Jokerien pääsylippujen varaussysteemi

  • 1 168 040
  • 5 747

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vielä Edenredin kortista kaikille tiedoksi: Käy Areenan lipunmyynnissä maksuvälineenä.

Tiistaina siinä asioidessani tälle kassatädille oli epäselvää käykö vai ei mutta kyllä sitten tosiaan kävi.

Mission completed.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@YamahaGPR Kiitos infosta. Ja ainakin Kampin R:llä edessä olleelle asiakkaalle kerrottiin että käy, mutta liput pitää olla varattuina ennen lippujen noutoa. En ole kokeillut.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@YamahaGPR Kiitos infosta. Ja ainakin Kampin R:llä edessä olleelle asiakkaalle kerrottiin että käy, mutta liput pitää olla varattuina ennen lippujen noutoa. En ole kokeillut.

Mulla ei ollut mitään varausta vaan kaverille biffasin tsetin sillä Edenredin kortilla ILMAN varausta.

Huvitti/#itutti vaan kun asiakaspalvelija ei tiennyt käykö vai ei kunnes ”transaction accepted” jysähti näyttöpäätteelle.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@YamahaGPR Varmaan siis Arenassa käy sitten suoraan ilman varausta. Mutta kun on kyselty ostoja/lunastuksia R:llä, sitä lähinnä tarkoitan. Ja mitä olen Edenredistä huomannut, niin se tosiaan kertoo vasta näytössä "transaction accepted" vasta kun yrittää.

Näin kävi jopa paikallisessa Subissa, myyjä väitti ettei käy. Sanoin että kokeile, Edenredin sivut väittää että käy. No, kävi se sitten. Kehitettävää on. Kortilla saa esim Cittarista tai Prismasta safkaa. Mikä sitten lasketaan lounaaksi, lienee kauppakohtaista (tämä näin off-topic).
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@YamahaGPR Varmaan siis Arenassa käy sitten suoraan ilman varausta. Mutta kun on kyselty ostoja/lunastuksia R:llä, sitä lähinnä tarkoitan. Ja mitä olen Edenredistä huomannut, niin se tosiaan kertoo vasta näytössä "transaction accepted" vasta kun yrittää.

Näin kävi jopa paikallisessa Subissa, myyjä väitti ettei käy. Sanoin että kokeile, Edenredin sivut väittää että käy. No, kävi se sitten. Kehitettävää on. Kortilla saa esim Cittarista tai Prismasta safkaa. Mikä sitten lasketaan lounaaksi, lienee kauppakohtaista (tämä näin off-topic).

Areenassa käy ilman varausta. Kannattaa käyttää ennenkuin saldo vanhenee.

Joo, välillä tulee itsekin ostettua kaupasta tuolla kortilla ruokaa. Se käy ainakin niissä kaupoissa missä myydään esim. salaattibuffet, China-man ja mitä näitä nyt on.

Olutta sillä ei voi ostaa. Testattu on. Vaikka onhan se HK:n lenkki ja six-pack kaljaa puisto-osaston perus lounas.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä sain vaan neljä (kahdesta kausarista).


Piti ihan suorittaa tarkistuslaskenta ja kyllä tänne tuli kuusi lippua. No onneksi asia on pienen pieni tässä universumissa, mutta onhan toi silti jännä juttu, että eri määrä lippuja. Ja minullakin on kaksi kausikortia, eli kausarien määrästä tuo ei voi johtua. Teitä siis sorretaan, kestäkää kuin miehet ;)
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Piti ihan suorittaa tarkistuslaskenta ja kyllä tänne tuli kuusi lippua. No onneksi asia on pienen pieni tässä universumissa, mutta onhan toi silti jännä juttu, että eri määrä lippuja. Ja minullakin on kaksi kausikortia, eli kausarien määrästä tuo ei voi johtua. Teitä siis sorretaan, kestäkää kuin miehet ;)

Voisko toi johtua siitä että jos toisella kausikortti paikat edullisemmasta hintaryhmästä niin tuo jaettujen lippujen määrä on jotenkin suhteutettu?
 

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuleeko Jokereilta muuten aina se comeback-tarjous sposti lippujen ostajalle kotipelin jälkeen vaikka olisi ostanut vaan yhden ja halvimman lipun otteluun? Meinasin nyt ostaa sunnuntain peliin porukallemme liput ja hintaa näköjään muodostuisi 35*3+12*2=129e ja en ihan tollaseen kyllä lähde mutta jos ostan jonkun kympin lipun perjantain peliin niin kerkeenkö mä käyttää comeback-tarjousta lauantaina/sunnuntaina sunnuntain peliin ja ilmeisesti ihan hyväkin alennus kyseessä? Onko teillä kokemusta näistä enempi? Onko siihen comeback-tarjoukseenkin rajattu vaan jotain tiettyjä katsomoita vai natsaako se sitten kalliimmillekin paikoille?
 

Yx7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sukee :
En tiedä tarkemmin comeback sääntöä mutta mulle tullut jo niitä pitkään kun hölmöyksissäni ostelen matseihin hyvissä ajoin täysihintaisia pilettejä eri katsomoihin, reilu kk kai jo tullut joka matsin jälkeen.
Comeback tarjous pätee kaikkiin katsomoihin.

Näillä puheilla voin pe matsin jälkeen heittää sulle linkin mitä kautta saanet su matsiin comeback edut mutta matsiin saa myös 4 pilettiä 44€ eikä tarvi jännittää..
Eeli superback eli 3 lippuu kahen hinnalla kolmeen matsiin tarjous myös olemassa..

Superweek-peleihin 4 lippua 44€ | Jokerit.com
 

Sukee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toi Superweek tarjoaa enää tohon peliin vaan katsomoihin 103-104 lippuja ja ne ei nyt tälle remmille käy. Eeli Superpack taas vaatii näköjään että meidän pitäisi käytännössä aikuisten käydä kaikkien eri peleissä. Ei toi sunnuntai-matsi varmaan kalliiden paikkojen puolesta kovin täyteen ole tulossa joten kovin kiitollinen tosiaan olisin jos heittäsit mulle comeback-edut jos itselläsi ei ole käyttöä.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikä mahtaa olla Jokerien yleisö ka tällä hetkellä?

Pe peli ja porukkaa pitäisi saada mutta ei ainakaan eilen kovin hyvältä näyttänyt.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Mikä mahtaa olla Jokerien yleisö ka tällä hetkellä?
9854 näyttäisi olevan tällä hetkellä keskiarvo oman laskutoimituksen mukaan. Tämän marraskuun putken jälkeen kotipelit ovat vähän harvemmassa, joten 10k:n keskiarvo on täysin saavutettavissa.
 

TommyT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viikko Ice Challengeen, mikähän mahtaa olla lipunmyynnin tilanne?

Onpa muuten mielikuvitukseton nimi tapahtumalla, eikö tästä nyt olisi saatu veisteltyä jotain paljon parempaa. Vähän hämää kaupungin rooli ”järjestäjänä”.
 

harryy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Toi Superweek tarjoaa enää tohon peliin vaan katsomoihin 103-104 lippuja ja ne ei nyt tälle remmille käy.

Kävin ite eilen pelissä ja toiveikkaina odottelin comebacktarjousta sunnuntaille. Ei näy. Superweek-tarjousta hyödyntämällä pääsee tällä hetkellä vain paikattomaan. Katsomossa 303 on neljän suora vapaana, mutta automaatti ei sitä tarjoa. Hienoa Jokerit. Mahtaakohan pohjoispäädystä aueta lisää lohkoja...
 

Yx7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kävin ite eilen pelissä ja toiveikkaina odottelin comebacktarjousta sunnuntaille. Ei näy. Superweek-tarjousta hyödyntämällä pääsee tällä hetkellä vain paikattomaan. Katsomossa 303 on neljän suora vapaana, mutta automaatti ei sitä tarjoa. Hienoa Jokerit. Mahtaakohan pohjoispäädystä aueta lisää lohkoja...
Saatat olla hätäinen , koodin Harki kävi postattamassa vasta aamu ysin jälkee.
 

harryy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Saatat olla hätäinen , koodin Harki kävi postattamassa vasta aamu ysin jälkee.
Ehkä hiukka hätäilin :) Tuli se koodi sieltä, mutta kylläpä pohjoispääty autessaan myyntiin oli jo aika hyvin harmaana. Sain nyt sitten katsomosta 316 neljä paikkaa niin, että kolme nipussa ja neljäs yhden jakkaran päässä muista. Ehkä tuon yksinäisen paikan ostanut suostuu siirtymään tai sitten kuuntelee kaveriporukamme huonoja juttuja.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Kausari unohtunut näköjään muualle, onkohan tuonne mitään mahdollisuutta päästä kausarilaisena sisään ilman fyysistä läpyskää?
Mulle tuli aikanaan tekstarilla linkki lompakko-sovelluksen lataamiseen, jossa on digitaalisena mun ja frendin kausarit tallessa. Sillä pääsee ihan normaalisti sisään, mutta en kyllä enää muista miten sinne se kortti lisättiin. Todennäköisesti oot saanu saman tekstarin, mikäli olet sen kausarin itse maksanut.
 

Clubittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulle tuli aikanaan tekstarilla linkki lompakko-sovelluksen lataamiseen, jossa on digitaalisena mun ja frendin kausarit tallessa. Sillä pääsee ihan normaalisti sisään, mutta en kyllä enää muista miten sinne se kortti lisättiin. Todennäköisesti oot saanu saman tekstarin, mikäli olet sen kausarin itse maksanut.

Juuri samaa googletin, ja olen kausarin omissa nimissä myös maksanut, muttei siltikään ole tekstiviestiä tullut. Pitänee mennä Areenan lipunmyyntiin ajoissa ennen pelin alkua kyselemään, muistaakseni sieltä pitäisi onnistua saada irtoliput junnukatsomoon tms, joilla pääsee sisään.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viikko Ice Challengeen, mikähän mahtaa olla lipunmyynnin tilanne?

Onpa muuten mielikuvitukseton nimi tapahtumalla, eikö tästä nyt olisi saatu veisteltyä jotain paljon parempaa. Vähän hämää kaupungin rooli ”järjestäjänä”.

Tämmönen tuli vastaan:

Tuhansia lippuja myymättä Jokereiden ulkoilmaotteluun - KHL - 25.11.2017 - Uutiset - Jatkoaika.com - Kaikki jääkiekosta

Eiköhän tuonki olisi voinut uutisoida että vain muutama tuhat lippua jäljellä.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kieltämättä itseänikin huvitti, kun näin tuon Jatkoajan uutisoinnin aiheesta (siis niin suomalaiseen, negatiiviseen sävyyn tuo oli jotenkin otsikoitu).

Mutta onhan noita Jatkoajassa ihan jatkuvalla syötöllä...

Oliko viime viikolla kun luki jotain tyyliin...

"Yksi KHL:n huonoimmista joukkueista saapuu Helsinkiin" jne... siis tavallaan tietysti ihan faktaa, mutta en muista noita Liigan puolella nähneeni
tyyliin "hifk saa vieraakseen nordikselle rupusakin mikkelistä" tms... ;)=D

No, huumorillahan nuo pitää ottaa... ;=D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös