Hockey GM – rahakimppa

  • 26 974
  • 175

Roo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara, Philadelphia Flyers
Hiljasta on, eikö enää sytytä?

Täällä ollaan ainakin mukana. Teen porukan lähempänä kauden alkua, kuten suurin osa muistakin osallistujista perinteiseen tyyliin. Hienoa kun jaksoit ottaa ohjat kimpan järkkäämiseen. Itseäni olisi sytyttänyt enempi täydet vaihdot mutta menee se näinkin.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Täällä ollaan ainakin mukana. Teen porukan lähempänä kauden alkua, kuten suurin osa muistakin osallistujista perinteiseen tyyliin. Hienoa kun jaksoit ottaa ohjat kimpan järkkäämiseen. Itseäni olisi sytyttänyt enempi täydet vaihdot mutta menee se näinkin.

Mennään ainakin tämä ensimmäinen jakso vanhaan tyyliin ja katotaan toiselle jaksolle jos halukkaita löytyy joko kahteen kimppaan tai sitten vain täysillä vaihdoilla.

Nakkaa mulle privaattia vielä lähempänä kauden alkua, nyt oon puhelimella, niin en saa tuota "ohje"-viestiä laitettua sulle simppelisti.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Joo perinteiseen tapaan viimeisinä päivinä alkaa tapahtumaan.

Mä kyllä vielä vähän mietin tota täysillä vaihdoilla pelaamista.. Pitäiskö sitä sit kuitenkin.. :P

E: Haluaako @Lico hoitaa molemmat, vai otanko kopin täyden vaihdon kimpasta, jos molempiin löytyy pelaajia?
 
Viimeksi muokattu:

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Täytynee jättää väliin, sillä pelaan mieluummin täysillä vaihdoilla.

Vahva sama.

Joo perinteiseen tapaan viimeisinä päivinä alkaa tapahtumaan.

Mä kyllä vielä vähän mietin tota täysillä vaihdoilla pelaamista.. Pitäiskö sitä sit kuitenkin.. :P

E: Haluaako @Lico hoitaa molemmat, vai otanko kopin täyden vaihdon kimpasta, jos molempiin löytyy pelaajia?

Joku muukin multa täysistä vaihoista kyseli, @Roo :n lisäksi. Mä oon messissä täysien vaihtojen kimpassa, mutta ota mun puolesta koppia siitä. Ois vaan kiva, jos nää jo ilmottautuneet tuohon superpeli-kimppaan eivät nyt lähtisi poies eli olisi molempiin omat sitten.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Joku muukin multa täysistä vaihoista kyseli, @Roo :n lisäksi. Mä oon messissä täysien vaihtojen kimpassa, mutta ota mun puolesta koppia siitä. Ois vaan kiva, jos nää jo ilmottautuneet tuohon superpeli-kimppaan eivät nyt lähtisi poies eli olisi molempiin omat sitten.

Täysillä vaihdoilla vedettävä kimppa perustettu. Lisätiedot YV:llä.

Sama panos kuin liigapörssin puolella, eli jakso 20€ ja kausipotti 30€.

E: Kopioidaan Licon lista myös tähän.

@Sämpylä @Roo @Noppa10 @eld i räven @Navy @Lättyä @Gemondo @Sokea Vartija @Timitri @Vaihtopelaaja @Weissflog @petri @Dragunov @Stammer @Eric Rooslind @HankMoody @susikoiraroi @Tiedote @Pastilli @Röda @Rapala @ISH @Luige @Vini29
@Great @Roomalainen @Linnunpelätin @TheRealDeal
 
Viimeksi muokattu:
Täysillä vaihdoilla vedettävä kimppa perustettu. Lisätiedot YV:llä.

Sama panos kuin liigapörssin puolella, eli jakso 20€ ja kausipotti 30€.

E: Kopioidaan Licon lista myös tähän.

@Sämpylä @Roo @Noppa10 @eld i räven @Navy @Lättyä @Gemondo @Sokea Vartija @Timitri @Vaihtopelaaja @Weissflog @petri @Dragunov @Stammer @Eric Rooslind @HankMoody @susikoiraroi @Tiedote @Pastilli @Röda @Rapala @ISH @Luige @Vini29
@Great @Roomalainen @Linnunpelätin @TheRealDeal


Mukana kaikilla vaihdoilla.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Jääkaapille viestiä privassa jos täysien vaihtojen kimppaan, mulle jos superpeli-kimppa natsaa enemmän.
 

Ganal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Täysillä vaihdoilla vedettävä kimppa perustettu. Lisätiedot YV:llä.

Sama panos kuin liigapörssin puolella, eli jakso 20€ ja kausipotti 30€.

E: Kopioidaan Licon lista myös tähän.

@Sämpylä @Roo @Noppa10 @eld i räven @Navy @Lättyä @Gemondo @Sokea Vartija @Timitri @Vaihtopelaaja @Weissflog @petri @Dragunov @Stammer @Eric Rooslind @HankMoody @susikoiraroi @Tiedote @Pastilli @Röda @Rapala @ISH @Luige @Vini29
@Great @Roomalainen @Linnunpelätin @TheRealDeal

Mukana ollaan. Kausipotista sen verran että liigapörssin puolella ei vieläkään ole mitään tietoa (ellei ole mennyt jotain ohi?) montako on kausipotissa mukana, mikä on palkintojen jako, ketä on kausipotissa mukana... Olisi mukava sitäkin seurata. Täytynee siis miettiä lähteekö kausipottiin tässä mukaan.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Mukana ollaan. Kausipotista sen verran että liigapörssin puolella ei vieläkään ole mitään tietoa (ellei ole mennyt jotain ohi?) montako on kausipotissa mukana, mikä on palkintojen jako, ketä on kausipotissa mukana... Olisi mukava sitäkin seurata. Täytynee siis miettiä lähteekö kausipottiin tässä mukaan.

Laitan tässä tänään tai huomenna. Ollut hieman kiireitä, niin jäänyt tuo taka-alalle. :)
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Täällä myös tarjolla rahakimppaa kaikilla vaihdoilla.

Panos 20€/jakso sekä 10€/jakso kausipottiin.

Kausipotin ajatus siis, että kaikki haluavat saavat osallistua pottiin tuolla 10€:lla, joka maksetaan joka jaksossa. Jos kaksi ekaa jaksoa menee ihan vihkoon etkä halua enää edes yrittää taistella kausipotista, niin maksamisen saa seuraavassa jaksossa toki jättää väliin, tuolloin ei sitten enää toki taistele kausipotista, eikä mukaan pääse enää myöhemmin.

Laittakaa yv:tä jos tälläinen kiinnostaa, pelaajia eilen perustetussa kimpassa nyt 4 ja ainakin 5+ varmasti tulossa lisäksi.
 

Rapala

Jäsen
Maksivaihoilla mukana kausikimppapelissä
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Huomen mennään! Vielä ehtii hyvin.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Täällä myös tarjolla siis rahakimppaa, panos ylläkirjoittamastani poiketen nostettiin 30e ja kausipotin valinnainen panos 15e/jakso. Kaikki vaihdot. Laittakaa yv tänään vielä jos kiinnostaa! Pelaajia tällä hetkellä 8.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Kaikilla masamyöhäsille: lisävaihdottomaan kimppaan pääsee mukaan vielä ennen 01:59, mutta olen sitä ennen nukkumassa ja herään vasta aamulla.

Jos laitat privaattia, että mukaan haluat enkä vastaa, laita ennen 01:59 myös oma aloitusyösi kokoonpano yksityisviestiin, jotta aloitus on tasapuolinen muita kohtaan. Kimppaan pääset liittymään huomenna hyvissä ajoin ennen seuraavaa peliyötä.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Voittajalle onnittelut, uuteen mukaan sitten. Privaatisti viestiä, niin annetaan ohjeita.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Millainen oli täysien vaihtojen kimpan voittajan joukkue avauskierroksella ja viimeisellä kierroksella, entä sijoitus kokonaiskisassa?
 

Rapala

Jäsen
Millainen oli täysien vaihtojen kimpan voittajan joukkue avauskierroksella ja viimeisellä kierroksella, entä sijoitus kokonaiskisassa?

Sija 59. Pisteitä 974.

Joukkue alussa:
Draisaitl Giroux Crosby
Mete Borgman
Broissoit

Joukkue lopussa:
Toffoli Ovechkin Guentzel
Carlson Letang
Vasilevsky
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Mukaan kolmannelle jaksolle vaan! Mulle privaattia.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Kohtahan se NHL-kausi jälleen alkaa ja tarkoitus olisi viritellä GM-kimppaa rahapanoksella kasaan seuraavanlaisessa muodossa:

Täydet vaihdot, panos per jakso on 40e sekä 15e jos haluaa osallistua kausipottiin. Eli kausipottiin maksetaan joka jaksossa 15 euroa ja ko. potti jaetaan kauden päätteeksi parhaiden jokaisessa jaksossa maksun suorittaneiden kesken. Jos siis pari jaksoa menee ihan vihkoon, eikä tee enää mieli osallistua kausipottiin, niin siitä voi sitten jättäytyä pois. Toki nuo jo maksetut kympit jää sinne. :)

Lisäksi 20e panoksella koko kauden korkeimman yksittäisen kierroksen pelannut joukkue. Eli kenen jengi saa yksittäisen parhaan kierroksen koko kauden aikana voittaa sitten tämän potin. Tähän saa osallistua myöhemmässäkin vaiheessa kautta toki, kun kilpaillaan vaan yksittäisestä parhaasta kierroksesta.

Perustan kimpan heti kun sivusto aukeaa, laittakaa tähän ketjuun viestiä ja yv:tä jos ja kun kiinnostusta on.

Olen pyörittänyt kimppoja jo useampana vuotena ja kerään itse kaikki panokset jaksojen alussa ja maksan ne jakson päätyttyä voittajille.

Ps. alkais jo!
 
Viimeksi muokattu:

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Auki on vihdosta viimein!

Viestiä allekirjoittaneelle, jos haluaa mukaan. :)

Edit. katsokaa kimpan tiedot jne edelliseltä sivulta ja laittakaa yv jos kiinnostaa!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös