Kenen kanssa maistuisi pari bissea??

  • 29 140
  • 156

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Bisse eli keppana eli kalja eli olut on nimittäin ihan helvetin pahaa litkua, jolla en enää itseäni myrkytä.

Minäkin olen tuota maistanut, enkä ajatellut moiseen nesteeseen addiktoitua. Turha väkisin yrittää, myrkyllistä se kuitenkin on. Vaikka alkoholi-ikärajan olenkin jo ylittänyt, niin sanon ei kiitos.

Sen sijaan joidenkin muiden juomien äärellä olisi mielenkiintoista jututtaa monia palstalaisia. Esimerkiksi Turun alueelta löytynee kiintoisia tuttavuuksia. Lainaamani Musta Nuoli, sitten tilastonikkari Mr.Fox - joka yhä edelleen on luvannut minulle sen tikkarin, ihan vittuillakseen mitä luultavimmin. Lert, Scissors, Grainger - siinäpä Turkua kerrakseen (Edit: vai oliko Grainger peräti muualta?). Jos muista kaupungeista, niin nimimerkki eaglen kanssa olisi äärimmäisen mielenkiintoista pureutua syvälle maajoukkuefutiksen saloihin.

Kukaan tuskin haluaa muumilimsalle Jawsin kanssa. (Copyright: Mr.Fox)
Odotan, Kettu, että tulet kuittailemaan. Ole hyvä, nyt estradi on vuorostasi sinun.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minäkin olen tuota maistanut, enkä ajatellut moiseen nesteeseen addiktoitua. Turha väkisin yrittää, myrkyllistä se kuitenkin on. Vaikka alkoholi-ikärajan olenkin jo ylittänyt, niin sanon ei kiitos.
(...)
Kukaan tuskin haluaa muumilimsalle Jawsin kanssa. (Copyright: Mr.Fox)

Fiksu ajattelutapa. Itsekin nyt muutaman vuoden jo täysi-ikäisyydestä, joidenkin mukaan aikuisuudesta, nauttineena en tuota litkua hirveän mielelläni juo. Muutenkin alkoholilla läträäminen ei kuulu hirveästi harrastuksiini. Esimerkkinä tästä vaikkapa viime viikonloppu, kun synttärit olivat. Baari-illan sijasta lupasin hakea tyttöystävän töistä illalla ja vietin koko viikonlopun himassa. Näin jälkeenpäin ajateltunakin huomattavasti nautinnollisempi tapa käyttää vapaa-aika koulusta.

Itse topiciin, että kyllä mä limpparille Jawsin kanssa lähtisin. Itseä vielä pari vuotta nuoremmalta tulee niin fiksua tekstiä, että mielelläni näkisin minkälainen ihminen todellisuudessa kyseessä.

Fordélin kanssa myös voisin jotkut virvoikkeet nautiskella. Lisäksi TKH, koska olen monesti miettinyt, että minkälainen ihminen tuollainen tilastonikkari on tietokoneruudun luota pois päästessään. Kai niitä tilastoja tulisi kesken jutustelunkin?
 

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Saksafanien ketjusta löytyy montakin nimimerkkiä, joidenka kanssa voisin käydä juomassa parit laadukkaat saksalaiset, tshekkiläiset tai belgialaiset oluet. Sivistyneesti eurooppalaiseen tyylin toki.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
HCH:n kanssa saattaisi olla melko psykedeelinen kokemus pistäytyä oluella, jos jutut olisivat samaa kaliberia kuin viestit.

Ilmeeni voisi olla tämäntyyppinen: o_O
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
En kyllä kenenkään kanssa. Ei ole kyse henkilöistä vaan bissestä. Kamalan makuista litkua, oli se sitten perus-Karjalaa tai superhyperhipster-IPA-käsityöläisolutta.

Jos ylipäätään nykyisin jotain alkoholipitoista joisin, niin joisin Zubrowka-vodkaa. Kautta visenttien syömien ruohonkorsien!

Dr Pepperiä voisin juoda monenkin kanssa. Tai RC Colaa. Tai peruskokista. Jopa Coca Cola Zeroa jos terveysintoilu yllättäisi.
 

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
Varmaan Jumalan kanssa, jotta saisin kysyä miksei mikään asia mene kerrasta niinkuin haluaisin. Aina täytyy käydä ensin "pohjalla", että alkaa hommat luonnaamaan. Sitä mä en tajua...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Täällä Jatkoajassa on niin nuivaa porukkaa, että jäisin kotiin jos vaikka koko Jatkoaika olisi baarissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös