Ti 24.10.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 47 407
  • 661

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Mitä sää nyt uliset? Päivänselvä tuomarivirhehän tuo on.

Muuten kiva että kirjoitit, mutta olisi kiva että joskus kirjoittaisit jotain asiaakin.

Ota nyt säännöistä selvää ja jatka sitten, asettaa itsensä noloon tilanteeseen. Ei mulla muuta, mä en jaksa ulista Ässäotteluiden epäkohdista.
 

Tyler Durden

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Ducks, Habs
Se on juu muuten tosi, missään muualla ei tuomarit tee virheitä kun Raumalla, on se ihme mesta. Varmaan vesijohtovedessä jotain.
Tuomarit tekevät virheitä, ihmisiähän nekin vain on ja tilanteet tulee nopeasti. Mutta se, että videotuomarikaan ei tuota kontaktia päähän nähnyt oli aika kummallista.
 

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Ota nyt säännöistä selvää ja jatka sitten, asettaa itsensä noloon tilanteeseen. Ei mulla muuta, mä en jaksa ulista Ässäotteluiden epäkohdista.
Minkä säännön mukaan alueellaan olevaan maalivahtiin saa ottaa kontaktia ilman että se on häirintää? Olisi todella kiinnostavaa kuulla vastaus tähän.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuomarit tekevät virheitä, ihmisiähän nekin vain on ja tilanteet tulee nopeasti. Mutta se, että videotuomarikaan ei tuota kontaktia päähän nähnyt oli aika kummallista.
Onhan se juu. Tai sitten näki ja teki päätöksensä tuon Olkun otteluketjuun laittaman (oletetun) linjauksen perusteella. Se nyt ei kuitenkaan ollut tässä se pointti, vaan se, että "Vain Raumalla" on aika hilpeä statementti.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Ota nyt säännöistä selvää ja jatka sitten, asettaa itsensä noloon tilanteeseen. Ei mulla muuta, mä en jaksa ulista Ässäotteluiden epäkohdista.
Tässä screencapture kontakti-hetkestä.

Ei mullla muuta.

T: Sergei (nolojen tilanteiden mies)
 

Liitteet

  • laurikainen3.GIF
    laurikainen3.GIF
    58,9 KB · kertaa luettu: 348

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Minkä säännön mukaan alueellaan olevaan maalivahtiin saa ottaa kontaktia ilman että se on häirintää? Olisi todella kiinnostavaa kuulla vastaus tähän.

En ole ottanut missään kantaa, missä maalivahti on. Kerroin mitä radiossa sanottiin tämän kauden soveltamisesta. Tuomareiden mukaan maalivahti oli alueensa ulkopuolella ja he toimivat sääntöjen mukaan. Minun tehtäväni ei ole viilata pilkkua siitä. Luulen tuomareiden tekevän parhaansa nopeassa pelissä, mutta tämä jatkoaika menee pelkäksi vinkukumiseksi, jokaisesta mailan kopautuksesta, ei sekään hauskaa ole.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Tässä screencapture kontakti-hetkestä.

Ei mullla muuta.

T: Sergei (nolojen tilanteiden mies)

Lue tuosta vastauksestani Mikkelle. Minä en väitä mitään, missä toi veskari on. Kerroin tuomareiden näkemyksen asiasta ja mikä on nyky tulkinta.
 

Hexa

Jäsen
Onhan se juu. Tai sitten näki ja teki päätöksensä tuon Olkun otteluketjuun laittaman (oletetun) linjauksen perusteella. Se nyt ei kuitenkaan ollut tässä se pointti, vaan se, että "Vain Raumalla" on aika hilpeä statementti.
Ei nyt heti tule mieleen missä muualla tuommoinen tilanne on mennyt läpi videotarkastuksenkin jälkeen.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei nyt heti tule mieleen missä muualla tuommoinen tilanne on mennyt läpi videotarkastuksenkin jälkeen.
No juu ei kanssa. Ei tosin tarkoita sitä etteikö näin olisi silti joskus tapahtunut. Mutta jos nyt vaikka videotuomarin virheitä* mietitään, niin tältäkin viikolta tulee yksi mieleen tuolta Helsingistä.

*en edelleenkään sano varmaksi, että videotuomari teki virheen.
 

Luxray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Telian Liiga-lähetysten laatu
Tosin, SaiPa on sijalla seitsemän ja Ässät sijalla kahdeksan. Eli onkohan Ässät sitten Suomi-Sarja joukkue?

Ai, oliko SaiPa 7.10 sijalla seitsemän? Ja Ässät kahdeksas?

Joku taso provoilussakin pitää olla, koita ensi kerralla keksiä jotain joka aiheuttaa muutakin kuin myötähäpeää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös