www.ruutu.fi – lätkä/urheilufanin unelma?

  • 1 595 251
  • 6 774

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielenkiinnolla odotan, millä hinnalla Frank tulee tarjoamaan tuotetta opiskelijoille, jos tulee. Syyskuun puolella vissiin vasta selviää?
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Telia tyyppi kertoi että pitää olla tilattuna Telia viihde paketti eli laajakaista plus Telia TV yhdistelmä. Vrt Elisa viihde tai DNA tv welhokaista. Jossa siis paketoituna nämä kaksi.

Toki jokainen myy perushinnoilla mutta tietyt ehdot ovat jotta jotain saa alennuksella. Esim keskittäminen tai joku tietty tuotepaketti

Joo, Telialla ei ole yhtä hyvä viihde kuin kilpailijoilla, pakko olla laajakaista samassa. Mutta eikö chatissa tarjottu tuota TV mobiiliversioon joka ei vaadi laajakaistaa?
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Olen laiska paska enkä jaksa lukea aikaisempia viestejä. Maksan 24.90e/kk Ruutu+:sta että näen Liigaa. Nyt tuli email että Ruutu+Liiga hintaan 14.90e/kk. Ja sitten "Kiitoksena asiakkuudestasi hintasi säilyy kuitenkin samana kuin nykyään."

Eli mitä vittua, muille 14.90e/kk mutta koska olen kantis niin maksan aikaisemman sopparin mukaan 24.90e/kk?

Laiskottaa kanssa sen verran ettei jaksa selittää.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Ohoh. Kyllä nyt jää Elisa Viihteen kautta Ruudut tilaamatta. Mars giganttiin hakemaan chromecast!

Kannattaa varmaan katsoa, miten operaattorit nyt hinnoittelevat nuo tuotteensa, ennen kuin hätiköi. Jos haluavat tuotteitaan myydä, niin pakkohan noiden on reagoida.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Hinnan alennus ei sinänsä ole suuri yllätys, että totta kai Sanoma halusi nyt ottaa kaiken vielä irti tähän vuoteen päättyvästä sopimuksesta. Arvelin itse etukäteen, että joko hakevat näkyvyyttä halvoilla hinnoilla tai sitten yrittävät nostaa hintoja vastaamaan sopimuksen kuluja. Luulen, että valitsivat oikein, jos edes harkitsivat tuota jälkimmäistä.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Joo. Maksan jo nyt DNA:lle kaapeli-tv -liittymästä joitakin euroja kuussa (olikohan ~8e) ja 30 euroa nettiliittymästä. Nyt jotta saisin ostaa maksukanavapaketin tuohon kaapeli-tv -liittymääni, minun pitäisi maksaa kymppi lisää jostain minulle tarpeettomasta IPTV-boksista. Ja sitten tietysti vielä se kanavapaketin hinta päälle.

Tunkkinne, olkaa hyvä, saatte pitää.
 

Pardus

Jäsen
Mielestäni aivan hyvä laite tuo DNA hubi sellaiselle, jolla ei ole älytelevisiota. Onnistuu myös tallentaminen, kun ostaa kovalevyn siihen kylkeen. Sellaiselle puolestaan turha hankinta, jos omistaa jo äly-tv:n.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Joo. Maksan jo nyt DNA:lle kaapeli-tv -liittymästä joitakin euroja kuussa (olikohan ~8e) ja 30 euroa nettiliittymästä. Nyt jotta saisin ostaa maksukanavapaketin tuohon kaapeli-tv -liittymääni, minun pitäisi maksaa kymppi lisää jostain minulle tarpeettomasta IPTV-boksista. Ja sitten tietysti vielä se kanavapaketin hinta päälle.

Tunkkinne, olkaa hyvä, saatte pitää.
Et tee mitään välttämättä hubilla kun olet DNA:n kaapelissa. Riittää kun on kortinlukija tai digiboksi ja TV-kortti niin saat maksukanavia. Tosin onhan tuo suht hyvä tarjous, että 200M kaapelilaajakaista, DNA TV ja hubi 38,90e/kk hinnalla ja siihen saa 3kk 0e ruutu+ kanavapaketin.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Liigan poistumisen jälkeen kyllä Veikkausliigan näkyvyys ensi kaudella ja se onko HIFK mukana, ratkaisee silti jatkanko tilausta.

Pikkaisen ketjun aiheen ohi, mutta Veikkausliiga teki kolmen vuoden jatkosopimuksen Sanoma Median kanssa kesäkuussa, joten vain IFK:n sarjataso on kysymysmerkki.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Mielenkiinnolla odotan, millä hinnalla Frank tulee tarjoamaan tuotetta opiskelijoille, jos tulee. Syyskuun puolella vissiin vasta selviää?
Samaa odottelen itsekin, pahoin pelkään vain että mitään opiskelijatarjousta ei ole tulossa ja tuo 14,95e/kk on edullisin mitä on saatavilla.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Et tee mitään välttämättä hubilla kun olet DNA:n kaapelissa. Riittää kun on kortinlukija tai digiboksi ja TV-kortti niin saat maksukanavia. Tosin onhan tuo suht hyvä tarjous, että 200M kaapelilaajakaista, DNA TV ja hubi 38,90e/kk hinnalla ja siihen saa 3kk 0e ruutu+ kanavapaketin.
Itsellä DNA kaapeli 100/10 10e/kk ja Ruutu 9.95e/kk. Chromecastilla saa huippulaadulla kuvan telkkariin. Se toki kustansi 29.90 versio 2 kun tuossa tuli kesällä päivitettyä. Ei tarvitse ostella korttipaikkaa telkkariin tai digiboxia kortillisena. Eikä erillisiä kanavapaketteja/korttivuokria/laitevuokria.
 

Viper

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos noin 15 euroon irtoaisi kaapelitelkkariin liigamatsit, niin voisipa taas vaihteeksi harkita. Yksi pieni "ongelma" kanavapakettien valinnassa on: NickJr -kanava on osoittautunut yllättävän suosituksi ja monen vapaa-aamun pelastajaksi (hyi hyi minua laiskaa kasvattajaa..). Ja kyllä, niillä on näemmä iso ero noilla nappuloilla ja junioreilla sen suhteen, mikä kiinnostaa ja mikä ei.

Kysymys siis kuuluukin: Onkohan suomenkielistä Nick junioria mahdollista saada Elisalta ympättyä mukaan mihinkään muuhun kanavapakettiin kuin noihin Mix S/M/L? Ihan vaikka maksamalla? Nelosen paketti Liigalla ja tuolla lastenkanavalla höystettynä ja hinta alle 20, niin ehkäpä tilaisin. Mutta kaipa tuo viaton pikku lastenkanava on ihan samassa asemassa kuin jotkut kalliiden oikeuksien formulat ja liigat - pakko ottaa joku paskapaketti, että saa sen yhden kiinnostavan kanavan.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Vähän tuohon Viperin viestiin liittyen piti minunkin tarkastaa, että mitäs tuolta ruutu plussasta löytyisi lapsille. No näköjään suosikkisarjan (eli My Little Pony) seiskakauden jaksot ovat jo tuolla (tai siis siihen asti kun ovat ilmestyneet, vain muutama jakso jenkkilää perässä) kun noita ei Netflixistä vielä löydy (toinen laiska kasvattaja). Saattaapi kyllä ensimmäistä kertaa mennä nyt hankintaan täksi kaudeksi tämä lätkäpaketti, kun hinta on kuitenkin jo ihan järkevä ja lisäksi tuolta lapsillekin näyttäisi edes jotain löytyvän.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Taitaa täälläkin mennä ensimmäistä kertaa koko kauden tilaukseen. Tähän mennessä mennyt lyhyillä pätkillä ja vain osan kaudesta. 15 euroa on sellainen hinta, että pakkohan se on sijoittaa.
 

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Onko muille käynyt nyt niin että hinta nousi?

Mulla piti olla 10eur/kk diili joulukuulle asti, nyt kuitissa ja seuraavassa maksussa näkyy 14,95eur joka veloitetaan 7.9.
En ihmettelisi, aspaan mahdoton päästä nyt läpi vielä...

Vittu maksan kohta tuplat, niin paljon Sanoman kanssa on ollut säätämistä
 

Äksät

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Uruguay
Onko muille käynyt nyt niin että hinta nousi?

Mulla piti olla 10eur/kk diili joulukuulle asti, nyt kuitissa ja seuraavassa maksussa näkyy 14,95eur joka veloitetaan 7.9.
En ihmettelisi, aspaan mahdoton päästä nyt läpi vielä...

Vittu maksan kohta tuplat, niin paljon Sanoman kanssa on ollut säätämistä.


Luulisin 10€ diilisi pitävän, Ruudun sivulla oli tälläista infoa. Lainaus:

Mikäli olet Ruutu+ Viihde & Urheilu -tilaaja ja hintasi on jonkin kampanjan myötä alempi kuin Ruutu+ Liiga -tuotteen 14,95 €/kk, säilytät etuhintasi tarjousajan loppuun. Tämän jälkeen tilaus jatkuu automaattisesti hintaan 14,95 €/kk.

Lisätietoa vielä linkistä http://www.ruutu.fi/article/1281.
 

Äksät

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Uruguay
Onko muille käynyt nyt niin että hinta nousi?

Mulla piti olla 10eur/kk diili joulukuulle asti, nyt kuitissa ja seuraavassa maksussa näkyy 14,95eur joka veloitetaan 7.9.
En ihmettelisi, aspaan mahdoton päästä nyt läpi vielä...

Vittu maksan kohta tuplat, niin paljon Sanoman kanssa on ollut säätämistä

Luulisin 10€ diilisi pitävän, Ruudun sivulla oli tälläista infoa. Lainaus:

Mikäli olet Ruutu+ Viihde & Urheilu -tilaaja ja hintasi on jonkin kampanjan myötä alempi kuin Ruutu+ Liiga -tuotteen 14,95 €/kk, säilytät etuhintasi tarjousajan loppuun. Tämän jälkeen tilaus jatkuu automaattisesti hintaan 14,95 €/kk.

Lisätietoa vielä linkistä http://www.ruutu.fi/article/1281.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Eikö kukaan oo vielä maalaillut mustia pilviä sen ympärille, mitähän tulee käymään ruudun laadulle? Eikö tämä nyt kuulosta kunnon loppupuhallukselta, että myydään palvelua puoleen hintaan heti kun on viimeinen vuosi kyseessä? Enää laadun säilymisellä ei ole mitään väliä, ja kasvavien käyttäjämäärien voisi kuvitella vaikuttavan suoraan laatuun.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Tähän kysymykseen varmaankin löytyisi vastaus ketjua selaamalla / Googlen avulla mutta kysytään nyt silti: oletan, että tuota Ruutu+ palvelua pystyy streamaamaan Chromecastin yli televisioon? 15e hinnalla ja ilman määräaikaa olen ensimmäistä kertaa elämässäni harkitsemassa palvelun tilaamista ainakin joksikin aikaa.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Tähän kysymykseen varmaankin löytyisi vastaus ketjua selaamalla / Googlen avulla mutta kysytään nyt silti: oletan, että tuota Ruutu+ palvelua pystyy streamaamaan Chromecastin yli televisioon? 15e hinnalla ja ilman määräaikaa olen ensimmäistä kertaa elämässäni harkitsemassa palvelun tilaamista ainakin joksikin aikaa.

Pystyy. Muista vain säätää asetuksista 50hz mode päälle.
 

Sean Connery

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ihan mielenkiinnosta kävin katsomassa oman tilaukseni tilan. Keväällä tein 12kk sopparin hintaan 19.95e/kk. Nyt 23.8. minulta oli veloitettu 24.95e, eli hinta olikin muuttunut kuten lupasivat... tosin väärään suuntaan.

Vähemmän yllättäen "Kaikki asiakaspalvelijamme ovat juuri nyt varattuja. Vastaamme puheluusi mahdollisimman pian..."
 

Tommikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK/Washington Capitals/Real Madrid
Olen laiska paska enkä jaksa lukea aikaisempia viestejä. Maksan 24.90e/kk Ruutu+:sta että näen Liigaa. Nyt tuli email että Ruutu+Liiga hintaan 14.90e/kk. Ja sitten "Kiitoksena asiakkuudestasi hintasi säilyy kuitenkin samana kuin nykyään."

Eli mitä vittua, muille 14.90e/kk mutta koska olen kantis niin maksan aikaisemman sopparin mukaan 24.90e/kk?

Itsekin tätä tuli hetken ihmeteltyä, tilauksen tiedot kuitenkin näyttää hintaa 14.95e/kk.

Mielenkiintoisesti vielä sähköpostissa sanottiin, että tilaus vastaa sitä 9.95e/kk ruutuplussaa ilman liigaa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös