KooKoon joukkueen rakentuminen kaudelle 2017–2018

  • 366 883
  • 1 485

Coopperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minkälaisia soppareita mein ukoil on? Järkkärilla taitaa olla vielä ensi vuosikin vai muistanko väärin. Keräsellä on varmaan ensi kaudesta HIFK:iin jo soppari pöydällä. Mites Pitkänen ja Kähkönen.
Pitkänen 18/19
Kähkönen 18/19
Leivo 18/19
Vainikainen 1+1

Keskitalo 1+1
Järvinen 18/19
Forsberg 18/19

Järvenpää 1+1

Edit. Olinkin hidas
 

Coopperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Keränen jos tekee sen lähelle 50 pinnaa, niin voi olla kysyntää ulkomailta. Tuokkola voisi yrittää Kultasen kanssa taivutella jatkosopparia hänelle.
Jatkoa KooKoossa ainekin toivoisin seuraaville pelaajille:
Keränen
Savilahti
Hakulinen
Strömwall

Keskitalo
Pelli
Newton
Kristensen
Jacobsson

Järvenpää

Vaikea voi olla kaikkia pitää Kouvolassa. Onkos muuten KooKoolla ollut tapana julkaista jatkosopimuksia kesken kauden vai odotellaanko aina kevääseeen saakka?
 

Funky Duck

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Yhtään Kerästä sen enempää tuntematta tai tietämättä mulla on sellainen fiilis, että kaverista ei näy kuin perävalot heti kun rahakkaampi tarjous tulee muualta. Toki olen mielelläni väärässä. Ja toisaalta taas miksipä jäädä Kouvolaan, kun himoa on kuitenkin isompiin ympyröihin.
 

Kurt

Jäsen
Robin siis leikkaukseen ja sivussa vielä 3.5 kk, eli aikalailla loppukausi. Huomenna on kuitenkin tulossa joku uutinen, olisiko joku jatkosoppari jo tässä vaiheessa. Jotenkin vaikea uskoa uuteen hankintaan.

Ja tieto siitä, että tulee joku uutinen, on peräisin KooKoon Facebookista.
 

Coopperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Niin siis jos ole yhtään kartalla sopimuskuvioista, niin tällä hetkellä Järkkärillä ei ole sopimusta ensi kaudesta. Ainoastaa optio.
Sitä ihmettelin lähinnä, kun muilla KooKoon pelaajille kenellä on optio ensi kaudesta se oli merkitty elitessä ja KooKoon nettisivuilla. Järkkärillä sitä ei ollut merkitty missään eiliseen asti, nyt on ilmestynyt optiovuosi eliteen ainakin.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
KK
Sitä ihmettelin lähinnä, kun muilla KooKoon pelaajille kenellä on optio ensi kaudesta se oli merkitty elitessä ja KooKoon nettisivuilla. Järkkärillä sitä ei ollut merkitty missään eiliseen asti, nyt on ilmestynyt optiovuosi eliteen ainakin.
Ei elite ole mikään virallinen kanava katsoa näitä tietoja. Joukkueen omat tiedotteet ovat hieman varmempia tapoja tarkistaa tilanne.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Joel Mustonen on purkanut sopimuksensa Lahessa. Pitäisikö yrittää naarata hakulismaisesti Kymenlaakson Helmeen tuomaan leveyttä sentteriosastolle?
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mustonen kävisi. Ei varmaan kovin kallis ja potentiaalia voisi olla. Tuollainen 0,5 p / ottelu ollut kausillaan.
 

Funky Duck

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Menisi myös sopivasti KooKoon pelaajapolitiikkaan: "Vaikka oon hei nyt saikulla nii oon ihan kohta kunnossa. Ihan kohta hei." - "Okei, no pistetään kahen vuoden pahvi sulle tosta samantien."
 

Kurt

Jäsen
Ottaisin terveenä Mustosen kiljuen 1,5 vuoden pahvilla, mutta kaveri on loukkaantuneena sivussa vielä viikkoja, joten ei kiitos. Sena mulla tässä isoimpana toiveena olisi. Vähän veikkaan, että näillä mennään loppukausi, ellei mitään loukkaantumisia tai liikehdintää toiseen suuntaan ilmaannu.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Hyökkääjät lopussa? Siellä on yhden puhelinsoiton päässä pelivalmis Kiilholma saatavilla, vaikka vain muutaman pelin ajaksi. En usko, että Ässillä olisi hirveästi vastaanlaittamista lyhyelle KooKoo-lainalle varsinkin kun ei keskinäistä peliä ole lähitulevaisuudessa. Kiilholma on itse ilmoittanut tavoitteeksi pelata Liigaa vielä tällä kaudella, joten olisi itse varmaan halukas antamaan näyttöjä....
 

MurhaaMenoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo ja JokiPo sekä HyväPeli
Pelaajia on riittävästi. Varsinkin hyökkääjiä. Kaikki hätärihankinnat ovat tässä tilanteessa turhia. Lainoja voi ottaa, mutta hankinnat syövät pääomaa ja budjettia turhaan.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Pelaajia on riittävästi. Varsinkin hyökkääjiä. Kaikki hätärihankinnat ovat tässä tilanteessa turhia. Lainoja voi ottaa, mutta hankinnat syövät pääomaa ja budjettia turhaan.

Jos pakkeja nostetaan hyökkäysketjuihin niin ei niitä silloin ole. Joku 3-5 pelin laina voisi olla ihan hyvä, ei sido hirveästi rahaa mutta antaa mahdollisuuksia. En ehdottanutkaan, että esim. Kiilholma pitäisi hommata loppukaudeksi.
 

MurhaaMenoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo ja JokiPo sekä HyväPeli
Tuhkanen osoittautui kuitenkin huippuhyökkääjäksi. Pelaajia siis riittää jokaiselle pelipaikalle. Ja sieltä tulee kohta lepositeistä uutta karjaa teuraaksi ihan hyökkäykseenkin.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Toivotaan tietysti että Savilahden hyvä vire ei hävinnyt saikun myötä. Jotenkin luulen että Pöystissäkin on enemmin potentiaalia mitä vielä on tullut ilmi. Omat junnutkin Korhonen ja Tamminen pelaavat ihan liigan vaatimalla tasolla.
 
Suosikkijoukkue
KK
Toivotaan tietysti että Savilahden hyvä vire ei hävinnyt saikun myötä. Jotenkin luulen että Pöystissäkin on enemmin potentiaalia mitä vielä on tullut ilmi. Omat junnutkin Korhonen ja Tamminen pelaavat ihan liigan vaatimalla tasolla.
Pöysti voi, siis voi olla keväällä kova. Savilahtikin aluksi surffannee ja alkaa saamaan ottelusta kiinni mitä keväämmälle mennään, mutta toivottavasti sama meno jatkuu, kuin alku kaudesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös