Aivot, mitä vittua nyt taas?

  • 390 633
  • 1 652

hege

Jäsen
Kesä aiheuttaa aivojen vajaatoimintaa (normaalin vajauden lisäksi), tuli laitettua auton ovet lukkoon kauko-ohjaimella ja sitten riuhdottua rappukäytävän ovea ja kirottua kun ei se nyt ole auki. Kesän kuluksi on myös vähän tehty remppaa ja maalatessa piti käyttää tikkaita ja samalla päätin ottaa tukea ensin maalatusta seinästä ja sitten kun siitä se maali tarttui käteen niin ylitin itseni siirtämällä tukikäden ikkunan karmiin.
 

Masentaja

Jäsen
Ei ole yksi eikä kaksi kertaa kun duunin tägillä on tullu kokeiltua kotioven avausta ja melko usein tulee avattua rappukäytävän ovi avaimella vaikka se ei päivisin ole lukossa. Juontanee jonkin vuoden taakse kun oli putki yms remppa ja rappujen ovet oli aina lukossa.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Jostain täysin käsittämättömästä syystä ajauduin katsomaan Kardashianien ohjelma. Se jos mikä on aivopieru.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Univajeiset aivot on muuten helvetin erikoiset, näin duunissa nopeassa välähdyksessä roskapussin tilalla ihmisen, niin pienssä sekunninsadasosassa etten edes ehtinyt hätkähää, vaan tiesin että aivot tekee tepposia. Lisäks yritin avata kämpän ovea pyörän avaimella. Unta palloon siis..
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Varmaan se oman yksiön ovi aukeaa sillä että soitat ovikelloa ja pidät avaimia toisessa kädessä...
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Joitain tuhansia kertoja olen laittanut kauppareissulla ostoskassin auton takapenkille ennen kuskin penkille istumista. Eilen sitä sitten istuskeltiin takapenkillä kassi sylissä ja ihmeteltiin mikä meni pieleen.
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Tämä alkaa olemaan jo enemmänkin sääntö kuin poikkeus: lähdet aamulla väsyneenä töihin, otat toiseen käteen muovipussin, jossa päivän eväät ja toiseen käteen roskapussin tarkoituksenasi fiksusti viedä roskat samalla. Ei varmaan tarvitse kertoa kumpi pussi on vielä kädessä, kun olet roskakatoksen kautta kävellyt autolle..
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Tämä alkaa olemaan jo enemmänkin sääntö kuin poikkeus: lähdet aamulla väsyneenä töihin, otat toiseen käteen muovipussin, jossa päivän eväät ja toiseen käteen roskapussin tarkoituksenasi fiksusti viedä roskat samalla. Ei varmaan tarvitse kertoa kumpi pussi on vielä kädessä, kun olet roskakatoksen kautta kävellyt autolle..

Nyt alkoi heti kiinnostamaan, että palaatko dyykkaamaan?
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Nyt alkoi heti kiinnostamaan, että palaatko dyykkaamaan?
Kyllä roskapussin kävin ainakin nakkaamassa oikeaan osoitteeseen ja samalla huomaamattomasti olan yli vilkuillen pyrin eväspussin (tai ainakin sen sisällön) poimimaan talteen, jos se sopivasti käden ulottuville oli jäänyt. Eli kyllä, harrastan roskisdyykkaamista!
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Ajattelin tilata HBO:n taas melkein vuoden breikin jälkeen kun "lopetin" sen viime vuoden lokakuussa. Huomasin että olen maksanut HBO:ta koko ajan. Aivokortekstissani on selvä mielikuva sen perumisesta
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Jotenkin lohduttavaa lukea tätä ketjua ja huomata, että pätkii sitä muillakin päässä.

Eilen illalla tein tuossa itselleni tonnikalasalaattia, johon ajattelin lisätä vielä kananmunan. Aloin siinä sitten kuoria sitä kananmunaa ja tiputella niitä kuoria roskikseen, mutta saatuani sen munan kuorittua, tajusin tiputelleeni ne munankuoret sinne salaattiin, enkä suinkaan roskikseen.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Jotenkin lohduttavaa lukea tätä ketjua ja huomata, että pätkii sitä muillakin päässä.

Eilen illalla tein tuossa itselleni tonnikalasalaattia, johon ajattelin lisätä vielä kananmunan. Aloin siinä sitten kuoria sitä kananmunaa ja tiputella niitä kuoria roskikseen, mutta saatuani sen munan kuorittua, tajusin tiputelleeni ne munankuoret sinne salaattiin, enkä suinkaan roskikseen.
Onneksi muistit kuitenkin keittää sen kananmunan. Tein myös salaattia.
 

Schadowan

Jäsen
Heitin kourallisen raakoja makaroneja jauhelihasoossin sekaan. Kiehuvaan veteen ne piti mennä.

Liikenteessä olen myös jäissä melkein päivittäin - olematon suuntavaisto, ja sen mukaiset tulokset. Se olen minä joka niitä u-käännöksiä tekee joka kadun kulmassa, ettäs tiedätte.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä Veikkausliigan kieltämättä tyylikäs kuukauden kuva. Katsoin ensimmäisellä vilkaisulla, että nuo sateenvarjon alla seisovat herrat on spårapysäkillä ja pelaaja nojailee kaiteeseen autotien puolella. Taitaa olla Oopperan pysäkki Mannerheimintiellä pohjoisen suuntaan. Enää en pysty näkemään sitä toisin.

Elokuun Rajala-kuva: Sateessa | Uutiset | Veikkausliiga
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Ihmettelin noin klo. 19 aikoihin miks Mestiksen liveseuranta ei toimi ja livetuloksistakaan ei pystyny katsomaan Mestis-pelien tilanteita. Äsken menin Mestiksen sivuille uudestaa ja tajusin että ei siellä enää mitään harkkamatseja pelata vaan noi matsit kuuluki runkosarjan avauskierrokseen joka pelataan viikon päästä...
 

Mastokaupunki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Torstaina Lukko - Pelicans matsia seurasin Ruudusta ja livetulokset hälytti maalista muutama sekunti ennen kuin se lähetyksessä näkyi.
Tästä viisastuneena päätin laittaa eilen hallilla muutama minuutti ennen ottelun alkua äänet pois puhelimesta, jotta en tietäisi maaleja etukäteen. Tuli parin minuutin kuluttua vähän hölmistynyt olo

Edit: Typo
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Kävin lähimarketissani ja samalla oli tarkoitus viedä roskat taloyhtiön lajittelupisteeseen. Puolimatkassa kaupalle tajusin, että mullahan on ne roskapussit vieläkin kädessä. Ja tämä ei ole läheskään ensimmäinen kerta kun näin käy.
 

scholl

Jäsen
Mietin sellaista asiaa, että mikä on paras tapa saada sellainen keskittymisen tila, jossa saa valtavan paljon aikaiseksi nopeassa ajanjaksossa. Opiskeluaikoina 90-luvun puolivälissä, kun nukuin vain pari tuntia yössä, pystyin tekemään suurimmat kirjoitustyöt ja kaikenmaailman derivoinnit ja kaikki mahdolliset muut hommat yöaikaan, kun tiesin, että aamulla on deadline, niin se pieni väsymys sai suuria aikaan. Toimin aina parhaimmillani paineen alla, joten tein usein niin, että kun tulin himaan, niin pienet päikkärit, esim. 15 minuuttia. Sitten safkasin, katsoin telkkaria ehkä 15min ja sen jälkeen hommiin. Väsymys vähensi itsekritiikkiä ja itseluottamus oli niin kova, kun olin ollut samanlaisissa paikoissa sata kertaa, niin tiesin, että viimeistään aamulla homma on paketissa.

Nykyään jos ei ole varsinaista deadlinea ja se varsinainen ajatustyö on tehty eli luonut jonkun konseptin kuten esimerkiksi nyt, niin siinä on mielestäni kaksi vaihtoehtoa. Yksi on ottaa kofeiinia pirusti, jonka jälkeen virittää itsensä siihen tilaan, että pystyy tuottamaan tekstiä käsittämättömän paljon lyhyessä ajassa. Toinen vaihtoehto on se, mitä tein äsken eli kävin kävelyllä ulkona vähän aikaa ja valmistauduin samalla henkisesti. Kävelin vain kauluspaidassa ulkona, jotta olisi sellainen sopivan viileä keli. Sitten kiskoin 0,33l oluen siihen päälle ja nyt on sellainen fiilis, että voin lyödä hanan pohjaan. Siis kun kyse ei ole varsinaisesta ajatustyöstä, vaan pitää näpytellä ihan pirusti raakatekstiä nopeasti, jolle tekee myöhemmin jotain, niin huijaan tällä tavalla itseäni.

Samanlaisia aivojen huijaamisia voi tehdä muullakin tavalla. En esim. ole mikään voimailija, vaan kestävyysurheilija, mutta aina silloin tällöin käyn nostamassa puntteja. Pyrin silloin valtavan korkeaan tempoon siellä salilla. Liikun liikkeestä toiseen ja teen treenin kovalla tempolla. Siinä pääsee lähes hulluuden tyyppiseen tilaan, kun alkaa käydä niin kovilla kierroksilla tietoisesti. Silloin pystyy tekemään myös ne hommat hyvin. Se on muuten kumma juttu, että tollaisen treenin jälkeen voisi harrastaa ihan hullua seksiä. Se on kumma, että moni nainen haluaa seksiä kännissä tai krapulassa. Kännissä väsyttää tai pumppu hakkaa, joten se on ihan hirveätä ja krapulassa ei jaksa mitään. Se on minulle omituinen juttu pyrkiä haluamaan silloin jotain tuollaisia asioita. Niitähän pitäisi haluta silloin kun on parhaimmillaan fyysisesti ja henkisesti.

Anyway, nyt täytyy hakea tähän vesipullo kaveriksi ja sitten iskeä muutama tunti tekstiä ATK:lle. Sen jälkeen voi käydä pimeässä kantakaupungissa juoksemassa oikein kunnon lenkin. Maanantai-iltana esim. oli hyvä fiilis, kun ilma oli aika lämmin suhteessa vuodenaikaan, eikä satanut. Innostuin silloin jopa 3.10 min/km juoksuvauhtiin tuolla. Kyllä tavikset ihmettelevät, kun herra pyyhältää ohitse, kun ovat itse puolison kanssa lontustelemassa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuota Remu & Hurriganes-lähetystä katsoessani ajattelin äsken, että menen erätauolla hakemaan jotain purtavaa jääkaapista. On tuo Remun lätkiminen kyllä niin tuskallisen näköistä, että ehkä siellä pari jäänajotaukoa tarvitaankin.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Törmäsin tänään taas Baader-Meinhof -ilmilöön. Todellinen mindfuck.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
En suosittele kenellekään menemistä töihin/kouluun 3h unilla etenkään jos oli ennestään univelkoja alla. Unohtanut tänään repusta kahdesti taskun auki, unohtanut repun ruokalaan ja kirsikkana kakun päälle laitoin safkikselle lähtiessäni alle 9% akunvarauksella olevan läppärin sleep-tilaan ja arvannette mitä kävi mun tallentamattomalle taloudenhallinnan tentille. Voisko tää päivä olla jo ohi?
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
No laitappa ihmislapsi se muovinen mikrokupu siihen kuumalle hellalle. Savuttaa ja haisee ihan pikkasen se sula muovi siinä, mjötäääh?
 

Ni$pekt15

Jäsen
Suosikkijoukkue
BOSTON BRUINS
No laitappa ihmislapsi se muovinen mikrokupu siihen kuumalle hellalle. Savuttaa ja haisee ihan pikkasen se sula muovi siinä, mjötäääh?
Tein saman viime kesänä. Kohtuu ilkiä fiilis iski kun sai potut kuorittua ollkarissa telkkaria katellessa ja alkoi keittiöön mönkimään takaisin kun helvetisti haisevaa savua vastassa ja sulanut muovi hellalla hehkuen odottamassa.
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Mä olen aika usein ottanut uunipellin paljain käsin, kun eihän se polta kun nopeasti vaan nostaa. No, ei polta joo. Joku päivä vielä opin.
Sitten olen hörpännyt ykkösellä mukillisen kuumaa vettä, kun vahingossa kahvin sijaan otin teevettä, eikä ollut mitään viemäriä mihin kaataa. Ajattelin ovelana poikana, että vettähän tämä vaan on. Siinä kun muki oli huulilla tajusin että on varmaan kuumaa, mutta myöhäistä oli. Viikkoon maistanut mitään.
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viime yönä tuli nähtyä unta jo ennen nukahtamista. Olin aivan rikollisen väsynyt ja laitoin silmiä kiinni puhuessani puhelimessa ja yht'äkkiä alkoi filmit pyörimään aivan kuin unta olisi nähnyt, vaikka siis olin täysin valveilla ja jatkoin puhelimeen jutustelua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös