Nyt just hymyilyttää!

  • 2 056 226
  • 10 266

Pepper Jack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heh. Pelikieltoa odotellessa? Oletko tehnyt jotain kolttosia? Minun viestissäni kaikki on totta, vaikka sen saattaisi suutuspäissään vittuiluksi kokea. Ainiin ja tosiaan eihän meidän keväille koskaan ole kukaan käynyt nauramassa. Käsittämättömän hävytöntä! Kyllä minä nyt mieleni niin pahoitin :)

Voimia.
Viestisi ei liittynyt ketjun aiheeseen ja oli selvästi tarkoitettu pelkäksi provoksi. Siinä täyttyy kaksi sääntörikettä, jotka mielestäni vahvistavat toinen toistaan. Jos todella kuvittelit viestisi herättävän jotain rakentavaa keskustelua, asut vielä paksummassa kuplassa kuin luulin. Tuomitsen kyllä nekin ilkkujat, jotka sinne teidän osioon tulevat. Itse en ole sellaista harrastanut ja minusta on teinien hommaa tulla varta vasten ilkkumaan.

Voimia vain sinullekin. Taitaa olla ikävä HIFK:ta ja Liigaa, kun täytyy tänne tulla provoamaan. Ymmärrän.
 

Röda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Möyrivä IFK
Kaikki kyllä tietää, että IFK:n faneja miellyttävämmästä laskentamallista jätettiin osa peleistä pois.
Niin siis narrien tuolloinen kapteeni Ossi Väänänen sanoo: "kyllä stadin lopullisen herruuden menettäminen rakkaalle kilpailijalle harmittaa." Onko Ossi siis IFK fani vai miten tämä asia pitäisi siis nähdä?
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Huutelua taustalta:

Olen utelias tuota KHL:ään "nousemista" kohtaan - jos haluaisin Kärpät pelaamaan maailman toiseksi parhaaseen sarjaan ja "nousemaan" pois Liigasta, mitä mahdollisuuksia rakastamallani seuralla olisi tuo tehdä ilman merkittävän omistajuuden myyntiä venäläisille?

Liigaan nouseminen oli elämäni hienoimpia paikalla koettuja urheiluhetkiä, joten tottakait nousun fiiliksen haluaa kokea uudestaan!
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Huutelua taustalta:

Olen utelias tuota KHL:ään "nousemista" kohtaan - jos haluaisin Kärpät pelaamaan maailman toiseksi parhaaseen sarjaan ja "nousemaan" pois Liigasta, mitä mahdollisuuksia rakastamallani seuralla olisi tuo tehdä ilman merkittävän omistajuuden myyntiä venäläisille?

Liigaan nouseminen oli elämäni hienoimpia paikalla koettuja urheiluhetkiä, joten tottakait nousun fiiliksen haluaa kokea uudestaan!

Vaikuttaa siltä että rakastamasi seuran pitäisi ensin löytää sitten ei-venäläinen namusetä, joka on valmis kuittaamaan 10-15 miljoonan tappiot per kausi? Sitten teillä pitäisi olla joku saunakaveri liiton puolelta. Noilla kai pääsisi jo pitkälle. Onhan selväksi tullut että KHL mielellään laajenee joka suuntaan, jos vaan saisi jonkun nakitettua mukaan.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Mulle KHL on kuin ison budjetin Hollywood leffa, jossa lavasteet ja tehosteet on parhaimmat mitä fyrkalla saa ja leffaa tähdittää tunnetut starat. Leffan käsikirjoitus on taas varsin heppoinen ja juoni niin ennalta-arvattava, että mitään sen suurempia fiiliksiä siitä on vaikea saada. Ymmärrän tosin päiinvastaisiakin näkemyksiä, sillä makuasioista on turha kiistellä, sanoi Putin kun muniansa nuoli.

Itselleni ideaalitilanne olisi se, että KHL kaatuisi omaan mahdottomuuteensa. Samalla se edesauttaisi myös Liigan elpymistä ydintuotteen -pelin tason- osalta kun laadukkaiden pelaajien osuus kasvaisi.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Minä puhuin keskinäisistä kohtaamisista. Näihin kuuluu runkosarjapelit ja pudotuspelit. Ihan kuten änärissäkin.

Änärissä ei lasketa keskinäisiin yksittäisiä Playoff-matseja, ainoastaan runkosarjakohtaamiset. Playoff-matsit ovat aina erikseen runkosarjamatseista ja kun puhutaan keskinäisistä niin puhutaan runkosarjakamppailuista ja Playoff-sarjoista.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Änärissä ei lasketa keskinäisiin yksittäisiä Playoff-matseja, ainoastaan runkosarjakohtaamiset. Playoff-matsit ovat aina erikseen runkosarjamatseista ja kun puhutaan keskinäisistä niin puhutaan runkosarjakamppailuista ja Playoff-sarjoista.
Runkosarja, Poff-sarjat ja näiden yhtälö. Tuossa muodossa ne on änärissä.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Runkosarja, Poff-sarjat ja näiden yhtälö. Tuossa muodossa ne on änärissä.

Kuten itsekin kirjoitat yhtälön viimeisenä. Kun selostajat puhuvat NHL:ssä keskinäisistä niin puhutaan aina runkosarja matseista, ei koskaan runkosarjamatsien ja Playoff-matsien yhtälöstä. Tottakai tilastot löytyvät tuollekin, kaikille löytyy tilastonsa...
 

scholl

Jäsen
Onko ihan oikeasti olemassa ihmisiä, joille urheiluseura ja politiikka on näin vahvasti sama asia? Minkä puolesta minä liputin 5 vuotta sitten, kun Jokerit pelasivat Liigassa ja pidin joskus jotain fanikamaa päällä? Mahtaa olla elämä aika helvetin raskasta, jos vapaaehtoisestai vapaa-ajallaan pitää kaikki asiat perata ennen kuin uskaltaa mitään alkaa fanittamaan. Onkos Turkish Airlines vielä HIFK:n yhteistyökumppani? Eikö sinua nyt yhtään hävetä sen maan poliittisen tilan takia kulkea Kilpilogo rinnassasi? Jos vastauksesi on kyllä, niin mä häpeän sun puolestasi. Jääkiekkoilijat pelaa hokia, antaa poliitikoiden sitten miettiä sitä politiikkaa.

Ei se noin mene. Esim. FC Barcelona on katalaanien seura ja Espanyol Espanja-mielinen seura. Se on ollut niin jo yli sata vuotta. Politiikkaa ja urheilua ei voi erottaa, koska siinä ovat mukana arvot ja identiteetti.

Turkish Airlines on hieman kyseenalainen sponsori, mutta paljon kyseenalaisempia ovat jalkapallossa mukana olevan qatarilaisyritykset ja tahot. On ihan oikein esitetty kysymyksiä siitä, onko oikein, että seurat järjestävät harjoitusleirejään Qatarissa. Sama koskee Turkkiakin ja niitä onkin vähennetty.

En usko ollenkaan sellaiseen, että urheilu muka liennyttäisi ja asiat muuttuisivat urheilun myötä paremmaksi. Venäjälle ei tullut demokratiaa kun sinne annettiin talviolympialaiset 2014 ja futiksen mm-kisat 2018, eikä lätkän mm-kisat Valko-Venäjällä parantanut ihmisten tilannetta siinä diktatuurissa. Pikemminkin päinvastoin, hehän saavat vain asemaansa pönkitetyksi tuollaisten suurtapahtumien myötä.

Minusta aiemmin Jokerit liputti työväenluokkaa kuten kaikki muutkin perinteiset duunaritaustaiset seurat. Nykyään se on vain puhtaasti osa Venäjän ulkopolitiikkaa. Jo pelkästään viimeisen kolmen vuoden taloudelliset tappiot osoittavat sen. Se on täysin poliittinen hanke, jossa a) Venäjän vaikutusvaltaa pyritään lisäämään Euroopassa ja b) täkäläinen kansa pyritään saamaan myötämielisemmäksi venäläisyydelle eli tavallaan pyrkivät venäläistämään Suomen. Se on Suurvenäjä-hanke.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Kuten itsekin kirjoitat yhtälön viimeisenä. Kun selostajat puhuvat NHL:ssä keskinäisistä niin puhutaan aina runkosarja matseista, ei koskaan runkosarjamatsien ja Playoff-matsien yhtälöstä. Tottakai tilastot löytyvät tuollekin, kaikille löytyy tilastonsa...
Yleensä se yhtälö mainitaan viimeisenä ihan siitä syystä, että voi havaita mistä se summa muodostuu. Eikä tällä nyt mitään merkitystä ole minulle. Olkaa te vaan "Stadin Herroja" vai mitä se nyt oli :)
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Yleensä se yhtälö mainitaan viimeisenä ihan siitä syystä, että voi havaita mistä se summa muodostuu.

Okei, sinä mainitsit, mutta selostajat eivät mainitse tuota lukua sanallakaan koskaan.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei se noin mene. Esim. FC Barcelona on katalaanien seura ja Espanyol Espanja-mielinen seura. Se on ollut niin jo yli sata vuotta. Politiikkaa ja urheilua ei voi erottaa, koska siinä ovat mukana arvot ja identiteetti.

Arvelinkin, että joku kirjoittaa jotain tämmöistä, mutta en muistanu lisätä tuonne puhuvani nimenomaan Suomesta. Tottakai ulkomailla on paljon joukkueita, joissa politiikka on hyvin vahvasti esillä, mutta meillä näin ei ole ja hyvä niin. Minä olen ainakin iloinen, että vaikka syntyisin mihin perheeseen tahansa on minulla mahdollista seurata ja kannattaa juuri haluamaani seuraa, eikä minun tarvitse pelätä sen seuraamuksia. Koska meillä ei politiikka ole niin isossa osassa urheilua ei täällä myöskään ole samassa mittasuhteissa väkivaltaa urheilutapahtumissa. Toki tämä tarkoittaa myös, että tunnelma ei ole, eikä koskaan tule olemaankaan, samalla tasolla, kuin näissä poliittisesti latautuneissa katsomoissa.

Minulle urheilun katsominen on tapa viettää vapaa-aikaa ja siksi vierasta valtavasti ajattelua, jossa minut leimataan minkään poliittisen suuntauksen taakse, vaan koska kannatan jotain urheiluseuraa.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Se on tollasta paniikkinaurua voittoputken jälkeen, kun kuitenkin kaikki älylliset olennot tietävät sen, että Jokereiden tulevaisuus (tai lähinnä sen katkeaminen) on yhden duuma-soiton päässä. Noh, tuskin sitä katkeamista tulee hetkeen, mutta jo pelkkä ajatuskin olla samanlaisessa talutusnuorassa, on todella vastenmielinen.

Tuo AN tietää nuo faktat täysin, mutta eipä taida oman seuran perinteet hirveästi kiinnostaa. Siinähän hymistelee ja provoilee. Kumpaakaan en ymmärrä, mutta loppujen lopuksi ihan se ja sama :)
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Minulle urheilun katsominen on tapa viettää vapaa-aikaa ja siksi vierasta valtavasti ajattelua, jossa minut leimataan minkään poliittisen suuntauksen taakse, vaan koska kannatan jotain urheiluseuraa.
Eihän kukaan aikuinen ihminen voi olla noin sinisilmäinen.. Juuri näiden ihmisten takia Suomi on niin hyvä ystävyys- ja yhteistyökumppani venäläisille.
 

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
Katsojatilastoja olen seurannut ainakin kaksikymmentä vuotta, vierasjoukkueena IFK on ollut eniten yleisöä vetävä aina, toisin sanoen maalaiset tekee IFK:lla tiliä. IFK halutaan nähdä, oli kyse sitten vihasta tai muusta. Sama tuntuu pätevän täällä jatkoajassa, monen maakuntajoukkueen sivuille ei kirjoiteta mitään päivä- tai jopa viikkokausiin, joten se kiinnostavin sisältö löytyy usein täältä. Joillain maalaisserkuilla on asiantynkääkin, lisäksi on tietysti tämä syrjäytyneiden ja elämän potkimaksi joutuneiden porukka. On siellä tietysti pari kirjoittajaa joilla on jotain asiaakin, mutta suurimmalle osalle oli Neuvostoliiton ihmemaahan lähteminen niin suuri pettymys (vaikka täällä suuresti muuta uhotaan) että suuri mielenkiinto ryssien jääkiekkonäytökseen on mennyt, joten haetaan siis huomiota täältä. Funny, ain´t it?
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Eksyin tuossa muutaman mutkan kautta Mikko Kurvisen EP-profiiliin. Hymy ja hyvä mieli tuli kun silmiin osui kultainen pokaali vuodelta 2011. Kurvi ansaitsi sen ja helvetin hienoa, että sen myös sai.

Itseäni vituttaa kun en hankkinut ikinä sitä Kurvisen valkoista game wornia. Ehkä sellainen tulee joskus vastaan.
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Katsojatilastoja olen seurannut ainakin kaksikymmentä vuotta, vierasjoukkueena IFK on ollut eniten yleisöä vetävä aina, toisin sanoen maalaiset tekee IFK:lla tiliä. IFK halutaan nähdä, oli kyse sitten vihasta tai muusta. Sama tuntuu pätevän täällä jatkoajassa, monen maakuntajoukkueen sivuille ei kirjoiteta mitään päivä- tai jopa viikkokausiin, joten se kiinnostavin sisältö löytyy usein täältä. Joillain maalaisserkuilla on asiantynkääkin, lisäksi on tietysti tämä syrjäytyneiden ja elämän potkimaksi joutuneiden porukka. On siellä tietysti pari kirjoittajaa joilla on jotain asiaakin, mutta suurimmalle osalle oli Neuvostoliiton ihmemaahan lähteminen niin suuri pettymys (vaikka täällä suuresti muuta uhotaan) että suuri mielenkiinto ryssien jääkiekkonäytökseen on mennyt, joten haetaan siis huomiota täältä. Funny, ain´t it?

Itseäni lähinnä kiinnostaa lukea Jokereista, ja täällä siitä puhutaan lähes saman verran kuin tuolla Jokereiden osiossa.

Ilman tätä tiettyä häpeällistä casea, joukkueiden välillä ei varmaan olisi enää kovin suurta jännitettä. Jos tuosta pitää jotain hyvää hakea, niin olkoon vaikka se, että jos jonain päivänä vielä pelataan vastakkain, jännitys on säilynyt seurojen välillä eikä sitä tarvitse rakentaa uudelleen.
 

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
Itseäni lähinnä kiinnostaa lukea Jokereista, ja täällä siitä puhutaan lähes saman verran kuin tuolla Jokereiden osiossa.

Ilman tätä tiettyä häpeällistä casea, joukkueiden välillä ei varmaan olisi enää kovin suurta jännitettä. Jos tuosta pitää jotain hyvää hakea, niin olkoon vaikka se, että jos jonain päivänä vielä pelataan vastakkain, jännitys on säilynyt seurojen välillä eikä sitä tarvitse rakentaa uudelleen.
Täällä puhutaan niin paljon Jokereista paljolti sen takia että säännöllisesti joku korvaushoidossa oleva tulee tänne kertomaan uusimpia "ajatuksiaan".
Näihin ei tietenkään pitäisi langeta vastaamaan, mutta minkäs teet.
Vihaa vai välinpitämättömyyttä? Enpä tiedä, ihan se ja sama, mutta Jokereita en halua nähdä kaukalossa koskaan, en Liigassa tai oikeastaan missään muuallakaan.
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täällä puhutaan niin paljon Jokereista paljolti sen takia että säännöllisesti joku korvaushoidossa oleva tulee tänne kertomaan uusimpia "ajatuksiaan".

Heh, uskoo tämän ken tahtoo.

Vihaa vai välinpitämättömyyttä? Enpä tiedä, ihan se ja sama, mutta Jokereita en halua nähdä kaukalossa koskaan, en Liigassa tai oikeastaan missään muuallakaan.

Ymmärrän nämäkin näkemykset, mutta olen aivan varma, että jos seurat vielä jonain päivänä kohtaavat, mökki on täynnä ja stadissa voi aistia kohtaamisen jo viikkoa ennen. (tämä ennustus ei tietenkään koske mitään näytöshöntsäilyitä tai muita panoksettomia pelejä)
 

pilkku1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Torpedos Hockey
Iltaa punaisille kun täällä puolella ollaan.. Ite oon ollu nordiksella kattelemassa paikallisia samassa hallissa kun nordiksella kummatkin jengit pelas ja nykyään vaan oikeestaan vituttaa kun fanit on napit vastakkain ja haetaan vastakkain asettelua joka asiassa, Jokerit Khl:ssä ja Peltosen telomisista etc... Tää kaikki paska on loppupeleissä aika turhauttavaa kun muistelen niitä aikoja kun erätauolla nordiksen kuppilassa juteltiin Ifk fanien kanssa erästä ja sovittiin et ens tauolla nähää samoilla mestoilla,vedetää bisset ja käydää erä läpi..
 

scholl

Jäsen
Jokerit Khl:ssä ja Peltosen telomisista etc... Tää kaikki paska on loppupeleissä aika turhauttavaa kun muistelen niitä aikoja kun erätauolla nordiksen kuppilassa juteltiin Ifk fanien kanssa erästä ja sovittiin et ens tauolla nähää samoilla mestoilla,vedetää bisset ja käydää erä läpi..

Niin. Kaikki oli teidän omissa käsissä. Sekä peltosen telominen ja balalaikan soittaminen. Mikään ei mene meidän piikkiin, eikä oikeasti kauheasti varmasti ketään IFK:ssa kiinnostakaan. Se on vähän sama kuin jos joku maailman mukavin kaveri ryhtyisi kolmoismurhaajaksi, niin hän ei ole sen jälkeen enää kauhean kiva kaveri. Unohdetaan menneet ja sovitaan ettei Jokereita enää ole. Itse unohdin ko. seuran jo ehkä 3v sitten eikä kukaan ole livenä enää siitä muistuttanut. Hölmöä netissä ottaa enää Jokereita esille. Se on kuriositeetti historiassa
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Katsojatilastoja olen seurannut ainakin kaksikymmentä vuotta, vierasjoukkueena IFK on ollut eniten yleisöä vetävä aina, toisin sanoen maalaiset tekee IFK:lla tiliä. IFK halutaan nähdä, oli kyse sitten vihasta tai muusta.
Suvaitsen hieman epäillä tuota. Jos muisti ei petä niin Jokerit veti enemmän yleisöä böndekatsomoihin viimeisinä liigavuosinaan, poislukien ehkä se vihonviimeinen.

Asiasta kukkaruukkuun, mitä ihmettä täällä edelleen jaksetaan vääntää keskinäisten paremmuudesta?

Ja sitten Peltos-casen takia kovalevynsä formatoinnelle, kannattaisi ehkä yrittää päästä siitä yli, niin mekin pääsimme tapaus Lähteenmäestä, ja ihan ilman mitään jääkiekko-Alzheimereita. Änärissä ja muissa jenkkien ammattilaissarjoissa on monta vastaavaa tapausta, ja elämä silti aina jatkuu.

Kollit pelasivat hyvän matsin tänään. Kannattaa hymyillä jos ei muuten, niin sen takia. Joukkueena puolustivat tosi tiiviin tuntuisesti, ja kun vielä yksi yhtä vastaan tilanteissa olivat selkeästi jokeripelaajia vahvempia, niin loppulukemat repesivät aika rumiksi.
 

/dev/null

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis mitä vi**ua? Petroskoin Pellet tulee taas imbesilli juttuineen.

On se hienoa voittaa lauantai-iltana. Sarjakärki suvereenilla esityksellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös