Vitsiä pukkaa – part II

  • 3 823 094
  • 11 246

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Suomalaisten miesten vuosia:
Vyosi 1717 – Rakensin itse talon perheelleni, raivasin pellot
Vuosi 1817 – Tapoin taloni pihalta karhun, kirveellä
Vuosi 1917 – Puolustin sodassa kotia, isänmaata ja uskontoa
Vuosi 2017 – Sheivasin kainalokarvani
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Fingerpori viesti väärään ketjuun. Hahaha haa. Poistin sen. Vitsejä ei tule mieleen. Tai tulihan superhuono, jota en muista tästä ketjusta lukeneeni: Mies meni kaupan vaateosastolle ja hetken päästä myyjä tuli hänen luokseen ja kysyi mitä tämä etsii. Mies vastasi, että pitkiä kalsareita. Myyjä kysyi, että miksi et sopivia.
 
Viimeksi muokattu:

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
YleX Aamun vitsilinko on tarkoituksellisen huono, mutta tämä klassikko silti tiputti:

Miksi Saara tippui keinusta?

Hänellä ei ollut käsiä.

*kopkop*

Kuka siellä?

Ei ainakaan Saara.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
What's the opposite of Christopher Reeve?
Christopher Walken'.

Why is Usain Bolt a better man than Adolf Hitler?
He can actually finish a race.

Mitä tapahtui kun lestadiolainen saarnamies, pedofiili, raiskaaja sekä huijari käveli baariin?
Se tilas kossuvissyn

Minkä takia Michael Jackson stalkkeroi vuosikaudet amerikkalaista soul-bändiä?
Se luuli että Boyz 2 Men on tilauspalvelu
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitä tapahtui kun lestadiolainen saarnamies, pedofiili, raiskaaja sekä huijari käveli baariin?
Hieno!

Näin eilen pustossa narkkaripariskunnan harrastavan 69-seksiä.
Partajeesus imi viivaa ja kuoppaposkinen ruma tyttö veti pitkiä imuja.

Kuulin, että muutama yksinäinen lemmikinomistaja voi ottaa lemmikkinsä yöksi vuoteeseen ja harrastaa jopa seksiä sen kanssa.
Kokeilin, mutta se perhanan kultakala kuoli.

Alusasuun pukeutunut säkenöivän näköinen blondi tulee avaamaan tilatulle sähköasentajalle oven. Nainen oli pukeutunut vain alusasuun
- Huomenta, olisiko talon isäntä paikalla?
- Ei ole, mutta enkö minä kelpaisi hänen sijastaan? Kehrää kaunotar ja paljastaa pystyt rintansa.
- Ikävä kyllä et, sillä tuo pihatien farmariauto pitäisi peruuttaa pois edestä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tappavin rokko Suomessa on tällä hetkellä marokko.

Tai sitten:

Meidät kaikki pitäisi rokottaa marokkoa vastaan.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Kaks mummoo meni mustikkaan.
- Toisen lapsi ja toisen lapsenlapsi puukotettiin sillä välin.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vanhempi pariskunta oli viettämässä hääyötään, kun morsian riisuessaan mekkoaan kertoo:
- Urhoni! Minun täytyy myöntää, että olen myynyt itseäni rahasta. Sillä rahalla elätin itseäni ja perhettäni. Haittaako se sinua, oi armahin?
- Olet minun rakas, se mitä teit, oli ennen kuin tapasimme, on mennyttä ja unohdettu. Jos rakkahin, haluat olla rehellinen, kerro minulle nyt heti ja kaikki ikävä, sinä sydämeni valittu.
- Minun oikea nimeni on Jarkko Ruutu ja pelasin Jokereissa.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Asianajaja sai lapsen, ja taikauskoisena miehenä varasi ajan ennustajaeukolta. "Näen tästä ennustajan taikamaljastani, että poika tulee seuraamaan isänsä jalanjälkiä", kertoi ennustaja miehelle. Meni vuosi, meni parikin, kunnes mies vihdoin päätti kertoa pojalle tämän kohtalosta. "Poikani, vielä jokin päivä sinustakin tulee menestyksekäs lakimies. Aivan kuten minusta, isästäni ja hänen isästäänkin aikoinaan tuli." sanoi isä pojalleen. Poika kävi koulut, opiskeli hyvin ja ahkerasti. Jossain vaiheessa asiat alkoivat mennä pieleen. Poika alkoi pelleilemään, puhumaan paskaa, tekemään likaisia temppuja sekä jauhamaan siitä, kuinka hän ymmärtää lakia teoreettisella tasolla niin paljon paremmin kuin kukaan muu, että hänen pitäisi opettaa sitä. Pojan ylilyönneistä sai jatkuvasti lukea koulun lehdestä, ja hän oli katkera opettajille, jotka eivät häntä tajunneet. Isä sitten tätä touhua seuratessaan alkoi mietiskelemään, että mitäköhän helvettiä, pojastahan on kasvanut täysi pelle. Sitten hän muisti ennustuksen, ryntäsi vaimonsa tykö ja kysyi kovaan ääneen: "PETITKÖ SÄ HELVETTI SOIKOON MUA JARKKO RUUDUN KANSSA?".
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
...ryntäsi vaimonsa tykö ja kysyi kovaan ääneen: "PETITKÖ SÄ HELVETTI SOIKOON MUA JARKKO RUUDUN KANSSA?".
*räjähdys* Kuukauden paras!

Jotten OT:
Naapurin Muhammed itki portaillaan. Kysyin syytä moiseen.
- Tyttäreni koki kätkyt-kuoleman viime yönä!
Ajattelin piristää kaveria, joten kerroin lohduttavasti:
- Muistathan oikeauskoisena, että hän on nyt fressinä neitsyenä taivaassaan odottamassa saapuvia isis-taistelijoita.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Olen varmaan maailman onnellisin mies. Olin vielä vuosi sitten syvästi masentunut kun en ollut onnistunut saamaan lasta. Lääkärini määräämistä masennuslääkkeistä ei ollut mitään apua, mutta sitten diilerini kehitti rohypnolilla terästetyt nallekarkit ja tikkunekut.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Naapurin Muhammed itki portaillaan. Kysyin syytä moiseen.
- Tyttäreni koki kätkyt-kuolemaan viime yönä.
Ajattelin piristää kaveria, joten kerroin lohduttavasti:
- Muistathan oikeauskoisena, että hän on nyt fressinä neitsyenä taivaassaan odottamassa saapuvia isis-taistelijoita.

Mitä eroa on katolisella papilla ja imamilla?
Ainoastaan heidän raiskaamien pikkupoikien ihonväri.

Nuorehkon muslimimiehen leuhka ilmoitus somessa: harrastamme seksiä 24/7!
Aivan, miehen ikä todellakin on 24 vuotta.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Naapurin Muhammed itki portaillaan. Kysyin syytä moiseen.
- Tyttäreni koki kätkyt-kuolemaan viime yönä.
Ajattelin piristää kaveria, joten kerroin lohduttavasti:
- Muistathan oikeauskoisena, että hän on nyt fressinä neitsyenä taivaassaan odottamassa saapuvia isis-taistelijoita.

Toistohuumori on joskus toimivaa. Tämä sama vitsi oli tuossa kahta viestiä ylempänä.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Jihadisti-John, BB-Niko, Alligaattorimies ja Jussi Halla-aho osallistuivat AA-kerhon tilaisuuteen. Kokouksen vetäjä aloitti puhumisen:
-noniin, anonyymit alkoholistit, nimiähän täällä ei käytetä, mutta mitä jos kertoisitte hieman itsestänne ja siitä, mitä salaisuuksia näiden aliasten taakse kätkeytyy?
-Moi vaan kaikki, mä olen Jihadisti-John. Ei kai tätä sen kummemin tarvitse edes selitellä, olen radikaali muslimiterroristi ja alkoholisti.
Jihadisti-Johnin jälkeen vuorossa oli BB-Niko.
-Hei, olen BB-Niko. Olin BB:ssä. En tiiä mitä anonyymi tarkoittaa, mut-
-Alligaattorimies paikalla! Tämä eläin tässä on Niilinrausku, sen pisto turruttaa kaikki tuntoaistit. Mun kohdalla se turrutti myös tunteet. Ja eihän vaimo kattele miestä, joka ei voi edes sanoa sille rakastavansa sitä. Se lähti. Lapset lähti. Mä sorruin dokaamaan, ajattelin että ehkä, ehkä on olemassa se häviävän pieni mahdollisuus, että edes hetken ajan tuntisin jotain. Kun vedin perseet, olin hetken onnellinen. Sit siitä kehittyi tapa, ja huomasin viettäneeni neljä vuotta humalassa. Ennen mä koulutin alligaattoreita, vedin niitä turpaan saatana. Nyt mä haluan olla taas se mies, se alligaattorimies.
Tarinan päätyttyä AA:n toimihenkilö puuttuu jälleen peliin:
-Sieltä semmonen sitten. Vielä näyttää olevan yksi uusi kasvo jäljellä, kertoisitko sinä vielä hieman itsestäsi, Jussi Halla-aho?

Seuraa syvä hiljaisuus, kun erittäin pahasti kehitysvammainen mies saa epileptisen kohtauksen ja kuolee tuolilleen kerkeämättä sanomaan sanaakaan.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
...Tämä sama vitsi oli tuossa kahta viestiä ylempänä.

Ohoh! Kunhan kokeilen, että huomaako tai lukeeko kukaan näitä? Saat tästä palkinnoksi 25 aktiivisuuspistettä, joita voi käyttää mm. Alkossa, kunnallisessa terapiassa ja useimmissa bingohalleissa. Jotkut maksulliset naisetkin hyväksyvät ne...

Kännyviestejä:
Oma vaimo: Rakas! Pususja, Halauksia... panettaa melkoisesti! XXX
Minä: Odotan Sinua, panettaa! Olet Rakas...
Oma vaimo: Camoon mulkku, sinun pitää pistää tuohon loppuun heti perään mukaan omat exät!
Minä: Odotan Sinua, panettaa! Olet Rakas... Terhi, Saija, Paula, Veera, Wilma, Maija-Leena, Liisa, Marjo, Laila, Kaino, Riitta, Oili...
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Turvapaikanhakijan hat trick: Väärä nimi, ikä ja kansalaisuus.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olympialaisissa on jo lajeina miekkailu, keihäänheitto, ammunta ja jousiammunta miesten ja naisten sarjoissa. Suomella olisi tsäänssejä jos kisoissa olisi näiden lisäksi uutena lajina naisten puukotus.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Turvapaikanhakijan hat trick: Väärä nimi, ikä ja kansalaisuus.
Femmaan vielä hyvät saumat feikkaamalla uskontokunnan ja seksuaalisen suuntautumisen. Sukupuolen kun joku yrittäisi feikata niin siitä saisi jo mielestäni antaa papukaijamerkin.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Olipa kerran tyttö, joka syntyi navassaan mutteri. Nykylääketieteelle tapaus oli täysi arvoitus, mutta koska mutterista ei tuntunut olevan mitään haittaa eikä se tyttöäkään haitannut, annettiin sen olla paikoillaan.

Vuodet vierivät ja tyttö alkoi lähestyä teini-ikää. Mutteri oli alkanut mietityttää. Mitähän pojatkin hänestä ajattelisivat. Tyttö päätti, että siitä on päästävä eroon. Mutta maailman taitavimmat kirurgitkaan eivät uskaltaneet ryhtyä toimenpiteeseen jota ei oltu koskaan aiemmin suoritettu ja koska mutterista oli potilaalle vain kosmeettista haittaa. Niinpä tyttö turvautui vanhan noidan ja mustan magian apuun.

Tyttö saikin tarkat ohjeet ja loitsut mutterin poistoon. Oli vihdoin perjantai 13. päivä. Keskiyö ja täysikuu. Tyttö lausui noidalta saamansa loitsun: Cerpum haades nerfum!!! Ja samalla hetkellä kuului kopsahdus mutterin pudotessa lattialle.

Vihdoinkin! Tyttö iloitsi. Hän nousi sängyn laidalta kertoakseen ilouutisen vanhemmilleen. Kaksi askelta otettuaan häneltä irtosi perse.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Femmaan vielä hyvät saumat feikkaamalla uskontokunnan ja seksuaalisen suuntautumisen. Sukupuolen kun joku yrittäisi feikata niin siitä saisi jo mielestäni antaa papukaijamerkin.
Sehän olisi viisiottelun ihan uusi muoto, Olympialajiksi voi peräti päästä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös