www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 595 239
  • 6 774

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Minulla on ollut ongelma Chromecastin ja Honor 8 kanssa. Lähetys nykii, katkeilee tai ei lataudu.

Tänään hain Gigantista uuden Chromecastin. Vanha Chromecast oli se ensimmäinen versio. Uudella näyttäisi lähetys toimivan moitteetta.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onko jotain syytä miksi tuota kevyt-sivustoa ei kannattaisi aina käyttää? Tuollasesta en ollut ennen tiennytkään. Kiitos.
Tätä itsekin mietin. En ole siis vielä kokeillut kevytversiota, mutta eilisen nykimisen jälkeen pitäisi sitäkin ilmeisesti alkamaan säätämään. Onko tuossa esim.laadullisesti jotain eroa, vai miksi tuo ei kannata aina käyttää?
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mullakin Chromecastilla on vähän pätkinyt. Kuva pysähtyy hetkeksi mutta ääni toimii. Pitäs varmaan apple tv hankkia kun ipadia käyttää
 

Ferris

Jäsen
Mulla eilen kevytsivusto valitti joka videossa, että pitää kirjautua sisälle vaikka olin jo kirjautuneena. Eivät siis videot auenneet. Tai siis aukesivat sitten kun otin vanhan perinteisen IE:n käyttöön! Kuva näkyi niin priimana, että meinas itku tulla. Perjantainen SaiPan peli ei nimittäin näkynyt millään (Opera, FF, Chrome) selaimella siten, että sitä ois kehdannut katsella. Toisella kuva nyki koko ajan ja toisella pätki parin sekunnin välein. Sama tilanne oli kokopelin tallenteiden kanssa vielä eilenkin.

Mielenkiinnolla odotan tiistain kierrosta, jotta toimiiko livenä IE:n kanssa yhtä loistavasti kiun mitä tallenteen katsominen.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mulla eilen kevytsivusto valitti joka videossa, että pitää kirjautua sisälle vaikka olin jo kirjautuneena. Eivät siis videot auenneet. Tai siis aukesivat sitten kun otin vanhan perinteisen IE:n käyttöön! Kuva näkyi niin priimana, että meinas itku tulla. Perjantainen SaiPan peli ei nimittäin näkynyt millään (Opera, FF, Chrome) selaimella siten, että sitä ois kehdannut katsella. Toisella kuva nyki koko ajan ja toisella pätki parin sekunnin välein. Sama tilanne oli kokopelin tallenteiden kanssa vielä eilenkin.

Mielenkiinnolla odotan tiistain kierrosta, jotta toimiiko livenä IE:n kanssa yhtä loistavasti kiun mitä tallenteen katsominen.
Äsken kokeilin tuota kevytversiota veikkausliigan ottelussa ja juuri kaikki muut selaimet toimi, paitsi edge. Edgellä valitti, etten ole kirjautunut. Sen olen huomannut, että ruudun normiversiossa taas edge toimii itselläni parhaiten (jos vertaa chromeen, firefoxiin, tai operaan)

Mene ja tiedä.
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Mulla eilen kevytsivusto valitti joka videossa, että pitää kirjautua sisälle vaikka olin jo kirjautuneena. Eivät siis videot auenneet.

Mulla on esiintynyt myös tuota samaa, kun olen yrittänyt katsella vanhempia pelivideoita. Sain selaimen (Chrome) pelaamaan, kun päivitin sen. Pari kertaa Ruutu oli tosiaan heittänyt minut ulos. Kirjautumisen jälkeen pystyin sitten jatkamaan katselua normaalisti. Ihmettelen Ruutu+:n toimintaa näissä ulosheittotapauksissa, kun kaikki maksut ovat siellä osaltani kunnossa.
 

Tach

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko muilla ollut maksamisessa ongelmaa? En nyt muka yhtäkkiä enää saanutkaan Visalla maksettua tilausta, herjaa vaan että tarkasta että internetostot ovat sallittu... Mastercardilla maksu onnistui
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mulla eilen kevytsivusto valitti joka videossa, että pitää kirjautua sisälle vaikka olin jo kirjautuneena. Eivät siis videot auenneet. Tai siis aukesivat sitten kun otin vanhan perinteisen IE:n käyttöön!
Mulla teki samaa lauantaina ja olisikohan ollut vielä sunnuntainakin Chromella ja Firefoxilla omalla koneella ja ihan yhtä lailla kevyellä ja raskaalla versiolla. Ja IE:llä toimi samaan aikaan hienosti. Sitten tuo ongelma lakkasi yhtä mystisesti kuin oli alkanutkin. Tosin Firefoxilla en pysty katsomaan nykyään omalla koneella muita kuin mainoksia, jotka pyörivät hienosti, mutta videoista tulee pelkkä ääni ja kuvana joko mustaa ruutua tai mustavalkeana välkkyvää ruutua. Chromella toimii, kun ottaa kevytversion käyttöön, mutta raskaalla versiolla vain pallot pyörivät ruudussa tai "video ei ole juuri nyt ladattavissa" tmv. Duunissa myös testasin niin kaikki toimii kaikilla selaimilla ja ei herjaa sisäänkirjautumisista ymv.
 

rainman

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onko nyt todella niin että Applen ruudun appsissä ei voi aloittaa katsomaan peliä alusta live-lähetyksen ollessa vielä käynnissä? Koskettaessa puhelinta/IPadia ruudun alaosaan tulee vain vaihtoehdot muista peleistä sekä maininta live. "Aikajanaa" josta voisi kelata taaksepäin siinä ei mielestäni ole, vai onko?
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Näkyykö muilla tämäniltaisessa matsissa jonkun liigavalikon pohja lähetyksessä? Itsellä lukee tuossa jään kohdassa "liigakausi käynnissä" tjsp jatkuvasti himmeällä taustalla.

Television kautta lievästi häiritsevää.
 

The Priest

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Läppäristä HDMI:n kautta televisioon tulee oma eikä myöskään itsellä mitään "tekstiä"
 
Näkyykö muilla tämäniltaisessa matsissa jonkun liigavalikon pohja lähetyksessä? Itsellä lukee tuossa jään kohdassa "liigakausi käynnissä" tjsp jatkuvasti himmeällä taustalla.

Television kautta lievästi häiritsevää.
Ehkä sun plasmatelevisioon on palanut se Ruudun mainos, kun ollut liian kauan päällä se sama kuva.
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Samsungin älytv:llä Ruudun sovelluksella katsottuna illan Ilves-HIFK kuva aika suttuinen, onko mulla telkkari paskana vai onko muilla kuvanlaadussa sanomista?
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ehkä sun plasmatelevisioon on palanut se Ruudun mainos, kun ollut liian kauan päällä se sama kuva.
Tämähän se oli. Voi helvetin perse. No, pitää kokeilla saada tuota pois noilla youtuben bright white -poistovideoilla. Varokaa niiden läppärien kanssa, kun on kytkettynä töllöön.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Virhetilanne...

Flash soittimen näyttämisessä on ongelmia. Koita ladata sivu uudestaan. jos ongelma jatkuu kokeile päivittää flash soitin uudempaan versioon

Kokeilin molempia. Sekä ladata sivun uudestaan että päivittää flash soitin uuteen versioon mutta kumpikaan ei auta. Ja olen kokeillut myös muita jotka vaatii flash soittimen. Ja toimii normaalisti. Eli onkohan vika ruudussa vai missä?
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Virhetilanne...

Flash soittimen näyttämisessä on ongelmia. Koita ladata sivu uudestaan. jos ongelma jatkuu kokeile päivittää flash soitin uudempaan versioon

Kokeilin molempia. Sekä ladata sivun uudestaan että päivittää flash soitin uuteen versioon mutta kumpikaan ei auta. Ja olen kokeillut myös muita jotka vaatii flash soittimen. Ja toimii normaalisti. Eli onkohan vika ruudussa vai missä?
Onko adblock päällä tai chrome selaimena? Koitappa IEllä tai Edgellä niin pelittänee
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Omat huomiot tälle kautta Chromecastilla : 100mb langaton 4g ->armotonta pätkimistä ja resoluutio vaihtuu koko ajan
8/1 adsl-> kaikki toimii kuin rasvattu! ei mitään lagin poikastakaan!

Otathan Cc:n pistokkeen irti seinästä? Loppuu nykimiset siihen kun käytät virrat pois.

e. Lukihäiriö. No, jollekki vihjettä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös