai projektit jääneet kesken.
Se milli löytyy leuattoman omalta tililtä ja muut ovat maksumiehiä.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Miten mä muistan lukeneeni että yleisesti Hjalliksesta on kuva että muuttaa kasan paskaa miljoonaksi euroksi mutta todellisuudessa taitaa tasan kaikki äijän muut projektit olla tappiolla tai projektit jääneet kesken.

Kateellisten kirjoittajien höpinöitä. Fakta on, että Hjallis on yksi Suomen menestyneimpiä liikemiehiä. Ei varmaan kauas jää 50 miljoonaa +- 10 milliä nettona uransa aikana. Tapaa miten voitot on tehty, voi toki halutessaan arvostella. Hjallis on brändännyt ja verkostoinut itsensä suomalaisittain erittäin hyvin. Kummolasta on toki ollut matkan varrella paljon apua, mutta ei Kummola sentään kaikessa ole mukana ollut.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kateellisten kirjoittajien höpinöitä. Fakta on, että Hjallis on yksi Suomen menestyneimpiä liikemiehiä. Ei varmaan kauas jää 50 miljoonaa +- 10 milliä nettona uransa aikana. Tapaa miten voitot on tehty, voi toki halutessaan arvostella. Hjallis on brändännyt ja verkostoinut itsensä suomalaisittain erittäin hyvin. Kummolasta on toki ollut matkan varrella paljon apua, mutta ei Kummola sentään kaikessa ole mukana ollut.

Ei tässä mitään kateellisia olla missään nimessä vaan päinvastoin kaikki kunnia Hjallikselle työstään Jokereiden eteen. Olen itse ollut yritysjohdon luennolla jossa puhuttiin mielikuvien tärkeydestä menestymiseen yritysmaailmassa. Väitän, että 9/10 sanoo Hjalliksen olevan tosiaan Midas joka muuttaa paskan kullaksi mutta mitä tuosta luennosta muistan niin esim Hjalliksen liiketoimista tappiollisia / päättyneet katastrofiin / ajettu alas ovat olleen mm. Sport FM, Sipoonranta projekti, Anna- käteisautomaatti ketju, Vierumäki projekti, Hartwall Areena... (Jokerit).

Nopeasti googlattuna löytyi IS:n juttu jossa lukee näin...

"Kun Harkimon yritysten taloudellisia faktoja vuosikymmenten varrelta tutkailee, hänen maineensa taitavana liikemiehenä vaikuttaa pikemminkin kuplalta. Nimittäin useimmat hänen johtamistaan yrityksistä ovat pyörineet tappiollisina."

Mutta ei tässä ole tarkoitus tosiaan aloittaa mitään Hjallis dissausta vaan palauttaa lukijoille realismi, että aika monta projektia on toden totta sössitty niin totaalisesti että Diili ohjelmassa olisi tullut potkut monta kertaa ;=D
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Ei tässä mitään kateellisia olla missään nimessä vaan päinvastoin kaikki kunnia Hjallikselle työstään Jokereiden eteen.

En todellakaan sinua tarkoittanut, vaan niitä, joita muistivarassa lainasit.

Nopeasti googlattuna löytyi IS:n juttu jossa lukee näin..."Kun Harkimon yritysten taloudellisia faktoja vuosikymmenten varrelta tutkailee, hänen maineensa taitavana liikemiehenä vaikuttaa pikemminkin kuplalta. Nimittäin useimmat hänen johtamistaan yrityksistä ovat pyörineet tappiollisina."

Tuo on yksi tapa arvioida. Asiasta jonkin verran tietävänä sanon, että Harkimon osaaminen on siinä, että hän + aivan lähipiiri korjaa voitot samaan aikaan, kun muut hankkeen, projektin tai yrityksen osalliset tyytyvät joskus murusiin tai tappioihin.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Asiasta jonkin verran tietävänä sanon, että Harkimon osaaminen on siinä, että hän + aivan lähipiiri korjaa voitot samaan aikaan, kun muut hankkeen, projektin tai yrityksen osalliset tyytyvät joskus murusiin tai tappioihin.
Joku lakiaymmärtämätön voisi rinnastaa tämän tappioiden ulkoistamisen varastamiseen.
 

roctum

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joku lakiaymmärtämätön voisi rinnastaa tämän tappioiden ulkoistamisen varastamiseen.

Joku lakiaymmärtämätön rinnastaa sitten varmaan myös kapitalistisen markkinatalouden varastamiseen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös