Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 702 945
  • 33 893

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Radiossa soi tänään joku Jukka Kuoppamäen rustaama biisi, jonka Jari Sillanpää lauloi. Tuota biisiä kuunnellessani minulle avautui jälleen kerran, miten helvetin huono sanoittaja Kuoppamäki on. Ja kaiken pahan lisäksi vielä kaikki hänen biisinsä noudattavat samaa kaavaa, ainoastaan sävel vaihtuu. Ilmeisesti kaikki vanhat koirat eivät opi uusia temppuja.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Hullujen päivien muovikassi maksaa nykyään.

Joku tästä ehti jo kitistä kuinka ostaa sadoilla euroilla vaatteita, mutta ei ole valmis maksamaan kymmentä senttiä muovikassista. Se kitinä oli jo muutenkin sangen mielenkiintoinen, mutta tuo kohta jäi mieleen. Tuossa lauseessa on jotain niin väärää.
 

Pekkis

Jäsen
Kun jo alun perin hyvä biisi sovitetaan taidokkaasti uudelleen ja esitetään uusin voimin täydellisesti, nousee minulla karvat pystyyn ja pala nousee kurkkuun. Näin tapahtui Tonin päivänä.

Nyt on aika lähellä se, että minut nähdään jollain Sillanpään keikalla.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Rupesin laiheliinina selaamaan tuota Kuinka päästä läskeistä eroon-ketjua. Tajusin melko nopeasti, että ketjussa ei suunnitellakaan Donald J. Trumpin ja Kim Jong Unin tulevaisuutta. Harmi.
 

Oto Hascak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aikanaan ajelin usein pientä baanaa, jonka varrella oli muuvaara liikennemerkki, jossa lisäkilpi "telaura". Meni vuosia ihmetellessä, mikä on "tel aura", kunnes koin ahaa elämyksen, se olikin "tela ura".
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Tähdet tähdet -ohjelmassa kilpaileva Nelli Matula on oikeasti ihan helvetin hyvä ja taitava laulaja.
Joo tämä valkeni minulle eilen myös. Jossain Robinin biisissä taisi olla feat. toiminolla mukana ja siitä ei kyllä saanut mitään käsitystä hänen laulajan lahjoistaan. Eli vaikka Tähdet Tähdet-ohjelmassa ei varsinaisella tähtistatuksella mene juuri kukaan, niin lahjakkaita artisteja siinä kyllä on mukana ja monet uransa alkuvaiheessa kuten Nelli Matula, Mikael Saari ja Elias Kaskinen.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joku tästä ehti jo kitistä kuinka ostaa sadoilla euroilla vaatteita, mutta ei ole valmis maksamaan kymmentä senttiä muovikassista. Se kitinä oli jo muutenkin sangen mielenkiintoinen, mutta tuo kohta jäi mieleen. Tuossa lauseessa on jotain niin väärää.

Niin ja kauppias saa varmaan kymmeniä euroja katetta jokaisesta kaukoidässä halpatuotetusta vaatteen lumpusta, mutta sehän ei vielä riitä, vaan pitäisi saada ne viimeisetkin sentit muovikassista. Voi sitä noinkin päin ihmetellä.

Jos Stockmanilla on vielä ne keltaiset pölhöjen päivien haamumainokset muovipussien kyljissä, niin toihan on tosi nerokasta. Asiakas toimii kaupan mainostajana koko kotimatkansa ajan, ja vielä maksaa siitä ilosta.
 

sinikettu

Jäsen
Jos Stockmanilla on vielä ne keltaiset pölhöjen päivien haamumainokset muovipussien kyljissä, niin toihan on tosi nerokasta. Asiakas toimii kaupan mainostajana koko kotimatkansa ajan, ja vielä maksaa siitä ilosta.
Vähän niin kuin kaikissa muidenkin kauppojen pusseissa. Maksaakin joutuu citymarketin tai tokmannin pusseista. Paha on maailma.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Eikös nuo muovikassit ole nykyään ihan jollain helvetin EU-säädöksellä maksullisia? Haluavat vähentää saastan määrää, kun noita ei enää lyödä automaattisesti ostosten ympärille.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Katsoin hetken aikaa Nellin versiota I have nothing-kappaleesta. Ihan hyvin likka kyllä veti, mutta en todellakaan menisi vertaamaan hänen suoritustaan alkuperäiseen vetoon. Whitney Houston oli ainoa ihminen, joka pystyi laulamaan tuon kappaleen täydellisen hyvin eikä kukaan tule koskaan tulkitsemaan hänen kappaleitaan yhtä tunteikkaasti kuin hän, mutta siitäkin huolimatta täytyy nostaa hattua Nellille hyvästä yrityksestä.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Avautui, että 2. soolohuilun soittajan kuukausiliksa pyörii 4000 eurossa/kk. Ite tekisin tolla tittelillä paljon halvemmalla, jos osaaminen riittäisi.
 

Isktr

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hokasin juuri, kun on munankarva sopivasti jupatissa virtsaputken suulla, niin voi kusta pytystä ohi molemmilta puolilta yhtäaikaa.
Huisaa! Onneksi olen lentokentällä enkä kotona.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä oon vissiin sovinisti. Mun mielestä noi "jos uhri kokee niin on häirintää"-jutut on täyttä paskaa. Siinähän vedetään paskapöntöstä alas koko länsimainen oikeusjärjestelmä, siis se, että on yleinen taho, joka määrittelee asiat, eikä yksityinen ihminen tai joku vitun ihmislauma eli tässä tapauksessa naiset, joita mun on päivä päivältä vaikeampi kunnioittaa, kun ne on liian usein ihan vitun idiootteja.

Ja se, että joka vitun mies on sitten häiritsijä. Ihan oikeesti vitunkantotelineet, mä rupeen ihan kohta homoksi kun vihaan teitä teidän idiotianne tähden. Sen nyt oon päättänyt jo ajat sitten, että jos puskassa naista raiskataan, niin kysyn akalta kansalaisuutta, jos on suomalainen niin jatkan matkaani, muuten toki autan, enhän nyt epäinhimillinen oo.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
SHL:n kotisivut on totaalisen perseestä. Esim.Liigan sivut on tuohon epäselkoisuuteen verrattuna täyttä priimaa. Lähin verrokki muutenkin lagisuudessa ja pomppivuudessa on esim.joku suomi24.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Hokasin juuri, kun on munankarva sopivasti jupatissa virtsaputken suulla, niin voi kusta pytystä ohi molemmilta puolilta yhtäaikaa.
Huisaa! Onneksi olen lentokentällä enkä kotona.

:D siinä on kyllä sellainen vedenjakaja että Mooseskin olisi ylpeä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto vitamiineista tulee huono olo. Onkohan noi nyt muka niin tarpeellisia mitä ne jotkut tutkijat väittää. Lisää apurahoja vaan niille. Hitto päässä heittää kun ottaa pillerin. Kyllä se vaan taitaa olla niin että kaljasta saa tarvittavat ravinteet.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Ei kiinnosta minua -jäsen ei olekaan nimimerkki. Ihmetytti kun moisella nimimerkillä näkyy joku kirjoittaneen viimeisen viestin moneenkin ketjuun, missä ei kuitenkaan uusia viestejä olekaan.
Mulle avautui jossain vaiheessa sellainen asia, että jos "Ei kiinnosta minua -jäsen" avaa ketjun niin ko. ketju ei näy minulle kun luen palstaa "Uudet viestit" -moodissa. Ihmettelin tovin aikaa kun Donald Triumppanen valittiin USA:n pressaksi mutta kukaan ei vaivautunut avamaan omaa ketjua herra presidentille...
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
NBA:ssa pelataan 12 minuutin neljänneksiä. Pitkään olen ihmetellyt, että miksi esimerkiksi MM-kisoissa jäävät pistemäärät niin kauaksi NBA:n vastaavista, vaikka samoja pelaajia siellä paljolti on. Aika looginen selitys löytyi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös