Tähän ketjuun ihmisten ärsyttäviä luonteenpiirteitä ja muita rasittavia tapoja

  • 18 549
  • 131

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Takana on huikeaa ja välillä nolostuttavaa uraa jalka- ja jääpallomaalivahtina. Jos sinun pitäisi jälkeenpäin päättää, että päästätkö läheltä tulleen kanuunankuulan längistä maaliin vai otatatko sen keskelle kulkusiasi, niin kumman tekisit?
Empiirisen tutkimuksen ystävänä vihjaan, ettei henkinen tuska ylitä fyysistä tuskaa,

Valitsen länget. Mulla on munat niin huonossa kunnossa jo nyt, ettei ne kaipaa enää yhtään osumaa.
 

Rocco

Jäsen
Vaan mitäs sitten kun kaveri ei vastaakkaan? Pakko jotenkin potkia persuksille että saa keskustelua aikaan...
Tarkoitan lähinnä viestejä:

"Mennäänkö me sinne leffaan?"
"Huomenna"
"Niinkuin sovittiin"
"Silloin kun oltiin bissellä"

Ja kaikki nämä 10 sekunnin sisään toisistaan.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Työkaveri on kova huutamaan. Etenkin puhelimeen. Onneksi jää reilun kuukauden päästä eläkkeelle.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tarkoitan lähinnä viestejä:

Tuon laittaisin kahteen viestiin. Minua taas yhtä lailla, jos ei vituta, niin ihmetyttää, kun tsättiin kirjoitetaan kymmenen minuuttia kilometrin pituista viestiä kuin jonnekin Jatkoajalle.
--

Katsomoselostajat eivät niinkään ärsytä, jos sitä ei tapahdu koko peliä, mutta se varsinkin työasioista ja muusta turhasta puhuminen katsomossa. Joskus, kun esimerkiksi menee isommalla porukalla peliin ja siellä on niitä mitkä ovat kauden ainoassa pelissään joku saattaa yhtäkkiä heittää "no mites muuten, mites duunissa."

Pahin on siis se, kun vieressä istuvat tuntemattomat jauhavat keskenään koko pelin kaikkea paskaa. Kerran olin Susijengin pelissä pisnesmieskaverini kanssa ja jouduin samanlaiseen tilanteeseen. Helvetti, että hävetti. Tuo oli vuonna 2012, pyydään anteeksi ympärilläolleilta.

Siellä on ne aitiot noita juttuja varten. Se on aivan eri asia jossain tyhjässä divarihallissa jutustella niitä näitä, kun peli on täysin sivuseikka, mutta ei kiitos oman joukkueen täydessä hallissa.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Tarkoitan lähinnä viestejä:

"Mennäänkö me sinne leffaan?"
"Huomenna"
"Niinkuin sovittiin"
"Silloin kun oltiin bissellä"

Ja kaikki nämä 10 sekunnin sisään toisistaan.

Onhan tuokin ärsyttävää. Minä olisin itse kirjoittanut kaksi ensimmäistä viestiä samaan viestiin. Koska kuitenkin tunnistan itsestäni taipumuksen kirjoittaa asiat auki (joskus turhankn yksityiskohtaisesti), niin se johtuu yksinkertaisesti siitä syystä, että kokemus on opettanut, että viestinnän(kin) osalta "assumption is a mother of all fuck-ups" Siitäpä syystä minua puolestaan ärsyttävät ihmiset, jotka eivät vaivaudu selittämään (kirjallisesti tai suullisesti) asioita tarkasti ja jättäen suuren mahdollisuuden väärinymmärryksille.

Työssäni olen ylipäätään oppinut (osana työnkuvaa kuuluu ongelmienratkaisu), että ongelmat johtuvat yli 70% tapauksista huonosta kommunikoinnista asianomaisten välillä. Enkä liioittele tippaakaan.. ihmisillä olisi paljon petrattavaa kommunikointi- ja vuorovaikutustaitojen saralla.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
"Kun on niin pimeää", "nämä kelit kun on tällaiset", "voi voi taas se aika kun on pimeää", "eihän tuonne ulos kukaan mene".

Valivalivali ikään tai sukupuoleen liittyen ja marraskuun pimeydellä sitten pystytään kuittaamaan seuraavat asiat:

-Parisuhdeongelmat
-Jatkuva pahalla päällä oleminen
-Jatkuvat jomotukset
-Oikeus vittuilla ja avautua ko. asiasta muille koko ajan
-Passivoituminen neljän seinän sisään
-Dokaaminen
-Kotieläinten käytös
-Vittumainen naapuri

Yms yms yms. Tiedetään, että kaikki on marraskuussa perseestä, mutta keleistä vikisijöitä on putkahdellut tänä vuonna esiin hämmästyttävän paljon.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Kun on niin pimeää", "nämä kelit kun on tällaiset", "voi voi taas se aika kun on pimeää", "eihän tuonne ulos kukaan mene".
Olematta nyt sen parempi ihminen, mutta tuli just töissä yhdelle määkyjälle mainittua tällä viikolla hänen tästä pimeydestä ja sen mahdottomuudesta valittaessaan, että aika hyvin tuolla näkee kuitenkin esim. lasten kanssa leikkipuistossa käydä ja illalla sujuu lenkkeilykin kivasti.

Kesällä on joo kivempaa, muttei pimeys mua ulos estä lähtemästä tai muuten on aika sidottu neljän seinän sisään tässä maassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös