Onko sinulla esikuvia?

  • 4 918
  • 42

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ei ole. Mitä niilläkin tekee, kun ei kuitenkaan pysty yltämään samanlaisiin suorituksiin.
 

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Tv- maailmasta löytyy kaksi esikuvaa . Toiselta tyyli, toiselta asenne: Arthur Fonzarelli, eli Fonzie ja Archie Bunker. Siinä olisi miehen mallia feministejä nöyristeleville pleikkarimestareille.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tv- maailmasta löytyy kaksi esikuvaa . Toiselta tyyli, toiselta asenne: Arthur Fonzarelli, eli Fonzie ja Archie Bunker. Siinä olisi miehen mallia feministejä nöyristeleville pleikkarimestareille.

Archie Bunker on mulla kans. Fonzie on jäänyt etäiseksi. Muistan inhonneeni läskipäätä jo ennen kouluikää.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Tv- maailmasta löytyy kaksi esikuvaa . Toiselta tyyli, toiselta asenne: Arthur Fonzarelli, eli Fonzie ja Archie Bunker. Siinä olisi miehen mallia feministejä nöyristeleville pleikkarimestareille.

Archie Bunker on mulla kans. Fonzie on jäänyt etäiseksi. Muistan inhonneeni läskipäätä jo ennen kouluikää.

Ihme fossiileja tälläkin palstalla roikkuu. Me modernit kaupunkilaisnuoret fanitetaan Archien päivitettyä versiota, Al Bundya.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Jos nyt pitää mainita esikuva niin mulla se on isä, jonka menetin liian aikaisin kuoleman tuottamuksen seurauksena. Häneltä olen perinyt hyviä puolia ja hieman myös roiston ominaisuuksia. Pikkuveli sitten enemän sitä negaa, joka on ihan saatanan valitettavaa. Mutta joo...paljon on isän oppeja, siis niitä hyviä jäänyt mieleen ja muistan miten hän 70- luvulla opasti pikkuista Leniä elämänviisauksillaan. Joita ei kuitenkaan itse niin hanakasti noudattanut. Toivoi kai pojastaan kasvavan hieman pareman ihmisen. Niin olen minäkin koittanut tehdä omalle jälkikasvulle. Isät kun ovat tuollaisia.
 

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Al Bundysta tulee mieleen kun Peggy kysyi, että mitä ajattelet. Al siihen "jos haluaisin että tietäisit, niin en ajattelisi vaan sanoisin"
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Ei ole. Mitä niilläkin tekee, kun ei kuitenkaan pysty yltämään samanlaisiin suorituksiin.

Kannattaa valita käänteisesikuva eli henkilö, joka on tehnyt niin vähän tai niin huonosti, että kykenee joko ylittämään tämän saavutukset ja suoritukset tai sitten henkilö, joka edustaa täysin päinvastaisia arvoja ja persoonallisuutta. Ei siis hae henkilöitä joiden kaltaisiksi haluaisi tulla vaan henkilöitä, joiden kaltaisiksi ei halua ikinä päätyä tai henkilöitä joiden edustaman "esikuvallisuuden" kanssa ei halua olla missään tekemisissä.

En haluaisi ainakaan koskaan olla yksikään henkilö, joka roikkuu lööppijulkisuudessa "BB"-etuliitteellä.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kannattaa valita käänteisesikuva eli henkilö, joka on tehnyt niin vähän tai niin huonosti, että kykenee joko ylittämään tämän saavutukset ja suoritukset tai sitten henkilö, joka edustaa täysin päinvastaisia arvoja ja persoonallisuutta. Ei siis hae henkilöitä joiden kaltaisiksi haluaisi tulla vaan henkilöitä, joiden kaltaisiksi ei halua ikinä päätyä tai henkilöitä joiden edustaman "esikuvallisuuden" kanssa ei halua olla missään tekemisissä.

Juhani "Aurinkojumala" Tamminen
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Esikuvani ovat taustaani täysin sopimattomia. Olen kasvanut hyvätuloisessa perheessä ja onnistunut vääntämään itseni maisteriksi asti ja hyviin duuneihin, mutta suurin sankarini on Nikki Sixx, suurin nautintoni on rokki ja kalja, ja maailmankuvanikin on tullut musiikkilehdistä. Toistaiseksi tämä paketti on pysynyt kasassa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Keith Richards ja Gene Simmons. Toinen on rock Jumala ja toinen kapitalismin mestari.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minulla on esikuvia. Teemu ja Jari.

Kissantappaja-taiteilija ja piri-homo-laulaja?

Minun esikuvani on Osama Bin Laden. Rohkea oman tiensä kulkija, joka ei kuvia kumarrellut ja teki tekoja, ei vain puhunut puheita.

Oho kirjotin vahingossa Osama Bin Laden ku piti kirjottaa Elon Musk eiku Jarkko Ruutu eiku Barack Obama eiku Adolf Hitler eiku Steve Jobs.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös