Entiset Pelikaanit maailmalla

  • 1 036 409
  • 3 100

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
O tempora, O mores. Nykyään siis lähdetään Pelsuista maitojunalla yhteen Euroopan kovimpaan seurajoukkueeseen. En olisi uskonut tällaista tapahtuvan vielä muutama vuosi sitten. Onnea Joelille uusiin haasteisiin!
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hienoa, että Joelilla on Lahden kaltainen turvakoti, johon voi aina tulla, kun mihinkään muualle ei pääse. Ja pois pääsee heti, kun jossain vähän jotain ovea raotetaan.

Mielenkiintoista, että Frölundan tiedotteessa ei mainita kuuden viikon sairauslomasta mitään. Vai onko kyseessä henkinen loukkaantuminen?
 

Drewiske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
"Melko" kyseenalaiseen valoon asettuu nuo Joelin kommentit omaan tasoon pettymisestä, jos kerran takataskussa pullotti sopimus Frölundaan. Hyvin kiitti seuraa, joka kuntoutti miehen ja käytännössä pelasti tämän uran aikaisemmalla visiitillä.

Eipä tarvitse enää täällä sitten pellailla.
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Joel otti suomesta verovapaat hillot ja todennäköisesti saa paremman liksan Ruotsista ja taas verovapaana. Henkilökohtaisesti en jää kaipaamaan, kuin sitä hehkutettua 40 pistettä minkä Joel oli tuomassa joukkueelle.
 
Joel otti suomesta verovapaat hillot ja todennäköisesti saa paremman liksan Ruotsista ja taas verovapaana. Henkilökohtaisesti en jää kaipaamaan, kuin sitä hehkutettua 40 pistettä minkä Joel oli tuomassa joukkueelle.

Ei kai tässä sarjassa sellaista jengiä olekaan mikä ei jäisi kaipaamaan 40 pisteen pelaajaa?

Itse en tosin laiturin tapaan enää uskonut että olisi 40 pistettä tullut tällä kaudella saavuttamaan ja tämähän oli win-win, harvemmin flopannut tai ainakin semi-flopannut pelaaja itse tarjoutuu lähtemään. On se ja sama mitä ko. pelaaja sen jälkeen tekee.
 

Dank Sinatra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils
Ei sinällään mikään iso menetys, mutta sen verran rottamainen temppu kuitenkin, että ei voi kuin toivottaa kaikkea paskaa Mustoselle jatkoon ja toivottavasti ei mammanpoikaa nähdä enää ikinä Iskulla.
 

VapaahetoisGM

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, K-Vantaa, Minnesota Blue Jays, Kapa, VG-62
Ei sinällään mikään iso menetys, mutta sen verran rottamainen temppu kuitenkin, että ei voi kuin toivottaa kaikkea paskaa Mustoselle jatkoon ja toivottavasti ei mammanpoikaa nähdä enää ikinä Iskulla.

Haluaa itse purkaa sopparin > saa Frölundasta mahiksen kun on loukkeja + Lias nuorten kisoissa = Rotta. Hieno ajattelumaailma.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Ai halusi purkaa loukkaantuneena ollessaan sopparin, ilman että oli tuota Frölundan sopimustarjousta valmiina pöydällä odottamassa? Naiivi ajattelumaailma.

Sai tarjouksen kuntouttaessan itseään Ruotsissa, jolloin oli jo Lahdessa seurajohon kanssa keskusteltu sopimuksen purusta. Jos haluat tehdä helposta asiasta marttyyriyteenn oikeuttavan jutun niin tee, mutta älä tee sitä faktojen kustannuksella. Niitä et selkeästikään tiedä.
 

Dank Sinatra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils
Sai tarjouksen kuntouttaessan itseään Ruotsissa, jolloin oli jo Lahdessa seurajohon kanssa keskusteltu sopimuksen purusta. Jos haluat tehdä helposta asiasta marttyyriyteenn oikeuttavan jutun niin tee, mutta älä tee sitä faktojen kustannuksella. Niitä et selkeästikään tiedä.
Mistä nämä tiedot selviää? Ei ainakaan ESS:n, Pelicansin eikä Frölundan sivuilta.
 
Ei sinällään mikään iso menetys, mutta sen verran rottamainen temppu kuitenkin, että ei voi kuin toivottaa kaikkea paskaa Mustoselle jatkoon ja toivottavasti ei mammanpoikaa nähdä enää ikinä Iskulla.

Väitätkö tosissaan että ei ollut onnenpotku Pelicansille että pääsi vähän flopanneesta Mustosesta ilman kustannuksia eroon? Ja jos näin niin mitä väliä sillä on mitä pelaaja sen jälkeen tekee?
 

VapaahetoisGM

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, K-Vantaa, Minnesota Blue Jays, Kapa, VG-62
Mistä nämä tiedot selviää? Ei ainakaan ESS:n, Pelicansin eikä Frölundan sivuilta.

Tunnen diiliä rakentamassa oleen ihmisen henkilökohtaisesti, enkä perusta tietoani ESSn tai muun aviisin pintaraapaisuun.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Tunnen diiliä rakentamassa oleen ihmisen henkilökohtaisesti, enkä perusta tietoani ESSn tai muun aviisin pintaraapaisuun.

Nyt meni tämä vastaus ohi. Joka tapauksessa, Pelsuille hyvä homma.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Siellä se Joel ”poissa 6 viikkoa” Mustonen on tehnyt heti maalin ekassa SHL-pelissään.
 

Calé

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Siellä se Joel ”poissa 6 viikkoa” Mustonen on tehnyt heti maalin ekassa SHL-pelissään.
Herrajumala mitkä lääkkeet siellä ruotsissa on. No hyvä että halusi pois koska "pettyi omaan suoritukseen". Omaan silmään jätkä pelasi itsensä kuntoon ja pelituntumaan ja tarttui ekaan SHL tarjoukseen mikä tuli. Helvetti että voi vituttaa.
 
Herrajumala mitkä lääkkeet siellä ruotsissa on. No hyvä että halusi pois koska "pettyi omaan suoritukseen". Omaan silmään jätkä pelasi itsensä kuntoon ja pelituntumaan ja tarttui ekaan SHL tarjoukseen mikä tuli. Helvetti että voi vituttaa.

Mistä tämä katkeruus nyt kumpuaa? Olin ymmärtänyt, että Pelicans-leirissä oltiin pelkästään tyytyväisiä, että päästiin flopanneesta hyökkääjästä eroon. Ja vieläpä ilman kustannuksia.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Mistä tämä katkeruus nyt kumpuaa? Olin ymmärtänyt, että Pelicans-leirissä oltiin pelkästään tyytyväisiä, että päästiin flopanneesta hyökkääjästä eroon. Ja vieläpä ilman kustannuksia.
Kai se on tää kun Jollella lähtee heti kulkemaan uudessa seurassa ja samaan aikaan oma jengi kyntää helvetin syvällä niin se pistää vituttaa joitakin :D Ei sillä, että Pelicansin tän hetkinen paskuus olisi Mustosen lähdön syytä. Oon aika varma että sais parhaillaankin lisää paskaa niskaansa faneilta jos pelais nyt meillä.

Edit: Ja tosiaan Jollen piti olla "loukkaantunut".
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mistä tämä katkeruus nyt kumpuaa? Olin ymmärtänyt, että Pelicans-leirissä oltiin pelkästään tyytyväisiä, että päästiin flopanneesta hyökkääjästä eroon. Ja vieläpä ilman kustannuksia.

Ehkä siitä, että kaverin piti olla vielä hyvän aikaa loukkaantuneena. Nyt sitten löytyi huippudiili kovaan seuraan ja heti mennään. Jokin tässä haisee.

Ei sillä, minun puolestani saikin lähteä. Ja näköjään lähti uppoavasta laivasta.
 
Ehkä siitä, että kaverin piti olla vielä hyvän aikaa loukkaantuneena. Nyt sitten löytyi huippudiili kovaan seuraan ja heti mennään. Jokin tässä haisee.

En usko hetkeäkään, että olisi itse feikannut loukkaantumistaan ettei joutuisi pelamaan Lahdessa. En tunne montaakaan jääkiekkoilijaa, joka ei haluaisi pelata. Tiedän kyllä monia, joita ei oikein harjoittelu kiinnosta.

Mustonen pelasi viimeksi Pelicansin paidassa 24. lokakuuta ja sen jälkeen tänään uudessa seurassaan Ruotsissa. Olihan tuossa jo taukoa. Sitä en tiedä mikä loukkaantuminen taustalla vaivasi.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mustonen pelasi viimeksi Pelicansin paidassa 24. lokakuuta ja sen jälkeen tänään uudessa seurassaan Ruotsissa. Olihan tuossa jo taukoa. Sitä en tiedä mikä loukkaantuminen taustalla vaivasi.
10. marraskuuta ilmoitettiin Mustosen olevan vielä n. 6 viikkoa pois.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Muutes Vilillä hitaan alun jälkeen HIFKissä 13 otteluun 11 pojoa, Jullella 24 peliin 19 pistettä ja kultapotta yhä päässä. Tulkaa takas kotiin pojat, teitä kaivataan :(
 

Calé

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mistä tämä katkeruus nyt kumpuaa? Olin ymmärtänyt, että Pelicans-leirissä oltiin pelkästään tyytyväisiä, että päästiin flopanneesta hyökkääjästä eroon. Ja vieläpä ilman kustannuksia.
Siitä että siellä oli nousukunto nähtävissä ja Joel oli pääsemässä tikkiin. Loukkaantuu, ilmoitetaan että on 6 viikkoa saikulla, tästä menee 2 viikkoa ja Joel ilmoittaa että "olen pettynyt omiin suorituksiini, haluan purkaa sopparin.". Tästä menee päivä, Joelin soppari Frölundaan julkaistaan ja tiedotteessa Mustosen kommentti on "Kun mahdollisuus tuli, tartuin siihen nopeasti. Frölunda on joukkue missä halutaan pelata.", ei ollut tasoon pettymystä nähtävissä. Menee viikko, eli 3 viikkoa ilmoitetusta saikusta ja jätkä räppää maalin debyytissään Frölunda paidassa. Kyllä nyt vähempikin vituttaa.

Hyvä vaan Joelille että lähti tuosta sakista menemään, hävettää kaikkien osallisten puolesta nuo tämän hetkiset pelisuoritteet.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hyvin painaa Musti Ruotsissa. Nyt jo toinen maali, vaikka saikkua pitäisi olla vielä reilun kuukauden päivät jäljellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös