Ke 13.9.2017 HIFK - HPK

  • 4 020
  • 27

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Ja livenä paikan päällä nähtynä Levosen käsi nousi heti tuon Miehon taklauksen jälkeen, eli reilusti ennen sitä "törmäilyä". Väärä estämistuomio, HPK-puolustaja kun ehti koskea kiekkoon samalla kun Mieho taklasi, mitä Levonen ei varmasti takatuomarina liian monen metrin päästä ei nähnyt. Hyvin japalevosmaisesti vihelletty, siis.

No sitten oli kyllä paska vihellys. Mulla jäi hallilla kokonaan huomaamatta että Japa nosti samantien lavan pystyyn. Ehkä siksi ettei siinä ollut mitään syytä antaa boksia ja siksi edes vilkaista tuomarin suuntaan. Screenillä oletin tietenkin sen törmäilijän pikavilkaisulla olevan Mieho.
 

Ralph

Jäsen
Väärä estämistuomio, HPK-puolustaja kun ehti koskea kiekkoon samalla kun Mieho taklasi,
Itse asiassa Almari yritti kiekkoon koskea, mutta ei siihen koskaan osunut. Eli täysin oikein menee Levosellakin kerran kaudessa.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse asiassa Almari yritti kiekkoon koskea, mutta ei siihen koskaan osunut. Eli täysin oikein menee Levosellakin kerran kaudessa.
Paitsi, että Almari kyllä ehtii antaa kiekolle mailallaan vähän lisää vauhtia juuri samalla kun taklaus osuu. Tuli äsken useampaan kertaan tuota tilannetta Ruudun ottelutallenteesta kelailtua. Löytyy aikaleimasta n. 02:21:35 eteenpäin, jos haluaa itse tilanteen tarkistaa. Ei se osuma kiekkoon kova ole, mutta sen verran osuu kuitenkin, että tekee Almarista taklauskelpoisen sääntökirjan mukaan. Ja siis yhdestä väärästä vihellyksestä turha tämän enempää vatvoa, niitä nyt sattuu paremmissakin piireissä. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös