Vitutusketju

  • 1 120 847
  • 8 557

Hexa

Jäsen
Vaikka eilinen tappio kismittääkin itse kutakin, niin annetaan nyt hetkeksi työrauha, niin valmennukselle kuin pelaajillekin. Tosin tämä ketju on tietysti nimensä mukainen ja tännehän se pettymys kuuluu kanavoida, jos mihin.
 

_Wildchild_

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, sympatiat Halutulle muutokselle (TM)
Sanot, että "myös JYPissä on tehty virheitä ja kaikki ei ole yhtä onnelaa". Missä sitten ei olisi tehty virheitä? Missä kaikki olisi yhtä onnelaa? Kuten sanottua, sellainen onnela on utopia. Kun tikulla kaivaa, niin takuulla löytyy, se on varmaa.
Kaikella kunnioituksella mutta eikö vitutusketjussa saa olla vittuuntunut? Tulet tänne kritisoimaan sitä että joku/jotkut ovat vittuuntuneita. Mietippäs nyt itsekin vähän.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Kuten varmaan olen tänne kirjoittanut jo edellisenä ja sitä edellisenä ja sitä edellisenä ja sitä edellisenä vuonna... Vaikka joukkueen häviö aiheuttaa vitutusta niin vielä enemmän näin syksyisin vituttaa tuo joukkueen täysi haluttomuus ja asennettomuus. RD:n aikana oltiin aika usein kahdesta huonosta se parempi, kun joukkueen asenne oli sentäs jollain tapaa kohdillaan, vaikka aina ei luistanut. Virtasen aikakautena tuntuu aivan liian usein menevän niin, että JYPin asennevammaisuuden takia pisteitä lahjoitetaan vasemmalle ja oikealle ja sitten kohta vanne puristaakin jo itse kullakin päätä.

Minun vapaa-aikanani on ainakin rajallista ja riittävän monta eilisen kaltaista peliä putkeen ja keksin kyllä taas mielummin itselleni muuta tekemistä lätkäkierroksen ajaksi. Viime syksynä lähti Ruutukin tauolle, kun ei enää kestänyt katsoa sitä kiekkoa mitä JYP tarjosi syksyllä ja tähän on ihan turha kenenkään (kummituksen) tulla kuittailemaan yhtään mitään.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämän ketjun lukeminen on varsin huvittavaa, kun sattuu olemaan eräs nimeltä mainitsematon käyttäjä ignoressa. Voin suositella.

Vituttaako? Kyllä. Onhan tuo touhu varsin munatonta tällä hetkellä. Onneksi eilen sattui olemaan muuta touhua matsin aikaan, joten pystyin sitä seuraamaan vain sivusilmällä. Jos olisin käyttänyt aikani tehokkaammin matsin seuraamiseen, niin olotila olisi huomattavasti pettyneempi.

Etiäpäin, sanoi mummo lumessa. Kausi on vielä nuori ja joukkueen sijoitus on edelleen hyvä. Turha tässä on liikaa lähteä panikoimaan kannattajienkaan keskuudessa.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Tämä ketjuhan on sinänsä mainio ylimääräisen paineen poiston venttiili- Kiinnostavaa on myös mahdollisuus tämän ansiosta seurata niitä mihin se kommentoijan vitutus kohdistuu ja toivottavasti sillä myös purkautuu. Kun huomioi että pääryhmät on valmentaja, joukkue, seura, älämölö ja kiinnostavasti myös joillain toisten vitutukseen, eli toisiin kannattajiin, saa kiinnostavaa materiaalia arvailla millaisia luonteenpiirteitä millainenkin avautuminen indikoi. Ei sillä mitään merkitystä oikeassa maailmassa toki ole, mutta kiintoisaa on mielessään analyysejä pyöritellä. Kiteytynein kommenttihan tälle palstalle kuitenkin lopulta on, että vituttaa kun vituttaa ja se mihin pakettiin kukin sen käärii on bonus, joka tekee topikista kiinnostavan ja seurattavan. Odotan kuitenkin vielä sitä pankin räjäyttäjää, joka ilmestyy jonain päivänä vielä uskottavasti kommentoimaan, että vituttaa kun kaikki hyvin.
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämän ketjun lukeminen on varsin huvittavaa, kun sattuu olemaan eräs nimeltä mainitsematon käyttäjä ignoressa. Voin suositella.
Sananvapauden puolestapuhujamme suosittelemassa taas sensuuria, lol. Laput silmille ja kädet korville. totuus saattaa satuttaa, monasti näemmä myös mielipiteet jotka eroavat omista.
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kaikella kunnioituksella mutta eikö vitutusketjussa saa olla vittuuntunut? Tulet tänne kritisoimaan sitä että joku/jotkut ovat vittuuntuneita. Mietippäs nyt itsekin vähän.
Saa olla, siksihän itsekin tänne kirjoitin omasta vitutuksestani. Eikä se koskenut muiden vittuuntumista, vaan niitä nillityksen syitä, jotka eivät tunnu aina olevan lainkaan aiheellisia tai ovat täysin irrallaan todellisuudesta.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Sananvapauden puolestapuhujamme suosittelemassa taas sensuuria, lol. Laput silmille ja kädet korville. totuus saattaa satuttaa, monasti näemmä myös mielipiteet jotka eroavat omista.
Mitähän totuutta olet kirjoittanut? Suolannut omia kannattajia ja jopa väittänyt ettei osa olisi JYPin kannattajia?
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
vaan niitä nillityksen syitä, jotka eivät tunnu aina olevan lainkaan aiheellisia tai ovat täysin irrallaan todellisuudesta.
Ymmärtäisin tämän, jos täällä todellakin nillitettäisiin tyhjästä ja jatkuvasti, mutta niin ei todellakaan ole. Oudolta siksi tuntuu hyökkäys saman seuran kannattajia kohtaan, mutta kuten sanottua jokainen tavallaan.
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ymmärtäisin tämän, jos täällä todellakin nillitettäisiin tyhjästä ja jatkuvasti, mutta niin ei todellakaan ole.
Onhan. Joka tapauksessa liikaa. JYP ei ansaitse sitä.

Kysynpä tämän vielä uudelleen kun en saanut vastausta vieläkään. Miksi JYP ei kuulu suosikkijoukkueisiisi, Virtasen takiako?
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eilen vitutti JYPin asenneongelma ja löysäily. Mut tänään on kyllä enemmän vituttanut tuo kummitus jonka mielestä JYPin kannattajia ei saa vituttaa se että pelaajat jotka täysillä pelatessaan on liigan parhaimpia pelas eilen taas niin löysästi että Mestiksestä nostettu ekaa peliä JYPissä pelaava jätkä oli parempi. Itseä ainakaan ei vituta niinkään tappio, vaan se että tappio tulee tuommoisen saatanan neppailun jälkeen. Ja se saakin vituttaa, oli kummitus sitten mitä mieltä tahansa. Ja koita nyt jumalauta kummitus hyväksyä se että kaikki ei aina ole JYPissä hyvin tai kaikki ei ole sinun kanssa samaa mieltä asioista.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Kysynpä tämän vielä uudelleen kun en saanut vastausta vieläkään. Miksi JYP ei kuulu suosikkijoukkueisiisi, Virtasen takiako?
Ei minulla ole mitään Virtasta vastaan ja olen hänen kanssaan monet sanat vaihtanut, hieno ihminen jne. Välillä tuntuu, että JYPin päävalmentajan rooli on vain hänelle liian iso pala. Toisaalta kyllä Veltsu on ihan hyvät näytöt aiempina kausina antanut vaikka lopullista kruunua ei ole tullut.

Voin olla JYPin kannattaja vaikka se ei jatkoajan suosikkijoukkue osiossa luekaan, siihen ei katsos mahdu kuin tietty määrä merkkejä.

Vietän myös eniten jatkoajasta käyttämästä ihan ajasta JYPin osiossa ja kirjoittelen tänne eniten, oletan että jo se näyttää sen että välitän tästä seurasta, eikä minun tarvitse sitä erikseen tuonne suosikkijoukkueeseen laitella.

Tosin en edelleenkään ymmärrä mitä teet tiedolla, miten laitan suosikkijoukkueeni jatkoajan sille varattuun osioon? Vai onko tämä taas yksi monista sinun kannattajien kategorioihin jaotteluista?
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Ja mitä helvetin väliä sillä ylipäätään on mitä jossain käyttäjäprofiilissa edes lukee? Muihin osioihin ei saa kirjoittaa? Ei voi olla kannattaja jos ei laita sitä jonnekin Jatkoajan käyttäjätietoihin näkyviin?

Voihan kummitus sentään.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voin olla JYPin kannattaja vaikka se ei jatkoajan suosikkijoukkue osiossa luekaan, siihen ei katsos mahdu kuin tietty määrä merkkejä.
Minulle on ihan sama mitä jengillä tuossa kohtaa lukee, muttä tälle selitykselle rajallisesta merkkimäärästä naurahdin kyllä spontaanisti. Kun katsoo mitä sulla siinä lukee ja sitten miettii, että syy olisi todellakin siinä, että kolmekirjaiminen joukkueen nimi ei siihen millään mahtunut.

Kiitos päivän piristyksestä! Ja tämä ei ole sitten mitään piilovittuilua, vaan pisti hymyilyttämään ihan oikeasti.
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ja mitä helvetin väliä sillä ylipäätään on mitä jossain käyttäjäprofiilissa edes lukee?
Ei kuulu sinulle Melchester Rovers -fani.

Muihin osioihin ei saa kirjoittaa?
Miksi ei?
Ei voi olla kannattaja jos ei laita sitä jonnekin Jatkoajan käyttäjätietoihin näkyviin?
Miksiköhän sitä ei haluaisi fani tunnustaa julkisesti, kuten useimmat tekevät. Onhan se erikoinen valinta.
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
selitykselle rajallisesta merkkimäärästä naurahdin kyllä spontaanisti. Kun katsoo mitä sulla siinä lukee ja sitten miettii, että syy olisi todellakin siinä, että kolmekirjaiminen joukkueen nimi ei siihen millään mahtunut.

Kiitos päivän piristyksestä! Ja tämä ei ole sitten mitään piilovittuilua, vaan pisti hymyilyttämään ihan oikeasti.
Sama täällä. Ei se minunkaan maailmaa kaada mitä muut profiiliinsa kirjoittavat, kunhan utelin syitä. Tämä HOOLIGAN_in selitys olikin aika koominen. Kannatti kysyä, siitä sai hupia.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Ei kuulu sinulle Melchester Rovers -fani.

Miksi ei? Miksiköhän sitä ei haluaisi fani tunnustaa julkisesti, kuten useimmat tekevät. Onhan se erikoinen valinta.

"Ei kuulu sinulle Melchester Rovers fani"....ei jumalauta sä olet kummitus hauska jätkä :D mites kun mulla ei lue minkä jengin fani olen? Ilmeisesti en minkään liigajoukkueen fani sitten olekkaan....
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
"Ei kuulu sinulle Melchester Rovers fani"....ei jumalauta sä olet kummitus hauska jätkä :D mites kun mulla ei lue minkä jengin fani olen? Ilmeisesti en minkään liigajoukkueen fani sitten olekkaan....
Mistä helvetistä minä tiedän mikä kekkuli sinä olet ja millä asialla, varmaan joku wannabekoomikko. Ole ystävällinen ja mene sinne mistä tulitkin, en puhunut sinulle.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Sama täällä. Ei se minunkaan maailmaa kaada mitä muut profiiliinsa kirjoittavat, kunhan utelin syitä. Tämä HOOLIGAN_in selitys olikin aika koominen. Kannatti kysyä, siitä sai hupia.
No kerrotaan tämäkin kerta niin rassaa, minulla oli aikoinaan tuossa enemmän tekstiä ja useampia eri sarjojen joukkueita, silloin siihen ei oikeasti enään JYP mahtunut. Sittemmin olin tuota muokannut, mutta en ollut lisännyt JYPiä. (en siis ole ilmeisesti kannattaja) Ymmärrän, että selitys @Nelfor huvitti, niin huvittaisi itseäkin jos joku muu olisi tuon sanonut ja ei olisi tietoa tuosta aiemmasta.

Mistä helvetistä minä tiedän mikä kekkuli sinä olet ja millä asialla, varmaan joku wannabekoomikko. Ole ystävällinen ja mene sinne mistä tulitkin, en puhunut sinulle.
Jatka vaan samaa rataa...
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jatka vaan samaa rataa...
Me keskustelimme asiasta. Ulkopuolelta on hyökännyt nyt kaksi nimimerkkiä ulisemaan meidänkeskiseen keskusteluun. Jatkan samaa rataa niin kauan kuin näitä pösilöitä riittää. Tämä on vitutusketju ja minua vituttaa kaikenlaiset urpot täällä. Minulla on oikeus ilmaista täällä ihan omia tuntemuksiani aivan kuten teillä muillakin. Piditte siitä tai ette.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Mistä helvetistä minä tiedän mikä kekkuli sinä olet ja millä asialla, varmaan joku wannabekoomikko. Ole ystävällinen ja mene sinne mistä tulitkin, en puhunut sinulle.

Et puhunutkaan. Mutta minä puhuin sinulle. Kannattaa nukkua yön yli ja lukea kommenttisi uudelleen, niin tajuat sen niissä piilevän huumorin, jonka me muut näemme jo tänään. Ota kritiikki vastaan ja vastaa siihen asiallisesti, niin sinut voidaan tällä palstalla joskus ottaa vakavasti. Peace.
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Et puhunutkaan. Mutta minä puhuin sinulle. Kannattaa nukkua yön yli ja lukea kommenttisi uudelleen, niin tajuat sen niissä piilevän huumorin, jonka me muut näemme jo tänään. Ota kritiikki vastaan ja vastaa siihen asiallisesti, niin sinut voidaan tällä palstalla joskus ottaa vakavasti. Peace.
Ei tarvitse nukkua yön yli. Minä itse kirjoitin kommenttini joten olen varsin tietoinen niiden sisällöstä. Tarkoituksella hieman kieliposkessa kirjoitin, hymyn kare huulilla. Mukavaa, että näit sen huumorin pilkkeen siellä. Peace. ;)

Minulla on ollut tapana vastata asiakirjoituksiin asiallisesti, mutta hyökkäykset, solvaavat viestit ja todellisuuden ulkopuolella leijuvat kommentit saavat minulta kärkkäämmän vastauksen. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vituttaa, kun nega ja vitutus ketjut aktivoituu, niin takuuvarmasti ketjussa alkaa kummittelemaan. Ei kylläkään pelota, vaan naurattaa ja vituttaa samaan aikaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös