Nettikauppojen pelitarjoukset!

  • 78 960
  • 259

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Steamin kesäale on näköjään pyörähtänyt käyntiin. Esimerkiksi Eastside Hockey Managerin saisi melko huokeaan hintaan 4,99. Harmi, että edelleenkään ei ole tarjolla Mac-versiota(?), joten eipä tuota alea pääse itse hyödyntämään.

Käytä PlayOnMac -ohjelmaa, niin EHM:ää pääset pelailemaan. Hyvin toimii niin.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Humble Storessa Psychonauts ilmaiseksi. Poika suositteli tätä, joten pistin lataukseen. Kuulemma Grim Fandangon musiikin säveltäjä on tehnyt tähänkin musiikin, joten jo senkin vuoksi on pakko kokeilla.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Alkuperäinen Watch Dogs viikon ajan ilmaiseksi PC:lle UPlayn kautta: Watch Dogs is free on PC from tomorrow • Eurogamer.net

Itse en ole kovin fani, oli aika paha pettymys. Tyypillistä Ubisoft-open world menoa toki on ja sikäli tekemistä riittää; itse tekeminen ei ole vain kovin mielekästä. Pääjuoni on myös kovin mitäänsanomaton ja päähenkilöllä on pahvilaatikon karisma. Mutta toisaalta, tuohon hintaan (jos siis hakee nyt niin on pelattavissa ilmaisjakson jälkeenkin) ei kai ole valittamista, siitä vain lataamaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Xbox Livessä on alkanut Black Friday-tarjoukset ja tällä kertaa tuntuu olevan mukavasti tarjontaa ja hintojen alennusta.
Jopa ihan lähiaikoina julkaistuja pelejä puoleen hintaan, kuten vaikkapa Wolfenstein II, joka menee ainakin omaan ostoskoriin.

Linkki

Linkin takaa löytyy lista peleistä ja alennetuista hinnoista dollareissa. Euroissa luultavasti muutama siihen päälle.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Xbox Livessä on alkanut Black Friday-tarjoukset ja tällä kertaa tuntuu olevan mukavasti tarjontaa ja hintojen alennusta.
Jopa ihan lähiaikoina julkaistuja pelejä puoleen hintaan, kuten vaikkapa Wolfenstein II, joka menee ainakin omaan ostoskoriin.

Linkki

Linkin takaa löytyy lista peleistä ja alennetuista hinnoista dollareissa. Euroissa luultavasti muutama siihen päälle.
Tämä tuli aika nasevaan paikkaan, kun päätin vihdoinkin hypätä kehityksen kelkkaan ja päivittää vanhan 360 matolaatikon tuoreempaan. Tuolta tosiaan löytyy sen verran mukavia tarjouksia - varsinkin kun on käytännössä kaikki isot pelit pelaamatta - että visa vinkuu ja luottokunta kiittää. Ostaminen ei näköjään onnistu tuolta mikkisoftan verkkosivujen kautta, vaan pitää suoraan laittelta käydä kääntämässä. Menee se näinkin, mutta ihmeen vaikeeksi tämäkin on toisaalta saatu kun on nettikauppoihin muuten tottunut.

The Witcher 3 - 20€
Assassins Creed: Black Flag, Unity & Syndicate - 33€
Fallout 4: GOTY - 35€
Dragon Age: Inquisition - 7.5€
Skyrim SE - 20€

Noilla varmaan mennään taas seuraavaan konsolisukupolveen asti!

edit. ja ai perkele, olisi tuolla NHL18/FIFA18 kombo 72€ näemmä myös. Lupasin itselleni etten koske easköndään rahallisesti enää koskaan, niin jääköön nyt välistä. Kova tarjous silti!
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Originilla olisi muun muassa seuraavat pelit tarjouksessa:
Battlefield 1: Revolution 29,99 € (Sisältää itse Battlefield 1 ja sen lisäosat)
Battlefield 1: 19,95 €
Dragon Age: Inquisition DLC Bundle 14,99€ (sisältää kyseenomaisen pelin kaikki lisäosat)
Dragon Age: Inquisition 4,97 €, Game of the Year Edition 11,96€
Fifa 18 39,99 €
Mass Effect: Andromeda 19,95 €
Star Wars: Battlefron Ultimate Edition 14,95 €

Käykäähän poimimassa!
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Dragon Age: Inquisition DLC Bundle 14,99€ (sisältää kyseenomaisen pelin kaikki lisäosat)
Dragon Age: Inquisition 4,97 €, Game of the Year Edition 11,96€
Tämä on tullut itse pelattua aikaa sitten läpi lisäosineen, mutta jos löytyy joku joka on peruspelin tahkonnut muttei lisäosia (Trespasser on mainio, suosittelen), niin kannattaa ostaa tuo "GOTY"-edition vaikka itse peli jo löytyisikin. Sisältää siis kaikki DLC:t, joten halvempi kuin tuo DLC Bundle.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Tämä on tullut itse pelattua aikaa sitten läpi lisäosineen, mutta jos löytyy joku joka on peruspelin tahkonnut muttei lisäosia (Trespasser on mainio, suosittelen), niin kannattaa ostaa tuo "GOTY"-edition vaikka itse peli jo löytyisikin. Sisältää siis kaikki DLC:t, joten halvempi kuin tuo DLC Bundle.

Ois pitänyt tajuta:D. No vain noin 3 euroa kalliimmaksi tuli.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ubisoft tarjoaa huomiseen asti World in Conflictin ilmaiseksi. Tuli joskus pelattua ja tykkäsin. Huomisesta kuusi päivää eteenpäin ilmeisesti tulossa myös Assassins Creed IV: Black Flag samoin ilmaiseksi.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
GOG.com lienee monelle PC-pelaajalle tuttu (jos ei, suosittelen tutustumaan - "vähänniinku Steam", mutta DRM-vapaa ja muutenkin kivempi), nyt muiden talvitarjousten lisäksi tarjolla ilmaiseksi Grim Fandango remastered. Eli luo tunnus jos ei jo ole, sitten klikkaa etusivun banneria osoitteessa GOG.com
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös