Lauri Korpikoski TPS:ään

  • 691 557
  • 3 112

tunsbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS&NHL, #11, #9, #96, #55, #24, #8, #44, #20, #86
Mä kuulin eilen pelissä et Korpikosken osoite olis ensisijaisesti Sveitsi, seuraavana tulee Ruotsi. Saas nähdä miten käy, mutta en usko et KoHeLoon menee. Toki ei varmasti poissuljettu vaihtoehto.
Tepsiin ei ole tulos vielä hetkeen, tästä kyllä toivon olevani väärässä.
 

Smirnoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS #26
Korpikoski menee Jokereihin. Verotuksen takia aloitus viivästyy. Tämä viimeisin tarjous. Noh, eipä tuo Jokerit enään niin paha kirosana ole, etteikö Laurille toivoisi onnea ja menestystä seurassa. BTW seurahistorian mottipäisin diili.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Korpikoski menee Jokereihin. Verotuksen takia aloitus viivästyy. Tämä viimeisin tarjous. Noh, eipä tuo Jokerit enään niin paha kirosana ole, etteikö Laurille toivoisi onnea ja menestystä seurassa. BTW seurahistorian mottipäisin diili.

Niin, no. Kyllähän tuo nyt toisaalta on aikamoista paskaa. En nyt sano, että Narrit olisi tosiaan mikään nemesis ja nykyistä koutsia myöten siellä on pyörinyt ja pyörii kaikenlaisia mustavalkoisia naamoja. Mutta silti.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Eipä tuo mahdollinen Jokereihin meno aiheuta kyllä mitään fiiliksiä, sen enempää kuin Sveitsiin tai Ruotsiin meneminenkään. Maailma on muuttunut, ja siitä ysärikilpakumppanijoukkueesta on jäljellä nimi ja muistot vaan.
 

Josp

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS & Bolts
Mun mielestä hienoa jos menee Jokereihin. Saattaisin jopa pelkästään sen takia lähteä Turusta Ilmalaan koheloa katsomaan.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Itse ainakin toivon Korpedolle mahdollisimmsn pitkää 0+0 putkea jos Narrit valitsee. 90-luku ei unohdu!
 

peekay

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal Canadiens & #11
Jos Korpikoski menee niin toivottavasti tekee pelaa hyvin ja saa uralleen nostetta mutta jokereille voittoja en toivo - 90-luku ei unohdu.
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itselleni Jokerit olivat enemmänkin sellainen "rakas vihollinen" Liiga-aikana, nykyään ei mitään suurempia tuntemuksia herätä. Hieman arvostus laskee aina sellaisia pelaajia kohtaan jotka tuonne Putler & co:n roskavaltion propagandaliigaan lähtevät pelaamaan, vaikka tietenkin ymmärrän myös että huippu-ura on lyhyt ja voitot maksimoitava. Silti toivoisin että pelaajat jotka nyt kuitenkin ovat jokusen miljoonan jo rapakon takana tienanneet, ja varsinkin Korpikoski, valitsisivat ennemmin Sveitsin tai Ruotsin, jos TPS ei ole vaihtoehto.

Tuonne Rotan ja leuattoman halliin en tule ikinä kantamaan senttiäkään, vaikka Jokereissa pelaisivat Korpedon lisäksi Koivut, Kiprut, Salo ja Berg.
 

Taikajim

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Luleå
Eiköhän se tuolla Sveitsissä pelaa 2-4 kautta ennen kuin paluu TPS-paitaan tulee ajankohtaiseksi. Uskottavaa kapteenia Tepsillä ei näillä näkymin siis ole Kallion eläköitymisen jälkeen, joka vähän harmittaa, vaikka kyllähän tämän Korpikoski-huhun tiesi olevan ankka. Liian hyvää ollakseen totta.

Kyllä mulle Jonne Virtanen vaikka on tarpeeksi uskottava kapteeni. Jos Ilari jatkaa niin C ehkä hänelle.
 

Taikajim

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Luleå
Jos Jokereihin menee, niin ei ole lähtökohdat helpot. Siellä on aika kovat 4 kenttää ja roolitukset jo aika selvät. Palola siellä nyt kyykkää, että siinä olisi paikka.
 

Runkosarja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat KooKoo
Tuonne Rotan ja leuattoman halliin en tule ikinä kantamaan senttiäkään, vaikka Jokereissa pelaisivat Korpedon lisäksi Koivut, Kiprut, Salo ja Berg.
Onnex eivät sinne mene. Putin ja muut rahanpesijät saavat pitää koheloliigaansa ihan keskenään. Tai ainakin ilman minua.
 

JKyykka

Jäsen
Juu, ei ole Korpiskoski Jokereihin menossa, koska ei siellä ole tarvetta tuon roolin pelaajille.

Olen hieman yllättynyt miten paljon Korpikoskea täällä hehkutetaan. On toki oma poika ja viime visiitillä teki kovat pisteet, mutta samanlaiseen tehoiluun tuskin enää pystyisi. Itse pidän Korpedosta pelaajana todella paljon, mutta ei hän ole mikään ykkösketjun sateentekijä.
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
ei hän ole mikään ykkösketjun sateentekijä.

Juuri tälläinen hän on nyky-Liigassa ja ainakin itse näkisin Korpikosken Kallion korvaajana. Helposti lähes piste per peli pelaaja ja vielä oma poika.

e. Siis samaa mieltä kanssasi tosta Jokerit jutusta.
 
Viimeksi muokattu:

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura

Diili Jokereihin, joten lähti treenaamaan Lausanneen? Jotenkin tämä nyt särähtää korvaan, riippumatta siitä mikä faktuaalinen tilanne on. Kuka puhuu BS:ää, jos puhuu? Vai onko Putin-Narreilla salainen Ernst Stavro Blofeld-tyyppinen harjoittelukeskus jossain Sveitsin vuoristossa?

Se on totta, että TPS ei ilmeisesti (vielä) ole prioriteettilistan kärjessä.
 

Jonde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Henkilökohtaisesti ainakin Jokerit on itselle nykyään todella HMV-joukkue. Liigassa pelatessaan oli tietenkin vihollinen numero yksi, mutta nyt on ihan sama pelaako Lauri mahdollisesti Jokereissa, Lokomotivissa taikka Klotenissa. Kunhan TPS on Liigassa se ainoa joukkue Korpikoskelle :)
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
En ymmärrä, onko siis Jukka Jalonen "mustavalkoinen"?
"nykyistä koutsia myöten siellä on pyörinyt". Taisipa eki tarkoittaa Kalle Kaskista ja hänen Jokerit-vuosiaan.
 

Gemondo

Jäsen
"nykyistä koutsia myöten siellä on pyörinyt". Taisipa eki tarkoittaa Kalle Kaskista ja hänen Jokerit-vuosiaan.

Aivan! Enhän mä muistanut ollenkaan että tuo on nykyään teidän koutsina. Ja kaiketi ihan hyvin vetänytkin?
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
"nykyistä koutsia myöten siellä on pyörinyt". Taisipa eki tarkoittaa Kalle Kaskista ja hänen Jokerit-vuosiaan.

Joo. Siis "meidän" tai Tepsin nykyistä koutsia. Jäi näköjään aika paljon tulkinnanvaraa muotoiluun. Onhan Jokereissa tietysti kai Hannu Virtakin valmentamassa, mutta Kaskista tarkoitin.
 

Gemondo

Jäsen
Joo. Siis "meidän" tai Tepsin nykyistä koutsia. Jäi näköjään aika paljon tulkinnanvaraa muotoiluun. Onhan Jokereissa tietysti kai Hannu Virtakin valmentamassa, mutta Kaskista tarkoitin.

Hantta lähti Erkan mukaan Ufaan.
 

Taikajim

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Luleå
Nyt taas pikkulinnut laulaa, mutta taitaa olla ankkoja. Kovasti mulle vakuuteltiin että Lauri pelaisi keväällä Tepsissä. Voisi selittää lyhyet sopimusneuvottelut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös