NFL Fantasy Football

  • 84 488
  • 955

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Hyvää draftipäivää kaikille! Muistakaa, että klo 19.30 aukeaa drafti ja klo 20.00 saadaan ensimmäinen varaus, kun Freeman Loves Tacos avaa pelin. Draftin pitäisi olla ohi noin klo 22, joten mennään ilman taukoja koko drafti läpi
 

Bergy37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Boston Bruins
Jos jotain kiinnostaa niin Yahoolla olisi yksi paikka vapaana NFL-fantasyliigassa.Draft huomenna klo 21.30.Mukana vain suomalaisia.Laittakaa yksityisviestiä jos kiinnostaa
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Ei mikään vahvin alku kaudelle. Ensimmäiset kaksi pelaajaa IR -listalle, joista toinen jo ennen peliä enkä mökillä tähän päässyt reagoimaan. Positiivista oli Beast moden hyvä tatsi ensimmäisestä pelistä alkaen ja Ramsin Goffin näyttäminen jo aloittavalta QB:lta (Watkinsille lupaa ihan hyvää). Joukkueen ainoan TD:n teki Steelersin puolustus, joka on surkea suoritus.
 

IcyPredator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, 49ers
Fantasy runkosarjan viimeinen kierros edessä ja 8 joukkuetta (sijat 4.-11.) rekordissa 6-6. On kyllä ollut melkoinen fantasykausi kaikkine loukkaantumisineen. Suurin virhe oli ottaa Dak, mutta tätä virhettä ehti täydellisesti paikkaamaan Watsonillla, joka sitten loukkaantui muutamaa kierrosta myöhemmin. Oman jengin (Bludgeon 6-6) jokerikortit runkosarjan viimeiselle rundille ovat Jimmy G, Flash Gordon ja Giants def.
 

Hammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Black & Gold: SAINTS
Lempäälä Raiders kaatui puolivälierissä liki niukimmalla mahdollisella erolla 89.04 – 88.36.
Alvin Kamaran viime matsin loukkaantumiseen oli lähellä tyssätä tie (toi vain 2,70 pistettä, kunnes loukkaantui), mutta onneksi välieräpaikka tuli kuitenkin napattua. Välierissä vastaan DroppedPass. Kova vääntö luvassa!
 

Hammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Black & Gold: SAINTS
Olihan hurja välierä. Sain kasaan yli 110 pistettä, mutta DroppedPass keräsi yli 133. Huikea suoritus: onnittelut ansaitusta finaalipaikasta!
Yllättävät pleijarit tosiaan kaikin puolin.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Kappas! Liigan voitto siis irtosi tällä kaudella vaikka loukkaantumiset runtelivatkin tiimiä välillä todella pahasti. Tälläkertaa voiton takuu"miehinä" kunnostautuivat Alex Smith, LeSean McCoy ja Eagles Def. Fiksuna miehenä olin vielä jättänyt 22.80 pistettä keränneen Gio Bernardin penkille 14.30 pisteen Eric Ebronin kanssa. Onneksi tälläkertää riitti voittoon. Kiitokset kaudesta kaikille ja ensivuonna sitten taas uudestaan!
 

Hammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Black & Gold: SAINTS
Kappas! Liigan voitto siis irtosi tällä kaudella vaikka loukkaantumiset runtelivatkin tiimiä välillä todella pahasti. Tälläkertaa voiton takuu"miehinä" kunnostautuivat Alex Smith, LeSean McCoy ja Eagles Def. Fiksuna miehenä olin vielä jättänyt 22.80 pistettä keränneen Gio Bernardin penkille 14.30 pisteen Eric Ebronin kanssa. Onneksi tälläkertää riitti voittoon. Kiitokset kaudesta kaikille ja ensivuonna sitten taas uudestaan!

Onnittelut mestaruudesta (näin Saintsin kannattajalta toiselle), ja kiitokset kaille muillekin kaudesta! Itsekin pääsin kuitenkin pronssikahveille, vaikka välierätappio jättikin vähän hampaankoloon. Ensi kaudella sitten tavoitteena mestaruus. NFL:n seuraaminen jatkuu Who Dat -merkeissä toivottavasti Super Bowliin saakka ;)
 

Mont-Blanc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mets
Uusi kausi ja uudet kujeet. Itselläni ei aika riitä tänä vuonna edes osallistumiseen joten luovutan paikkani tässä non-keeper liigassa jollekin uudelle tai vanhalle halukkaalle. Katselin tuolla NFL.com puolella, että LiPaS (jos en väärin muista niin managerina siis @Hawk #22 ) joukkueen managerilla on koko Liigan Manageri oikeudet eli häneen voi olla yhteydessä jos paikka kiinnostaa.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Noniin, nyt on viime viikon kiireet selätetty ja on hieman aikaa paneutua taas Jatkoajan Fantasy Football -liigaan. Eli mennään tälläkin kaudella mielelään 14 joukkueella, jos vaan halukkaita löytyy tarpeeksi. Muut vaihtoehdot siis 10 ja 12, jos pelaajia jättäytyy pois, eikä saada uusia tilalle. Draftin ajankohdasta järjestän äänestyksen, kun kaikki paikat on täytetty ja elokuu on puolivälin tienoilla, mutta todennäköisesti drafti on 31.8.-2.9. viikonloppuna tai pari päivää ennen/jälkeen. Mont-Blanc jo edellä ilmoittikin jättäytyvänsä pois ja toivoisinkin pikimmiten ilmoittautumisia muilta viime kauden pelaajilta.

@OutlawPuppet , @Spidy#29 , @susi, @Pitbat , @pancor , @Tpip , @delete , @anticatabolic , @Grand-Pierre , @Hammer , @IcyPredator , @OneBigRed

Samalla ehdotan muutamia pieniä sääntömuutoksia viime kauteen ja kuulisin näistä mielipiteitä. Tähän voi myös ehdottaa omia ehdotuksia sääntömuutoksiksi.

- QB Interception: -4 pistettä (nykyinen: -2)
- K Missed FG: alle 39 jaardia, -1 piste (nykyinen: 0 pistettä)
- K Missed PAT: -1 piste (nykyinen: 0 pistettä)
- Fumble Lost: -3 pistettä (nykyinen: -2)

Ajatuksena siis antaa hieman isompi rangaistus pallonmenetyksistä, sekä potkaisijan "helpoista" epäonnistumissta yhden pisteen miinukset. Kysymys kuuluu myös, haluammeko nostaa penkkikokoa (nykyinen: 4) tai lisätä yhden reservipaikan loukkaantuneille pelaajille. Itselleni käy tuo 4, mutta mennään enemmistön mukaan.

Paikkoja siis tällä hetkellä 1, katsotaan tuleeko lisää.
 

IcyPredator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, 49ers
Mukana ollaan (joukkue: Bludgeon). Sääntömuutokset kuulostaa hyvältä, mutta ehdottaisin pientä viilausta niihin

- QB Interception: -4 pistettä (nykyinen: -2) oma ehdotus: -3 pistettä
- K Missed FG: alle 39 jaardia, -1 piste (nykyinen: 0 pistettä) oma ehdotus: alle 29 jaardia, -1 piste
- K Missed PAT: -1 piste (nykyinen: 0 pistettä) oma ehdotus: -2 pistettä
- Fumble Lost: -3 pistettä (nykyinen: -2) samoilla linjoilla

Nykyinen penkinkoko 4 on ihan jees itselle, mutta jos joku välttämättä haluaa isomman penkin, niin en pistä vastaan.
 

sininen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos paikkoja vapautuu tai on vapaana, niin olen kiinnostunut. Olin aiemmin mukana monta vuotta, mutta sitten eräs kausi jäi häpeällisesti kesken työkiireiden takia. Se oli surkea esitys minulta. Mutta kuten sanottua, jos nuo menneet synnit eivät ole liikaa ja jos on tilaa, niin lähden mielelläni mukaan.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Mukana, sääntömuutokset ok.

Kapea penkki on mielestäni hyvä, mutta yksi reservipaikka loukkaantuneille pelaajille olisi erinomainen lisäys.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Jos paikkoja vapautuu tai on vapaana, niin olen kiinnostunut. Olin aiemmin mukana monta vuotta, mutta sitten eräs kausi jäi häpeällisesti kesken työkiireiden takia. Se oli surkea esitys minulta. Mutta kuten sanottua, jos nuo menneet synnit eivät ole liikaa ja jos on tilaa, niin lähden mielelläni mukaan.

Ainakin pitäisi avautua yksi paikka, jos ei jouduta pudottamaan pelaajamäärää. Laitan sinut etusijalle, kun haetaan täydennyksiä. Ja menneet on menneitä, eiköhän meillä jokaisella ole joskus hieman ajanpuutetta.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Penkkiä pienennettiin aikoinaan muistaakseni minun aloitteestani. Syynä ihan se, että epäonninen drafti ei automaattisesti johda toivottomaan kauteen. 14 jengin liigassa ei paljon ylimääräistä talenttia ole, pienemmällä penkillä voi waiverwireltä edes yrittää kaapia kilpailukykyistä jengiä.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Penkkiä pienennettiin aikoinaan muistaakseni minun aloitteestani. Syynä ihan se, että epäonninen drafti ei automaattisesti johda toivottomaan kauteen. 14 jengin liigassa ei paljon ylimääräistä talenttia ole, pienemmällä penkillä voi waiverwireltä edes yrittää kaapia kilpailukykyistä jengiä.

Tästä olen täysin samaa mieltä ja siksi en ehdottanutkaan suoraan muutosta, vaan nostin vain asian esiin. Ehkä tuo reservipaikka voisi olla näille IR-pelaajille, kun penkki ei kauheasti anna periksi, jos ykköskierroksen varaus on poissa esim. 10 viikkoa. Omakohtaisia kokemuksia viime kaudesta David Johnsonin kohdalla, joka joutui telakalle heti alkukaudesta (ensimmäinen vai toinen peli) ja huhut oli kovia, että palaisi kentille viikolla 10-12. Näin ei sitten lopulta käynytkään, vaan olikin loppukauden sivussa, mutta olin sitä ennen kituutellut DJ:n kanssa puolet kaudesta. Näihin tapauksiin voisin tuota IR-paikkaa harkita, kun eihän tuolle reservipaikalle saa edes pelaajia muuten kuin oikeasti pitkäaikaisten loukkaantumisten kohdalla. Penkki voi olla edelleen se 4.

EDIT: Korjattu selkeämmäksi.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Itse olen kanssa tuon 4 pelaajan penkin + yhden reservipaikan kannalla.

Menee todella tuskaiseksi jos kapealla penkillä joutuu IR-pelaajaa roikottamaan.
 

Grand-Pierre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Blackburn Rovers
Mukana myös tulevalla kaudella. Itse tykkään myös pienemmästä penkistä kun joutuu välillä kauden mittaan tekemään vaikeitakin päätöksiä kun useampi saman aikainen bye.
 

Hammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Black & Gold: SAINTS
Itse pidän nyt poikkeuksellisen kiireisen työvuoteni takia välikauden, joten jos joku uusi haluaa mukaan, niin minun paikkani on tarjolla.
Katsotaan vuoden päästä taas uudestaan, jos paikkoja vapautuu. Silloin olisin hyvin todennäköisesti mielelläni taas mukana. Nyt toistaiseksi Rautpohjan Raudanlujat lopettaa pronssimitaliin. ;D
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos liigasta aukeaa paikkoja uusille tulokkaille niin ilmoitan itseni tyrkylle. NFL.comin fantasysta ei tosin ole kokemusta, ainoastaan ESPN:n vastaavasta. Mutta tuskinpa hirveämmin toisistaan eroavat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös