Mistä muistat edellisen nimimerkin?

  • 152 962
  • 1 535

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
@Jyyd :in muistan perusaktiivisena Flyers-ketjuissa, jotka ovat palstan parasta antia. Ei provoile turhia, vaan kirjoittaa pelkkää asiaa.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Barnes tulee vastaan tasaisin väliajoin liigan keskusteluista niin otteluseuronnoista kuin liigan yleisten läpinöiden osalta. Kirjoittajana muistaakseni aika vähäsanainen. Ettei olisi ollut mukana myös maajoukkueen osioissa? Anyway, niitä vähäisiä Kalpan faneja palstalta, jotka heti tulevat mieleen Brent Sapergian lisäksi. Sekoitan aina Barnesin ja Barneyn, joista jälkimmäinen lienee saipalaisia. Stu Barnes oli muuten hyvä laukomaan ranteella, liekö tuo ollut inspiraationa nimimerkkiin.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Barnes tulee vastaan tasaisin väliajoin liigan keskusteluista niin otteluseuronnoista kuin liigan yleisten läpinöiden osalta. Kirjoittajana muistaakseni aika vähäsanainen. Ettei olisi ollut mukana myös maajoukkueen osioissa? Anyway, niitä vähäisiä Kalpan faneja palstalta, jotka heti tulevat mieleen Brent Sapergian lisäksi. Sekoitan aina Barnesin ja Barneyn, joista jälkimmäinen lienee saipalaisia. Stu Barnes oli muuten hyvä laukomaan ranteella, liekö tuo ollut inspiraationa nimimerkkiin.

Pavlikovskya vituttaa monet nykyajan hömpötykset ja tavat. Vanha räntäntänttä-rokki taasen kovettaa.

Lisäys:

@Smitty#41 Kaik ok!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Pavlikovskya vituttaa monet nykyajan hömpötykset ja tavat. Vanha räntäntänttä-rokki taasen kovettaa.
@mikko6000 on nimimerkki jonka muistan siitä, kun kirjoitin alkuvuodesta Uskotko Jumalaan -ketjuun ja otettuani eräässä viestissäni saatananpalvojat puheeksi varsin negatiivisessa valossa, alkoi tuosta viestistä välillämme pitkähkö argumentointi aiheesta jumalausko vs. saatananpalvonta. Nyt kun kyseisestä keskustelusta on vierähtänyt jo jokunen kuukausi niin ainakin omalta osaltani haluan pyytää anteeksi. Uskomuksemme eivät ehkä sovi samaan muottiin mutta siitä huolimatta tajuan jälkikäteen tuon kommenttini saatananpalvojista olleen tarpeeton ja kenties jopa loukkaava.

No hard feelings. Ei muistella pahalla :)
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
@Smitty#41

Jos ei nyt kauhean pahasti mene sekaisin nimimerkit, niin paras muistikuva on naisasioista. Nuori romantikko, mutta kuitenkin ajattelevainen. Elämä opettanee poikaa vielä kovalla kädellä, mutta hyvä aihio. Ymmärtää huumoria. Ei negatiivista sanottavaa.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)

En gång, alltid.

Mielikuva, että suht tuore palstalanen (alle viisi vuotta). Samoin mielikuva, että on asiallinen ja yhteiskunnallisesti tiedostava. Se mistä olen varma, niin kirjoittelee sijoitusketjuun, josta luen hänen viestit mielenkiinnolla.

Ei pahaa sanottavaa Stygestä.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
En gång, alltid..

Beagle boy on liigaosiossa tuttu näky. Muistelisin, että aika neutraali kirjoittaja. Ei ainakaan muistu mieleen mitään tunteiden ryöpsähdyksiä. Käsittääkseni viihtynyt palstalla aika kauan. Kuuluu fiksuun kirjoittajakuntaan IFK-osiosta.
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
@Pavlikovsky viihtyy Jatkoajan musiikkiketjuissa. Kirjoittelee myös paljon otteluseurantaketjuihin.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
@Punamusta on hyvin käyttäytyvä nuorimies, joka viihtyy etenkin vapaan keskustelun puolella. Musiikin suurkuluttaja tykkää myös pyöräilystä ja omien tekstien kirjoittamisesta.
 
K

Kiekkokatsoja

@SMT on osallistunut keskusteluihin leppoisasti ja asiallisesti. Ainakin niiltä osin, mitä oon lukenut, tai on ollut mun kanssa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
@SMT on osallistunut keskusteluihin leppoisasti ja asiallisesti. Ainakin niiltä osin, mitä oon lukenut, tai on ollut mun kanssa.

Viime aikoina olen huomannut. Ahkera kirjoittaja. Se on aina plussaa. Ei vaikuta rähisijältä, vaikka vitustako sitä tietää, mitä jossain SaiPa-osiossa tapahtuu, Kiekkokatsoja siellä rähisee, flamettaa, trollaa ja mitä kaikkea. No, tuskin.
 
K

Kiekkokatsoja

Viime aikoina olen huomannut. Ahkera kirjoittaja. Se on aina plussaa. Ei vaikuta rähisijältä, vaikka vitustako sitä tietää, mitä jossain SaiPa-osiossa tapahtuu, Kiekkokatsoja siellä rähisee, flamettaa, trollaa ja mitä kaikkea. No, tuskin.
Hyvä kun sanoit. Siis saipa osiossa mukavata rähistä. Pitääkin sinne laitta eka viesti, ja heti kunnon vittuilu päälle. Tai sitten ei.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
@FASlapsi voi kertoa lisää.

Oonko mä ees koskaan käynyt SaiPa-osiossa? Ehken. Aloita sillä että kirjoitat Saipa, siitä ne jo innostuu.

Kuka tää Turha Kaukalo on? Ihan nevahöördi. Ei varmaan oo ees kertaakaan voittanut Vuoden Jatkoaikalainen -titteliä, toisin kuin minä, joka olen sen voittanut nyt kolmesti putkeen.

Eiku niin joo sä oot mun faija, nyt muistu mieleen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kuka tää Turha Kaukalo on? Ihan nevahöördi. Ei varmaan oo ees kertaakaan voittanut Vuoden Jatkoaikalainen -titteliä, toisin kuin minä, joka olen sen voittanut nyt kolmesti putkeen.

Eiku niin joo sä oot mun faija, nyt muistu mieleen.

FASlapsi on mun ja äitinsä vahinko. Unohdettiin ehkäisy ja tuikkasin vahingossa ykköseen.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kun minä näen @Turha Kaukalo'n - eli Turhiksen - muistan, että asiallinen keskustelu sekä perustellut mielipiteet ovat Jatkoajassa valttia.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
@Lert on jäänyt mieleen otteluseurantaketjujen innokkaimpana tykkääjänä. Fanittaa lätkän lisäksi myös futista ja erityisesti Unitedia.
 

Barney

Jäsen
@Punamusta jäi mieleen MM-kisojen otteluseurannoista. Hän tykkäsi nimimerkin @Lert tavoin lähes kaikista viesteistä ja osallistui aktiivisesti keskusteluun.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
@Punamusta on käsittääkseni nuoriso-osaston edustaja Porista. Kovalla innolla painetaan ja viestejä näkyy osiossa kuin osiossa.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Nimimerkki @Barney on jäänyt mieleen nimimerkkinä, joka tulee yleensä pilaamaan hauskat jutut faktoillaan. Perustelee viestinsä hyvin.

Tykkäsi myöskin Oliwer Kaskesta melkein yhtä paljon kuin minäkin MM-kisojen aikaan.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
@Barney on minullekin jäänyt mieleen asiallisena ja näkökantansa perustelevana kirjoittajana. Mielikuva on sellainen, että harvemmin hän osallistuu mihinkään palstan öyhötyksiin. Häneen törmää eniten maajoukkueosioissa, mutta myös NHL-puolella ja Muu urheilu osiossa. Mulla meni kauan aikaa, että sekoitin hänet nimimerkkiin @Barnes Jompa kumpi noista nimimerkeistä oli/on SaiPan kannattaja ja aikoinaan, kun itsekin vielä erittäin tiiviisti seurasin heidän pelejä, niin jompa kumpi näistä em. nimimerkeistä pyöri paljon samoissa viestiketjuissa.
 
K

Kiekkokatsoja

@adolf. No lähinnä hänen nimikaima on jäänyt historiasta paremmin mieleen. Tuosta 1930-40 luvulta.
Nimimerkin henkilö joistakin kirjoituksista, en nyt muista mistä.
Vitsinä niin.. Hei provosoi enemmän, niin nimimerkki jäisi mieleen paremmin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös