Bucketlist

  • 23 230
  • 88

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nääh...nää on näitä normijuttuja joten ole huoleti.
Ok, voitit!? Vaikkakin voittaminen tässä lajissa on melkoisen kyseenalaista. Kuullostaa enemmän kuin kohtuullisen paskalta.

Saatko harrastaa muuta kuin shakin pelaamista?
Kuullostaa julmalta jos saunan jälkeinen laissa säädetty/pakotettu perjantaipanokin on kiellettyä.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Yks kohta yli zup. Tänään olin DC-3:n kyydissä. Voi kyllä olla ettei jääkään once in a lifetime -jutuksi.

Minä ihailin villiä voimaa
Minä nöyristä lapsista nöyrin
Ja kun moottorit ampuivat sankarin matkaan
Jäin seuraavaa odottamaan.

Minä olin lentäjän poika.
Hieno kokemus, itse olin n. vuosi sitten. Siinä pääsee melkoisiin Indiana Jones-fiiliksiin. Pehmeä kyyti yllätti.
 

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
Iskeä sen ihanan tummasilmäisen naisen työpaikalta. En kyllä tiedä onko se ihan tämän ketjun asia, mutta kuitenkin.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
- löytää nainen
- hommata vähintään 2 autoa, joista toinen uusin Saab
- muuttaa ulkomaille, Kanadaan tai jonnekin muualle, mahdollisimman kauas Suomesta kuitenkin
- olla miljonääri
- omistaa pari kissaa
- ehkä myös pari koiraa
- tulla paremmaksi golfariksi
- reissata
- käydä muutamalla keikalla
- unohtaa entinen elämä
Seitsemän vuotta sitten tuli kirjoitettua tuollaista. Mikään näistä ei ole toteutunut, ja koska lista on suoraan sanottuna paska, niin tässä uusi.

1. Päättää 8,5 vuotta kestänyt asunnottomuus, jona aikana olen joutunut yöpymään milloin missäkin tilapäisratkaisussa. Näistä mainittakoon hylätyt autot, entinen bordelli, pari tyhjillään ollutta teollisuusrakennusta sekä usein metsä. Asuntoa en tule kaupungilta saamaan, vaikka minulla ei nykyään olekaan maksuhäiriömerkintää. Nollatulot viimeisiltä 10 vuodelta on aikamoinen rasite tässä asunnonhaussa. Sossut kyllä kauhistelee, kun kerron asiasta, mutta mitään konkreettista hyötyä en ole saanut heiltä, kaupungilta tai edes Asunnottomien tuki ry:ltä. Vitun perse, että tämä vituttaa.
2. Päästä muuhun työhön, sillä nykyinen on niin perseestä kuin voi vaan olla. Olisin mieluummin työtön kuin viettäisin seuraavat viisi vuotta elämästäni tehden työtä, joka on saanut minut menettämään mielenterveyteni, tuomaan takaisin itsetuhoiset ajatukset ja josta ei hyvällä tahdollakaan voi löytää mitään hyvää sanottavaa.
3. Parisuhde ois kiva. Nykyisellä elämäntyylilläni sellaisesta haaveileminen on yhtä kidutusta, mutta minkäs teet. Kaipa se aurinko joskus paistaa risukasaankin.
4. Voittaa missä tahansa rahapelissä vähintään 10 miljoonaa euroa. Olen ollut Myllypuron leipäjonon vakioasiakas vuodesta 2010 lähtien.
5. Löytää oikeita ystäviä. Tai edes kavereita. Ryyppäämään en rupea, vaikka tilanteeni on vituttanut vuodesta toiseen ja vaikka sillä tavoin löytäisin helposti kavereita.
6. Vaihtaa kotipaikakseni joko Turku tai joku muu suurehko länsirannikon kaupunki inhimillisen välimatkan päässä pääkaupunkiseudusta.
7. Viettää vuosi tai pari sapattivapaata jossain helvetin kaukana Suomesta.

Mitään viiden vuoden deadlinea en näille listaamilleni asioille aseta, sillä tähän mennessä mikään sellainen ei ole pitänyt lähellekään paikkaansa. Jos nyt kuitenkin vielä 45-vuotiaana joudun kärsimään tästä paskasta, jätän tämän paskan taakseni ja muutan ulkomailla, tyhjätaskuna tahi muuten.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
^Damn mies. Olet ollut meikän "suosikkeja" jo Nightwishin forumeilta lähtien ja ymmärrän kyllä sinua. Itse olen kroonisesti sairas ihminen, joka ei tule elämään sinne kasikymppiseksi saakka (arvaa vituttaako?), joten sinä olet silti periaattessa onnekas. Siis elinajan suhteen.

Olet aika onnekas, ettet ole kuitenkaan käynyt läpi samaa paskaa kuin minä. En väitä, ettet ole kokenut paskaa enkä mitenkään vähättele sinun tilannettasi. Silti en ikinä halua, että kokisit samaa kuin minä. Enkä edes ole saanut turpaani, aina mahaan. Eikä se ole edes se pointti.

Tule tänne Ouluun meikän luo ja jutellaan asioista.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
2022:

- Olen vihdoin levyttänyt edes yhden minun viisuistani ja käynyt edes kerran keikalla esittämässä niitä. Ensimmäiset viisut tehty vuonna 1995, olisi jo aika.
- Olen harrastanut villiä seksi kolmen tai useamman naisen kanssa yhtaikaa, vasta kaksi naista koettu kerralla. Sekä kaiken maailman muuta pervouksia kokeillut tuohon mennessä, jotka on vielä toteutumatta.
- Olen vihdoin taloudellisesti vapaa. Mammona sinänsä niin kiinnosta, mutta rapiat 40 vuotta kädestä suuhun menetelmä alkaa vituttaa.
- Vanhempi lapsista on 19 ja nuorempi melkein 17, joten muutto maalle tai ulkomaille alkaa olla ajankohtainen, jos vain edeltävä kohta listasta toteutuu.

Vaadinko liikoja?
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toki tiettyjä tavoitteita edelleen on ja niistä pidetään kiinni.

- juosta maraton
- käydä Afrikassa (=Saharan eteläpuolisessa) ja Etelä-Amerikassa
- valmistua joskus
- saada hyvä työ (mulle hyvä työ on sitä, että ottaisin mielummin 2000-2500e/kk osa-aikaisena kuin 4000-5000e/kk täysipäiväisenä)

0/4. No, ehkä tuosta viimeisestä voi antaa puolikkaan sillä kaikki stressi ym on duunien osalta hävinnyt.

En ole juossut metriäkään sitten edellisen päivityksen. Toki muuta liikuntaa säännöllisen epäsäännöllisesti. Afrikkaan ei juuri nyt hirveää hinkua ole.


Uudet tavoitteet:

-taloudellinen riippumattomuus. Ei tarvitse olla miljonääri, mutta normaalieläminen on sen verran vaatimatonta, että jos sitä sen verran saisi jemmaan, että pystyisi halutessaan tekemään sitä mikä on mukavaa.

-panna japanilaista. Tyttöä - tai siis täysi-ikäistä naista. Ykkönen, kakkonen tai BJ lasketaan.
 

MegaForce

Jäsen
Tehdään nyt ajankuluksi:

1.10.2022:

- Opetella kiinan kieli (Olen parhaillaan Kiinassa opiskelemassa sitä)
- Opiskella vähintään kandin tasoinen tutkinto yliopistossa

- Käydä ja matkustaa jokaisella mantereella (Australia/Oseania, Etelä-Amerikka & Afrikka puuttuvat), Pohjois-Amerikkaan uudestaan, pidemmäksi aikaa
- Katsoa livenä paikanpäälllä Jalkapallon MM-kisoja tai Kesäolympialaisia

- Perustaa yritys
- Opetella sijoittamaan

- Hankkia tyttöystävä, mielellään vakituinen parisuhde ja rakastaa häntä
 

Makinpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Japani
Tehdään nyt ajankuluksi:

1.10.2022:

- Opetella kiinan kieli (Olen parhaillaan Kiinassa opiskelemassa sitä)
- Opiskella vähintään kandin tasoinen tutkinto yliopistossa

Näin aiheen sivusta täytyy kysyä että mitä kautta olet päätynyt kiinaan opiskelemaan? Varmaan Itä-aasian tutkimuksen kautta? Mitä olet pitänyt kiinan kielen opiskelusta ja kuinka haastavana pidät sitä? Itse olen hakenut opiskelemaan Japania, mutta en ole päässyt ja ensi keväänä mahdollisesti tarkoituksena on hakea opiskelemaan kiinaa, joten kiinnostaisi tietää miltä opiskelu on vaikuttanut. Kuinka paljon muuten osasit jo kiinaa ennen koulun alkua?

Mutta sitten itse aiheeseen:

- Hallita japanin kieli, miksei myös kiinan kieli.
- Käydä japanissa tai asua siellä, mutta vasta sitten kun kieli on hallussa niin hyvin että voin käyttää pelkästään sitä.
- Voittaa jotain moottoriurheilussa, eli oikeastaan rallissa.
 

MegaForce

Jäsen
[
Näin aiheen sivusta täytyy kysyä että mitä kautta olet päätynyt kiinaan opiskelemaan? Varmaan Itä-aasian tutkimuksen kautta? Mitä olet pitänyt kiinan kielen opiskelusta ja kuinka haastavana pidät sitä? Itse olen hakenut opiskelemaan Japania, mutta en ole päässyt ja ensi keväänä mahdollisesti tarkoituksena on hakea opiskelemaan kiinaa, joten kiinnostaisi tietää miltä opiskelu on vaikuttanut. Kuinka paljon muuten osasit jo kiinaa ennen koulun alkua?

Olen ollut aikaisemmin vaihto-opiskelijana samassa yliopistossa jossa nyt olen. Vaihto-ohjelman päätyttyä ja valmistuttuani Suomen koulustani päätin hakea samaan paikkaan opiskelemaan kiinan kieltä, kulttuuria sekä bisneskulttuuria. Samalla pidän englannin oppitunteja paikallisille opiskelijoille. Opiskelu on ihan mukavaa, lähinnä aikaa vie kirjoitusmerkkien opettelu sekä alkuun myös toonien hallitseminen. Kielioppi on todella yksinkertaista ja sanoja oppii ihan pänttäämällä kuten muissakin kielissä. Asun tällä hetkellä Suzhoussa.

Mikäli haluat lisätietoja jne. lähetä vain yv:tä.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Kyllä tuollainen roadtrip Yhdysvaltain halki kiinnostaisi - on kiinnostanut jo pitkään. Vaatisi hyvän auton ja hyvää seuraa sekä tietenkin dollareita. Route 66 joo ehkä, mutta kyllähän tuolta muitakin kivoja reittejä löytyisi..
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt tulee kaksi mieleen. Ensinnäkin vaellus jossain pohjoisessa. Mahdollisesti jollekin (pienelle) vuorelle kiipeäminen. Joskus kaks vuotta sitten ostin retkeilykamat tai siis uuden teltan, makuupussin ja rinkan ja vähän muutakin sälää. Myös jotain pyöräretkeä oon ajatellut pitkään. Joskus mietin että kiertelisin Skotlantia ja viskitislaamoja siellä, mutta toi viskiharrastus vähän jäi. Mutta entä jos vaikka Baltian maissa pyörisi tai edes Virossa.

Toisena ajatuksena on Intiassa junailu. Eikä missään juppiluokassa vaan paikallisten parissa. En tiedä mistä toi junajuttu on tullut kun penskanakaan en junaradoilla leikkinyt, mutta joskus mietin Interrailia ja sitten tein sen, ja sitten mietin Trans Siperiaa ja senkin tein, jonka jälkeen ajatuksiin tuli toi.

Tietty kaikkea muutakin pientä välillä keksii. Joskus sitten tekee ja joskus ei tee. Yleensä oon pyrkinyt tekemään.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Mulla ei ole niin kiire mutta pari juttua pitäis hoitaa jossain vaiheessa
- Nähdä livenä FC Barcelonan kotipeli
- Nähdä livenä Montreal Canadiensin kotipeli (tai vieraspeli MSG:ssä)
- Käydä kaverin tykönä Narbonnessa. (tämä lienee todennäköisin toteutuva)
- Käydä Japanissa

Isompi kämppä on hankinnassa myös jollain aikataululla mutta kunhan saisi asioita noin yleisesti etenemään niin se olisi hyvä. Vaimon, lapsen tai auton hankinta ei ole niin tärkeitä ainakaan tällä hetkellä.

No, Barcan näin b-kokoonpanolla Hesassa. Canadiensia en, mutta Koivut Suomen NHL-premiereissä. Kaverilla en ole käynyt mutta se on käynyt meillä. Japaniaan ei varmaan tule mentyä. VLA ei tule enää olemaan ajankohtainen. Mut hyvä isompi kämppä on!

Mitä opimme tästä? Maltilliset haaveet tuovat onnistumisen.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Aiemmin olen näköjään pitänyt listallani matkustelua, ammatillista vakiintumista ja keskustakotia. No, yhdeksän vuoden takaiseen tilanteeseen on tullut matkusteltua ihan riittävästi lisää. Tutkinto haluamaltani alalta ja duunikin on. Keskustakoti oli alkuperäinen tavoite, jonka tuossa välillä näköjään jo tiputin listoilta, mutta nostan takaisin. Kyllähän se aika reilustikin helpottaisi arkea, kun lapset sen verran paljon harrastavat.
---
Heitetään yksivuotistavoite:
1. Isompi kämppä niin hyvien yhteyksien varrelta, että auton voi heivata pois.
2. Vakituinen duuni.

Reissuja tulee ja menee, mutta sen NHL-matsin mä haluan nähdä paikanpäällä joskus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös