Urut, kissat ja avaruuspoika – TPS:n ottelutapahtuma

  • 1 309 454
  • 6 473

Jessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jono ollut nyt varmaan 15min liikkumatta parkkipaikalla, saas nährä koska sitä kotti pääsee. Onko muilla paikkakunnilla samaa ongelmaa?

@Jessi ja kumppanit, en tiedä osaatteko vastata mutta selvittäkää jos mahdollista.

Selvittelen ja palailen asiaan! Kaikki palaute on muutenkin tervetullutta.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Onhan se hankalaa tyydyttää kaikkia. Kyllä mulla ainakin keskustelu sujui hyvin volyymista huolimatta. Toisaalta omasta mielestäni siellä ei edes tarvitsisi olla mitään kavereiden kanssa keskustelua kun peliä ollaan kerran tultu katsomaan. Kerkee sitä sitte erätauolla. Tämä vain oma mielipiteeni.

Toisaalta peliä sinne ollaan kerran tultu katsomaan eikä kuuntelemaan musiikkia, kerkee sitä sitten erätauolla kuuntelemaan (Asia käännettynä toisinpäin).
Mutkaan musa ainakin kuului sen verran kovalla etten ainakaan itse pystynyt normaaliäänellä keskustelemaan pelitapahtumista pelikatkojen aikana, tärkeämmät asiat sitten keskustellaan erätauolla jossain muualla kuin katsomossa, mutta pelitapahtumat yleensä seuraavan pelikatkon aikana.

Kaikkia on hankala tyydyttää ja oma mielipiteeni on, että musiikki kuuluu liian kovana.

Asiasta toiseen ja eiliseen peliin niin hienosti oli toteutettu homma toki pieniä kauneusvirheitä oli. Sinivalkoinen tifo ei oikein näyttänyt miltään ainakaan omaan silmääni ja syynä tähän oli lappusten aivan liian pieni koko, isommilla lappusilla olisi ollut paljon näyttävämpi ja siniset olivat tuohon valaistukseen mikä sillä hetkellä oli turhan tummia.

Tepsin ekan erän pelipaita toi kyllä hienoja muistoja mieleen ja komea paita oli kyseessä, myös kahdessa seuraavassa erässä käytetyt paidat olivat hienot.
 
Viimeksi muokattu:

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Itse olen kanssa samaa mieltä kuin ylempänä eli sitä musiikkia voisi pari napsua ottaa pienemmälle. Samat ongelmat eli ei pystynyt yhtään keskustelemaan pelistä pelikatkoilla ellei sitten huutanut kaverin korvaan.

Sisääntulossa musiikki voi kyllä olla mielestäni nykyisellä tasolla, mutta katkoilla aavistuksen hiljaisempana. Voisin kuvitella, että suurin osa peliin tulevista myös haluaisi keskustella pelin aikana eikä vain kuunnella musiikkia ja katsoa tanssityttöjä(joita ei enään ole). Tämän takia en todennäköisesti huomannutkaan tanssityttöjen puuttumista ennen kuin siitä kauheasti valitettiin täällä.

Edit. Posia piti laittaa tuosta alkutapahtumasta, joka oli kyllä hienosti toteutettu. Matti ja Teppokin oli kaivettu naftaliinista.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Omasta mielestäni taas saisi olla napsun kaksi hiljaisempi, olisi mukava pystyä keskustelemaan vierustoverin kanssa pelikatkolla muutenkin kuin huutamalla tai tunkemalla suu kiinni toisen korvaan.

Itse olen kanssa samaa mieltä kuin ylempänä eli sitä musiikkia voisi pari napsua ottaa pienemmälle. Samat ongelmat eli ei pystynyt yhtään keskustelemaan pelistä pelikatkoilla ellei sitten huutanut kaverin korvaan.

Jätkät hei, Klausilta lisätiedot näistä:

Kirjoittajavieras Klaus Rytöhonka: Höpöttäjät keskellämme - Lukijoilta - Turun Sanomat

(Linkki Turkkariin)
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Muuten täydellistä, mutta aina jaksaa yllättää ja ihmetyttää tämä hallilta poistumisen toimivuus! :)

Jono ollut nyt varmaan 15min liikkumatta parkkipaikalla, saas nährä koska sitä kotti pääsee. Onko muilla paikkakunnilla samaa ongelmaa?

Poistuminen on omasta parkkipaikan sijainnista kiinni todella paljon. Varsinkin hallilta katsottuna vasemmalle puolelle muodostuu muutamia sumppuja, joihin ei kannatta omaa autoa parkkeerata. Itse pääsen yleensä noin parissa minuutissa ulos parkkipaikalta jos olen auton kanssa liikkeellä, koska olen oppinut välttämään sumput.

Itse asiassa parkkipaikalta poistumisessa ei itsessään ole mitään ongelmaa vaan siinä, että läheiset tiet menevät tukkoon, niiden seuraavat risteykset eivät vedä kunnolla. Liikenteenohjaus pitäisi saada näihin risteyksiin ja tähän tuskimpa Tepsillä on valtuuksia. Länsikaaren ja Artukaistentien risteykseen yksi liikenteenohjaaja riittäisi poistamaan uloslähtöön liittyvät ongelmat.

Yksittäinen pieni asia nopeuttaisi myös ulos menoa. Jos porukka ymmärtäisi, että keskimmäinen kaista kääntyy myös Artukaistentien ja Suikkilan tien risteyksessä länsikeskukseen päin. Yleensä vasemman puolimmainen kaista on niin täynnä, että keskimäiseen ei pääse edes ajamaan. Sitten suurin osa vaihtaa vielä kaistaa Suikkilaintiellä.
 
Viimeksi muokattu:

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Onhan tuossakin artikkelissa pointinsa. Itse pyrin kyllä pelikatkoilla puhumaan tilanteet läpi enkä kesken pelin.

Mutta joo kaikilla on mielipiteet ja kaikkia on vaikea miellyttää. :)

No siis läppähän tuo oli. Kaikki jutelkoon kuten tykkää. Ei se mikään kirkko ole.
 

Alec

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hieno tapahtuma ja hyvin toteutettu. Iso plussa toimistolle.
Meinasi kyllä ottelutapahtuman loistokkuus päästä hiipumaan mielestä, kun Kookoo vei peliä alussa ja siirtyi johtoon...mieleen hiipi samantien tulokset näistä juhlapeleistä/isomman yleisömäärän matseista. Onneksi TPS löi isomman vaihteen silmään toisessa erässä, niin hallilta oli hyvä fiilis lähteä ja ei ollut mitään valitettavaa mistään. Ei edes musiikin volyymista. Olihan se selvästi kovemmalla kuin aiemmin, mutta itse tykkäsin kun musiikissa oli hieman volyymia.
Jopa mikkitytön jutut kuului mielestäni selvemmin kuin ennen. Johtuiko sitten eri paikasta kuin missä normaalisti pyörin vai oliko tuotakin säädetty...
 

KSOMV

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tepsi ja LA:n kuninkaat
Turkulaiset ei anna tilaa. Tyypillistä täällä. On hallilta poistuminen kuitenkin helpompaa, kuin nordikselta jos on autolla liikenteessä.

Edit. Sama ongelma Oulussa, kun ei maalaiset oikeen osaa kaupungissa ajaa.
Vaikka me juntit ei kaupungissa osatakaan ajaa, niin mielestäni Oulusta on kohtuu helppo poistua hallilta. Jos ei tarvi ihan siihen navetan etuovelle saada autoa parkkiin, vaan viitsii kävellä sen 200-300m siihen Oulu-hallin parkkipaikalle niin siitä pääsee aina alle 10 min ku autoon istuu niin moottoritielle. Tämä sillä kokemuksella, että kaikki Tepsin Raksilassa pelatut näätäpelit viimeisten kausien aikana katsoneena. Toki keskustan suuntaan poistuminen voi olla vaikeampaa.
 
1. Volyymi oli aivan täydellinen juurikin tähän matsiin. DJ myös todella onnistunut biisivalinnoissaan. Kyllä se vaan hymyyn pukkaa suun kun teknobiitti lähtee soimaan ja hallillinen junnuja liittyy mekkalaan. Vaikka itse kaipaankin näitä hallin "klassikkoja", easy livingeja ja I love rock 'n rolleja, niin eivät ne olisi toimineet eilen. Johonkin normiarkimatsiin voikin sitten laskea volyymia sen yhden pykälän ja laittaa vähän kultavuosien klassikkoja soimaan.

2. Miksi tälläinen paatunut läpsytinvihaaja ei ollut yhtään moksiskaan eilen? Taitaa junnut osata käyttää niitä pirusti paremmin kuin varttuneempi väki. Sellaista läpyläpy-melusaastetta ei juurikaan ollu vaan kaikenkaikkiaan hyvää tunnelmaa. Mahdetaanko voittaa niitä seremonian jälkeisiä T-P-S:n desibelejä koko kaudella? Toivottavasti kuitenkin pleijareiden vetäviin matseihin lähdettäisiin ihan käsien kera. Vaikka se onkin vaikeampaa kansalle.

3. Hienot seremoniat. Meinasi oikein silmät kostua finlandia-hymnissä.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
2. Miksi tälläinen paatunut läpsytinvihaaja ei ollut yhtään moksiskaan eilen?

Itse veikkaisin, että kun nyt jo toista kautta otteluohjelmat ovat tuossa läpsytin muodossa niin ihmiset eivät enää hakkaa niitä samanlaisella kiihkolla kuin silloin, kun olivat pari kertaa kaudessa oleva juttu. Nyt en ole enää huomannut, että ihmiset keräisivät 2-3 läpsytintä ja tekevät niistä yhden "superläpsyttimen" vaan heillä on vain se yksi mitä ei hakata samalla voimalla kuin pari vuotta sitten hakattiin.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Taas muistui mieleen hallin iso koko. Väkeä oli kuin pipoa, mutta 3k olisi mennyt vielä lisää. Olisi upeaa, jos aina olisi tuollaisia lukemia ja tunnelmaa.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Jopa mikkitytön jutut kuului mielestäni selvemmin kuin ennen. Johtuiko sitten eri paikasta kuin missä normaalisti pyörin vai oliko tuotakin säädetty...

Saman pistin merkille, tuntui kuuluvan paremmin vaikka meteliä oli kohtuullisesti.

Musiikkia koitin myös kuunnella, se oli selvästi kovemmalla ja mielestäni pääosin ihan hyvällä tasolla, poislukien yksi biisi mikä oikeasti jo vähän soi korvissa omalla paikalla, en nyt muista tietenkään mikä se oli.

Sen verran kommentoisin juontoa (tämä on ihan pikkuasioihin takertumista, mutta sanonpa kuitenkin), että tämä juontaja on ihan hyvä, mielyttävän kuuloinen jne, mutta ehkä noita juontoja, etenkin yleisössä tapahtuvia haastatteluja voisi vähän rustata etukäteen. Nuo esimerkiksi kellon voittanaeille kausikorttilaisille esitetyt kysymykset on usein tosi kankeita, tyyliin "no millainen on peli ollut". Sen sijaan aiemmin käytössä ollut kysymys montako kautta on seurattu on ehkä paras, mitä tuossa tilanteessa voi esittää. Kokemuksella toki näitä juontoja oppii handlaamaan paremmin, eikä ne missään nimessä ole mitään huonoja ollut, mutta vähän voisi olla dynaamisuutta ja käsikirjoitusta lisää.
 

Taikajim

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Luleå
Olihan se tuossa kyseisessä pelissä kovalla se musiikki. Mielestäni kuitenkin juuri täydellinen. Saatiin tunnelmaa katkoilla. En minä kuitenkaan pahastu, jos volymeä lasketaan pykälä kaksi. Toivon kuitenkin, että näin ei tapahdu. Jengi oli ihan fileis siinä dance-camissa ku musiikki kerranki kuului.

En ole asiaan hirveästi perehtynyt, mutta cheerleaderit takasin pliis!
 
Suosikkijoukkue
TPS
Synkkä päivä pelillisesti mutta yksi asia piristi.

Ruudussa ensimmäisellä eräkatkolla tuli kooste Suomi 100 pelin alkuseremonioista. Kun Matti ja teppo olivat vetäneet kättä lippaan, oli hienoa kun laivaston soittokunnon soittaessa Finlandiaa pelaajat luistelivat jäälle. Tämän jälkeen alettiin näyttämään koostetta ottelusta, ja Finlandia soi edelleen taustalla kun papat löivät retrot pelipaidat päällä limppua verkkoon, tämä oli hieno hetki!
 

Hopeavarjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Meinataanko tuohon tapaninpäivän Lukko-otteluun avata yläkatsomot? Luulisi olevan peli, johon olisi helppo houkutella reilusti yli 6000 katsojaa. Vois vaikka itekin ostaa piletit, mutten vielä viitsi, kun todennäköisesti porukkaa tulossa sen verran, että yläkatsomo joudutaan avaamaan! Ainakin suuri osa muista ottelupaikkakunnista mieltää tuon viikonloppupeliksi, sillä vain Lappeenrannassa Turun lisäksi peli alkaa vasta 18:30. Lukko vielä vastassa joten varmaan Rauman suunnaltakin olisi väkeä tulossa,
 

esa mäyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS , Pittsburgh Penguins
@Jessi ,tai kuka viestin parhaiten perille saakin, niin Jore-karhun toiminta varsinkin niiden poppareiden kanssa tänään oli TIMANTTIA!!! Enemmän kiitos!
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Twitterissä tästä oli kommenttia eli kokoonpanolehtisiin kannattaisi päivittää oikeat pelaajat. Nyström kotijoukkueesta pois, Fraser mukaan jne.
 

Armani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Sky Barissa tänään erätauoilla yksi myyjä ja +50 asiakasta jonossa. Tarjoilu, palvelu ja rahastus todella hidasta; monet kääntyivät jonosta pois.

Miksei osaa keltaliivisistä järjestyksenvalvojista laiteta ravintoloiden kassoille erätaukojen ajaksi? Monella varmasti anniskelupassi.

Miksei ravintoloista löydy nopeita lähimaksulaitteita?


Nimim. liian kauan jonossa seisonut ja 20min erätauoista harmistunut
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös