Viimeisin sanomasi lause?

  • 15 043
  • 82

abianos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset
Niin, mikä se on? Mä huikkasin "Huomenna, tai siis tänään ostetaan sulle se viikunapuu.".
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Niin, mikä se on? Mä huikkasin "Huomenna, tai siis tänään ostetaan sulle se viikunapuu.".

Viimeisin itsekseen mutisemani lause on: "eikö sinuakaan nukuta tänä yönä, abianos?"

Nukuin tovin, heräsin yhdeltä. Valveilla olen siitä asti kukkunut, seuraavaksi yritän taas nukkua. Herätys reilun kolmen tunnin päästä. Sitten onkin hammaslääkärireissu ja hampaiden paikkaus. Ajatus siitä ei tuo levollista unta.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Kerron kaksi viimeistä virkettä, jotta tarinasta tulee ehyt: "Älä tuu miun lähelle. Oon ollu kolme päivää putkeen yli 39 asteen kuumeessa ja kurkkukivussa."

Tämän lausahdin tervehtiessäni kämppikseni meille tullutta daamia.

Ps. Mietin jo traagisia otsikoita siitä, miten influenssa tappoi perusterveen nuoren miehen, koska tauti on muuttunut koko ajan pahemmaksi alkamisestaan lähtien, mutta hyvin tarkalleen viisitoista minuuttia sitten huomasin, että kurkkuni muuttui kuin taikaiskusta huomattavasti aiempaa kivuttomammaksi ensimmäistä kertaa taudin alkamisen jälkeen pois lukien tulehduskipulääkkeillä saadut valheelliset hetken helpotukset.

Jännästi söi muuten yöunet tämä tauti. Viime yönä nukuin neljä tuntia ja tänä yönä näyttää jäävän kolmeen. Olen myös pystynyt syömään max. 500 kcal/vuorokausi, kun kurkku on niin saatanan kipeä, joten aika höyryillä tässä ajellaan.

Hetki sitten siis kuitenkin tuli positiivinen tuntemus kurkusta, joten elämä taitaa voittaa!
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Varmaan jotain sinnepäin, että: "Moi, nähdään huomenna" , kun töistä eilen lähdin. Ei tule juuri yksinään paljon juteltua. Vielä....
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kehotin 2-vuotiasta poikaani p*skavaipan vaihtoon.
 

Lynyrd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko.
Ihan äsken "EIkö se olekkaan vielä eläkkeellä?" Toteamus työkaverille kun oli lähdössä yhden asiakkaan luokse, jonka luulin jo olevan eläkkeellä.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
"Onks niitä montakii?" Kyselin työkaverilta vesilukemista joita pitäisi ruveta syöttämään ohjelmaan.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
"Mites teillä meni?", kyselin asiakastilaisuuden onnistumisen perään. Hyvin oli mennyt. Mullakin menee hyvin.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
"Mä alan nyt kattoo änärii, moro."

Viime yönä noin klo. 2.15 PSN-chatissä. En tosin katsellut sitä änäriä kovinkaan kauaa kun nukkumatti vei.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
"Laita ykköselle"
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
"Sit ku oot meikannut niin katotaan Black Mirrorista ton eka kauden kakkosjakso".

Avokki on lähdössä yövuoroon ja aloin vasta tänään katsomaan Netflixistä kyseistä sarjaa.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
"No, mitäs se papan pikku Nuuskamuikkunen tietää..."

Nuorempi koira tuli juuri ulkoa iloisesti minua tervehtimään ja pitäähän ne kuulumiset vaihtaa. Tässä kontekstissa "pikkuinen" on hieman suhteellinen ilmaisu, mutta on tämä nuorempi kuitenkin n. 10 kiloa kevyempi meidän vanhempaa urosta - pieniä eivät ole kumpikaan...
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
"Onko puhelin mukana?"

Vaimo lähti koirien kanssa lenkille.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
"No, mitäs se papan pikku Nuuskamuikkunen tietää..."

Nuorempi koira tuli juuri ulkoa iloisesti minua tervehtimään ja pitäähän ne kuulumiset vaihtaa. Tässä kontekstissa "pikkuinen" on hieman suhteellinen ilmaisu, mutta on tämä nuorempi kuitenkin n. 10 kiloa kevyempi meidän vanhempaa urosta - pieniä eivät ole kumpikaan...

Koiramainen on munkin viimeinen lause. "Jos nyt antasit iskän mopata rauhassa, äitekin tulee kohta."

Meirän sakemanni on kova "avustaan" moppaamisessa, On aika mielenkiintoista puuhaa kun 45kg saku syöksyilee mopin perässä sitä mukaa kun sillä sutii lattiaa. Se ei koskaan oppinu että se ei ole leikkiä. Tai sitten ei olla osattu opettaa. Muuten on aivan helvetin älykäs koira. Ja ei, ei ole pentu. 9v.... Eli aika vanha jo sakuksi.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...
Meirän sakemanni on kova "avustaan" moppaamisessa, On aika mielenkiintoista puuhaa kun 45kg saku syöksyilee mopin perässä sitä mukaa kun sillä sutii lattiaa. Se ei koskaan oppinu että se ei ole leikkiä. Tai sitten ei olla osattu opettaa. Muuten on aivan helvetin älykäs koira. Ja ei, ei ole pentu. 9v.... Eli aika vanha jo sakuksi.
Taitaa olla sakuilla jonkinlaisena luonteenpiirteenä moinen käytös, kun poikani sakemannin kanssa esim. kaikenlainen haravoimaan on ollut lähes mahdotonta. Nykyään kaveri on jo rauhoittunut, kun on ikääkin jo lähes 11 vuotta, tammikuussa täyttää.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Ei vittu mene yksikään syöttö omille tänään.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Hyövääkö sitä kaupassa käydä ku entistä ruokaa kaapissa vielä vaikka kuinka
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös