Pe 27.10.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 35 605
  • 555

alcoholic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä Valtonen on painanut "PANIC" nappulan pohjaan.. tätä kuraa on vielä 2½ vuotta jäljellä vai muistanko väärin

Valtosen poika ei näillä näytöillä jätä jälkipolvien ihasteltavaksi näköispatsasta lähtiessään Vaasasta.
Itse olen pitänyt Valtosta niin pelaajana kuin valmentajana todella yliarvostettuna. Se, että on ollut Jokereissa koko uran ei tee pelaajasta vielä hyvää. Koutsina ennen Vaasaa, oliko Tomekilla mitään valmennuskokemusta siis vastuuvalmentajana.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Itse olen pitänyt Valtosta niin pelaajana kuin valmentajana todella yliarvostettuna. Se, että on ollut Jokereissa koko uran ei tee pelaajasta vielä hyvää. Koutsina ennen Vaasaa, oliko Tomekilla mitään valmennuskokemusta siis vastuuvalmentajana.
Taisi tuo puoli kautta paistatella Jokereiden päävalmentaja Tomi Lämsän potkujen jälkeen. Meriittinä putoaminen sääleissä Kerholle kaikkien aikojen kalleimmalla Liiga-joukkueella. Eikös tuon kauden jälkeen uutisoitu Jokereiden käyttäneen palkkoihin peräti 4 milj. euroa kauden aikana? Monta yrittäjää siellä kyllä kävikin sähläämässä, mm. SHL-tähti Broc Little oli aivan sysipaska Tomekin alaisuudessa.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Jaaha olipa peli. Kauheat tuomarit, virheitä molemmille - Sport sai toki enemmän kyseenalaisia tuomioita. Mutta valtavan tärkeät 2p
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Itse olen pitänyt Valtosta niin pelaajana kuin valmentajana todella yliarvostettuna. Se, että on ollut Jokereissa koko uran ei tee pelaajasta vielä hyvää. Koutsina ennen Vaasaa, oliko Tomekilla mitään valmennuskokemusta siis vastuuvalmentajana.
Olihan se junnuissa vetänyt ja U20-kisoissakin käynyt epäonnistumassa sekä tietenkin tuo puolen kauden floppaus Jokereissa. Järkyttävän kauan Sport on kyllä antanut harjoitella valmentamista, vaikka näytöt ovat olleet nollatasoa niin Vaasassa kuin myös ennen sitä. Sportin johto ilmeisesti kuvittelee, että pitkäjänteisyys on avain kaikkeen, ja että sillä saa paskastakin konvehdin.
 

A-piste

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, SM-liigan perustajajäsen
Selkeästi Newton veti kiekkoa taaksepäin rankussaan. Kyllä tuomarin pitäisi ottaa noin selvä virhe pois.

Ei tämä silti poista sitä tosiasiaa, että Sport suli taas kerran.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös