Pelicans vs. HPK – liigakiekkoa Tallinnassa tammikuussa 2018

  • 49 951
  • 151

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Mulle kun tuo päivä ei käy kalenteriin Tallinnan reissuun, niin Pelicans voi laittaa mun kausarille olutrahaa 25€, minkä tuo yksi peli ostamallani kausarilla maksaa. Olen tähän ihan tyytyväinen, kiitos.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Hyvin outona pitäisin jos ei tule.

Lippujen hinnat tulevat olemaan noin 8 euroa, näin kertoili Peligansin Toimitusjohtaja, mikäli markkinointi tavoittaa Lasnamäen venäläisväestön kannattaa olla ajoissa niitä lippuja ostamassa, olimme katsomassa Riian KHL peliä, ja halli alkoi täyttymään jo tuntia ennen matsia, nyt markkinointi tavoittaa myöskin meidät suomalaiset täällä asuvat..on jo ylittänyt kaikissa suomalaisissa täällä julkaistavissa suomalaismedioissa uutiskynnyksen (Virossa), vaikka joukkueet eivät välttämättä ole omia jengejämme..tuonne on mentävä, näin ajattelee meistä monet suomalaiset.

veini
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Minua ihmetytti haastattelussa ettei Viron jääkiekkoliitto ole millään tavalla tässä tapahtumassa mukana, homma on hoidettu ainoastaan hallin kanssa
Siis pakkohan Viron liiton on olla mukana jotenkin? Vähintään sovittu juttu niiden kanssa. En usko että noin vaan toisen liiton mestoille tullaan pelailemaan ulkomaista sarjaa. Ei olisi Jokeritkaan pelannut KHL-kiekkoa Suomessa ilman SJL:n lupaa.

---

Metkan näköinen halli, muuten. Tavallaan ihan hieno, aika moderni kai. Toisaalta heti ekalla silmäyksellä tuli fiilis, että Lasnamäe on just oikea paikka tommoselle neuvostobetonilaatikolle, jota on yritetty vähän koristella. Tai en mä oo siellä vuosiin käynyt, tiiä minkä näköistä seutua on nykyään.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Siis pakkohan Viron liiton on olla mukana jotenkin? Vähintään sovittu juttu niiden kanssa. En usko että noin vaan toisen liiton mestoille tullaan pelailemaan ulkomaista sarjaa. Ei olisi Jokeritkaan pelannut KHL-kiekkoa Suomessa ilman SJL:n lupaa.

---

Metkan näköinen halli, muuten. Tavallaan ihan hieno, aika moderni kai. Toisaalta heti ekalla silmäyksellä tuli fiilis, että Lasnamäe on just oikea paikka tommoselle neuvostobetonilaatikolle, jota on yritetty vähän koristella. Tai en mä oo siellä vuosiin käynyt, tiiä minkä näköistä seutua on nykyään.

Käykääpä kuuntelemassa Peligansin toimarin juttu..hän kertoilee ettei Viron jääkiekkoliittoon ole oltu yhteydessä, siellä sss-radion facebook sivuilta..linkki on olemassa.

veini
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Aika töykeää ja ylimielistä käytöstä paikallisia kohtaan. Kyllä mielestäni 1/3 lipuista pitäisi myydä virolaisille ja jos eivät mene kaupaksi, niin vasta sitten loputkin suomalaisille.

Voihan se olla niinkin, että tuo tarkoitti Suomessa myytäviä lippuja ja Piletilevi saa sen parituhatta omaan myyntiin.

Sillä ei vain ole mitään merkitystä näinä nettiaikoina missä maassa ne liput tulee myyntiin. Melkoinen esitys oli tämä MM-karsintaottelu Suomi-Venäjä vajaa 10 vuotta sitten Olympiastadionilla, kun siellä oli 25000 venäläistä.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Sillä ei vain ole mitään merkitystä näinä nettiaikoina missä maassa ne liput tulee myyntiin. Melkoinen esitys oli tämä MM-karsintaottelu Suomi-Venäjä vajaa 10 vuotta sitten Olympiastadionilla, kun siellä oli 25000 venäläistä.
Tai Blues - IFK 2011 Espoossa. :)
Vihaiset Blues fanit tuli kertomaan mulle kun eivät saaneet finaaleihin lippuja. Itse toki olin paikalla ja huutamassa toinen puoli -chantteja muiden punaisten kanssa. Ei ilmeisesti ollut kokemusta espoossa miten nopeasti liput myydään netin kautta silloin kun on kysyntää.

_
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tai Blues - IFK 2011 Espoossa. :)
Vihaiset Blues fanit tuli kertomaan mulle kun eivät saaneet finaaleihin lippuja. Itse toki olin paikalla ja huutamassa toinen puoli -chantteja muiden punaisten kanssa. Ei ilmeisesti ollut kokemusta espoossa miten nopeasti liput myydään netin kautta silloin kun on kysyntää.

Ai niin tämäkin vielä, tokihan paikalla oltiin. Olen Piletilevia käyttänyt monta kertaa ja spämmimeiliin tulee aina mainoksia. Toimii toki ihan samalla tavalla kuin muutkin lippupuljut ja sieltä on helppo ostaa.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Olin yhteydessä tänään Peligansin Toimitusjohtajaan, kyllä Tallinnaan jää lippuja myyntiin ihan mukavasti, jopa puolesta puhuttiin, tosin kukaan ei voi tietenkään ennustaa miten matkapakettien myynti suomenpuolella luistaa.

veini
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Mielenkiintoinen idea, jolle Tallinna on juuri oikea paikka. Viro on suomalaisten ykköskohde ulkomaanmatkailun suhteen, ja itse Tallinnassa asustelee mukava määrä finskejä. Ja kait paikallisistakin löytyy jokunen lätkäfani.

Mietinkin Superpesiksen avattua kautensa Fuengirolassa, että milloin muut liigat käyvät ulkomaan reissulla. Ei kauaa nokka tuhissut, kun lätkäpiirit ottivat onkeensa.

Omiin aikatauluihin ei sovi, muuten olisi voinut lähteäkin. Hyvää matkaa vaan heille, jotka Tallinnaan lähtevät Suomi-lätkää katsomaan.
 

Anthero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Symp. Jukurit
Tänään pitäisi sitten tulla nuo matkapaketit myyntiin. Vaikea on suhtautuminen vielä tähän, kun ei ole yhtään tietoa minkälaisista paketeista ja hinnoista puhutaan. Ainakin lehdistötilaisuudesta sai kuvan että mukaan on ympätty kaiken maailman oheisohjelmaa joka tuskin allekirjoittanutta sen suuremmin kiehtoo.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tänään pitäisi sitten tulla nuo matkapaketit myyntiin. Vaikea on suhtautuminen vielä tähän, kun ei ole yhtään tietoa minkälaisista paketeista ja hinnoista puhutaan. Ainakin lehdistötilaisuudesta sai kuvan että mukaan on ympätty kaiken maailman oheisohjelmaa joka tuskin allekirjoittanutta sen suuremmin kiehtoo.

En ole ostamassa, mutta onhan se kiva nähdä mitä koittavat vedättää ja kuinka paljon halvemmalla saa omatoimimatkan. Missä siis ovat myynnissä?
 

Anthero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Symp. Jukurit
En ole ostamassa, mutta onhan se kiva nähdä mitä koittavat vedättää ja kuinka paljon halvemmalla saa omatoimimatkan. Missä siis ovat myynnissä?

Eivät näköjään vielä missään. Pelicansin sivujen mukaan viivästyy "teknisen ongelman takia".

Mielummin toki omatoimisesti itsekin liikenteeseen lähtisi. Kunhan vain löytyy joku kanava hankkia lippu.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuitenkin mietityttää, että miksi tällainen ottelu tarvitaan. Ja miksi juuri Pelicans-HPK?

Piti tää avausviesti poimia täältä, tainnut nuo Pelicans- HPK matsit viimevuosina vetää tuon n. 3500 katsojaa, jos lähellekään täyttä hallia tallinnaan saadaan voi tuosta jäädä taloudellisestikin jotain käteen ja tärkeintähän on mediahuomio. Tietenkään ei ole halpaa viedä omaa joukkuetta, vastustaja, toimitsijat, mahdollisesti kuvauskulut ja muut mitä ylimääräistä menee, mutta toisaalta varmasti matkatoimistojenkin kanssa on ihan ok diili myydyistä matkoista, jopa kausikorttilaisien matkasta varmasti tulee oma siivu seuralle takaisin. Tietenkin tämmöinen matsi varmasti sitoo henkilökuntaa muita otteluja enemmän joten siitä pakkokin jäädä jotain voittoa, mutta ihan positiivista että seurat yrittää jotain. Sanotaan näin että jos normaalisti tämmöiset matsit vetää vaivoin 3000 ihmistä lahdessä niin kyllähän sitä riskillä jotain joskus kannattaa yrittää.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kuitenkin mietityttää, että miksi tällainen ottelu tarvitaan. Ja miksi juuri Pelicans-HPK?
Ylälyöntien ja muiden sekoilujen oletusarvoinen riski lienee Kerho-pelissä Liigan pienimpiä. Jos Pelicansilla olisi matsi Virossa esim. Sportia vastaan, laivalla olisi ehkä syytä olla pari kantta varattuina pelkästään poliiseille ja järkkäreille. Ja Suomen maabrändityöryhmällä ylityöviikonloppu.
 

Anthero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Symp. Jukurit
Onpa epämääräisen tuntunen systeemi. Siis pakotetaan ostamaan joku paketti, mistä jokainen "sponsori" vetää toki omansa välistä. Laivapaketilla saat siis lipun "yläringin keskikatsomoihin" ja hotellipaketilla "alaringin kulmakatsomoihin". Kaikki katsojat siis ostaa paikkansa "sokkona". Ei ole eri joukkueille suunnattuja omia päätyjä tai mitään? Luulisi että markkinoisi lajiakin paremmin jos kannattajaryhmille olisi omat lohkonsa ja nämä hajapaikat jäisi virolaiskatsojille.

Jäänen siis odottamaan virolaisia irtolippuja. Osaan hankkia parin kympin risteilyn itsekin.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ei ainakaan ole liput kalliita kun lipun sisältävä halvin paketti on 106,50 ja kausikorttilaisen alennettu matkapaketti (joka ei sisällä lippua koska lippu kuuluu kausikorttiin) maksaa 95,50. Eli kausikorttilaisen alennus + lipun hinta on yhteensä 11 euroa. Onko sitten lipun hinta kympin ja alennus euron vai kuin?
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Onpa epämääräisen tuntunen systeemi. Siis pakotetaan ostamaan joku paketti, mistä jokainen "sponsori" vetää toki omansa välistä. Laivapaketilla saat siis lipun "yläringin keskikatsomoihin" ja hotellipaketilla "alaringin kulmakatsomoihin". Kaikki katsojat siis ostaa paikkansa "sokkona". Ei ole eri joukkueille suunnattuja omia päätyjä tai mitään? Luulisi että markkinoisi lajiakin paremmin jos kannattajaryhmille olisi omat lohkonsa ja nämä hajapaikat jäisi virolaiskatsojille.

Jäänen siis odottamaan virolaisia irtolippuja. Osaan hankkia parin kympin risteilyn itsekin.
On molemmilla joukkueilla "oma päätynsä". Eilen avattiin lippu.fi:hin valittavaksi fanikatsomot. Molemmille varattu yläringin päädyt fanikatsomoiksi.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Muutamalla hytillisellä liikkeellä. Ei tuo nyt mielestäni mikään paha hinta ole, kun reilulla satkulla saa dösäkyydit Suomessa ja Tallinnassa, laivamatkan/hytin ja ottelulipun.

Ihan kiva lähteä kiekkoa katsomaan. Mitenköhän tuo olutpuoli hallilla kun ei ole suomalaiset pykälät holhoomassa?
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Muutamalla hytillisellä liikkeellä. Ei tuo nyt mielestäni mikään paha hinta ole, kun reilulla satkulla saa dösäkyydit Suomessa ja Tallinnassa, laivamatkan/hytin ja ottelulipun.

Ei siihen nähden kuitenkaan kun jo Suomessa voi fanimatka istumapaikalla olla 30-40e ellei jopa enemmän riippuen hallista ja matkasta. Vaikka Virossakin on verot alkoholissa noussut niin veikkaampa että pari bisseä hallissa ja muuta evästä laivalta niin aletaan olemaan jo samalla tasolla kun lähtisi lätkää katsomaan Suomessa. Harmi ettei JYP ollut se vastus tälläkertaa, mutta ehkäpä ensivuonna sitten jos ottelu on jymymenestys.
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Ihan kiva lähteä kiekkoa katsomaan. Mitenköhän tuo olutpuoli hallilla kun ei ole suomalaiset pykälät holhoomassa?
Paikallisten määräysten mukaan. Eli saa vetää katsomossakin.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Pelicans vs HIFK
  • 1.86
  • 3.80
  • 3.80
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös