Pe 15.12.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 35 332
  • 521

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eikös nimet saata taipua erilailla? Vaikka Pilvi.
Menen Pilveen tai Pilviin on eri asia...

Eiväthän nämä ihan yksiselitteisiä ole. Itse olen mennyt molempiin.

Kummastakin on toki pitkä aika.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kyllä on voittaminen vaikeaa Ilvekselle. Peliä on kokonaisuudessaan viety samaan tapaan kuin Sportia vastaan, mutta viimeistelyprosentti on heikkoa. Filppulan tasoitusmaaliakin ennen Suomi pääsi laukomaan tyhjiin puolesta kentästä, mutta hiukan ohi, jolla peli olisi taputeltu. Nyt lähdetäänkin jatkoajalle pelaamaan alivoimaa.

TPS:n kokeneiden pelaajien panosta ei voi väheksyä. Perrin, Kallio ja Filppula ovat kovissa liemissä keitettyjä, eivätkä lopeta pelaamista kesken.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Mustoselta saatto just pudota jättiläismäinen gorilla harteilta. En kyllä tajuu miten hävitään eka jumbolle ja voitetaan sen jälkeen ylivoimanen sarjakärki mut kaikki voitot kelpaa tässä kohtaa!
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hyvä matsi Kärpiltä pl. Sailion sikailu. Kärkimiesten puute näkyi juuri siellä missä odotusarvo oli, eli viimeistelyssä. Peli-ilmeessä ei valittamista.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Hyvä Ilves!

TPS vie pari pongoa, Heikkinen ratkoo.
 

Etäfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Cheerleaderit, Vaihtuvat valmentajat
Heikkisen hieno veto ja siellä lepää 2p 2-3
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Ja Tepsi vie. Noh, onneks muutkin osaa kusta näitä pelejä kuin SaiPa.
 

-One-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eikös nimet saata taipua erilailla? Vaikka Pilvi.
Menen Pilveen tai Pilviin on eri asia...
Sukunimet pääsääntöisesti taivutetaan kuten niitä vastaavat yleisnimet. Etunimien kohdalla asia onkin monimutkaisempi..
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Itse osasi odottaa jonkinmoista ohipeliä Kärpiltä, mutta vituttaa se, että selvästi myös pelaajat olivat samalla linjalla liikkeellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös