La 9.12.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 62 746
  • 974

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En mä kyllä Bernardin piikkiin noita TPS:n maaleja laittaisi. Ei nimittäin kovin paljoa tullut puolustukselta tukea. Katsotaan nyt miten Kiviaho hoitaa ottelun lopun

0-2 maali meni pelkästään Andyn piikkiin. Surkea ykkösmaalivahti tällä hetkellä.


Onneksi kävi niin etten päässyt paikanpäälle katsomaan kun joukkue vetää ohipelin TAAS kotona ja pelaa löysästi/haluttomasti. Siihen lisänä Andyn imurivaihde niin tuuri kävi että sai katsoa kärsimysnäytelmän töllöstä.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tomppa on kyllä kova vinkumaan tuomareille eihän sitä voi kiistää. Hänellä tosin on myös C rinnassa joten se on myös hänen tehtävänsä.

Olen samaa mieltä siitä että Ässien materiaalista saisi enemmän irti toisen valmentajan alla. Ei toi rosteri sovi yhtään tohon "saipalätkään".

Päivän eka asiallinen viesti.
No edelleen odotetaan saikkulan tyhjentymistä. Raskas viikko. Kohta mennään taas ;)
 

Kafrom

Jäsen
Olen samaa mieltä siitä että Ässien materiaalista saisi enemmän irti toisen valmentajan alla. Ei toi rosteri sovi yhtään tohon "saipalätkään".
Ässät on viime aikoina pelannut ihan hyvin, toki joku toinen valmentaja saattaisi saada tuosta hyökkäyksestä vielä enemmän irti. Tänään on ollut todella heikko peli verrattuna viime viikkoihin, se taas on varmasti osittain myös TPS:n hyvyyttä.
 

Lahis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Red Wings, Barcelona, AC Milan.
Täytyy myöntää, että meikäläiseltä jäi tuo ottelun alku näkemättä, joten en siihen sano mitään. Mutta noista lopuista en laittaisi yhtäkään Bernardin piikkiin. En tietä sitten, olisiko Bernardille hyväksi, jos siellä olisi toisena veskarina joku "jussirynnäs" kilpailemassa ykkösveskarin tontista.
 

Lahis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Red Wings, Barcelona, AC Milan.
Herra #71 illan toisellaan tilanteeksi 2-7
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kuka muu muka
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Ehkä tää selkäsauna tekee ihan hyvääkin, kunnon herätys tähän väliin.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
2-7, anteeksiantamaton löysäily lauantaina kotipelissä.

Valot pois ja viivaluistelua kiitos.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Paljon Perrinillä on vielä matkaa ennätykseen?
 

OnVainRauma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olen tässä miettinyt, että Lukon pitäisi myös ottaa kunnolla turpaan, niin ehkä herättelisi porukkaa. Parhaillaan matsit päättyy jotain 0-2 tai 1-2.

Totta tänään ei ollu ns. Yhden maalin peli :) joukkue sen varmaan myös huomaa
 

iSing

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo 1969–1975, Pre-pride TPS
Heh. Voiko olla porilaisemman näköistä pakkia kuin Niko Mikkola. ABC-pöytien idoli. :/
 

Superper

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oli kyllä sen verran munaton pelin kesken jättäminen Ässiltä, että hämmästyttää ettei kannattajat käyneet jäälle oksentamassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös