Positiivisuusketju 2017–2018

  • 171 780
  • 767

Juna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vaikka liigassa toi syöttöjen tarkistus on ihan yhtälailla lasten kengissä kuin junnupeleissä, niin ei siellä huutopisteitä jaella. Kyllä ne kaikki pyritään korjaamaan oikein!
Käypä katsomassa vaikka tuon Sport-pelin kooste. Siinä Filppula saa kolmannen erän alussa syötöt TPS:n 3-2 ja 4-2 maaleihin, vaikka ei ole niissä mitenkään mukana. Tuskin niitä tuomaritkaan lisää.

Enempää en kehtaa keskustella ohi aiheen. Positiivisuusketjussa kun ollaan niin on sanottava, että viikonlopun kaksi vierasvoittoa yllätti minut erittäin positiivisesti, lähes housut kintuissa.
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Käypä katsomassa vaikka tuon Sport-pelin kooste. Siinä Filppula saa kolmannen erän alussa syötöt TPS:n 3-2 ja 4-2 maaleihin, vaikka ei ole niissä mitenkään mukana. Tuskin niitä tuomaritkaan lisää.
Eikö nämä nykyään tarkisteta kaikki jälkeenpäin nauhalta? Tepsinkin peleissä on tällä kaudella jonkun kerran syöttäjiä vaihdettu vielä pelin jälkeen seuraavana päivänä. Tosin sillä tavallahan näissä oli, että syöttäjien määrää ei voida jälkeenpäin enää vähentää, eli jos maaliin on alunperin merkitty kaksi syöttäjää, se ei siitä muuksi muutu, vaikka syöttöpisteet voidaan korjata eri pelaajille. Ja kaksi syöttäjäähän nykyään pyritään yleensä joka maaliin löytämään vaikka väkisin.

Oliko tuossa Sport-pelissä toinen tilanne sellainen, että Sportin pelaaja kauhoi Filppulalta b-pistealoituksen taakse päin, kiekkoon ryntäsi päädyssä ensimmäisenä Lindsten, joka käänsi Kalliolle, joka laukoi maalin? Eikvätköhän tuomarit katsoneet, että Filppula olisi pelannut aloituksesta kiekon eteenpäin Lindstenille, vaikka oikeasti se olikin Sportin pelaaja. Eipä tuota syöttöpistettä kenellekään muullekaan enää voinut siirtää, kun se oli kerran annettu ja sinänsä ihan liigan linjan mukainen väkisin väännetty kakkossyöttö.
 

huhupuhe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Eikö nämä nykyään tarkisteta kaikki jälkeenpäin nauhalta? Tepsinkin peleissä on tällä kaudella jonkun kerran syöttäjiä vaihdettu vielä pelin jälkeen seuraavana päivänä. Tosin sillä tavallahan näissä oli, että syöttäjien määrää ei voida jälkeenpäin enää vähentää, eli jos maaliin on alunperin merkitty kaksi syöttäjää, se ei siitä muuksi muutu, vaikka syöttöpisteet voidaan korjata eri pelaajille. Ja kaksi syöttäjäähän nykyään pyritään yleensä joka maaliin löytämään vaikka väkisin.

Oliko tuossa Sport-pelissä toinen tilanne sellainen, että Sportin pelaaja kauhoi Filppulalta b-pistealoituksen taakse päin, kiekkoon ryntäsi päädyssä ensimmäisenä Lindsten, joka käänsi Kalliolle, joka laukoi maalin? Eikvätköhän tuomarit katsoneet, että Filppula olisi pelannut aloituksesta kiekon eteenpäin Lindstenille, vaikka oikeasti se olikin Sportin pelaaja. Eipä tuota syöttöpistettä kenellekään muullekaan enää voinut siirtää, kun se oli kerran annettu ja sinänsä ihan liigan linjan mukainen väkisin väännetty kakkossyöttö.
Juurikin näin, ja se 3-2 maaliin annettu syöttö olikin sitten täysin oikeutettu. Filppula pelasi Sport pelaajalta kiekon irti lavasta ja Kallio taisi siirtää maalin eteen Lindstenille, joka puttasi sisään. Kyllä näitä paljon menee vielä väärin kuten tuo 4-2 maaliin jaettu kakkossyöttö osoitti. Yksi selkeä kehityskohde Liigan toiminnassa, mutta melko toissijainen kuitenkin.
 

iSing

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo 1969–1975, Pre-pride TPS
Säännöt kaipaisivat päivitystä. Sehän on täysin tasa-arvon vastaista ja törkeää razzismia että joku jää pisteittä. Pointsi pitää antaa kaikille jotka kentällä ovat maalin syntyessä. Ettei tule kenellekään täyteen hakatulle paha mieli.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Olen ymmärtänyt, että hän haluaa toimia lähinnä täällä. Muutaman kerran olen yhteistyötä kysellyt. Kunnioitan hänen päätöstään.
Olet ymmärtänyt aavistuksen väärin!

Suurin toiveeni on, että HC TPS Turku Oy:n kotisivuilla tunnettaisiin joukkueen historiaa hieman kauemmaskin kuin kauteen 2008-09. Jostain syystä TPS:n kotisivujen "historiaosio" (Historia - TPS päättyy kauteen 2004-05. Vastaavasti "tulospalvelu" (Ottelut - TPS alkaa kaudesta 2008-09. Mikä helvetin paussi on vuosien 2005-2008 välissä??? Miksi TPS:n historiaa ei tunneta kotisivuilla kauemmas kuin 2005???

Mulla ei ole aavistustakaan ketä näistä nykyisellään on vastuussa! Mä en tiedä muista, mutta mun nykyisessä työssäni tällainen ei tulisi kuuloonkaan. JOS mä en pystyisi selvittämään, mitä on tapahtunut kolmena viime vuotena, niin mä olisin ollut historiaa jo ajat sitten. Parasta asiassa on se, että mä vaihdoin työpaikkaani alle kaksi vuotta (aloitin uudessa 06.01.2016) sitten... En ehkä ollut valmis nykyiseen asemaani - ehkä olin, ehkä en? Jos viranomaiset kysyvät, niin mun on uskottavasti pystyttävä selvittämään mitä tapahtui esim. 25.11.2015 käytännössä minuutin tarkkuudella. Pystyn siihen, siitä ei ole epäilystäkään - en mä muuten olisi nykyistä duuniani ottanutkaan vastaan. Kiitos tästä edesmenneelle (RIP) ystävälleni/kollegalleni/mentorilleni!

Jos... JOS HC TPS Turku Oy haluaa, että heidän historiansa alkaa jo "hieman" nykyistä aiemmin... se ei ole muuta kuin yhteydenoton päässä. Mä olen jo muutaman kerran tarjonnut yhteistyötä, joka on lähinnä (pelkästään?) liittynyt kotisivujen kehittämiseen. Tästä vastatarjouksena mulle on tarjottu ensisijaisesti osallistumista ottelutapahtumiin. Se ei tule tapahtumaan ENNEN KUIN kotisivut ja niiden tarjoama informaatio on saatettu ajan tasalle. Tähän olen koko ajan ollut suostuvainen. Ehkä edustan todella wanhaa koulukuntaa (old school, so cool...), mutta mun mielestäni kotisivut ovat edelleen minkä tahansa tapahtuman käyntikortti. Olen ollut tästä asiasta (sisältö) ennenkin yhteyksissä toimistoon. Tuolloin pari-kolme-neljä vuotta sitten "selityksenä" oli uusien, responsiivisten kotisivujen käyttöönotto. Missä vaiheessa joku IT-guru - tai mikä helvetin Kauppakorkea-kenokaula onkaan - tajuaa sen, että kotisivuilla tarjottava S-I-S-Ä-L-T-Ö on se kaikkein tärkein! Kaikki muu tulee vasta sen perässä! Responsiivisuutta, flashia, vilkkuvaa ja välkkyvää paskaa pystyy tuottamaan jokainen vähänkin hommaan perehtynyt - ketä pystyy tuottamaan todellista sisältöä?

Sisältö on saatavilla - se ei ole kuin oikean yhteydenoton päässä!

Mä tiedän sen! Mulla on tarjottavana HC TPS Turku Oy:n kotisivuille jotain mitä siellä ei vielä ole. Tästä syystä mulla on varaa olla "hieman" ylimielinen. Hei... mä olen sentään "YLIMIELINEN TURKULAINEN". Ylimielisyydessä ei ole mitään vikaa, jos sä tiedät olevasi hyvä tai paras jossain. Lausahdus "Kuus' mestaruut' hei!" ei syntynyt sattumalta. Joku tiesi olevansa helvetin hyvä jossain asiassa. Mä tiedän olevani helvetin hyvä jossain asiassa - vapaaehtoisessa tilastoinnissa! Halutaanko tätä hyödyntää jossain? En ole aivan varma! Kannattajia ainakin tuntuu kiinnostavan - kiinnostaako jotain asianosaisiakin? Varmuuden vuoksi liitän viestiini jopa kuvan ylimielisestä turkulaisesta - paita päällä! Luetaan pilke silmäkulmassa...

Mulla on kaksi asiaa tarjottavana: sisältöä kotisivuille sekä sisältöä lasten maailmaan (tätä en ole vielä koskaan ennen tarjonnut - asiasta vastuulliset päättäkööt, kunhan saavat tiedon - mulla on jotain speciaalia!). Amerikkalaiset käyttäisivät molemmista sanontaa: "Jaw dropping" - leuat avaavaa tarjontaa! Suoraan sanottuna mä en tiedä kehen mun pitäisi olla yhteydessä, että edes jompi kumpi saataisiin toimimaan. Tätä kautta luvattuna molemmat tulisivat olemaan Tamin sanoin "out of this world" - yksi Euroopan parhaimmista sekä yksi Euroopan suosituimmista! Kotisivujen tilasto-osuuden lisäksi toista en edes viitsi vielä paljastaa. Kehitetään jotain yhdessä - mutta mä tarvitsen myös vastakaikua toiselta puolelta! Jos kotisivujen kehitys sisällön puolelta ei kiinnosta, niin keneen sitten pitäisi olla yhteydessä toisessa asiassa? Mika Eskola? Toni Autio? Ketä vastaa lasten maailmasta?
 

Liitteet

  • P1010567.JPG
    P1010567.JPG
    985,8 KB · kertaa luettu: 405
Viimeksi muokattu:

Jazzy76

Jäsen
Olet ymmärtänyt aavistuksen väärin!

Tämäpä positiivinen uutinen. Seurassa tilanne on muuttunut nyt niin, että tämä nimimerkki on ryhtynyt pohtimaan sisältöjä syksystä alkaen. Vastaan nyt siis muustakin kuin ottelutapahtumasta nyt.

Historia tosiaan pitäisi saada kuntoon ja tilastoissa on voimaa.

Pistä postia: Yv täällä tai kotisivuilta löytyy yhteystiedot ilman valokuvaa tosin. Edit. pistin jo viestin sinulle
 
Viimeksi muokattu:

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Minua on aina askarruttanut, miltä näyttää TPS:n kaikkien aikojen pistepörssi Turkuhallin osalta runkosarjan kotiotteluissa. Miksei myös pleijarikotiotteluissa.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Ai saatana että tekee höpöä! Ihan vitun kauhean paskalla pelillä 2 pinnaa. Tepsi taisi pelata tuossa pelissä 10 minaa lopusta ja se riitti ihan kivasti. Toinen sija hallussa ja jostain syystä naurattaa.
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Komea oli nousu ja Setäselle posia tästä matsista.
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oishan se voinu paskemminkin päättyä. Kaikki merkit oli ilmassa. Onneks on näitä pelaajia, jotka on ehdotonta eliittiä Liigassa. Näillä niitä pelejä voittaa ihan kivasti kyllä vaan. Setänen oli hyvä myös, pakko antaa maalivahtiosastolle tunnustusta kun siihen kerrankin on aihetta.
 

Negapetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Piti tossa jo vitutusketjuun kirjoittaa, mutta onneksi en ehtinyt. Setäselle loistopeli, hyviä koppeja tänään eikä tainnut hirveästi ripareita tarjoilla. Filppulan maalisyöttö jatkoajalla teki höpöä. Muuten pitkälti karmeaa katsottavaa, mutta tulos ratkaisee mihin ketjuun kirjoittaa!
 

A - P

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pakkohan se posia laittaa silloin kun aihetta, niin paljon on tullut arvosteltua ja tarkoitan Oskari Setästä, aivan helvetin hyvä peli eilen, näitä lisää.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vaikka pelistä en nähnyt kuin viimeiset 5 minuuttia niin pakko kehua Setästä. Taisi pitää tepsiä yksin reppuselässä lähes koko pelin. Myös Bergerille kunniamaininta toiminnastaan. Tuo jatkoajan timanttikuva on loistava. Näkee kunnolla miten Parikka on paskat housuissa, kun Berger tuli alistamaan.

Lopuksi vielä pakko ihmetellä tuota Filppulan taitoa. Äijä vetää kevyellä 1,35 ppg tahdilla, vaikka on missannutkin puolet kauden peleistä. Tästä saamme luojan kiitos nauttia vielä kaksi seuraavaa kauttakin.
 

Rote Sau

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikko
+Komea nousu voittoon
+Filppula, tuo Liigan kevyesti parhain sentteri (ehkä jopa parhain pelaaja)
+Setänen ei romahtanu
+Bergeriä on haukuttu, mutta musta kaveri pelaa hyvin. On kuitenkin vielä nuori. Hyvä pelaaja runkoon.
+Heikkisen pyssy on kovaa valuuttaa. Turha miettiä missä pelaa ensi kaudella, nautitaan tämä kausi ensin alta pois!
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Bergeriä on haukuttu, mutta musta kaveri pelaa hyvin. On kuitenkin vielä nuori. Hyvä pelaaja runkoon.

Berger pelaa silloin hyvin kun pitää pelin mahdollisimman yksinkertaisena. Välillä kuitenkin innostuu yrittämään jotain mihin taidot eivät riitä mutta pistetään nuoruuden piikkiin. Kyllä minä Bergerin jatkossakin näkisin ihan mielellään tepsissä.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Berger pelaa silloin hyvin kun pitää pelin mahdollisimman yksinkertaisena. Välillä kuitenkin innostuu yrittämään jotain mihin taidot eivät riitä mutta pistetään nuoruuden piikkiin. Kyllä minä Bergerin jatkossakin näkisin ihan mielellään tepsissä.

Olen kyllä eri mieltä, Berger pelaa päin vittua. Eilinen tilanne oli/on nyanssi, mutta sekin meni suoraan sanoen päin vittua.
 

Sakoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen kyllä eri mieltä, Berger pelaa päin vittua. Eilinen tilanne oli/on nyanssi, mutta sekin meni suoraan sanoen päin vittua.
Taisi olla väärä kaveri, jolle lähti uhittelemaan, joten sinällään ei ihan nappiin osunut, mutta kyllä Berger kokoonpanoon mahtuu niin kauan kuin Forströmikin.
 
Suosikkijoukkue
TPS

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hyvät joulut kaikille TPS-faneille! Siitä onkin aikaa, kun viimeksi ollaan tällaisista asetelmista päästy joulukinkun kimppuun. Keväällä sitten päätyyn asti!
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Hyvissä asemissa tosiaan ollaan niinkuin Ramchester ylempänä totesi. Jotenki mukava kutina tuolla alempana että saatetaan mennä pitkälle vielä.

Kumminkin kun katsoo paljonko nuita loukkeja on ollut ja silti puksutellaan menemään sarjakakkosena ja sarjakärki vain kuuden pisteen päässä. Onnistujia on paljon ja varsinkin tuo valmennus on näyttänyt hauista. Harva alkukaudesta uskoi Kaskiseen ja kumppaneihin. Itse mukaanlukien. Ainoa mistä hieman huolissaan olen niin tuo maalivahtipeli ailahtelee liikaa. Onneksi Setänen ja Tirronen ovat näyttäneet vime matseissa hiukan heräämisen merkkejä.

Tästä on jokatapauksessa mukava jatkaa eteenpäin ja kohti kevättä ja kannujahtia. Hyvät joulut!
 

Sienihattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Iloista joulua palstaveljille, vähemmän yllättksenä paketeista löytyi myös täältä TPS asustetta arkiseen pukeutumiseen tänne Porin punamustaan miljööseen.

Seuraavaksi nuorten mm kisat ja sitten levollisin mielin kohti kevään kannujahtia. Toivotaan ehjänä pysymistä joukkueelle ensi vuoteen ja toimistolta positiivisia vahvistuksia.
 

matheman

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mielestäni erittäin hyvä ja viihdyttävä matsi koko joukkueelta. Väyrynen aivan loistava, Fraserilta jämäkkää pelaamista, Palmun maalit ja tietenkin Eki Perrin+++!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös