Etsitään peliseuraa – tositarkoituksella

  • 14 191
  • 62

Nimetön

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Jets, Maajoukkue
Nostetaas ketjua ylöspäin. Löytyiskö ketään, ketä tahtoisi tulla vähän änäriä lätkimään onlineen nyt? Privatella vaan viestiä niin saa tunnukset.

Alusta; PS3
Peli; NHL 12
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Arizona Coyotes
Onkos täällä Rust:ia pelaavia henkilöitä?

Itse hommasin pelin tänään ja olen lyhyen peliajan jälkeen huomannut varsin hyvin sen asian, ettei tässä pelissä oikein pärjää ilman kanssapelaajien apua ja turvaa. Olisi mukava, mikäli täältä pieni yhteisö saataisiin kasaan.

Linkki menee wikipediaan.
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Arizona Coyotes
Yksinpuheluksi näyttää menevän, mutta yritetään toistamiseen.

Haen peliseuraa jo kulttimaineeseen nousseen Talisman-lautapelin Digital Editionin pariin. Kaikkien pitäisi tietää tämä lautapeli ja voin sanoa, että tuo digitaalinen versio on myös mahtava. Minulta löytyy useita maksullisia lisäosia peliin, jotka tuovat lisää rotuja, kortteja ja pelilautaan päivitystä. Peliseuraa vaan kaipailisin. Pelin hinta on tällä hetkellä 7,99 steamissa, mutta esimerkiksi G2A tai Humblebundlesta pelin saa kolmella eurolla tai jopa sen alle. Jos ei ole ennen peliä pelannut, niin ei hätää. Pyörität vuoron alussa noppaa ja peli antaa sinulle vaihtoehdot, mitä sen jälkeen voit tehdä. Peliä ei siis voi pelata väärin, vaikka ekaa kertaa olisikin mukana. Englantia olisi hyvä sen verran ymmärtää, että osaa tulkita kortteja.

Suosittelen ostamaan.

http://store.steampowered.com/app/247000/Talisman_Digital_Edition/
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
@Fedo Meikäläiseltä löytyy tuo Talisman steamin kätköistä. Jos täysin aloittelijan peliseura kelpaa (tai no, olen kerran tuota pelannut) niin laita viestiä.
 

Breathe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Eric Lindros 88
@Fedo täältä löytyy myös. Lähinnä itse olen pelannut vanhempaa lautapeli versiota mutta tuo s team versio siitä tuskin eroaa.
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Arizona Coyotes
@Fedo täältä löytyy myös. Lähinnä itse olen pelannut vanhempaa lautapeli versiota mutta tuo s team versio siitä tuskin eroaa.

Hieno juttu, että lisää pelaajia löytyy. Yritin lähettää yksityisviestiä, mutta se ei ole onnistunut eilisestä lähtien. Pitäisi sopia joskus pelit käyntiin!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
NBA2K17. Vähän on nihkeästi ruvennut löytymään nettipelejä sen jälkeen, kun 18 julkaistiin. Jos joku pelailee PC:llä, niin voisi jonkun pelin ottaa ihmisvastustajaakin vastaan.

e. multiplayerit eivät koskaan ole olleet itselle tässä pääasia, vaan myGM. Silti joskus kiva ottaa esim. Myteamilla ihmisiä vastaan, varsinkin pikkuisen kaljoissa, eli ei kauhean vakavasti.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Xbox One GT: lake79

Peli: Call of Duty: World at War
Pelimuoto: Zombiekartat

Peliseuraa etsitään. YV:llä tavoittaa tai Livestä viestillä. Tuli ostettua peli, on Xbox One yhteensopiva. Karttapaketit löytyy vanhastaan ja toimivat myös Onella.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
...
Peli: Call of Duty: World at War
Pelimuoto: Zombiekartat
...

Tuli joitain vuosia sitten pelattua melko paljonkin. Siinä sellanen peli joka sopii varsinkin vasta-alkajillekkin erinomaisesti, nimittäin peli vaikeutuu selkeästi portaittain. 1. roundilla 5 zombia, jotka ovat sekä hitaita että tulevat yksi kerrallaan päälle ilman minkäänlaista haastetta kenellekkään. Pelkällä puukolla pärjää pari ensimmäistä kierrosta, sen jälkeen hyvä ottaa seinältä joku kiväärityyppinen pyssy...

Joissain myöhemmässä Codin versiossa on World at Warin zombie-kartat remasteroituna.

Voin kaivaa pelin esille jos joitain foorumisteja kiinnostaisi PS4:llä hakata jotakin Codin versiota, nämähän löytyy Storesta kaikki lisäosineen.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Jos löytyy Fortniten pelaajia jotka kaipaavat peliseuraa niin saa heittää kaveripyyntöä. Löytyy sekä PS4 sekä XBox One ja kummassakin gamertag / PSN Pukamajenkka. Ainakin @Kendo26 taitaa olla tän pelin ystävä?
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mikäli löytyy PC-pelaajia, jotka pelaavat selviytymispelejä(The Forest, Green Hell, jne. tai näitä Bigfoot tyyppisiä) , niin aikuista peliseuraa voisin olla vailla. Osaa pelaamisesta saatan tallentaa ja muokata videon muotoon, jos se ei ole vain ongelma. Harrastus on sen verran pienimuotoista, ettei kasvojaan pääse ehkä menettämään :D
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Jos täällä joku pelaa Battlefield vitosta vielä kaipailisin suomalaisia samaan squadiin, alkaa mennä hermot noitten r*ssien kanssa. Lepposta pelailua lähinnä vkl pienissä kaljoissa. Laita YV
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös