U22-draftiketju

  • 7 291
  • 134

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Juu pahottelut häiskät.. Mulla kusi tää homma kun olen ollut eilisaamusta asti sellasessa ~40 asteen kuumeessa eikä ajatus ole kulkenut ollenkaan siinä määrin, että tälläistä olisi muistanut saatika, että olisi sängystä ylös päässyt / ollut kykeneväinen olemaan koneella. Meni siis kokonaan ohitse meikäläiseltä, pahoittelut tästä...

Perkeleen perkele...
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Juu pahottelut häiskät.. Mulla kusi tää homma kun olen ollut eilisaamusta asti sellasessa ~40 asteen kuumeessa eikä ajatus ole kulkenut ollenkaan siinä määrin, että tälläistä olisi muistanut saatika, että olisi sängystä ylös päässyt / ollut kykeneväinen olemaan koneella. Meni siis kokonaan ohitse meikäläiseltä, pahoittelut tästä...

Perkeleen perkele...

Ei ongelmaa!
 

B4rre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks ja CBJ (tyttöystäväjoukkue)
Kevin Fiala - Alex DeBrincat - Joshua Ho-Sang
Rasmus Andersson - Ethan Bear
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
@Abdel @Noppa10 @LostHorizon @Mr. Smith @B4rre @fourtyone @Largo

Heitetään nyt osallistujille tämmönen. FutureHockeyn säännöissä oli, että loukit ei vaikuta ja jos pelaaja pelaa AHL:ssä tai muualla, se on voi voi. Haluaisin kuitenkin tasapuolisuuden nimissä kysyä oikeastaan muilta kun LostHorizonilta, että kait me annetaan kaverille lupa vaihtaa Fabbri pois, kun koko tulevan kauden on rikki? Mulla on esimerkiksi Forsling, joka pelannee AHL:ssä kauden alettua, mutta tähän ei mun mielestä saisi vaihtoa tehdä.

Mitä ootte mieltä?
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
@Abdel @Noppa10 @LostHorizon @Mr. Smith @B4rre @fourtyone @Largo

Heitetään nyt osallistujille tämmönen. FutureHockeyn säännöissä oli, että loukit ei vaikuta ja jos pelaaja pelaa AHL:ssä tai muualla, se on voi voi. Haluaisin kuitenkin tasapuolisuuden nimissä kysyä oikeastaan muilta kun LostHorizonilta, että kait me annetaan kaverille lupa vaihtaa Fabbri pois, kun koko tulevan kauden on rikki? Mulla on esimerkiksi Forsling, joka pelannee AHL:ssä kauden alettua, mutta tähän ei mun mielestä saisi vaihtoa tehdä.

Mitä ootte mieltä?

Mun mielestä ainakin saa vaihtaa. On noissa muissakin isoissa vedoissa pidetty käytäntönä, että saa halutessaan vetäytyä pois tai vahtaa ukkoa vastaavassa tilanteessa, niin eiks me tähän sovelleta samaa settiä...?
 

Mr. Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Canucks
Toi on itseasiassa aika vaikea kysymys. Alkuunsa mielipide oli, että mikä ettei. Mutta kun se loukkaantuminen voi sattua kauden ekassakin pelissä ja silloin ei sitten saakaan vaihtaa. Tai joku pelaaja voisi olla jo junnuihin lähetetty. Ja toisaalta kun drafti tehtiin lähes 2 kuukautta sitten niin tilalle pystyy valitsemaan kertyneellä lisätiedolla ehkä jopa paremman pelaajan. Itse mielelläni vaihtaisin esim Sam Reinhartin vielä aika moneen muuhun pelaajaan.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Toi on itseasiassa aika vaikea kysymys. Alkuunsa mielipide oli, että mikä ettei. Mutta kun se loukkaantuminen voi sattua kauden ekassakin pelissä ja silloin ei sitten saakaan vaihtaa. Tai joku pelaaja voisi olla jo junnuihin lähetetty. Ja toisaalta kun drafti tehtiin lähes 2 kuukautta sitten niin tilalle pystyy valitsemaan kertyneellä lisätiedolla ehkä jopa paremman pelaajan. Itse mielelläni vaihtaisin esim Sam Reinhartin vielä aika moneen muuhun pelaajaan.

Ymmärrän tämän näkemyksen kyllä hyvin.

En oikein tiedä miten ratkaistakaan.
 

B4rre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks ja CBJ (tyttöystäväjoukkue)
Itsehän valitsin jälkikäteen joukkueen vain siksi, että lupauduin mukaan. Kun minulla ei ole tässä enää mitään panosta, niin äänestän tyhjää.
 

Abdel

Jäsen
Heitänpä ihan heittona ehdotuksen että kun koko drafti meni alunperinkin vähän läskiksi, niin otetaan koko roska uudestaan? Muuten minusta ei kyllä armoa tunnetta tuossa case fabbrissa. Jos saataisiin vaikka itse herra @FutureHockey messiin myös ja @B4rre saisi kunnon tiimin.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Muuhun en ota kantaa, mutta jos nyt päättäisitte ottaa tuon draftin uudestaan niin mukana. Viime kerralla kusi kuumeiluun, kiireeseen ja stressiin, mutta nyt kun on saatu uudet työpaikkakuviot ja asuntoasiat pois alta niin alkaa elämäkin jo hymyilemään.

Mutta jos haluatte pidättäytyä joukkueissa niin kunnioitan myös tuota. Peace and love.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Vai että uudestaan. Mitäpähä tähän sanois muuta kun et menetän McJeesuksen? Ja varmaan varaan seuraavaksi joskus aivan lopussa. :(

Jos jokainen vetoon osallistunut suostuu yksmielisesti uusintaan, niin oon messissä, mutta vähän epäilen. Kiire tulee kyllä.
 

Abdel

Jäsen
Nopeesti pitäs tosiaan saada porukka kasaan ja päästä varailemaan jos uusiks otamma, mutta toisaalta nyt on kaikilla varmasti entistäkin paremmin tiedossa että ketkä alottaa ylhäällä yms. Tottahan se on että McDaavidin ja esim werenski mahollinen menetys sattuu mutta ite en jaksa siitä niin välittää, voin vaikka viimesenä varata tai ihan miten vaan. Vois ottaa sen @Largo :n ehottaman varaussysteemin käyttöön jos uusiks otetaan.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Juu no siis jos uudestaan otettaisiin (siis JOS) niin meikäläinen on vapaaehtoisesti viimeinen niin ei tule oikeasti suurta vääryyttä koska vituttaisi se minuakin, että menettäisi McJesuksen, joka on kisassa kuitenkin aika iso palanen :D @Lico @Abdel
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Oon messissä jos kaikki mukana ja kaikki ovat sitten paikalla tai lupautuvat tekemään @B4rre :t.

Ja vitsailin vaan Jeesuksesta!
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Sori, mutta mulla ei riitä yksinkertaisesti aika ennen kauden alkua ottaa koko draftia uusiksi... Mulle käy siis ihan kumpi vaan, joko Fabbrin saa vaihtaa tai sitten ei...
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Mullekin käy, mutta ei huomenna. Keskiviikkona kävisi hyvin.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Sori, mutta mulla ei riitä yksinkertaisesti aika ennen kauden alkua ottaa koko draftia uusiksi... Mulle käy siis ihan kumpi vaan, joko Fabbrin saa vaihtaa tai sitten ei...

Sit ei oteta. Ei voi mitään ja turha tässä on alkaa alkuperäisjäseniä menettään.
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Sit ei oteta. Ei voi mitään ja turha tässä on alkaa alkuperäisjäseniä menettään.

Edelleen odotan päätöstä Fabbriin liittyen. Molemmat päätökset ymmärrän, mutta totta kai jos mun annetaan päättää niin en mä herrasmiessääntöjä ota, kun voittomahdollisuudet pienenee sen verran huomattavasti.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Edelleen odotan päätöstä Fabbriin liittyen. Molemmat päätökset ymmärrän, mutta totta kai jos mun annetaan päättää niin en mä herrasmiessääntöjä ota, kun voittomahdollisuudet pienenee sen verran huomattavasti.

Tilanne on vähän niinku 3-2, @fourtyone :lta en saanut vastausta. Jos fourtyone päättää sen puolesta, että saat vaihtaa, niin kuka sit tekee päätöksen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös