Oletko voittanut ikinä somen arpajaisissa?

  • 3 597
  • 36

Oletko voittanut ikinä somen arpajaisissa?

  • Kyllä, olen voittanut

    Ääniä: 27 33,3%
  • En ole voittanut, vaikka olenkin osallistunut

    Ääniä: 14 17,3%
  • En osallistu somen arvontoihin

    Ääniä: 38 46,9%
  • Joku muu/tyhjä

    Ääniä: 2 2,5%

  • Äänestäjiä
    81

Valumato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kokkolan Hermes, KalPa
Eräälle metallifestarille voitin 2 päivän lipun, tosin huomasin voittaneeni vasta ensimmäisen päivän loppupuolella. Toinen päivä meni sitten festareilla heiluessa.
 

scholl

Jäsen
Pari kertaa radiosta olen voittanut IFKn peleihin liput mutta ei lasketa kai someksi. Piti kuitenkin mainita.

mä olen voittanut futikseen 3 lippua somesta. En muista mitä tulosta piti veikata tms.

Tiedän/tunnen kuitenkin kaksikin ihmistä, jotka ovat voittaneet henkilöauton. Toinen heistä on voittanut auton lisäksi myös muistaakseni 55" Sony tv:n.

Mä olen yrittänyt nuorena voittaa auton. Himaan tuli Fordin USA-lehti, jossa oli kilpailukuponki, jolla voi voittaa Mercury Sablen. Ajoin fillarilla joku 5km (ei ollut vielä ikää ajokorttiin) ja vein kupongin, enkä voittanut autoa. Senkin jälkeen olen joskus kokeillut auton voittamista, mutten ole voittanut. Pelaisin esim. lottoa paljon mieluummin, jos rahan sijaan arvottaisiin auto.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Facebook-arvonnasta oon kerran voittanut ja silloon palkinnoks paukahti Miika Koiviston maila. Tais olla ajalta jolloin pelasi vielä KalPassa ja vitsillä sanoin että laitan ebayhin myyntiin sitten kun Koivisto pelaa änärissä. Silloon kaverit nauroivat mutta eipä sitä tiedä vaikka joskus vielä lähtis koittamaan, maajoukkueeseen asti kuitenkin jo noussut.

Samalla viikolla voitin Citymarketin arvonnassa, ihan sellainen perinteinen täytä lappu ja osallistu-arvonta, pääpalkintona oli auto. Autoa ei tullut mutta arvoltaan yli 1000€ lahjakortti jossa oli Elixian vuoden jäsenyys ja personal trainerin pitämiä tunteja. Sen jälkeen en ole mistään mitään voittanut.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Avopuoliso on sekä käyttänyt valtavasti energiaa että aikaa kilpailuihin, mutta on sieltä tullut tulostakin. Osa parhaista palkinnoista oli ennen kilpailujen siirtymistä facebookkiin tai instagramiin. Viiden tai kuuden hengen kylpytynnyri on ollut kenties mieluisin sekä myös arvokkain palkinto. Kourallisen verran jonkun satasen arvokkaita palkintoja on tullut ja lukuisia joidenkin kymppien arvoisia palkintoja. Uusin voitto oli lapselle uudet 50e toppahansikkaat.
 
Viimeksi muokattu:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Voitin kahvilalahjakortin pari vuotta sitten Fb:ssa. Veli voitti Viaplayn kautta samaisessa somessa Capitalsin pelipaidan.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
En osallistu moisiin (enkä edes näe niitä kiitos FB Purityn), mutta jos YLE:n MM-lätkälähetykset lasketaan moiseksi niin 2011 siellä pyydettiin kannustusvideoita ja lähetin sinne videon silloin 2,5 tyttäreni kannustuslaulusta. Joku aika sen jälkeen tuli postissa pehmolelu Suomen Leijona.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin tän ketjun otsikossa on somen kilpailut. On ne kyllä aika hölmöläisten hommaa. Tai miettikää itse. Yksi palkinto ja vaikka hatusta heitettynä 5000 osallistujaa. Jos joka päivä osallistuisi johonkin niin miten usein keskimäärin voittaa. Vuodessa kuitenkin on vain 365 päivää. Ei hemmetti. Ja monista vielä tulee muille ilmoitus että "Petri kommentoi kohteeseen Libresse - Jee näitä mä aina käytän!" Tietty mikä on somen ja nettisivun ero. En mä tiedä. Toi muijakin osallistui nettikilpailuihin ja varmasti voitti niistä eniten. Miettikää vaikka jonkun leffan ennakkonäytös. 100 avec -lippua, harva edes tietää kisasta eikä niitä arvota kuin lähiseudulle. Hieman eri asia kuin joku Jounin kauppa.

En usko ton muijan valehdelleen. Ehkä siinä on kyllä sattunut joku harvinaisempikin voitto. Ja tietty eri asia on mitä itse maksaisi niistä jutuista. Ekaksi vaan pisti silmään miksi se niihin Facen kilpailuihin on tuhlannut aikaa, kun kerta sitä aikaa valitteli.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Facebookin arvonnat lähinnä tympäisee, en edes yritä. Instagramissa koitan seurata joitain arvontoja, koska monissa paljon vähemmän osallistujia. Tosin niiden järjestäjät toisinaan unohtavat nuo, koska Instagram monelle paljon vieraampi.

Heh, tulipa tästä koominen seuraus.

Instagramiini oli tullut yksitysviesti, että voitin eräästä arvonnasta risteilyn. Sähköpostilla sain kuin sainkin tuon lahjakortin. Pitkään ei lahjakortti ole käytettävissä, joten saattaa jäädä välistä. Pitää ehkä manata onneaan jatkossakin, josko onnaisi.

Mutta uteliaisuuttani tsekkasin vielä osallistuneiden määrän. Oli tosiaan aika paljon lyhyempi ketju kuin monissa Facebookin kisoissa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Instagramiini oli tullut yksitysviesti, että voitin eräästä arvonnasta risteilyn. Sähköpostilla sain kuin sainkin tuon lahjakortin. Pitkään ei lahjakortti ole käytettävissä, joten saattaa jäädä välistä. Pitää ehkä manata onneaan jatkossakin, josko onnaisi.
Hienoa. Sulla varmaan parempi lahjakortti, mutta monesta netin kampanjasta saa jonkinlaisen etukupongin tai bonuskortin, missä ei mitään erityistä tarjousta edes ole. Kaupungillakin noita välillä jaetaan. Sunnuntaina nappasin Martin markkinoilta pari jotain. Kännissä en kauaa jaksanut kierrellä.

Nyt muuten Eckerö Linellä on Black friday -tarjouksena päiväristeily, miniristeily tai reittimatka eurolla. Viikkarilla ilmaisen Clubin mailissakaan ei alkaen-hinnat montaa euroa ollut. Turusta tietty on vähän eri juttu tai en mä niistä paljoa tiedä. Nyt pitää takoa kun rauta on kuumaa ja ravata reissussa.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Hienoa. Sulla varmaan parempi lahjakortti, mutta monesta netin kampanjasta saa jonkinlaisen etukupongin tai bonuskortin, missä ei mitään erityistä tarjousta edes ole. Kaupungillakin noita välillä jaetaan. Sunnuntaina nappasin Martin markkinoilta pari jotain. Kännissä en kauaa jaksanut kierrellä.

Nyt muuten Eckerö Linellä on Black friday -tarjouksena päiväristeily, miniristeily tai reittimatka eurolla. Viikkarilla ilmaisen Clubin mailissakaan ei alkaen-hinnat montaa euroa ollut. Turusta tietty on vähän eri juttu tai en mä niistä paljoa tiedä. Nyt pitää takoa kun rauta on kuumaa ja ravata reissussa.

Juu turkulaisena saan usein lahjakortteja risteilyille ihan vaan naapurin mummoilta, tuttuja on nuo melko turhanpäiväiset lahjakortit. Tämä saamani lahjakortti oli juu hieman toista sorttia, mutta VAIN Helsingin lähdöille, joten se siitä sitten. Julkinen Helsinkiin ja takaisin kumppanin kanssa tuo jo hyvän hinnan reissulle. Turussa sentään asun lähes satamassa.

Taitaa joku saada minulta mukavan joululahjan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös